Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvisi miehen seksihistoria ja tunteet kuoli

Vierailija
28.04.2013 |

Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.

Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.

En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:40"]
Mulle oli tosi vaikeaa hyväksyä, että oma mies on käynyt oman kertomuksensa mukaan kerran maksullisen naisen luona (maksoi, muttei kuulemma saanut seisomaan). Toisaalta tiedän, että hänen oli vaikea hyväksyä sitä, että mulla on ollut yli kymmenen kumppania ja hänellä ilmeisesti vain pari. Yksityiskohdista ei puhuttu, enkä olisi halunnutkaan tietää. Onneksi kuitenkin yritimme, olemme onnellisia.

[/quote]

Mikä siinä maksullisella käymisessä on oikeasti niin kuvottavaa? Välillä tällä palstalla hengaillessa saa kuvan, että eläimiin sekaantuminenkin on hyväksyttävämpää kuin seksistä maksaminen.

Minun mielestäni kun olisi inhimillistä ymmärtää, ettei kaikilla sinkkumiehillä löydy kaveripiiristä sitä naispuolista seksikumppania, ja sellaisen löytäminen baarista voi olla korkean kynnyksen takana jos et ole luonteeltasi huippusosiaalinen tyyppi tai syntynyt komeaksi. Tai et yksinkertaisesti viihdy yöelämässä.

Haluaisin vain ymmärtää tuontyyppistä ajattelua. Uskon, että minulle olisi esim. helpompi ymmärtää, jos vaimo kävisi pettämässä rahasta jonkun gigolon luona sen sijaan, että harrastaisi säännöllistä nusauttelua jonkun työkaverinsa (tai yhteisen ystävän) kanssa.

Vierailija
42/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 15:58"]

Mikä siinä maksullisella käymisessä on oikeasti niin kuvottavaa? 

[/quote]

Koska ihmiskauppa, en vaan voi ymmärtää miten on ok tukea kansainvälistä rikollisuutta, lapsikauppaa jne.

Noi on kaikki kytköksissä maksulliseen seksiin. 

Tiedätkö miten noi ihmiskaupan uhrit "koulutetaan" maksullisiksi (kiduttamalla), tiedätkö montako asiakasta niillä on päivässä jne?

Suomessakin suurin osa maksullisista on niitä ihmiskaupan uhreja, vain pieni osa käyttää suomalaisten, omasta tahdostaan maksullisten palveluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei se mitään vaikka olis rakastunu ja mies kertois käyneensä maksullisissa ja olleensa vanhojen naisten toyboy ja iskenyt kimuleja joka vkl baaris. Hyvä että on rehellinen ja mitä valitat, ihmisiä vaan ollaan ja apua, harrastettu seksiä aiemmin! Mitä väliä koska onneks se oli rehellinen :)

Vierailija
44/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisissa käyminen ei oo väärin mut kaikki ei halua että kumppani on käynyt niissä. Ei kaikki miehet mitään strippariakaan halua vaikka siinä ei muuten mitää pahaa oliskaan. Ihmiset saa tehdä mitä tekee mut kriteerejä saa olla ja niitä on ihan molemmilla sukupuolilla ja saakin olla.

Vierailija
45/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEikkaan vahvasti, että aloitus taitava provo ja vastaukset kyllä ovat hyvin mielenkiintoisia.

Vrt  kommentit siitä, että nainen ei kelpaa, jos on ollut useamman miehen kanssa.  

Vierailija
47/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minunkin tunteeni kuolisivat jos miehen luku lähentelisi kymmentä. Tosin, oma lukunihan on 9 joten... eh. No juu. ---->

Vierailija
48/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun eksälläni oli ollut paljon kumppaneita, monen maalaisia ja laisia. Suuri osa isompia ja komeampia kuin itse (olen siis mies) eikä tuo ikinä minua vaivannut. No suhde ei ollut mikään huippu vaikka vuosia kestikin. Hassua oli se, että kun sain jonkun synttäritekstarin sitä aiemmalta lukioajan heilalta oli tämä exä oli hirmun mustis. 

Mutta pointti tässä tarinassa on se, että nykyisen kanssa (jota aidosti rakstan toisin kuin eksää) olisi moinen historia paljon kovempi pala koska yksinkertaisesti välitän enemmän. Ei se olisi este, mutta ei kovin helppo pala niellä. 

On täysin luonnollista, että koet tilanteen vaivaavaksi ja sinua kiusaavaksi. Kyse on kuitenkin menneisyydestä ja mies todennäköisesti kertoi vain ollakseen avoin. Jos häntä ei enää kiinnosta moinen villi meno eikä pointtina ollut retostelu koittaisin tunnustella omia tunteitasi, josko voisit päästä asian yli. 
Tiedän miesystäviä, joille on hedän nasitensa hurjat vuodet olleet vaikea niellä. Ottaa itsetunnon päälle helposti vaikka on ihan selvää että ko. nainen on sen nykyisensä valinnut ja täysin tyytyväinen tilanteeseen eli haluaa juurikin vain ja ainoastaan sitä nykyistä miestä. Sinun tilanteesi on vastaava - asia vaivaa, mutta jos muuten hyvä mies koita ymmärtää, ettei menneisyys muuta miehen suhtautumista sinuun. Hän haluaa sinut sellaisena kuin olet. 

Vierailija
49/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle oikeasti kuuluu toisen ihmisen seksihistoria? Mä en todellakaan ole kenellekään ruvennut avautumaan omista yksityisasioistani, enkä todellakaan haluaisi kuulla miehen tekemisistä muitten naisten kanssa.

Vierailija
50/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:31"]

mietin itsekin, miksi halusi kertoa, muuten kuin ollakseen rehellinen. mulle tuli myös se tunne, että asia vaivasi miestä jotenkin"

t. ap

[/quote]

En ollenkaan väitä, että näin tarvitsisi olla, mutta yksi syy siihen että mies kertoi voisi rehellisyyden lisäksi olla se, että mies tunnusteli sinun suhtautumistasi esim. kolmen kimppaan tulevaisuudessa. Tulee mieleen omasta menneisyydestä mies, jolla oli myös aika villi seksihistoria, juuri vanhempia naisia ja ryhmäseksiä. Ja minäkin pidin miehestä todella paljon.

Vierailija
51/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeen tuomitsevaa tyyppiä. Moni ihminen käy monenlaisia vaiheita läpi eikä esim. se että jossain vaiheessa on etsinyt seksuaalisuuttaan tai asennoitunut siihen seikkailullisemmin tarkoita yhtään, että olis jotenkin loppuelämän lukittu siihen toimintamalliin. 
Täällä on ollut pari järkikommenttia siitä, ettei ryhmä- tai muu villi historia itsessään ole mitään tekemistä esim. pettämisen kanssa (pettämishistorialla tietysti on). 

Jos sekoilukaudesta on pidempi aika koittaisin katsoa kuinka menee. Hyviä kumppaneita on oikeasti vaikea löytää että jos muuten pelaa en heti olisi viskaamassa pois. 

Vierailija
52/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:21"]

mietin itsekin, miksi halusi kertoa, muuten kuin ollakseen rehellinen. mulle tuli myös se tunne, että asia vaivasi miestä jotenkin"

t. ap

[/quote]

En ollenkaan väitä, että näin tarvitsisi olla, mutta yksi syy siihen että mies kertoi voisi rehellisyyden...

[/quote]
Kyllä se on ihan tosi mahdollista että se mies kertoi juuri ollakseen avoin. Mutta tietysti voi olla, että hän on täysi kusipää. Me emme voi sitä tietää eikä siihen ole mitään viitteitä, mutta AV:lle uskolliseen tyyliin voimme aina niin olettaa...

Vierailija
53/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:26"]

t. ap

[/quote]

En ollenkaan väitä, että näin tarvitsisi olla, mutta yksi syy siihen että mies kertoi voisi rehellisyyden...

[/quote]
Kyllä se on ihan tosi mahdollista että se mies kertoi juuri ollakseen avoin. Mutta tietysti voi olla, että hän on täysi kusipää. Me emme voi sitä tietää eikä siihen ole mitään viitteitä, mutta AV:lle uskolliseen tyyliin voimme aina niin olettaa...

[/quote]

Siis kirjoitin tuon, mitä lainasit. Kun kirjoitin, että mies ehkä halusi myös tunnustella suhtautumista mahdolliseen kimppaseksiin, en ajatellut, että siinä olisi mitään pahaa. Mutta kyllä on niinkin, että ryhmiksestä pitää tykätä, jotta siihen haluaisi ryhtyä. 

Vierailija
54/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuitenkin oli rehellinen ja kertoi sinulle. Ymmärrän reaktiosi ja olisin itsekin varmaan aika järkyttynyt. Ehkä se vain tuntuu tällä hetkellä todella hirveältä. Mutta jos pitäisut taukoa suhteesta ja miettisit asiaa, jos vaikka tunteet heräisivät uudelleen. Se on kuitenkin jo mennyttä aikaa.

Vierailija
55/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noin siinä voi käydä. Siksi onkin parempi viettää melko siveää elämää, ettei tarvitse hävetä mennyttä elämäänsä eikä pelätä, että jos jotakin paljastuu niin rakastettu ei sitä kestäkään.

Vierailija
56/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#60,
Joo ja muutenkin olla täydellinen. Ei kannata myöskään hankkia konkurssia, syömishäiriöitä, hulluja sukulaisia, tai mitään muutakaan jota voisi hävetä. 

Taidan olla liian vanha tänne kun minulta löytyy empatiaa, myös vaihtelevia ihmiskohtaloita ja -historioita kohtaan. 

Vierailija
57/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin tunteet kuoli miestäni kohtaan joissain määrin kun hän kertoi olleensa parisuhteessa naisen kanssa, joka asui ulkomailla avoliitossa. Nainen kävi vain kolme kertaa mieheni luona, mutta tuon kuuleminen oli todellinen turn off, sillä nainen on edelleen miehelleni pulmunen. Mies ei vieläkään hyväksy tai tunnusta itselleen, että hänen menonsa silloisen naisensa luokse evättiin siksi, että saman katon alla asuva kämppis ei ollutkaan kämppis vaan rakastettu. en tiedä miksi toi tieto vaikuttaa munhun niin voimakkaasti, mutta tunteeni kuolivat - onko mieheni todella noin tyhmä? Lisäksi mietin miten paljon olen saanut itse vähemmästäkin huutia, vaikka eksänsä petti minkä ehti.

Nykyistä miestäni ennen oleva sulhasehdokas kertoi myös seksihistoriastaan ja kiitän luojaani, että hän kertoi, sillä tajusin pelastaa itse itseni häneltä ajoissa. Hän kertoi kuinka hänellä oli paljon naisia pitkän parisuhteensa aikana ja miten hän huolehti ehkäisystä kysymällä onko naisella tauteja.. Sen lisäksi hän oli iskiessään minua harrastanut kaiken aikaa seksiä silloisen tyttöystävänsä kanssa. Luonnollisesti loukkaannuin, sillä mies silloin selitti olevansa eronnut ja vihaavansa naistaan, joten ei oikein sopinut nämä teot ja puheet yksiin enkä vieläkään tiedä kummalle hän valehteli enemmän. Joka tapauksessa opin, että eroavat miehet jätetään rauhassa eroamaan ja etsitään vapaata seuraa ja että miesten historiasta näkee tietyn kaavan mitä he toistavat ja mikä kertoo paljon heidän luonteestaan. Tuon miehen osalta se kertoi, että hän käytti pettämistä kostamiskeinona ja itsetunnon pönkityksenä sekä sellaisena, että hän saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
58/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:26"]

t. ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sitten on myös miehiä, jotka kertovat näitä siksi että he ovat:

a) kusipäitä

b) yksinkertaisesti suulaita

ja c) suulaita kusipäitä.

Eksäni oli tällainen. Suulas kusipää, joka käytti valtaa näillä jutuilla. Hän ensin kertoi tarinoitaan ja kun olin rikki ja mustasukkainen, hän ei osannut antaa empatiaa yhtään vaan hieroi lisää suolaa haavoihin. Sitten tuli mieleen että suulas kusipää eksäni kertoo myös yksityiskohtaisia tarinoita myös minusta eteen päin ja vain luoja tietää millaiseen sävyyn..

Vierailija
59/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:17"]

Kenelle oikeasti kuuluu toisen ihmisen seksihistoria? Mä en todellakaan ole kenellekään ruvennut avautumaan omista yksityisasioistani, enkä todellakaan haluaisi kuulla miehen tekemisistä muitten naisten kanssa.

[/quote]

Mulle ei ainakaan kuulu, mutta mieheni mielestä kuului ja hän kertoili mielellään. En olisi halunnut tietää.

Vierailija
60/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa kokemusta. Mies tunnusti parin kk:n seurustelun jälkeen 10 v vanhoja asioita. Liki nelikymppisenä oli kokeillut kahta nuorta rinnakkain, ja usean naisen kanssa. Tätä kesti vuoden päivät, jonka jälkeen hän läysi sitoutui toisaalle. 

Olin aivan poissa tolaltani. Tällainen kiltti perhetyttö. Mies huomasi sen ja minä vollotin, kuinka meillä on elämässä eri arvot ja ei meistä siksi voi mitään tulla. 

Tämä tilanne johti siihen, että mies rakastui minuun entistä syvemmin.  Ja minä lopulta, hiljalleen häneen, kun ymmärsin miehen olevan luotettava, sitoutuvaa tyyppiä. Ajan myötä tulee esille hänen oikeat arvonsa, ja selviää se elämäntilanne, mikä johti miehen käyttäytymiseen. 

Se, mistä en olisi päässyt yli, olisi ollut pettäminen. Jos olisi käynyt ilmi, ettei naiset tienneet toisistaan, tai hän olisi seurustellut, tai hän olisi joskus pettänyt - niin sitten suuntani olisi ollut toinen. Eli määrittele, missä oma rajasi kulkee?