Mulle selvisi miehen seksihistoria ja tunteet kuoli
Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.
Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.
En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:40"]
Joo, noin siinä voi käydä. Siksi onkin parempi viettää melko siveää elämää, ettei tarvitse hävetä mennyttä elämäänsä eikä pelätä, että jos jotakin paljastuu niin rakastettu ei sitä kestäkään.
[/quote]
Mutta eihän se silloin rakkautta olekaan jos se ei kestä rehellisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:17"]
Ei ole järjen käytöstä apua tässä, olen yrittänyt. En ole mikään pulmunen itsekään, mutta jotenkin tuo suhtautuminen seksiin: orgioita ja tunteettomia seksisuhteita, tuntuu todella pahalta.
Mies sanoo myös tajunnensa, että ei olisi kannattanut kertoa mulle kaikkea, mutta ei tajunnut, että olen niin herkkä. Sanokaa vain tyhmäksi, mutta mun sydän jotenkin särkyi, kun mies kertoi noita juttuja. On paha mieli, koska suhde oli muuten alkamassa hyvin ja pidin miehestä todella.
t.ap
[/quote]
Olet surkea provo.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:33"]
Mietitäänkö jossain orgioissa mitään suojausta? Tai maksullisissa? Itse pelkään sukupuolitauteja ja juuri suusyöpää.
[/quote]
Ei kukaan maksullinen anna naida ilman kumia ja jos antaa, niin pitäisi vähän jo hälytyskellojen kilkattaa.
Jotkut orgiat nyt on aina tilannekohtaisia... jos kyse on sovitusta hommasta eikä jostain hetken kiimaisesta päähänpistosta, niin varmaan suojautuminen sit huolehditaan paremmin.
Voin sanoa että toi etovuus toisen seikkailuja kohtaan ei lähde pitkässäkään suhteessa. Neljättä vuotta seurustellu just tommosen entisen mieslutkan kanssa, pannu kolmekymppisenä 15-vuotiaita, ottanut ite maksua seksistä 50v rouvalta, orgioita sun muuta kivaa. Itsekin joutunut hänen kanssaan suhtautumaan seksiin silleen että "no sama se kenen kanssa harrastaa" ja jollain tapaa oon aina ihan jossain muualla kun pannaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:03"]Taitaa tietty kuvio toimia molemminpäin. Jos toinen kertoo hyvin runsaista seksikokeiluista, niin naiselle kuin miehellekin voi tulla pelko, riittääkö itse.
[/quote] Ehkä ongelma ei ole se riittävyys vaan se että jos miehellä on seksiaddiktio tai muuta vastaavaa joka ajaa pettämään ja kokeilemaan lisää tuollaisia juttuja. Niinhän usein käy tuollaisille tyypeille. Ap:ssa ei siis ole mitään vikaa eli hänestä ei puutu mitään vaan miehen seksikäyttäytyminen saattaa viitata seksiaddiktioon tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:02"]Ymmärtäisin jos miehesi olisi tehnyt jotain oikeasti kuvottavaa, sairasta, laitonta. Kuten käynyt huorissa, sekaantunut eläimiin tai käyttänyt lapsia hyväkseen. Mutta että normaali seksielämä saa tunteet kuolemaan...? Herää jo tähän päivään!!! Ehkä sun pitäis etsiä joku lahkolainen tai pikku poika itselles ettet vedä herneitä nesukkaan kun toisella on ollut elämää ennen sua.. Kuten tuo eräs mies aiemmin kirjoitti, että kaikkea on tullut jo kokeiltua, niin enää ei kiinnosta, vaan nyt elää kilttinä aviomiehenä ja isänä. Tietysti jos mies on muuten epäluotettava eli on syytä uskoa miehen jatkavan touhujaan suhteessakin ollessaan, niin sitten ymmärtäisin.. Onneksi miehet suhtautuvat yleensä järkevämmin noihin asioihin, itselläni on ollut aika kirjava menneisyys, mutta miehení totesi; "Sinä olet nyt MINUN kanssani, rakastat minua, menneisyys on menneisyyttä, ainut millä on väliä on nykyisyys." Ja niin onkin, en ole koskaan pettänyt miestäni, en ole kaivanut mitään villejä touhujani, vaan olen onnellinen ja tyytyväinen vaimo ja äiti... Mutta kun kerran olet noin ahdasmielinen, on kaikille parempi että päästät miehen menemään.
[/quote]
No huomaa että tuli huoralta tää kommentti. Kaikkien ei myöskään tarvii olla niin kuin sä ja tunkea värkkiinsä kaiken sinne mahtuvan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:27"]
Jos naisia on ollut lukematon määrä, se tarkoittaa ettei miehellä riitä kiinnostus vain yhden kumppanin kanssa nussimiseen. Älä nyt ainakaan kuvittele että sinä olisit hänen yksi ja ainoansa koko loppuelämän.
Myös laatu vaikuttaa, kuten joku mainitsi jo aiemmin. Minun eksäni on juuri tuollainen munaedelläkulkija, eikä se sitä parisuhdeseksiä kauaa jaksanutkaan. Nyt eron jälkeen voisin toki paneskella kanssaan satunnaisesti, mutten pysty koska tiedän hänen paneskelevan myös jotain kulahtaneita yksinhuoltajia. En halua alentaa itseäni samalle tasolle noiden naisten kanssa.
[/quote]
Tää nyt kuulosti aika lapselliselta. 'Kulahtanut yksinhuoltaja'? Ja että itse kuvittelet olevasi joku pyhä neitsykkä, joka on jotenkin näitä muita naisia parempi? Vähänpä tiedät asioista.