Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulle selvisi miehen seksihistoria ja tunteet kuoli

Vierailija
28.04.2013 |

Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.

Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.

En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:17"]

Kenelle oikeasti kuuluu toisen ihmisen seksihistoria? Mä en todellakaan ole kenellekään ruvennut avautumaan omista yksityisasioistani, enkä todellakaan haluaisi kuulla miehen tekemisistä muitten naisten kanssa.

[/quote]

Mulle ei ainakaan kuulu, mutta mieheni mielestä kuului ja hän kertoili mielellään. En olisi halunnut tietää.

[/quote]

Tuo onkin asia, jota moni ei tunnu ymmärtävän. Koetaan olevansa oikein rehellisiä ja saavansa sädekehä päänsä päälle, kun ladataan uudelle kumppanille koko seksihistoriansa aina neitsyyden menettämisestä asti.

Minuakaan ei kiinnosta tietää, mitä mies on ennen touhunnut. Se ei kuulu minulle, enkä halua tietää muidenkaan ihmisten seksihistoriaa, niin miksi miehenkään?

Ihan turhaa jännitettäkin saadaan vain aikaiseksi. Etenkin jos kertoo harrastaneensa exiensä kanssa jotain erikoisempaa, kuten anaaliseksiä, niin tulee väkisinkin mieleen että riittääkö nyt sitten tällainen tylsä parisuhdeseksi jos toinen on ennenkin päässyt kokeilemaan kaikkea mielenkiintoisempaa.

Vierailija
62/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:42"]

#60,
Joo ja muutenkin olla täydellinen. Ei kannata myöskään hankkia konkurssia, syömishäiriöitä, hulluja sukulaisia, tai mitään muutakaan jota voisi hävetä. 

Taidan olla liian vanha tänne kun minulta löytyy empatiaa, myös vaihtelevia ihmiskohtaloita ja -historioita kohtaan. 

[/quote]

Sulla on oikeus olla jonkin orgiapertin kanssa yhdessä, ja muilla on oikeus valita itselleen paremmin sopiva kumppani.

Jos se on sulle ok, niin se on ok, mutta on väärin vaatia sitä muilta.

Hullut sukulaiset, ja konkurssit ei ole esim. mulle sama asia kuin sängystä sänkyyn hyppiminen, ja mulla on oikeus valita itselleen sellainen kumppani kuin haluan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva että ollaan avoimia, mut ei munkaan mielestä ole tarpeellista kuulla kaikista toisen seksikokemuksista. Omiakin on sen verran, että mielummin sitä vähän "suodattaa", kuin heittää tiskiin kaiken mitä on koskaan tehnyt. Ei itseä ainakaan haluttaisi kuunnella toisten orgioista.

Vierailija
64/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap, vaikea siitä on päästä yli. Itse olisin mieluummin kuulematta mitään mieheni historiasta. 

Olen usein ajatellut, että eivätkö ihmiset joilla on monta kumppania ollut, pelkää suusyöpää. Mietitäänkö jossain orgioissa mitään suojausta? Tai maksullisissa? Itse pelkään sukupuolitauteja ja juuri suusyöpää. 

Vierailija
65/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:33"]

Ymmärrän ap, vaikea siitä on päästä yli. Itse olisin mieluummin kuulematta mitään mieheni historiasta. 

Olen usein ajatellut, että eivätkö ihmiset joilla on monta kumppania ollut, pelkää suusyöpää. Mietitäänkö jossain orgioissa mitään suojausta? Tai maksullisissa? Itse pelkään sukupuolitauteja ja juuri suusyöpää. 

[/quote]

Niin, tai anaalisyöpää, joka on HPV takia kans lisääntynyt paljon.

Monet ei vieläkään tiedä miten vaarallista tollanen on, ja miten kovan riskin sitä ottaa.

Nykyään on kans enemmän ja enemmän sukupuolitauteja, joihin ei enää tehoa antibiootit - esim- http://www.theverge.com/2014/3/12/5500246/gonorrhea-is-about-to-become-impossible-to-treat

Ja kondomit ei suojaa kaikilta taudeilta.

Vierailija
66/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ei se suusyövän pelko siinä päällimmäisenä ole, jos on useampi kumppani ollut. Miksi olisi? Itse en ole ottanut suihin kuin kahdelta tai kolmelta, kumppaneita pari enemmän.

Vierailija
67/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 15:02"]

Ymmärtäisin jos miehesi olisi tehnyt jotain oikeasti kuvottavaa, sairasta, laitonta. Kuten käynyt huorissa, sekaantunut eläimiin tai käyttänyt lapsia hyväkseen. Mutta että normaali seksielämä saa tunteet kuolemaan...? Herää jo tähän päivään!!! Ehkä sun pitäis etsiä joku lahkolainen tai pikku poika itselles ettet vedä herneitä nesukkaan kun toisella on ollut elämää ennen sua.. Kuten tuo eräs mies aiemmin kirjoitti, että kaikkea on tullut jo kokeiltua, niin enää ei kiinnosta, vaan nyt elää kilttinä aviomiehenä ja isänä. Tietysti jos mies on muuten epäluotettava eli on syytä uskoa miehen jatkavan touhujaan suhteessakin ollessaan, niin sitten ymmärtäisin.. Onneksi miehet suhtautuvat yleensä järkevämmin noihin asioihin, itselläni on ollut aika kirjava menneisyys, mutta miehení totesi; "Sinä olet nyt MINUN kanssani, rakastat minua, menneisyys on menneisyyttä, ainut millä on väliä on nykyisyys." Ja niin onkin, en ole koskaan pettänyt miestäni, en ole kaivanut mitään villejä touhujani, vaan olen onnellinen ja tyytyväinen vaimo ja äiti...  Mutta kun kerran olet noin ahdasmielinen, on kaikille parempi että päästät miehen menemään.

[/quote]

Tarkoittaako tämä tähän päivään herääminen että kaikki on hyväksyttävä?

Vierailija
68/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:37"]

[/quote]

Niin, tai anaalisyöpää, joka on HPV takia kans lisääntynyt paljon.

Monet ei vieläkään tiedä miten vaarallista tollanen on, ja miten kovan riskin sitä ottaa.

Nykyään on kans enemmän ja enemmän sukupuolitauteja, joihin ei enää tehoa antibiootit - esim- http://www.theverge.com/2014/3/12/5500246/gonorrhea-is-about-to-become-impossible-to-treat

Ja kondomit ei suojaa kaikilta taudeilta.

[/quote]

Tuota HPV:tä minäkin mietin. Miksi nuorten naisten ja homomiesten suu- ja nielusyövät ovat lisääntyneet niin paljon? Ennen törmäsi vuoden aikana noin yhteen nuoren naisen em syöpiin. Nyt tulee useita vuodessa. Samoin Yhdysvalloissa. 

Vierailija
69/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sama juttu. Suuseksi on alkanut tuntua aina vain vastenmielisemmältä, koska siinä on syöpäriski. Tietty kondomin kanssa voisi harkita, mutta sekin on aika etovaa.

Vierailija
70/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:48"]

[/quote]

Sama juttu. Suuseksi on alkanut tuntua aina vain vastenmielisemmältä, koska siinä on syöpäriski. Tietty kondomin kanssa voisi harkita, mutta sekin on aika etovaa.

[/quote]

Itse taas tykkäisin mutta en uskalla.

Vierailija
71/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää, että täällä on näin paljon siveyden sipuleita. En ymmärrä, mitä kovin ihmeellistä on orgioissa tai vanhemmassa naisessa? En itse ole koskaan osannut ajatella seksin täytyvän olla tasaisenharmaata ja kuuluvan vain avioliittoon, kerran viikossa hiljaa ja pimeässä peiton alla. Mun mielestä seksuaalisuudesta voi aivan hyvin nauttia kun se on mahdollista (eli siis sinkkuna tai muuten sopimuksenvaraisesti, ja toki taudittomuudesta pitää olla varma uuden kumppanin kanssa yms. normaalia sivistynyttä käyttäytymistä).

Itseä harmittaa, ettei ennen pitkän parisuhteen löytymistä ehtinyt ns. toteuttaa itseään  lähellekään tarpeeksi. Oma mies on nimittäin mun perspektiivistä melko äärikonservatiivinen seksiin liittyvissä asioissa, eikä koskaan voisi harkita mitään piristävää, kuten kolmen kimppaa jne. Se harmittaa kovasti, mutta tuskin on kuitenkaan meillä kynnyskysymys. Ehkä sitä itsekin tylsistyy ajan myötä :).

Ap:lle kumminkin sanoisin, että jos tuollaisesta noin paljon hätkähtää, niin voi miettiä, mistä voisi löytyä mahdollisimman kokematonta miestä vastaisuudessa. Ehkä esim. uskovaispiireistä, jos sattuu olemaan itse sinne päin kallellaan.

Vierailija
72/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 12:53"]Mies päätti parin kuukauden seurustelun jälkeen kertoa avoimesti tekemisistään ennen tapaamistamme, kuinka oli ollut orgioissa, jonkun vanhemman naisen rakastajana ja muutenkin naisia oli riittänyt.

Halusi kertoa mulle, koska kertoi rakastuneensa muhin. Mutta kävi niin, että mun tunteet tuota miestä kohtaan muuttui noiden juttujen kuulemisen jälkeen. En pääse yli tästä, vaikka olin jo lupaavasti rakastumassa mieheen.

En tiedä olisko ollut parempi ettei olisi kertonut asioita, ehkä olisi. Nyt suren sitä, että en tunne miestä kohaqn enää samalla tavalla. En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää.

[/quote]

Kuvotus. Ja tyhmä mies , ettei tajunnut seurauksia.

Veikkaisin myös monelle miehelle käyvän samoin, jos nainen kertoisi olleensa orgioissa ja vanhan kävyn panopuuna, siis kertoisi huoranneensa! Tämän jälkeen ukko ei koskisi pitkällä tikullakaan. Korkeintaan kastaisi keppiään.

Vierailija
73/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun ap täällä, hei! erikoista lukea omaa vanhaa ketjua näin pitkän ajan jälkeen.

tunteet tosiaan kuoli miestä kohtaan noiden tarinoiden jälkeen ja parin kk päästä suhde loppui. miehen tarinat paljastivat hänen kyynistyneen ja kaikennnähneen luonteensa. nyt olen onnellinen, että suhde loppui ja olen tavannut miehiä, joiden ajatukset ovat lähempänä omiani. pysyvää suhdetta ei ole vieläkään löytynyt ja tämän paatuneen seksimiehen kanssa kanssa eroista huolimatta välillä oli silloin paljon intohimoa. pysyvään sukolliseen suhteeseen en usko hänestä olevan, ei vain ole sitä tyyppiä.

Vierailija
74/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 12:59"]se on mitä hän on, on ollut orgioissa ja halusi kertoa sen, sellainen hän on. seksuaalinen rehellinen mies.
[/quote]

Käännäppäs roolit toisinpäin niin mies lähtis. Mutku nainen on rehellinen seksuaalinen nainen! Jäiskö mies, no ei!

Vierailija
75/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:17"]Ei ole järjen käytöstä apua tässä, olen yrittänyt. En ole mikään pulmunen itsekään, mutta jotenkin tuo suhtautuminen seksiin: orgioita ja tunteettomia seksisuhteita, tuntuu todella pahalta. 

Mies sanoo myös tajunnensa, että ei olisi kannattanut kertoa mulle kaikkea, mutta ei tajunnut, että olen niin herkkä. Sanokaa vain tyhmäksi, mutta mun sydän jotenkin särkyi, kun mies kertoi noita juttuja. On paha mieli, koska suhde oli muuten alkamassa hyvin ja pidin miehestä todella. 

t.ap
[/quote]

Ymmärrän. Kuvottavaahan tuo on ja niin olisi miehellesikin jos sinä olisit toiminut noin.

Vierailija
76/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 13:43"]Tuo on sinulle tunneasia, ja ei auta vaikka yrittäisit ajatella järjellä. Loukkaannut/ahdistut/tulet mustasukkaiseksi/ällöttää tms aina vuosienkin päästä kun ajattelet asiaa. Ongelma on päässäsi.

Jos tunteet kuoli 2 kk seurustelun jälkeen niin mitä enää mietit? Sanot sen itsekin:

"En usko, että haluan jatkaa suhdetta enää."

Suret, että ihastumisen tunne ja haaveilemasi tulevaisuus loppui.

PS: itsekin olen ollut orgioissa, se oli kokeilua kun tuli tilaisuus. Samoin sinkkuna riitti seuraa, mutta eipä heistä ollut merkityksellisiä koska ei kukaan jäänyt vierelle. Se oli sitä itsensä etsimistä ja hellyyden hakemista siihen hetkeen. Vanhemmalta naiselta saa rakastajana ihailua, sekin koettu. Mutta nyt olen tyytyväisenä naimissa, 2 lapsen isänä ja en haaveile orgioista, seksiseurasta tai vanhemmasta naisesta. Suhteeni nainen riittää minulle ja on enemmän. On totta että olen elänyt sinkkuna, mutta se piti käydä läpi ollakseni se, joka olen nyt. Se haluaako noita juttuja joskus uudestaan riippuu ihmisestä, itse en kaipaile. Nähty ja koettu, ei mun juttu 24/7. Jos se tuntuu pahalta nyt niin epäile että suhteellasi ei ole tulevaisuutta.

T. mies36
[/quote]

Siinähän se onkin kun tarpeeksi panet niin kukaan ei jää sun viereen. Saat tietyn maineen. Olet sitten mies tai nainen. Kaikki pitää sua hieman kevyenä. Ja miehet luulee et voi panna = sulka hattuun. Mut kuka sellaista miestä haluaa, ei kukaan.

Ihme et olet saanut lopulta naisen, se maine kun leviää.

Itse en huolisi tuollaista panopukkia. Yäks, laatottaa lattiaa.

Vierailija
77/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ottaisin puolisokseni ennemmin sellaisen tyypin, jolle seksuaalisuus kuuluu pääasiassa rakkaussuhteeseen. Ottaisin puolisokseni ennemmin vaikka aseksuaalin kuin jonkun, joka on nussinut ympäriinsä mielettömästi.

Toki jokainen saa harrastaa seksiä niin paljon kuin haluaa, mutta minäkin saan viehättyä juuri sellaisista ihmisistä kuin haluan. Enkä minä viehäty seksuaalisesti kontrolloimattomista ja huolettomista ihmisistä, joille seksi on jotain, jota voi harrastaa tunteetta kenen kanssa tahansa. Minä viehätyn demiseksuaalisista ihmisistä, joille seksi on luontevaa vasta, kun henkinen ja romanttinen yhteys toiseen on olemassa.

Minun seksuaalisuudessani tai ihmismaussani ei ole yhtään mitään pahaa, vaikka mammat sen täällä tuomitsevatkin ylimielisesti, ihan kuin tuollainen ympäriinsä nussiminen olisi ainoa oikea ja paras tapa elää ja kaikkien pitäisi siitä pitää.

Vierailija
78/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 18:22"]

Minun seksuaalisuudessani tai ihmismaussani ei ole yhtään mitään pahaa, vaikka mammat sen täällä tuomitsevatkin ylimielisesti, ihan kuin tuollainen ympäriinsä nussiminen olisi ainoa oikea ja paras tapa elää ja kaikkien pitäisi siitä pitää.

[/quote]

Mullakin huvittaa tuo.

Ja sitten, jos et halua jotain gangbang nyrkki perseeseen menoa, olet estynyt ja harrastat seksiä lauantaisin pimeässä saunan jälkeen :D

Vierailija
79/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Toiset pitävät naisista, toiset miehistä, kolmannet seksuaalisesti riettaista ja neljännet perhekeskeisistä ja romanttisista.

Minkä sille tekee, jos tuollaiset ihmiset eivät nappaa ja tunteet kuolevat. Ei seksuaalisuus ole mitään, jonka voi itse päättää.

Vierailija
80/88 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2015 klo 16:17"]

Kenelle oikeasti kuuluu toisen ihmisen seksihistoria? Mä en todellakaan ole kenellekään ruvennut avautumaan omista yksityisasioistani, enkä todellakaan haluaisi kuulla miehen tekemisistä muitten naisten kanssa.

[/quote]

Mulle ei ainakaan kuulu, mutta mieheni mielestä kuului ja hän kertoili mielellään. En olisi halunnut tietää.

[/quote]

Tuo onkin asia, jota moni ei tunnu ymmärtävän. Koetaan olevansa oikein rehellisiä ja saavansa sädekehä päänsä päälle, kun ladataan uudelle kumppanille koko seksihistoriansa aina neitsyyden menettämisestä asti.

Minuakaan ei kiinnosta tietää, mitä mies on ennen touhunnut. Se ei kuulu minulle, enkä halua tietää muidenkaan ihmisten seksihistoriaa, niin miksi miehenkään?

Ihan turhaa jännitettäkin saadaan vain aikaiseksi. Etenkin jos kertoo harrastaneensa exiensä kanssa jotain erikoisempaa, kuten anaaliseksiä, niin tulee väkisinkin mieleen että riittääkö nyt sitten tällainen tylsä parisuhdeseksi jos toinen on ennenkin päässyt kokeilemaan kaikkea mielenkiintoisempaa.

[/quote]

Kuitenkin myönnät, että sillä on merkitystä, koska et halua kuulla. Joidenkin mielestä on parasta sulkea silmänsä, niin sitä ei ole ikään kuin koskaan tapahtunutkaan. Ignorance is bliss.