Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat aikuisiän treffit. Miten maksaminen?

Vierailija
28.04.2013 |

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 00:19"]

Se maksaa joka pyytää treffeille.

[/quote]

Ei todellakaan maksa. Jokainen maksakoot omat kustannuksensa

Vierailija
42/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 00:56"]

Mies maksaa.

Jos ei maksa, niin sitten en jatkais.

En ole persaukinen, mutta tykkään herrasmiehistä. Seuraavat treffit maksaisin mä, mutta ekoilla maksaa mies kaiken.

[/quote]

Millä perusteella miehen pitäisi maksaa? Herrasmies se ei ole vaan tyhmä jos se maksaa sinun laskusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 01:19"]

Riippuu siitä mitä haluat suhteelta jatkossakin: piipittää, että miehen kuuluu hoitaa raha-asiat ja maksaa myös kampaajakäynnit, kynsilakat ja uudet verhot (silloin hän myös sanoo stopin, kun rahahanat on kiinni) vai

oletko itsenäinen ihminen, joka tahtoo hoitaa ihan itse tampaxinsa ja bensalaskunsa.

Sopivasti kohtelias ja vanhanaikainen herrasmies maksaa daaminsa päivällisen treffeillä ja avaa ovet, mutta samaan aikaan sopivasti vanhanaikainen nainen laittaa ruuat valmiiksi, kun Mies tulee töistä.

Meillä toimii selainen patavanha perinteinen järjestys 50-luvulta. Mies on maksaja, kun rouvalle hankitaan ylellistä ja ihanaa. Minä palvelen ja palvon työstä väsynyttä siippaa tuomalla ruuan nenän eteen ja antamalla nukkua aamulla pitkään.

[/quote]

Ongelma on vaan että moni nainen haluaa vain tuon ensimmäisen mutta ei suostu jälkimmäiseen. Halutaan että mies maksaa mutta ei haluta itse sitten palvella miestä. Halutaan rusinat pullista

Vierailija
44/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pyydän jonkun "pirkon" treffeille Syömään Maksan Kyllä Ruuat,voi Olla illemmalla Saa Muutakin Kuin vain Lämmintä Kättä.

Vierailija
45/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin maksaa jos saan vastinetta rahalleni. Muuten en.

Vierailija
46/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies on persaukinen niin ei ole asiaa sinun kanssa treffeille?

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 00:56"]

Mies maksaa.

Jos ei maksa, niin sitten en jatkais.

En ole persaukinen, mutta tykkään herrasmiehistä. Seuraavat treffit maksaisin mä, mutta ekoilla maksaa mies kaiken.

[/quote]

Vierailija
47/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 07:41"]

[/quote]

Sanotko sä sit ihan suoraan tän ravintolassa vai mistä sä tiedät saatko pesää päivän päätteeksi?

Vierailija
48/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sen näkee hempukan olemuksesta onko mitään intressiä. 

Vierailija
49/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa, tietenkin. Jos ei suomalainen, sitten vaikka joku länsieurooppalainen.

Vierailija
50/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan ihan itse oman osuuteni,  ja yritän ehtiä sanomaan sen heti, kun tarjoilija kysyy että tuleeko samasta. En tajua, että miksi toisen sukupuolen pitäisi olla vastuussa tarjoamisesta, se on jäänne maailmasta, jossa vain miehet kävivät palkkatyössä. Tietysti on kiva ele, jos toinen haluaa tarjota, mutta itse jättäisin sen sellaisiin tilanteisiin, joissa tunnetaan jo vähän paremmin. Tai ensitreffeillä korkeintaan kahvin tmv parin euron juoman tarjoamiseen.

Esimerkiksi luonteva tilanne jomman kumman tarjota toiselle on, jos on oltu useammilla treffeillä jo ja mennään ravintolaan, johon toinen suhtautuu epäilevästi. Siihen väliin on helppo sanoa, että no mä tarjoan nää ruuat. Tai jos mennään johonkin toisen harrastukseen kokeilemaan, niin sen, joka kutsuu, on luonteva tarjota. Mutta nämä ovat juuri sellaisia tilanteita, että tunnetaan jo vähän paremmin ja halutaan viettää aikaa yhdessä.

Vierailija
51/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 02:32"]

Jos mennään kahville, niin voi mennä sen verran ajoissa että tilaa oman kahvinsa ennen kuin mies tulee. Jos sieltä tehdään jatkosuunnitelmia, mennään vaikka kaljalle voi heittää että mä tarjoon nää, tarjoo sä vaikka ensi kerralla. Saa sopivasti sanottua samalla että kiinnostaisi nähä toistekin =)

Jos treffeille pyytäjä on pyytänyt esim elokuviin, sanoisin että pyytäjä maksaa. Eli jos sinä ehdotat että lähette jotain katsomaan, niin sinä hankit liput. MIes voi sitten vaikka osta aoheistuotteet, popparit ja limun jos haluaa jtn tarjoa.

Ravintolassa varaudut maksamaan omat, mutta tietysti voit odottaa kun tarjoi,lija kysyy että maksetaanko samasta että mitä mies vastaa. Ja sitten päätät itse että haluatko jatkaa treffailua jos mies ekoilla treffeillä haluaa että maksat itse omat ruuat =)

[/quote]

Jep, nainen joka tarjoutuu maksamaan ensimmaiset kaljat, saattaakin loytaa miehen joka ei koskaan jata. Jos hyvin sattuu, 100 % varmasti mies haluaa nahda toistekin. Mies voi jopa muuttaa ap:n luokse asumaan kun on niin hyvaa palvelua, ap siivoilee ja kokkailee ja tarjoaa seksiakin. Mies maksaa yhteisista menoista 1/4 kun eihan nainen saa siipeilla miehen kustannuksella. Jos ap jattaa tyonsa ja jaa lasta hoitamaan, menee ap:n pienista tukirahoista ja lapsilisista ruoat perheelle mies mukaanluettuna ja tietysti pitaa riittaa viela ap:n rahoista lapsen kuluihin. Miehen rahat menevat harrastuksiin, autoihin ja vempeleisiin seka juomiseen. Ja muistaa sitten etta ei saa nalkuttaa eika suuttua silloin voi mieskin suuttua ja nyrkkia tulee, puhumattakaan etta yrittaa heittaa miesta pellolle. Jos tarpeeksi suututtaa tuota mukavaa miesta, voi henki lahtea. Onnellista tulevaisuutta!

Vierailija
52/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku jaetaan suhteessa miesten ja naisten tilastolliseen palkkaeroon, nainen maksaa 70% siita mita mies maksaa......

Vierailija
53/53 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 07:41"]

[/quote]

Sanotko sä sit ihan suoraan tän ravintolassa vai mistä sä tiedät saatko pesää päivän päätteeksi?

[/quote]

Ei vaan tavara tulee ensiksi ja sitten maksu. Jos joudun maksamaan niin kai saan sitten palvelunkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan