Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, mikä junttiohjelma toi Latela

Vierailija
24.04.2013 |

Kohderyhmästä ei epäilystä...

Mutta miksi Ylen verorahoja käytetään tuollaiseen shaibaan?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala?! :D 

Vierailija
2/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopo hopo hopo:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kakkonen yritä hankkia nuorisoimagoa?

Vierailija
4/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöissä on muutama yksinkertaisen symppis tyyppi. Siinä koko ohjelman positiiviset puolet.

t.ap

Vierailija
5/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli hyvä harrasteohjelma. Poikinut jo pojille projekteja. Näin saavat kustannettua harrastuksensa autojen parissa ja kaljoittelunsa. Huonompiakin harrastusia löytyy

Vierailija
6/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai yksinkertaisen symppis tyyppi....niin autojen rakenteluhan ei vaadi yhtään kädentaitoja,  eikä älyllistä osaamista tekniikasta. autojen rakentelu on harrastus siinä missä virkkaaminenkin, kukin harrastaa mitä haluaa ja mikä kiinnostaa. siihen yhdyn et alkoholinkäytön näyttäminen ohjemassa on turhan runsasta. kohderyhmä on kuitenkin nuoret ja nuoret aikuiset.

Vierailija
7/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yhdestä jaksosta katsonut. Siinä tursotti muka cooleja juntteja kittaamassa kaljaa. "Tulee kiire tän auton kanssa" "Joo" ja istutaan ja ihmetellään. Ei siinä kyllä mitään korjaustoimintaa tapahtunut :D

Vierailija
8/118 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 päivässä rakennetaan puhkiruostuneesta autonkorista toimiva ja rekistöröitu auto, ja rahaa käyettävissä 3000 €.

Vierailija
9/118 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:44"]

Älkää kattelko jos ei kiinnosta :D ihme itkijöitä täällä...kukaan ei pakota katsoon :D itse kyllä tykkäsin koska jotain erilaista kuin paska bb tai viidakon tähtöset...telkkari täynnä tollasta paskaa...niin välillä jotain aitoa suomalaista elämää...ja kaljan kittaus on suomalaisten miesten elämää...mieluummin tollasta naisena katon kun jatkuvaa hiljaisuutta ja pelkkää autorassausta. vähän jotain huumoria elämään.. :D kattelkaa pelkkää avaa niin ei tarvitse kitistä :D

[/quote]

Eihän tässä kai katselusta ollut kysymys vaan verorahojen tuhlauksesta...

Vierailija
10/118 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaan tarkoitukseen meni verorahat Latelassa kuin Mannerheimissa.

Vierailija
11/118 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ohjelma oli mukava ja viihdyttävä. Tollasiahan noi reilu parikymppiset jäppiset on. Mielummin noita, "tavallisia" tyyppejä katselen kuin jotakin hiivatin pumppubarbaroita tekoitkua tirauttelemassa tai iänikuisia sisustusohjelmia.

Vierailija
12/118 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LATELA oli piiiiitkään aikaan mahtavin tv-ohjelma! Nauroin vedet silmisssä poikien touhuja ja tampereen murre saa aina hyvälle tuulelle :)))

Oli vaan kertakaikkisen hyväntuulinen sarja, kannattaa kattoo, jos tulee uusintana

T: 45-v nainen, joka ei ymmärrä autoista yhtään mitään

Vierailija
13/118 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoja, ihania persoonia kaikki. Tulin hyvälle mielelle ohjelmasta. Jostain syystä nämä "juntit" aina koskettaa mua ja saa hyvän mielen :)

Vierailija
14/118 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin! Autojen rassaus ei ole millään muotoa sydäntäni lähellä mutta tyypit oli sympaattisia ja harrastukselleen omistautuneita, yhteishenki oli hyvä ja ylipäätään ohjelmasta välittyi positiivinen fiilis. Ja kyllä tämmöinen keski-ikäistyvä mamma kattelee nuoria miehiä ihan ilokseen. Kaiken kaikkiaan piristävää vaihtelua telkkariviihteeseen viidakossa temmeltävien bikinibeibejen vastapainoksi! Tampereen murteesta myös plussaa. :)

Vierailija
15/118 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 12:18"]

vai yksinkertaisen symppis tyyppi....niin autojen rakenteluhan ei vaadi yhtään kädentaitoja,  eikä älyllistä osaamista tekniikasta. autojen rakentelu on harrastus siinä missä virkkaaminenkin, kukin harrastaa mitä haluaa ja mikä kiinnostaa. siihen yhdyn et alkoholinkäytön näyttäminen ohjemassa on turhan runsasta. kohderyhmä on kuitenkin nuoret ja nuoret aikuiset.

[/quote]

Vai autojenrakentelu..., näytettiinkö tuossa tosiaan jossain kohtaa sitä autojen rakentelua??? Itse olisin ainakin mieluusti halunnut nähdä, että kuinka läpimätä pohja parsitaan hitsillä kuntoon. Se sitä rakentelua on, jos mikä!! Eikä mikään uusien osien ruuvailu...

Vierailija
17/118 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit on symppiksiä. Muistelen omien juttujenikin olleen tuossa iässä vielä hiukan kehittymättömiä, mutta ihan hyvä ihminen minusta silti tuli.

Pitää kyllä luulla itsestään liikaa että julkisesti moittii toisia junteiksi. Ja kaikki ohjelmat, joita tv:stä tulee, ei ole tarkoitettu kaikkien makuun.

Vierailija
18/118 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti!!! Vastaileeko täällä teinipojat, vai millaisia äityileitä ja mistäpäin te olette, jos tuollaista ohjelmaa katsotte. Katsonut olen sitä pari kertaa kanavien vaihdon yhteydessä ja mitä siitä olen lukenut, niin ei voi olla totta jos sitä naiset katsovat. Tai sitten olette niitä, jotka ajelivat karvanoppacorollilla pikkukaupungin keskustassa ympyrää ylpeinä amisviiksisen poikaystävän auton uusista kesävanteista. Voi p...

Vierailija
19/118 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelan on parasta viihdettä..M13

Vierailija
20/118 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne latelan jätkät itse tai jotkut niitä ihailevat teinit nostelee tätä ketjua ja vastailee tänne muka naisina ja yläpeukuttaa omia kommenttejaan ja alapeukuttaa kaiken kriittisen. Sitä ohjelmaa seuraa samanlaiset juntit kuin ne ketkä sitä ohjelmaa tekee.

Ketju on lukittu.