Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, mikä junttiohjelma toi Latela

Vierailija
24.04.2013 |

Kohderyhmästä ei epäilystä...

Mutta miksi Ylen verorahoja käytetään tuollaiseen shaibaan?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:23"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:17"]Meillä miestä aina naurattaa kun minä tykkään katsoa sitä sarjaa, enkä edes pidä mistään autojen tuunaamisista, ja olen korkeasti koulutettu kaupunkilainen. Mutta mun mielestä ne ihmiset on jotenkin liikuttavan aitoja siinä sarjassa ja sellaista näkee enää harvoin. Mä jotenkin tuun aina tosi hyvälle mielelle sitä katsoessani. [/quote] Liikuttavan aitoja. Niin kuin kehitysvammaiset! [/quote]

Miksi olet noin katketa?

Vierailija
42/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi kun ahdistaa. Ei Latelan kundit mahdu Maisterin ahtaaseen maailmankuvaan sitten millään. Eikös opiskelu mitenkään laajentanut maailmankuvaa?. Maisteri pätkätöineen vaan kadehtii nuoria miehiä, jotka tekevät käsillään mitä tahtovat. Eiks olekin kurjaa, kun eräät tykkäävät työstään?. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:02"]

Siis oikeasti!!! Vastaileeko täällä teinipojat, vai millaisia äityileitä ja mistäpäin te olette, jos tuollaista ohjelmaa katsotte. Katsonut olen sitä pari kertaa kanavien vaihdon yhteydessä ja mitä siitä olen lukenut, niin ei voi olla totta jos sitä naiset katsovat. Tai sitten olette niitä, jotka ajelivat karvanoppacorollilla pikkukaupungin keskustassa ympyrää ylpeinä amisviiksisen poikaystävän auton uusista kesävanteista. Voi p...

[/quote]

Ai että sitä ollaan niin ylemmyydentuntoisia. Pojathan tienaavat palkkansa, eivätkä ole mitään julkisenpuolen loisia. Kunnioitettavia heppuja!.

Vierailija
44/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:23"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:17"]Meillä miestä aina naurattaa kun minä tykkään katsoa sitä sarjaa, enkä edes pidä mistään autojen tuunaamisista, ja olen korkeasti koulutettu kaupunkilainen. Mutta mun mielestä ne ihmiset on jotenkin liikuttavan aitoja siinä sarjassa ja sellaista näkee enää harvoin. Mä jotenkin tuun aina tosi hyvälle mielelle sitä katsoessani. [/quote] Liikuttavan aitoja. Niin kuin kehitysvammaiset! [/quote] Miksi olet noin katketa? [/quote]

En ole katkera. Oikeasti luulin ensin, että tässä on taas sellainen "toisenlaiset fredit" -ohjelma kyseessä. 

Vierailija
45/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti raskasta elää niin rajoittuneesti ja ahdasmielisesti kuin eräät "ylemmän luokan kansalaiset" täällä. Koittakaa jaksaa siellä kapeassa maailmassanne!

Vierailija
46/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:23"] [quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:17"]Meillä miestä aina naurattaa kun minä tykkään katsoa sitä sarjaa, enkä edes pidä mistään autojen tuunaamisista, ja olen korkeasti koulutettu kaupunkilainen. Mutta mun mielestä ne ihmiset on jotenkin liikuttavan aitoja siinä sarjassa ja sellaista näkee enää harvoin. Mä jotenkin tuun aina tosi hyvälle mielelle sitä katsoessani. [/quote] Liikuttavan aitoja. Niin kuin kehitysvammaiset! [/quote] Miksi olet noin katketa? [/quote]

En ole katkera. Oikeasti luulin ensin, että tässä on taas sellainen "toisenlaiset fredit" -ohjelma kyseessä. 

[/quote]

Älä viitsi naurattaa!. Varmaan luulit. Siinä taas yksi turhaan veronmaksajien rahoilla turhaan koulutettu luulija. Et tuon enempää sitten oppinut?. Vastenmielinen ennakkoluuloilija!!.

Vierailija
47/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 09:06"]

[/quote]

Älä viitsi naurattaa!. Varmaan luulit. Siinä taas yksi turhaan veronmaksajien rahoilla turhaan koulutettu luulija. Et tuon enempää sitten oppinut?. Vastenmielinen ennakkoluuloilija!!.

[/quote]

:D

Vittu mitkä kilarit... Relaa :D

Vierailija
48/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 08:07"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:42"]

On sanottu, että ylin ja alin ammattiryhmä/luokka ymmärtää toisiaan. Esimerkiksi kirurgi ja mekaanikko ymmärtävät hyvin toisiaan, koska kummankin työ vaatii samanlaista systeemiajattelua ja kokonaisuudentajua. En tunne mekaanikkoja, että ovatko samaa mieltä, mutta tuttavapiirin kirurgit allekirjoittavat tämän kyllä ja näkevät esim. Latelan nimenomaan asiantuntijarealityna. Latelan pojat ovat tosi pro, eivät harrastelijoita.

Ylimmän ja alimman välissä on sitten kaiken maailman opettajia ja insinöörejä ynnä muuta keskiluokkaa, joka halveksii alempiaan ja kadehtii ylempiään.

Minua Latelassa kiehtoo hyvä henki, jollaista ei missään muussa kilpailullisessa sarjassa ole ollut pian kymmeneen vuoteen.

Lisäksi on kiinnostavaa, että kaikki Latelaa haukkuvat ovat totaalisen autoistuneita ihmisiä, joille automekaanikkojen työ on yksi elämän tärkeimpiä edellytyksiä. Ihan kuin hormonisairas haukkuisi endokrinologeja. Noloa.

[/quote]

Ne kaiken maailman opettajat työskentelevät päivittäin kaiken maailman "lateloiden", kirurgiksi opiskelevien ja mm. mekaanikkojen kanssa. Että siltä pohjalta voit miettiä, mitä he kadehtivat ja mitä halveksivat. Facepalm.

[/quote]

Kerrotko vielä, missäpäin Suomea - tai maailmaa, niin saadaan enemmän esimerkkejä, edes yksi - opettajat työskentelevät autonkorjaajien ja lääkisläisten kanssa. :D :D :D

Olen akateeminen keski-ikäinen Etelä-Helsingistä, mutta niin se vain minäkin tykkään Latelasta. Ja kyllä muuten niin sanottu eliitti seuraa tuota sarjaa ihan muussa kuin tirkistelymielessä. ;)

Vierailija
49/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen ettei Latela voi miellyttää kaikkia ja jotkut kokee sen junttina ohjelmana. Mutta sitä en ymmärrä, että nämä Latelan parjaajat ovat niin vihamielisen ja jotenkin katkeran oloisia. Menee mauttomaksia nimitellä kehitysvammaisiksi, vähä-älyisiksi tms. Hävetkää!

Itse olen maaseudulta kotoisin ja elänyt pienen ikäni poikien kanssa, jotka rassailivat autoja, mopoja ym. Minulle tuo Latelan touhu on jotenkin niin tuttua ja koen sen kotoisaksi. Enkä ole järkyttynyt ohjelmassa esiintyneestä pipari-sanasta tms.

Koittakaa ymmärtää, että meitä ihmisiä on erilaisia. Asun tällä hetkellä kaupungissa, mutta minussa elää ikuisesti tuollainen juntti, amis, vähä-älyinen "auton rassaaja", vaikken juuri mitään autoista ymmärräkään. Tuo junttius vaan on joillekin niin tuttua ja mukavaa katseltavaa!

Se, tekeekö se meistä huonompia ihmisiä, että olemme maalta tulevia Latelaa katsovia juntteja; sitä voi jokainen miettiä itse!

Itselleni ihminen, joka ei katso tuollaista juntti-ohjelmaa ja pitää heitä vähä-alyisinä, ei merkitse yhtään mitään.

On toisaalta aika surullista huomata millaisia ajatuksia ihmisillä todella on.

Terveisin Latelaa seuraava juntti ja ylpeä siitä :-)

Vierailija
50/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haukkuu Latelaa juntiksi ja käyttää itse anonyymissa foorumiviestissään sanoja "kilari" ja "vittu"... On tää tunteita herättävää, kun Suomen televisiossa on meidän pienillä verovaroilla miehiä kunnostamassa autoja, huijui. Vaikka samalle kanavapaikalle olisi ehkä sopinut vielä viideskymmenes ruokaohjelma. :D

Vierailija
51/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh!. Pois Latela ja lisää prinsessaleikkejä, koska veonmaksaja.

Vierailija
52/118 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet toisen kauden jaksoja? Itseltä jäänyt väliin, mutta tuleehan ne uusintoina.

Vierailija
53/118 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava hyväntuulinen ohjelma!

Tässä vielä reality check kaikille näitä kundeja juntteina pitäville: VALTAOSA suomalaisista nuorista miehistä kehä 3:n ulkopuolella ovat tällaisia hurttia huumoria viljeleviä veijareita - onneksi (ainakin vielä...)!!!

T. Ylempi toimihenkilö Espoosta

Vierailija
54/118 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:49"]Loistava hyväntuulinen ohjelma!

Tässä vielä reality check kaikille näitä kundeja juntteina pitäville: VALTAOSA suomalaisista nuorista miehistä kehä 3:n ulkopuolella ovat tällaisia hurttia huumoria viljeleviä veijareita - onneksi (ainakin vielä...)!!!

[/quote]

Onneksi ei kuitenkaan ole.

Vierailija
55/118 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:49"]Loistava hyväntuulinen ohjelma!

[/quote]

Onneksi ei kuitenkaan ole.

Vierailija
56/118 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tulee erilaista ohjelmaa, jokaiselle kohderyhmälle omansa.

Ja tunnolliselle, mielikuvituksettomalle wbp:lle tiedoksi: ei näitä ole pakko katsoa, voi jättää katsomatta, et ole tehnyt mitään väärää, jos et katso. Noin, helpottiko ahdistusta?

Mitä tulee näihin Latelan kundeihin: olen itse se kaikkein kauhein eli urbaani, akateeminen mutta työväenluokkataustainen, naimaton nainen, ja kun katson noita kundeja, muistan, miksi en ole koskaan halunnut naimisiin. En kerta kaikkiaan vain voisi ottaa sen enempää vakavasti kuin edes huumorillakaan miestä, joka puhuu piparista ym:sta. Haluan miehen, en lapsen tasolle jäänyttä reppanaa. Ja huumorin kanssa tuolla on hyvin vähän tekemistä. No tahatonta, ehkä.

Vierailija
57/118 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on niin käsittämättömän absurdi ohjelma että pakko olla puhdasta neroutta. Niinkuin onkin   - 30 jaksoako niitä on, että tavalliset amisnuoret saa yhden auton tuunattua, telkkarin luomu- ja slow-käänne silmiemme edessä, ja joku tykittelee internetin keskustelupalstalla kriittistä settiä ....

Vierailija
58/118 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle ei tee kaikkea kaikille, mutta ihan sen rauhoituksenkin takia sen tehtävä on palvella kaikkia katsojaryhmiä. On Latelaa ja Teeman ohjelmistoa ja Strömsötä. Mainoskanavat palvelevat niitä, joita mainostajat haluaa tavoittaa. Esim. Liv ja Ava ovat ns. "naistenkanavia", vaikka ne loukkaakin monen naisen älyä. 

Mä en ole nähnyt Latelasta kuin puffeja ja voinut niiden perusteella päättää, että en kuulu kohderyhmään, kun ei ole ajokorttiakaan. En siis ole katsonut. Onhan kakkosella ihan näitä kyynelehtimisohjelmiakin: Inhimillinen tekijä. "Matti Muttinen, Niina Nieminen, Pauli Paulaharju ja miten lapsena koetusta puusta putoamisesta selviää aikuisuuteen." En ole katsonut niitäkään, mutta puffit ovat niin koomisia, että kaavat jäävät mieleen. 

Jokainen on itse vastuussa siitä, mitä ohjelmia katsoo. 

Vierailija
59/118 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille kaikille Latelan arvostelijoille: Toivottavasti joskus voisitte edes pieneksi hetkeksi yltää sellaiselle tasolle, jossa ei enää tarvitse mollata ketään.

Latelassa tehdään jotain mihin aniharva nuori tai vanhempikaan nykyisin pystyy - toteuttamaan asioita, tekemään itse, pitämään lupaukset, ottamaan vastuuta osana ryhmää ja erityisesti sietämään epämukavuutta täyttääkseen sen, mitä on luvannut. Keskittykää itsenne kehittämiseen. Siinä riittää tekemistä.

Vierailija
60/118 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 14:02"]Siis oikeasti!!! Vastaileeko täällä teinipojat, vai millaisia äityileitä ja mistäpäin te olette, jos tuollaista ohjelmaa katsotte. Katsonut olen sitä pari kertaa kanavien vaihdon yhteydessä ja mitä siitä olen lukenut, niin ei voi olla totta jos sitä naiset katsovat. Tai sitten olette niitä, jotka ajelivat karvanoppacorollilla pikkukaupungin keskustassa ympyrää ylpeinä amisviiksisen poikaystävän auton uusista kesävanteista. Voi p...

[/quote]

Todellakin katson, äiti 35-v. ja Tampereelta kotoisin, nykyisin tosin asutaan Espoossa. Amismeininkiä mutta mitäs pahaa siinä on, kaveriporukan tiivis yhteishenki vetoaa muhun ja ohjelman aitous, eivät todellakaan yritä esittää olevansa lattea lipittäviä hipstereitä Punavuoresta ;)

Ketju on lukittu.