Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, mikä junttiohjelma toi Latela

Vierailija
24.04.2013 |

Kohderyhmästä ei epäilystä...

Mutta miksi Ylen verorahoja käytetään tuollaiseen shaibaan?

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alempi keskiluokka se täällä vain kipuilee ja haukkuu suurin piirtein kaikkea, mikä liikkuu. LOL.

Kaikki on junttia, wt:tä, mautonta, verorahojen tuhlausta ja väyväyväy...

Keskiluokkaparka taitaa kuolla kohta vitutukseensa. Relatkaa, hei. Kohta on lama ohi ja voitte taas rauhassa äänestää kokkareita ja olla wanna-be-porvareita. Ja tottahan toki te olette myös älykköjä, koska ette katso realityja tai saippuaa. Selvä älykön merkki alemman keskiluokan mielestä.

Esko Valtaoja on muuten True Blood-fani. Tai ainakin oli yhdessä vaiheessa, jokohan lienee kyllästynyt.

Vierailija
102/118 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niin hirveet jutut kuin tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kotimainen ohjelma ikuisuuteen!

Aidoin reality-ohjelma mitä voi olla; pojat nauraa ja heittelee härskiäkin läppää autotallissa, jossa on kaljan, röökin ja bensan tuoksu, melkeen aromit leijailee omaan olohuoneeseen, niin aito tuo tunnelma tosiaan on.

Pojat myös osaavat käsillään tehdä suorastaan taikoja - nykyaikana kun aika monelle pelkästään renkaiden vaihto on liian vaikeaa.

Erittäin hyvää viihdettä!

Terveisin helsinkiläinen 25-vuotias nainen - eli ei pelkästään junttiohjelma ;)

Vierailija
104/118 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin joskus palautettakin Ylelle, että miettisivät kaksi kertaa noita ohjelmien sijoittelua... meidän pikkulapset odottavat aina intona Galaxin alkamista, ja just ennen sitä tuli jo aikaa sitten Latelan eka kausi, ja sen jälkeen Soramonttuprinsessat. Molemmissa yhtä kiroilua, kaljan juontia ja muutenkin vähän huonoa käytöstä lasten katseltavaksi...

Ilmeisesti kuitenkin olen ainoa tiukkis, jota tuo on häirinnyt, koska ohjelma tulee samassa paikassa edelleen :(

Vierailija
105/118 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi, kuin mua oksettaa toi Vesa Majuri. Yh.. :( toivottavasti eivät ota sitä 3-kaudelle!

Vierailija
106/118 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latela uusintoineen oli parasta viihdettä pääsiäislomalla! Ulkomailla tule katsottua mutta pääsiäisenä ehti!

KTM, nettotulot 72ke/v

Vierailija
107/118 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsinkiläiset akateemiset huokailee kun on niiiiiin aitoa meininkiä!

Katsoin jakson verran tuota Latelaa kun oli niin kehuttu, mutta se miten naisista puhuttiin (jopa yhden pienestä tyttärestä), oli minusta todella ala-arvoista. Luulisi että lähes 3-kymppiset miehet (joilla on jo perhettäkin) osaisi jo puhua jostain muusta kuin pillusta ja tisseistä. Varsinkin kun naiset on heidän mielestään se huonompi sukupuoli.

Minäkin olen töissä miesvaltaisella alalla, josta löytyy noita samanlaisia juntteja, mutta minulle ei kukaan koskaan puhuisi noin.

Vierailija
108/118 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen kannataisi satsata tämäntyylisiin ohjelmiin, jos haluavat katsojia Ei niitä tylsiä putkiremontti- ja arkkitehti-ositv-ohjelmia kukaan jaksa katsoa. Tarvitaan särmää ja kohauttavaa!

Vierailija
109/118 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Latela on paras ohjelma , vois jättää Salkkarit, kauniin ja rohkeat ja muut akka ohjelmat pois telkkusta ,koska ne saippuaa.. Olen kyllä nainen itsekin, mutta kuka itse pystyy kuukaudessa rakentamaan samalaisen , tiedän kyllä että se tekeminen rassaa perhe elämään, olen perheen äiti ja ajan rekkaa ympäri maailmaa, mut rakkaus kestää jos rakastaa toista oikeasti. Jokaisella on oikeus sanoa mielipiteitä ja ohjelmista , koska kaikki ei voi tykätä kaikista ohjelmista.

Vierailija
110/118 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskoja poikia. Monia muita ohjelmia voisi lopettaa. KORTESMÄKI EKAX!

Vierailija
111/118 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kattelko jos ei kiinnosta :D ihme itkijöitä täällä...kukaan ei pakota katsoon :D itse kyllä tykkäsin koska jotain erilaista kuin paska bb tai viidakon tähtöset...telkkari täynnä tollasta paskaa...niin välillä jotain aitoa suomalaista elämää...ja kaljan kittaus on suomalaisten miesten elämää...mieluummin tollasta naisena katon kun jatkuvaa hiljaisuutta ja pelkkää autorassausta. vähän jotain huumoria elämään.. :D kattelkaa pelkkää avaa niin ei tarvitse kitistä :D

Vierailija
112/118 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin TV2 19.30 tulee latelan uusi jakso heyy...

Vierailija
113/118 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla liian tosissaan. Pitää tähän elämään huumoriakin mahtua. Hyvä ohjelma ja minun vero euroilla pitää saada lisää tämmöstä. Ei enää yhtään uutta kokki-, sisustus-, satuhäät yms- ohjelmaa.

Vierailija
114/118 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla liian tosissaan. Pitää tähän elämään huumoriakin mahtua. Hyvä ohjelma ja minun vero euroilla pitää saada lisää tämmöstä. E855i enää yhtään uutta kokki-, sisustus-, satuhäät yms- ohjelmaa.

Vierailija
115/118 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt tulee tv2 LATELA, kaikki katsomaan.

Vierailija
116/118 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miestä aina naurattaa kun minä tykkään katsoa sitä sarjaa, enkä edes pidä mistään autojen tuunaamisista, ja olen korkeasti koulutettu kaupunkilainen. Mutta mun mielestä ne ihmiset on jotenkin liikuttavan aitoja siinä sarjassa ja sellaista näkee enää harvoin. Mä jotenkin tuun aina tosi hyvälle mielelle sitä katsoessani. 

Vierailija
117/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne juntit asuu Helsingissä, jotka ei tiedä oikeasta suomesta mitään.. Latela on aitoa Suomea... Nää tositeeveet joissa se vakihintti,muovitissi yms on sit jenkeistä ja ei ole suomalaista, vaikka niin Helsingissä luullaan....

Vierailija
118/118 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanopat kehiin taas! Latela season 3 tulossa keväällä :D

Ketju on lukittu.