Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, mikä junttiohjelma toi Latela

Vierailija
24.04.2013 |

Kohderyhmästä ei epäilystä...

Mutta miksi Ylen verorahoja käytetään tuollaiseen shaibaan?

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainaki noi kakkoskauden jaksot kun tuli katottua ni huttusen emännälle pisteet ku antaa huttuselle tarvittavan tilan... paksuna ja koiria näyttäs vilahtelevan ja omakotitalo ja ukko paljon pois niin ei varmaan helppoo oo emännälläkään.. nätti ja ymmärtäväinen likka...hyvää viihdettä...huttusen jutuille tulee kyllä naurettua vedet silmissä..

Vierailija
22/118 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 12:18"]

vai yksinkertaisen symppis tyyppi....niin autojen rakenteluhan ei vaadi yhtään kädentaitoja,  eikä älyllistä osaamista tekniikasta. autojen rakentelu on harrastus siinä missä virkkaaminenkin, kukin harrastaa mitä haluaa ja mikä kiinnostaa. siihen yhdyn et alkoholinkäytön näyttäminen ohjemassa on turhan runsasta. kohderyhmä on kuitenkin nuoret ja nuoret aikuiset.

[/quote]

Vai autojenrakentelu..., näytettiinkö tuossa tosiaan jossain kohtaa sitä autojen rakentelua??? Itse olisin ainakin mieluusti halunnut nähdä, että kuinka läpimätä pohja parsitaan hitsillä kuntoon. Se sitä rakentelua on, jos mikä!! Eikä mikään uusien osien ruuvailu...

[/quote]

Että sekö ois sitten mielenkiintosta katottavaa, kun hitsataan saumaa koko ohjelma aika? huh huh :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ohjelma! Ei sitä oo pakko kattoo jos ei tykkää. Parhaita suomalaisia sarjoja. Kukkia kastelee kuka vaan autonlaitossa täytyy olla taitoo ja tollasilla rahoilla nui lyhyessä ajassa hienoja autoja rakentaa. Hatun nosto latelalle.

Vierailija
24/118 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä ohjelma, mutta Huttusen muijan duckface-olen-niin-kaltoinkohdeltu-yhyy ilme on vähintäänkin ärsyttävä.

Vierailija
25/118 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoskausi on vielä parempi kuin eka, tykkään kovasti! Amiskulttuuri ei varsinaisesti viehätä, mutta ohjelmassahan ei ollakaan "pelkkiä amiksia", vaan taidolla rempataan autoja ihan nollasta. Parasta ohjelmassa on yhteinen hekottelu ja nauru, ihanaa että on noin mahtava kaveruus ja yhteishenki.

Katsoin Areenasta kaikki tokan kauden jaksot putkeen ja olin välillä tikahtua nauruun itsekin. Latelan tyypit tuntuu aidoilta ja hyviltä tyypeiltä. Amiskuoren alla on kuitenkin osaavaa sakkia, jolla työpaikat ja muutenkin elämä mallillaan niin, että on aikaa viettää aikaa harrastuksen ja kavereiden kanssa.

Joo, ja olen itse yliopistossa opiskellut. ;)

Vierailija
26/118 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 10:44"]

Älkää kattelko jos ei kiinnosta :D ihme itkijöitä täällä...kukaan ei pakota katsoon :D itse kyllä tykkäsin koska jotain erilaista kuin paska bb tai viidakon tähtöset...telkkari täynnä tollasta paskaa...niin välillä jotain aitoa suomalaista elämää...ja kaljan kittaus on suomalaisten miesten elämää...mieluummin tollasta naisena katon kun jatkuvaa hiljaisuutta ja pelkkää autorassausta. vähän jotain huumoria elämään.. :D kattelkaa pelkkää avaa niin ei tarvitse kitistä :D

[/quote]

Eihän tässä kai katselusta ollut kysymys vaan verorahojen tuhlauksesta...

[/quote]

No tuota, kyl tällä ohjelma taitaa olla potentiaalia suurempaan katsojamäärään kuin vaikka jollakin uudella sisustusohjelmalla, kun eihän niitä ole kuin jo muutama joka kanavalla. Latelalla on oma kohderyhmänsä ja tällä kohderyhmällä on myös oikeutensa saada omannäköistä ohjelmaa, ei vain ap:lla tai ap:n hyväksymillä ihmisryhmillä.

Vierailija
27/118 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tosi-tv -ohjelma pitkään aikaan. Sattumalta aloin katselemaan viime vuonna ja ennakkoon katsoin jo tämän vuoden jaksoja kun en malta odottaa. Pojat mukavan olosia ja Tampereen murre kivan kuullosta. Tavallista ja mukavan oloista yhdessäoloa. Toivottavasti  homma pysyy aitona.

47-vuotias nainen

Vierailija
28/118 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa jätkien touhuta ku tykkäävät ja tosta kohderyhmästä oon 40v. muija ja kaiholla muistelen autopaja-aikoja

Vierailija
29/118 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh ei taira kaveri tietää miten tulupat vaihetaan corollaan. Iskän työsuhde bemarista taitaa kuitenkin kuramatot puhistaa,kannattas kokeilla kolmessa viikossa tehä näyttely auto javielä senkin jälkeen on emännällä sama osoote. Kaikella kunnioituksella Latelan jätkät,pitäkää aisa korkeella t.Jari Voimanen Karstula citi.

Vierailija
30/118 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2013 klo 11:10"]

LATELA oli piiiiitkään aikaan mahtavin tv-ohjelma! Nauroin vedet silmisssä poikien touhuja ja tampereen murre saa aina hyvälle tuulelle :)))

Oli vaan kertakaikkisen hyväntuulinen sarja, kannattaa kattoo, jos tulee uusintana

T: 45-v nainen, joka ei ymmärrä autoista yhtään mitään

[/quote]

Jep! Samaa mieltä. Pitkästä aikaa hauska formaatti jossa aitoja kundeja touhuamassa.T: Myös 45-v nainen, joka ei ymmärrä autoista yhtään mitään

Vierailija
31/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksia! Kiinnostaa varmaan muita amiksia tuollaiset.

Vierailija
32/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoja miehiä, joilla intresseinä autot, eikä mitkään tietokoneilla pelaamiset. Ja Tampereen murre kruunaa koko ohjelman, ihanaa! Hyvä ohjelma :-)
Muistakaa, että tv:ssä on se virtakytkin ja kanavanvaihtomahdollisuus!

Vierailija
33/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:21"] Amiksia! Kiinnostaa varmaan muita amiksia tuollaiset.[/quote]

Voin olla amis, kun kerran Latelasta tykkään, jos se sua helpottaa. Sinä voit jatkaa niiden trendikkäiden stadilais-ohjelmien katsomista kaikessa rauhassa! :-)

Vierailija
34/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:36"]Aitoja miehiä, joilla intresseinä autot, eikä mitkään tietokoneilla pelaamiset. Ja Tampereen murre kruunaa koko ohjelman, ihanaa! Hyvä ohjelma :-) Muistakaa, että tv:ssä on se virtakytkin ja kanavanvaihtomahdollisuus![/quote]

Perustele vähän, että mikä näistä Latelan pojista tekee "aitoja miehiä" verrattuna muihin, vaikka niihin tietokoneenpelaajiin? Onko tosi miehen merkki autorassaus?

Vierailija
35/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:48"] [quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 07:36"]Aitoja miehiä, joilla intresseinä autot, eikä mitkään tietokoneilla pelaamiset. Ja Tampereen murre kruunaa koko ohjelman, ihanaa! Hyvä ohjelma :-) Muistakaa, että tv:ssä on se virtakytkin ja kanavanvaihtomahdollisuus![/quote] Perustele vähän, että mikä näistä Latelan pojista tekee "aitoja miehiä" verrattuna muihin, vaikka niihin tietokoneenpelaajiin? Onko tosi miehen merkki autorassaus?[/quote]

Perustelen sillä, että vaikuttavat olevan aitoja eivätkä esitä mitään. Olen ikäni täällä Tampereen seudulla asunut ja kovin vaikuttavat aidoilta. Aitoudella ja tietokonepelaamisella en tarkoittanut mitään, vaan sillä että pojilla on terve harrastus verrattuna tietokonepelaamiseen. Ja aitoutta vertaan siihen, että nykyaikana tulee ihan tarpeeksi tv:stä näitä trendikkäitä ruoka- ym. ohjelmia, jotka on kuvattu toinen toistaan hienoimmissa ja trendikkäämmissä paikoissa.

Olen sen verran AMIS, että tykkään tälläisistä perinteisistä miehistä, jotka vaikka rassaa autoja :-)

Vierailija
36/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latela on piristävä poikkeus nykyiseen reality TV genreen, jossa esiintyjinä pitää olla ainakin yksi wanna be julkkis, yksi uransa iltapuolella oleva entinen julkkis ja tietysti kiintiö homo.

Latelassa kuvataan pienellä budjetilla aitojen, sponttaanien, yrittäjähenkisten nuorten kaverien autojen rakentelu harrastusta. Varmaan on ohjelmalla myös innostavaa vaikutusta monille passiivisille, syrjäytyneille ja tietokoneruudun ääreen jämähtäneille nuorille.

No ehkä vähän liikaa kiroillaan, poltetaan ja juodaan kaljaa, mutta se on sitä aitoutta ja sopivaa rosoisuutta. Mansen murre on aina kivan kuuloista.

Vierailija
37/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:42"]

On sanottu, että ylin ja alin ammattiryhmä/luokka ymmärtää toisiaan. Esimerkiksi kirurgi ja mekaanikko ymmärtävät hyvin toisiaan, koska kummankin työ vaatii samanlaista systeemiajattelua ja kokonaisuudentajua. En tunne mekaanikkoja, että ovatko samaa mieltä, mutta tuttavapiirin kirurgit allekirjoittavat tämän kyllä ja näkevät esim. Latelan nimenomaan asiantuntijarealityna. Latelan pojat ovat tosi pro, eivät harrastelijoita.

Ylimmän ja alimman välissä on sitten kaiken maailman opettajia ja insinöörejä ynnä muuta keskiluokkaa, joka halveksii alempiaan ja kadehtii ylempiään.

Minua Latelassa kiehtoo hyvä henki, jollaista ei missään muussa kilpailullisessa sarjassa ole ollut pian kymmeneen vuoteen.

Lisäksi on kiinnostavaa, että kaikki Latelaa haukkuvat ovat totaalisen autoistuneita ihmisiä, joille automekaanikkojen työ on yksi elämän tärkeimpiä edellytyksiä. Ihan kuin hormonisairas haukkuisi endokrinologeja. Noloa.

[/quote]

Ne kaiken maailman opettajat työskentelevät päivittäin kaiken maailman "lateloiden", kirurgiksi opiskelevien ja mm. mekaanikkojen kanssa. Että siltä pohjalta voit miettiä, mitä he kadehtivat ja mitä halveksivat. Facepalm.

Vierailija
38/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nuorena vietettyä aikaa tälläisten Latelan tyyppisten poikien kanssa ja löytyi sieltä sitten se aviomieskin. Kavahdin aina nuorena niitä trendi-jätkiä, jotka EHKÄ ovat tällä hetkellä puku päällä jossain firmassa. Tykkään siis tästä ohjelmasta todella paljon!!

N39

Vierailija
39/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse näe Latelan kritisoinnissa mitään siihen viittaavaa, että autoharrastus olisi juntti/nolo/huono. Itse kunnioitan ainakin kaikkia käsityöläisammatteja, ja myös niitä mekaanikkoja, vaikka omaa elämääni he eivät liity mitenkään.

Näen kritiikin aiheena pojat itse, kielenkäytön ja yleismeiningin. Kyllä se minunkin mielestä vaan on sitä "junttia", kun joku ilmaisee saaneensa piparia ja siinä samalla vahingossa tuikanneensa mamman paksuksi. Mielestäni siinä ei ole mitään miehekästä, upeaa, hauskaa tai aitoa. Jos halutaan määritellä juntti, niin kyllä nämä Latelan pojat täyttävät jokaisen kriteerin siihen kategoriaan kuuluakseen. Ja se ei johdu niistä autoista.

Vierailija
40/118 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 15:17"]

Meillä miestä aina naurattaa kun minä tykkään katsoa sitä sarjaa, enkä edes pidä mistään autojen tuunaamisista, ja olen korkeasti koulutettu kaupunkilainen. Mutta mun mielestä ne ihmiset on jotenkin liikuttavan aitoja siinä sarjassa ja sellaista näkee enää harvoin. Mä jotenkin tuun aina tosi hyvälle mielelle sitä katsoessani. 

[/quote]

Liikuttavan aitoja. Niin kuin kehitysvammaiset!

Ketju on lukittu.