En haluaisi naista, joka kuvaa jatkuvasti itseään someen.
Turn off olisi sellainen, joka jatkuvasti lisäisi itsestään kuvia tai instagram tarinoita.
Kommentit (50)
Sehän on nimenomaan ihan nurinkurista kun sellaista katsotaan oudosti joka ei ole instagramissa. Tai muussakaan somessa.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti taitaa jäädä nainen sitten samatta. Itseänikin miehenä tämä harmittaa. Ei todellakaan kiinnosta olla osa sellaista somerumbaa.
On myös naisia, jotka eivät someta.
Ikäryhmästä riippuen veikkaan, ettei tämän luulisi olevan suurikaan ongelma? Osassa ikäryhmiä liki olematon ongelma.
Kokemukseni mukaan 99 % 20-30v. naisista ovat tuollaisia. Ne jäljellejäävät "somevapaat" ovat sitten jotain animesta, keppareista tai muusta alternative-touhusta kiinnostuneita.
Hei nyt on hyviä uutisia! Sun ei tartte ottaa sellaista naista :) Mikään laki ei pakota sua seurustelemaan naisen kanssa, joka päivittää koko ajan somea. Phuuh, nyt varmaan helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti taitaa jäädä nainen sitten samatta. Itseänikin miehenä tämä harmittaa. Ei todellakaan kiinnosta olla osa sellaista somerumbaa.
Joo, ikäluokassa +35. Mutta oon 23 ja mies.
Oon viimeksi tainnut päivittää Facebookin profiilikuvan kaksi vuotta sit.
Pitäisiköhän jo taas.
Ei se haittaa, jos nainen on kaunis :P
Mee sä Kallu johonkin Persujen miittiin sitten tai ole ilman.
ME hallitaan nyt ja usutan seuraajani kaikkien kimppuun, jotka ei palvo mua. Mä oon nykyaikaa - sä vaan joku fossiilin pieru.
Muista sitten, että et edes katso mua! Ei sulla ole oikeuksia, luuseri.
No onhan niitä naisia pilvin pimein. Mutta sä et niistä tiedä, etkä tapaa niitä, kun ne ei oo somessa tai tinderissä.
Häh? Eikö se ole somen tarkoitus? Olen huomannut, että ainakin omat kaverini somessa julkaisevat kuvia vain itsestään ja omista tekemisistään.
Pitäisiko somessa julkaista ainoastaan kuvia muista kuin itsestään? Bussipysäkin kanssaodottelijoista? Kauppajonoista? Uimarannalla muiden pyllyuikkareista?
Mikä on sopivaa julkaistavaa somessa?
No, itse en someta, tai on mulla facebook ja ainut mikä vähän häiritsee on se, että niille somettaville ystävilleni se tarkoittaa, että elämässäni ei tapahdu mitään. Yhden ihmisen kanssa saa olla tosi varpaillaan kun hän käsittelee ilmeisesti kateuden tunteensa somessa. Kun sanon että oltiin vaikka matkalla, tulee riita. Kun sanon, että remontoitiin keittiö, tulee riita. Hän siis kimpaantuu elämästäni.
Pienimuotoisemmin tätä kokee muutaman muunkin tutun kanssa, vaihdetaan puheenaihetta eikä oikeastaan haluta kohdata sitä, että minullakin on elämä.
No se siitä, anteeksi avautuminen.
En huolisi itsekään. Itsekästä ja pinnallista. Olen nainen enkä ole edes facessa. Ei kiinnosta oman naaman (saati perberin!) levitys ja muiden syömät kurkkuvoileivät.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eikö se ole somen tarkoitus? Olen huomannut, että ainakin omat kaverini somessa julkaisevat kuvia vain itsestään ja omista tekemisistään.
Pitäisiko somessa julkaista ainoastaan kuvia muista kuin itsestään? Bussipysäkin kanssaodottelijoista? Kauppajonoista? Uimarannalla muiden pyllyuikkareista?
Mikä on sopivaa julkaistavaa somessa?
Luonto-, lemmikki- ja juhlakuvia julkaisevat tuntuvat olevan täyspäisiä.
Sellaisia ne naiset nyt vain ovat, massan mukana kulkevat.. Mitä sitten vaikka yksityisyys menee, kunhan tykkäyksiä ja hurjimmille jopa sponsoreita satelee..
Entä jos on vain facebook yhteydenpitoa varten mutta viimeisin päivitys vuosien takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ikäluokassa +35. Mutta oon 23 ja mies.
Täh. Nyt oikeesti vähän valoja päälle. KAIKKI 20-30v naiset ei todellakaan someta. Mä mietin vaikka pari vuotta sitten kun vielä opiskelin yliopistolla, että moniko siitä opiskelijaporukasta aktiivisesti sometti.. 2? 3? Muilla ehkä on face, jonne laitetaan yks kuva vuodessa.
Mutta sä et varmaan vaan tapaa ja nää niitä ihan tavallisia naisia, jotka elää ihan tavallista elämää. Ehkä sä vaan tuijotat niitä naisia somessa ja mietit "tollasta en ainakaan halua".
Mistä sellaisen löytää? Tinderissä on juuri ne somettavat!