Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi naista, joka kuvaa jatkuvasti itseään someen.

Vierailija
04.07.2020 |

Turn off olisi sellainen, joka jatkuvasti lisäisi itsestään kuvia tai instagram tarinoita.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti taitaa jäädä nainen sitten samatta. Itseänikin miehenä tämä harmittaa. Ei todellakaan kiinnosta olla osa sellaista somerumbaa.

Vierailija
2/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on nimenomaan ihan nurinkurista kun sellaista katsotaan oudosti joka ei ole instagramissa. Tai muussakaan somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti taitaa jäädä nainen sitten samatta. Itseänikin miehenä tämä harmittaa. Ei todellakaan kiinnosta olla osa sellaista somerumbaa.

On myös naisia, jotka eivät someta.

Vierailija
4/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäryhmästä riippuen veikkaan, ettei tämän luulisi olevan suurikaan ongelma? Osassa ikäryhmiä liki olematon ongelma.

Vierailija
5/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan 99 % 20-30v. naisista ovat tuollaisia. Ne jäljellejäävät "somevapaat" ovat sitten jotain animesta, keppareista tai muusta alternative-touhusta kiinnostuneita.

Vierailija
6/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt on hyviä uutisia! Sun ei tartte ottaa sellaista naista :) Mikään laki ei pakota sua seurustelemaan naisen kanssa, joka päivittää koko ajan somea. Phuuh, nyt varmaan helpotti.

Vierailija
7/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ikäluokassa +35. Mutta oon 23 ja mies.

Vierailija
8/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi turn off?

Vierailija
9/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viimeksi tainnut päivittää Facebookin profiilikuvan kaksi vuotta sit.

Pitäisiköhän jo taas.

Vierailija
10/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, jos nainen on kaunis :P

Vierailija
11/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee sä Kallu johonkin Persujen miittiin sitten tai ole ilman.

ME hallitaan nyt ja usutan seuraajani kaikkien kimppuun, jotka ei palvo mua. Mä oon nykyaikaa - sä vaan joku fossiilin pieru.

Muista sitten, että et edes katso mua! Ei sulla ole oikeuksia, luuseri.

Vierailija
12/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä naisia pilvin pimein. Mutta sä et niistä tiedä, etkä tapaa niitä, kun ne ei oo somessa tai tinderissä.

Vierailija
13/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Eikö se ole somen tarkoitus? Olen huomannut, että ainakin omat kaverini somessa julkaisevat kuvia vain itsestään ja omista tekemisistään.

Pitäisiko somessa julkaista ainoastaan kuvia muista kuin itsestään? Bussipysäkin kanssaodottelijoista? Kauppajonoista? Uimarannalla muiden pyllyuikkareista?

Mikä on sopivaa julkaistavaa somessa?

Vierailija
14/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en someta, tai on mulla facebook ja ainut mikä vähän häiritsee on se, että niille somettaville ystävilleni se tarkoittaa, että elämässäni ei tapahdu mitään. Yhden ihmisen kanssa saa olla tosi varpaillaan kun hän käsittelee ilmeisesti kateuden tunteensa somessa. Kun sanon että oltiin vaikka matkalla, tulee riita. Kun sanon, että remontoitiin keittiö, tulee riita. Hän siis kimpaantuu elämästäni.

Pienimuotoisemmin tätä kokee muutaman muunkin tutun kanssa, vaihdetaan puheenaihetta eikä oikeastaan haluta kohdata sitä, että minullakin on elämä.

No se siitä, anteeksi avautuminen.

Vierailija
15/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi itsekään. Itsekästä ja pinnallista. Olen nainen enkä ole edes facessa. Ei kiinnosta oman naaman (saati perberin!) levitys ja muiden syömät kurkkuvoileivät.

Vierailija
16/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eikö se ole somen tarkoitus? Olen huomannut, että ainakin omat kaverini somessa julkaisevat kuvia vain itsestään ja omista tekemisistään.

Pitäisiko somessa julkaista ainoastaan kuvia muista kuin itsestään? Bussipysäkin kanssaodottelijoista? Kauppajonoista? Uimarannalla muiden pyllyuikkareista?

Mikä on sopivaa julkaistavaa somessa?

Luonto-, lemmikki- ja juhlakuvia julkaisevat tuntuvat olevan täyspäisiä.

Vierailija
17/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset nyt vain ovat, massan mukana kulkevat.. Mitä sitten vaikka yksityisyys menee, kunhan tykkäyksiä ja hurjimmille jopa sponsoreita satelee..

Vierailija
18/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on vain facebook yhteydenpitoa varten mutta viimeisin päivitys vuosien takaa?

Vierailija
19/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ikäluokassa +35. Mutta oon 23 ja mies.

Täh. Nyt oikeesti vähän valoja päälle. KAIKKI 20-30v naiset ei todellakaan someta. Mä mietin vaikka pari vuotta sitten kun vielä opiskelin yliopistolla, että moniko siitä opiskelijaporukasta aktiivisesti sometti.. 2? 3? Muilla ehkä on face, jonne laitetaan yks kuva vuodessa.

Mutta sä et varmaan vaan tapaa ja nää niitä ihan tavallisia naisia, jotka elää ihan tavallista elämää. Ehkä sä vaan tuijotat niitä naisia somessa ja mietit "tollasta en ainakaan halua".

Vierailija
20/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellaisen löytää? Tinderissä on juuri ne somettavat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi