En haluaisi naista, joka kuvaa jatkuvasti itseään someen.
Turn off olisi sellainen, joka jatkuvasti lisäisi itsestään kuvia tai instagram tarinoita.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi turn off?
Koska ei kiinnosta olla tekemisissä ihmisten kanssa jotka levittelevät yksityisen elämänsä julkisesti levälleen. Mielestäni se on sairasta.
Ja kiinnostaa ketä?
Enkä sano tätä koska itse olisin sellainen todellakaan. Mutta ketä luulet ton asian kiinnostavan? Ei ainakaan ihmisiä jotka tekevät niin. Jokainen tehköön mikä itsestä tuntuu hyvälle. Me ei olla täällä miellyttämässä muita! Jos joku saa iloa laittamalla kuvia niin tehköön niin! Et sinä ole jokaisen naisen tuleva mies :D
Ihme arvostelua naisista ja miehistä koko tämä hiton palsta täynnä.
Ketä kiinnostaa teidän mielipiteet oikeesti!?!
Entä ne naiset jotka on instagramissa mutta laittaa sinne vaikka maisemakuvia selfieiden sijaan. Onko se ok?
Vierailija kirjoitti:
Ja kiinnostaa ketä?
Enkä sano tätä koska itse olisin sellainen todellakaan. Mutta ketä luulet ton asian kiinnostavan? Ei ainakaan ihmisiä jotka tekevät niin. Jokainen tehköön mikä itsestä tuntuu hyvälle. Me ei olla täällä miellyttämässä muita! Jos joku saa iloa laittamalla kuvia niin tehköön niin! Et sinä ole jokaisen naisen tuleva mies :D
Ihme arvostelua naisista ja miehistä koko tämä hiton palsta täynnä.
Ketä kiinnostaa teidän mielipiteet oikeesti!?!
Saa kai aiheessa keskustella? Miksi avasit aiheen jos ei kiinnosta? Muut keskustelee täällä. Ilmiö on ainakin minusta kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne naiset jotka on instagramissa mutta laittaa sinne vaikka maisemakuvia selfieiden sijaan. Onko se ok?
Täysin ok. Ihan missä somessa tahansa. Ja jutellakin saavat missä tahansa mitä tahansa kenen kanssa tahansa. Minä vain en itse halau olla kuvina missään somessa ikinä ja milloinkaan. EIkä naisenkaan tartte ainakana pillusillaan niissä poseerata.
No älä ota naista joka kuvaa itseään jatkuvasti someen. Luoja ihmisten ongelmanratkaisutaidot nykyään
Ei kukaan halua tuollaista kuvatunlaista tusinalorttoa.
En halua edes kavereiksi sellaisia, jotka jatkuvasti ja joka paikassa kuvaavat omaa pärstäänsä ja aina pitäisi ottaa joku yhteisselfie todisteeksi, että jossain on käyty. Ei kiitos. Voin ap kertoa, että meitä ihan normaaleja ei-someriippuvaisia naisia on ihan reilusti.
N30
voi olla että kasvokkain kommunikointi, läsnäolo, kuuntelu ei oo kovin hyvää kun liian somekeskeinen, joka usein keskittää kaiken itseensä ja vangitsee. Arvostasin naista joka käyttää älypuhelinta mahdollisimman vähän, riski masentua ym. paljon pienempi.
On joo, mutta valitettavasti haluan hyvännäköisen naisen ja ne jotka on hyvännäköisiä tietää sen että ne on hyvännäköisiä ja tottakai ne kaikki on instoissa tyrkyttämässä ja keräämässä huomiopisteitä.