Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En haluaisi naista, joka kuvaa jatkuvasti itseään someen.

Vierailija
04.07.2020 |

Turn off olisi sellainen, joka jatkuvasti lisäisi itsestään kuvia tai instagram tarinoita.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan 99 % 20-30v. naisista ovat tuollaisia. Ne jäljellejäävät "somevapaat" ovat sitten jotain animesta, keppareista tai muusta alternative-touhusta kiinnostuneita.

Ehkä some ei vain ole kaikille naisille se elämän keskipiste😀 En tykkää jakaa asioita ihmisille ja kavereiden kanssa riittää kun on WhatsApp. Ja ei, en ole kiinnostunut mistään mainitsemistasi asioista. Sen sijaan tykkään omasta yksityisyydestä eikä selfieiden otto oikein inspiroi.

Vierailija
22/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti taitaa jäädä nainen sitten samatta. Itseänikin miehenä tämä harmittaa. Ei todellakaan kiinnosta olla osa sellaista somerumbaa.

On myös naisia, jotka eivät someta.

Missä niitä on? Onko joku niistä kiinnostunut miehistä? Haluan tavata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, suuri osa mun kavereista ei ole näitä jatkuvasti selfieitä tai stooreja jakavia naisia. Mahdutaan kaikki tuohon 20-30 ikähaarukkaan. Mulla on facebook jota pidän yhteydenpitovälineenä enkä juuri postaile omia juttuja, instagram ei kiinnosta. Monilla on insta mutta päivittävät harvakseltaan eikä todellakaan pelkkiä selfieitä. En jaksaisi yhtään olla seurueessa jossa kaikilla some jatkuvasti mielessä. Koen kyllä että ollaan ihan normaaleja tyyppejä 🤷🏻‍♀️ Mutta kuten joku yllä totesi, et ehkä tiedä meistä, koska ei näytä somessa.

Vierailija
24/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sellaisen löytää? Tinderissä on juuri ne somettavat!

Ei mistään ja siksi kansamme alkaa olemaan sukupuuton partaalla. No, ei huolta. Blondiministerimme hoitaa tänne kyllä uutta kansaa, tahdoimme tai emme.

Vierailija
25/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän.

Vierailija
26/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse en someta, tai on mulla facebook ja ainut mikä vähän häiritsee on se, että niille somettaville ystävilleni se tarkoittaa, että elämässäni ei tapahdu mitään. Yhden ihmisen kanssa saa olla tosi varpaillaan kun hän käsittelee ilmeisesti kateuden tunteensa somessa. Kun sanon että oltiin vaikka matkalla, tulee riita. Kun sanon, että remontoitiin keittiö, tulee riita. Hän siis kimpaantuu elämästäni.

Pienimuotoisemmin tätä kokee muutaman muunkin tutun kanssa, vaihdetaan puheenaihetta eikä oikeastaan haluta kohdata sitä, että minullakin on elämä.

No se siitä, anteeksi avautuminen.

Ei mitään anteeksi, oli hyvä avautuminen. Tuollaisia ihmisiä on. Parempi pitää omat asiat itsellään, koska sitä skismaa tulee helposti. Ikävä tietysti kun nykyään ei voi enää arkisistakaan asioista puhua, kun ihmisillä on somen takia elämä supistunut siihen ruokalautasen ihmettelyyn ja vessakäyntien kuvaamiseen. Kukaan ei nykyään kaiketi enää tee muuta kuin kuvaa arkitoimintojaan ja ihmettelee niitä.

Vierailija
27/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on vain facebook yhteydenpitoa varten mutta viimeisin päivitys vuosien takaa?

Jos siellä vuosien takaa on satoja kuvia julkaistu omasta perseestä, niin sellainen narsisti ei kiinnosta.

Vierailija
28/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vanhempi ;) Me n. 50-veet ei jakseta koko ajan postata kuvia itsestä, minäkin max. kerran vuodessa. Toki olenkin jo rouva ollut vuosikymmeniä eli en valitettavasti (sniif) ole otettavissa :D 

Mutta ei kaikki nuoremmatkaan postaile, oma tytär 18v lähiystävineen laittaa hyvin maltilla. Oma tytär laittoi viimeksi kuvia itsestään Instaan vanhojentanssipäivänä eli helmikuussa.

Vierailija
29/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ne naiset nyt vain ovat, massan mukana kulkevat.. Mitä sitten vaikka yksityisyys menee, kunhan tykkäyksiä ja hurjimmille jopa sponsoreita satelee..

En ymmärrä itsekään tätä. Huomaan että olen syntynyt väärälle vuosikymmenelle tai oikeastaan vuosisadalle☺️. Oma tyylini kulkisi jossakin 1950 luvulla ja lavatanssitunnelmissa.... no ei tästä tämän enempää. Kritiikkiä tulee kuitenkin muutoin ankeista olosuhteista.

N. 45

Vierailija
30/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eikö se ole somen tarkoitus? Olen huomannut, että ainakin omat kaverini somessa julkaisevat kuvia vain itsestään ja omista tekemisistään.

Pitäisiko somessa julkaista ainoastaan kuvia muista kuin itsestään? Bussipysäkin kanssaodottelijoista? Kauppajonoista? Uimarannalla muiden pyllyuikkareista?

Mikä on sopivaa julkaistavaa somessa?

Mitään ei ole sopivaa julkaista somessa. Sinun surkea elämäsi ei kiinnosta ketään. Saat niitä peukkuja vain säälistä ja siksi, että muut heikkoitsetuntoiset peukuttajat saisivat sinulta takaisin säälipeukkua.

Vierailija
31/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta varmaan luullaan että olen tuollainen kun kuljen koko ajan puhelin kädessä kaikkialla, mutta kuuntelen vain musiikkia ja katson videoita yms.

Eli ei kannata aina olettaa :)

N24

Vierailija
32/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sä etsit sitä naista? Älä nyt ainakaan sitte somesta :D tinderistä, ig:stä, facesta..

Yliopisto, harrastusryhmät, kavereiden kaverit on sulle parempia kanavia. Toki se ei ole yhtä helppo tapa, kuin some, mutta jos et halua somettavaa naista niin älä etsi sieltä.

Mistä se sun ihannenainen on kiinnostunut? Luonnosta? Se on nytkin varmaan sitten lintutornilla tai Nuuksiossa. Mene sinne etsimään ja tutustumaan.

Vierailija
33/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Eikö se ole somen tarkoitus? Olen huomannut, että ainakin omat kaverini somessa julkaisevat kuvia vain itsestään ja omista tekemisistään.

Pitäisiko somessa julkaista ainoastaan kuvia muista kuin itsestään? Bussipysäkin kanssaodottelijoista? Kauppajonoista? Uimarannalla muiden pyllyuikkareista?

Luonto-, lemmikki- ja juhlakuvia julkaisevat tuntuvat olevan täyspäisiä.

Ei, vaan nuo kuvat ovat yleensä niitä ainoita hyväksyttäviä joidenkin ihmisten mielestä. Kyllä somessa saa julkaista itsestään mitä haluaa, kunhan ei vieraita ihmisiä kuvaa ilman lupaa.

Yleensä nämä jotka tuomitsevat omien kuvien julkaisun ovat nirppanokkia (naisia) joita ärsyttää lähes kaikki asiat ja se näkyy myös riivinrautamaisina käytöstapoina.

Vierailija
34/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä some-tie on kohta kuljettu loppuun inflaatiosta johtuen. Kun täällä lueskelee näitä juttuja, niin ihmiset näyttää kuitenkin lopulta 😃 kaipaavan ihan jotain muuta... 🤔

Vierailija
35/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vanhempi ;) Me n. 50-veet ei jakseta koko ajan postata kuvia itsestä, minäkin max. kerran vuodessa. Toki olenkin jo rouva ollut vuosikymmeniä eli en valitettavasti (sniif) ole otettavissa :D 

Mutta ei kaikki nuoremmatkaan postaile, oma tytär 18v lähiystävineen laittaa hyvin maltilla. Oma tytär laittoi viimeksi kuvia itsestään Instaan vanhojentanssipäivänä eli helmikuussa.

Herää jo. Sulla on rajoitettu näkyvyys tyttäresi herutus- ja kännikuviin, ne jaetaan vaan kavereille :)

Vierailija
36/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei ole sopivaa julkaista somessa. Sinun surkea elämäsi ei kiinnosta ketään. Saat niitä peukkuja vain säälistä ja siksi, että muut heikkoitsetuntoiset peukuttajat saisivat sinulta takaisin säälipeukkua.

Alkaa someton nainen kuulostamaan ihan yhtä hirveältä vaihtoehdolta jos sen asenne muita ihmisiä kohtaan on tuollainen :(

Vierailija
37/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jatkuvasti? Olen itsestäni laittanut edellisen kerran someen kuvan reilu puoli vuotta sitten. Somea käytän kyllä muuten joka päivä (päivitän itse ehkä kerran viikkoon) Onko tämä nyt turn off?

Vierailija
38/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on some ilman että ne päivittää sitä jatkuvasti. Esim instaan 3 kuvaa kuussa, vaikka sieltä Nuuksiosta. Ei instassa ole pelkkiä peppuja ja tekin tiedätte sen. Paitsi jos klikkaatte pelkkiä peppukuvia saadaksennd paheksua.

Samoin sulla voi olla face, jonka kautta seuraat tätisi ja serkkujen kuulumisia. Laitat kerran vuodessa päivityksen.

Tai mulla on twitter, koska pari vuotta sitten se oli vielä mun työn kannalta kätevä media, nyt se on hiipunut.

Ei kaikki ole niin mustavalkoista. Some ei ole sama kuin someaddiktio, selfiet ja itsekkyys. Se voi olla sitäkin, mutta on liioittelua väittää, että jokainen nainen iästä ja kulttuurista riippumatta on joku sekopäänarsisti jos edes omistaa ig-tilin.

Vierailija
39/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen huomaan että ihmiset ei ota nykyään edes katsekontaktia juurikaan tai keskustele...jotenkin katse on vaan tiukasti eteenpäin, eikä hymystä tietoakaan. Onko niin että elämä kontaktit luodaan ja elämä eletään somessa. Ja käsittääkseni siellä on ihan järkeviä aikuisia ihmisiä tätä kulttuuria luomassa...

Vierailija
40/50 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voisihan sitä julkaista vaikka vanhanaikaisesti kuvia siitä mistä kertoo. Esim jos on jossain käymässä, jos tekee jotain jne. Tavallaan jakaa kokemustaan eli sitä mitä näkee, muillekin, onko ihan uusi ajatus?

Täytyy näin vanhana somettajana kommentoida, että aika lailla alkaa jo kyllästyttää ja ihmetyttää joidenkin iänikuiset selfiet vuodesta ja päivästä toiseen. Ei ole hirveän suurta lisäarvoa päivitykselle kuvata TAAS sadannentuhannennen kerran omaa pärstää. Miten jotkut jaksaa? Joo uskotaan kyllä että se sama tyyppi on edelleen kirjoittanut tuon ”kiva päivä” kommentin ilmankin oman naaman taltiointia. Tai että ”olen Porissa” niin se näkymä voisi kiinnostaa enemmän kuin kuva päästä joka on Porissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän