Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pako pihtaushelvetistä!

Vierailija
22.04.2013 |

Täällä ihmiset - niin miehet kuin naiset - valittavat katkerina, etteivät saa kotona tarpeeksi seksiä. Olkoon tarinani rohkaisuksi teille kaikille.

Reilu vuosi sitten totesin kuivuvani avioliitossa, jossa vaimo ei ole ainakaan 7 vuoteen kertaakaan oma-aloitteisesti koskenut minuun, saati sitten ehdottanut seksiä kanssani. Minun lähentely-yritykseni hän keskimäärin torjui seurauksella, että seksiä meillä oli n. joka toinen kuukausi tai harvemmin.

Mitään klassista kotityö-, hygienia-, alkohili- tai läskiliitännäistä syytä jatkuville pakeilleni ei ollut osoitettavissa. Rouvan mielestä se nyt vaan on tavallista ja miehen siedettävä, ettei lapsiperheessä ole tilaa parisuhteelle.

Kun mikään läheisyys ei tuntunut rouvaa kiinnostavan, ehdotin hänelle tuolloin, että olisimme vastedes avoimessa suhteessa siten, että fyysiset tarpeet saisi kumpikin hoitaa missä ja kenen kanssa haluaa. Lasten takia en halunnut erotakaan.

No semmoinen järjestelyhän ei sitten vaimolle käynyt vaan hän sai muutaman päivän kestäneen kohtauksen, jonka kuluessa äityi osoittamaan minulle hellyyttä suorastaan kehottamatta. Aika nopeasti tilanne kuitenkin normalisoitui, ja nyt on taas kulunut ainakin puoli vuotta ilman, että vaimo olisi hipaissutkaan minua. Toisaalta minäkään en enää ehdottele hänelle mitään.

Juuri kun tilanne näytti masentavalta, vastaan käveli täysin odottamaton onni:  eräs tuntemani mukava ja nätti nainen avautui minulle surkeasta avioliitostaan, joka oli kuin kopio omastani, ja aika nopeasti tulimme siihen johtopäätökseen, että voisimme tarjota toisillemme sitä, mitä emme kumpikaan avioliitoissamme saa, eli fyysistä läheisyyttä.

Vielä emme ole uuden projektini kanssa edenneet mihinkään konkreettiseen, mutta huomenna aion joka tapauksessa kertoa vaimolle ilmoitusasiana, että meidän avioliittomme muuttui ainakin minun puoleltani juuri nyt avoimeksi ja että vaimo saa joko oppia elämään asian kanssa tai jättää avioerohakemuksen. Jälkimmäinen olisi kuitenkin mielestäni lasten takia äärimmäisen itsekästä, koska ei minun iloni tässä tapauksessa ole vaimolta pois.

Kivittäkää, kivittäkää! Olen tällä hetkellä niin onnellinen, että nautin joka osumasta!

M37

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 23:11"]

Uskoisin, että suhteeseen ja perhe-elämään tyytyväinen nainen ei pihtaa. Sama koskenee miehiä. Minä tohtisin väittää, että vaimosi on joko väsynyt töiden epätasainen jakautumisen takia tai muutoin pettynyt suhteeseenne ja siksi ei jaksa kiinnostua seksistä. Jos suhde on epätyydyttävä, sille pitää tehdä jotain jos kumpikin on vielä halukas sen eteen jotain tekemään. Jos kiinnostusta ei ole niin ainoa reilu vaihtoehto on erota. Se on reilua niin puolisoille kuin lapsillekin. Sitten pitää vain osata käyttäytyä ja hoitaa asiat kuin aikuisten ihmisten kuuluu, eli laittaa lasten asiat etusijalle, eikä käydä enää tapella nahistamaan eron yhteydessä.

[/quote]

Jostain syystä vaikuttaa että myös parisuhteenseen ja mieheen tyytyväiset naiset pihtaa. Vai miksi urakeskeinen, kaunis, urheileva, miehensä palvoma nainen jolla ei ole pikkulapsia enää rasitteena, kotityöt jaetaan ja mies huolehtii kaikin tavoin vaimon hyvinvoinnista pihtaa silti??

Mies yrittää hakea läheisyyttä (edes sitä, ei vaadi seksiä), mutta onnettomalle nousee stondis koska on fysiologisesti normaali ja viriili ja haluaisi vaimoaan kaikin tavoin ja edellisestä kerrasta on - vuosi?? Vaimo kokee heti "onko sun pakko tulla vonkaamaan" vaikka mies ei vain voinut halulleen mitään eikä edes odottanut seksiä. Miksei vaimo voinut edes halata tai tulla halatuksi??

Mies tyytyy tilanteeseen lasten ja vastuuntuntonsa takia, koska ei halua rikkoa perhettä kuten ei ap:kään. Mutta mies ei ole onnellinen tässä kuviossa, nainen on ilmeisen tyytyväinen vauraaseen, helppoon elämäänsä ilman ikäviä velvoitteita...

Vierailija
62/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sulla on oikeus läheisyyteen ja seksiin. En vain ymmärrä, miksi kertoa vaimolle, kun se joka tapauksessa satuttaa häntä. Itse puuhastelisin täysin salassa. Mutta oletko ottanut huomioon sen, että voisit myös ihastua ja jopa rakastua tuohon toiseen naiseen? Mitä sitten tapahtuu? Alatko olla entistä katkerampi vaimollesi? Entä miten käy toisen naisen perheen, onko hänelläkin lapsia? Kannattaa siis miettiä eri kanteilta seurauksia, voisiko ero sittenkin olla parempi vaihtoehto? N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 ja 29:

En ole vaihtamassa mitään mihinkään vaan haluan pitää myös lapset, tuli tästä ero tai ei. 

Viestistäni mielestäni aika selvästi ilmeni, että uusi nainen on samassa tilanteessa kuin minäkin. Hän haluaa minulta vain fyysistä läheisyyttä, ei muuta. Selvyyden vuoksi totean silti, että pelkästä "reiästä" en ole minäkään kiinnostunut vaan tahdon hellyyttä ja kosketusta noin ylipäänsä.

ap

Vierailija
64/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on elämänarvot kohillaan! Ei tuu lapset ainakaan ihan heti ykkösenä. Mut kaikkihan me tiedetään millä elimellä miehet ajattelee.

Ap:n lapset on nyt varmaan aika pieniä mutta mitähän lie ajattelevat isästään teineinä/aikuisina. Hieno mies? Teki ihan oikein kun kertoi äitille ennen kuin pani toista naista?

Vierailija
65/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:05"]

28 ja 29:

En ole vaihtamassa mitään mihinkään vaan haluan pitää myös lapset, tuli tästä ero tai ei. 

Viestistäni mielestäni aika selvästi ilmeni, että uusi nainen on samassa tilanteessa kuin minäkin. Hän haluaa minulta vain fyysistä läheisyyttä, ei muuta. Selvyyden vuoksi totean silti, että pelkästä "reiästä" en ole minäkään kiinnostunut vaan tahdon hellyyttä ja kosketusta noin ylipäänsä.

ap

[/quote]

Niin tyhmä et VOI olla että kuvittelet pystyväsi pitämään lapset ja pettämään vaimoa yhtä aikaa??! Katos ku kakkua ei voi samaan aikaan syödä ja säästää. Jommasta kummasta sun on oltava valmis luopumaan, joko lapsista tai pettämisaikeista. Näyttää siltä että oot jo päättänyt mikä sulle on tärkeintä.

Vierailija
66/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata liian sokeasti luottaa ap:n kuvaukseen tilanteesta, vaimolta voisi tulla aika erilainen näkemys siitä. Joku selitti, kuinka mies ei edes vaadi seksiä, mutta minunkin ex aikoinaan väitti näin. Totuus oli kuitenkin se, että joka ikinen kerta, kun olimme lähekkäin, mies yritti saada seksiä, vaikka olin sanonut olevani liian väsynyt. Ja tämä tapahtui aikaan, kun meillä oli seksiä useamman kerran viikossa. Sen seurauksena jokainen pienikin kosketus mieheltä alkoi tuntua seksin vaatimiselta ja koko mies muuttui vähitellen pelkästään vastenmieliseksi.

Vierailija
67/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kivitä, vaan kannustan.

mulla on samanlainen tilanne, mies ei halua sekisä ja jos haluaa, ei ole kiinnostunut kuin itsestään, mun tyytyväisyys ei kiinnosta.

löysin rakastajan muutamaksi kuukaudeksi ja kerroin kiehelleni miten asiat ovat. 

ikävä kyllä suhde muuttui hankalaksi, kun tunteet tulivat molemmilla mukaan ja nyt juttu on ohi. olen yhä seksin puutteessa ja toivon, että löydän pian jonkun toisen miehen seksiä varten. tällä kertaa pidän tunteet erossa tilanteesta.

nauti elämästäsi, ap! 

Vierailija
68/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena ymmärrän APta oikein hyvin. Me mieheni kanssa olemme valinneet toisemme paitsi henkisten ominaisuuksiemme vuoksi, myös sen vuoksi että haluamme olla toistemme kanssa parisuhteessa johon kuuluu seksi. Jos ei kuuluisi, voisimme olla kämppiksiä.

Ymmärrän, että on aikoja, jolloin seksi ei niin kauheasti kiinnosta, mutta 10 vuotta ilman toisen tekemää aloitetta tai torjuttuna on ihan liikaa! Jos miehellä on velvollisuus hemmotella, keskustella ja järjestää naiselle kylpylöitä ja ravintolailtoja, eikö naisella ole mitään velvollisuuksia muuta kuin ottaa kaikki tuo vastaan ja jatkaa pihtaamista?

Minä itse en koskaan kieltäydy seksistä mieheni kanssa. Jos olen väsynyt tai sairas, ei hän myöskään halua seksiä vaan antaa mun levätä. Mutta normioloissa en koskaan sano ei. Jos ei alkuun kauheasti haluta, tulee se halu ja rentoutuminen rakastelun myötä. Teen myös usein aloitteita, sillä minusta itsestä tuntuu ihanalta se, että mies haluaa mua vielä 20 vuoden jälkeenkin, miks ei siis miehestä tuntuis samalta?

En oikeasti yhtään ihmettele, että miehet pettää niin paljon. Sama koskee tietty naisia. Osa ihmisistä pettää, vaikka kotona olisi seksiä viisi kertaa päivässä, mutta uskallan sanoa että uskottomuusluvut olis paljon, paljon pienemmät jos muistettaisiin että se parisuhde on myös fyysisiä tarpeita, ei pelkkiä kylpylöitä ja korkeata elintasoa.

Vierailija
69/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, ymmärrän ratkaisusi hyvin. Jos vaimo on pihdannut vuosikausia eikä tilanne ole muuttunut hyvällä eikä pahalla, on ratkaisusi täysin oikea. Ihminen on seksuaalinen olento ja seksi kuuluu parisuhteeseen, vaikka täällä av-mamma yrittäisi toisin väittää.

Tsemppiä!

N40

Vierailija
70/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena ymmärrän ap:ta ja olen täysin eri mieltä eräiden vastaajien kanssa siitä, etteikö naiset olisi pippelin perään samalla tavalla kuin miehet pillun perään. Minä ainakin olen seksuaalisesti erittäin aktiivinen ihminen ja olisi ihan kauheaa olla sellaisessa liitossa, jossa en saisi säännöllisesti hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä ja seksiä. Nämä asiat ovat minulle ihan elinehtoja, muuten en ole onnellinen enkä voi hyvin.

Olen itsekin eronnut ja vaikka seksiasiat eivät olleet syy eroomme, niin ehkäpä yksi osatekijä kuitenkin. Nyt olen löytänyt kaltaiseni miehen eli seksuaalisesti aktiivisen ja meidän yhteiselomme on upeaa! Molemminpuolista ja luonnollista intohimoa. Jokapäiväistä hellyyttä ja sen osoittamista. Olen ikään kuin herännyt eloon pitkästä koomasta. Joten ymmärrän ap:ta ja toivotan tsemppiä tulevaisuuteen, on se sitten nykyisen vaimon tai jonkun muun kanssa.

Vierailija
71/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoituksesi myötähän se vähäinenkin hyvä vaimosi ja sinun välillä saattaa kadota. Eli pihtaushelvetistä tulee kokonainen perhehelvetti.

Vierailija
72/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju taas vahvistaa ajatustani siitä, että kunhan saadaan ero voimaan, ikinä en enää vakavaa parisuhdetta aloita. Kyllähän minä olen sen tässä vuosien varrella jo oppinutkin, että oltiin sitten missä tilanteessa tahansa, työ- tai kotiympyröissä, ja vaikka käsiteltävänä olisi kuinka vakavia asioita, mies voi kääntää ajatuksensa milloin tahansa pillun saamiseen, ja läsnä oleva nainen ei ole hänelle silloin keskustelukumppani, ei edes ajatteleva ihminen, vaan se pillu. Siinä sitten pitäisi yrittää uskoa olevansa arvostettu työtoveri tai elämänkumppani, hah!

Vierailija
73/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pihtauksella tarvitsee aina etsiä syitä jostain kotitöistä, stressistä ym.? Eikö syy voi vaan olla se että puolisosi ei vaan enää halua sinua? Luultavasti joku toinen herättää halut vaikka sinä et.

Vierailija
74/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:tä kehoittaisin miettimään, kannattaako vaimolle kertoa asiaa. mitä jos pitäisit salasuhteen omana tietonasi? vaimosi saattaa suuttuessaan ryhtyä hankalaksi ja ottaa myös yhteyttä suhteesi mieheen. 

Vierailija
75/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies on naiselle, jos nainen ei 9/10 tapauksessa halua seksiä tai tee koskaan aloitetta siihen? 

quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:37"]

Tämä ketju taas vahvistaa ajatustani siitä, että kunhan saadaan ero voimaan, ikinä en enää vakavaa parisuhdetta aloita. Kyllähän minä olen sen tässä vuosien varrella jo oppinutkin, että oltiin sitten missä tilanteessa tahansa, työ- tai kotiympyröissä, ja vaikka käsiteltävänä olisi kuinka vakavia asioita, mies voi kääntää ajatuksensa milloin tahansa pillun saamiseen, ja läsnä oleva nainen ei ole hänelle silloin keskustelukumppani, ei edes ajatteleva ihminen, vaan se pillu. Siinä sitten pitäisi yrittää uskoa olevansa arvostettu työtoveri tai elämänkumppani, hah!

[/quote]

Vierailija
76/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua pitäisi kivittää? Sinähän olet vain ihminen, joka jättää päätöksenteon vaimolleen, kun oma selkäranka ei siihen riitä. Lapset ei ole mikään syy elää onnettomassa parisuhteessa, vaan päinvastoin, noin toimimalla annat lapsillesi täysin kieroutuneen mallin.

Vierailija
77/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siinä käy, kun niin monilla miehillä on huora/madonna-syndrooma. otetaan vaimoksi pihtari kun pelätään seksuaalisesti aktiivisesti naista.

Vierailija
78/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naiset, maailmasta löytyy myös naisia jotka antavat ihan rakkaudesta ja eivätkä pihtaa!  Kokemuksia on pihtarista ihan nykyiseen ihanaan kumppaniin joka ei todellakaan pihtaa > eikä tarvii mitään kynttilöitä sytytellä! Kumpikin suora sanainen, voi vaikka seksiä pyytää tilanteessa kuin tilanteessa. Halut tyydytetään molemmin puolin ;) , meidän romanttinen tuleva viikonloppu vietetään kaapelitehtaalla sexhibit....ja hotellissa.

Vierailija
79/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän ap:ta ja mun mielestä hän toimii ihan tyylikkäästi. Mutta tuo 48:n kommentti kyllä laittoi myös hymyilyttämään: näinhän se on. Ihannevaimo on se kiltti naapurintyttö, ja seksuaalisesti aktiiviset nuoret naiset ovat "huoria". Näin nelikymppisenä naisena voin todeta, että sitä saa, mitä tilaa....

Vierailija
80/153 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 11:05"]

28 ja 29:

ap

[/quote]

Niin tyhmä et VOI olla että kuvittelet pystyväsi pitämään lapset ja pettämään vaimoa yhtä aikaa??! Katos ku kakkua ei voi samaan aikaan syödä ja säästää. Jommasta kummasta sun on oltava valmis luopumaan, joko lapsista tai pettämisaikeista. Näyttää siltä että oot jo päättänyt mikä sulle on tärkeintä.

[/quote]

Hetkinen, mutta naiset voivat kuitenkin pitää lapset ja pettämään miestään yhtä aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi