Pako pihtaushelvetistä!
Täällä ihmiset - niin miehet kuin naiset - valittavat katkerina, etteivät saa kotona tarpeeksi seksiä. Olkoon tarinani rohkaisuksi teille kaikille.
Reilu vuosi sitten totesin kuivuvani avioliitossa, jossa vaimo ei ole ainakaan 7 vuoteen kertaakaan oma-aloitteisesti koskenut minuun, saati sitten ehdottanut seksiä kanssani. Minun lähentely-yritykseni hän keskimäärin torjui seurauksella, että seksiä meillä oli n. joka toinen kuukausi tai harvemmin.
Mitään klassista kotityö-, hygienia-, alkohili- tai läskiliitännäistä syytä jatkuville pakeilleni ei ollut osoitettavissa. Rouvan mielestä se nyt vaan on tavallista ja miehen siedettävä, ettei lapsiperheessä ole tilaa parisuhteelle.
Kun mikään läheisyys ei tuntunut rouvaa kiinnostavan, ehdotin hänelle tuolloin, että olisimme vastedes avoimessa suhteessa siten, että fyysiset tarpeet saisi kumpikin hoitaa missä ja kenen kanssa haluaa. Lasten takia en halunnut erotakaan.
No semmoinen järjestelyhän ei sitten vaimolle käynyt vaan hän sai muutaman päivän kestäneen kohtauksen, jonka kuluessa äityi osoittamaan minulle hellyyttä suorastaan kehottamatta. Aika nopeasti tilanne kuitenkin normalisoitui, ja nyt on taas kulunut ainakin puoli vuotta ilman, että vaimo olisi hipaissutkaan minua. Toisaalta minäkään en enää ehdottele hänelle mitään.
Juuri kun tilanne näytti masentavalta, vastaan käveli täysin odottamaton onni: eräs tuntemani mukava ja nätti nainen avautui minulle surkeasta avioliitostaan, joka oli kuin kopio omastani, ja aika nopeasti tulimme siihen johtopäätökseen, että voisimme tarjota toisillemme sitä, mitä emme kumpikaan avioliitoissamme saa, eli fyysistä läheisyyttä.
Vielä emme ole uuden projektini kanssa edenneet mihinkään konkreettiseen, mutta huomenna aion joka tapauksessa kertoa vaimolle ilmoitusasiana, että meidän avioliittomme muuttui ainakin minun puoleltani juuri nyt avoimeksi ja että vaimo saa joko oppia elämään asian kanssa tai jättää avioerohakemuksen. Jälkimmäinen olisi kuitenkin mielestäni lasten takia äärimmäisen itsekästä, koska ei minun iloni tässä tapauksessa ole vaimolta pois.
Kivittäkää, kivittäkää! Olen tällä hetkellä niin onnellinen, että nautin joka osumasta!
M37
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:22"]
YHDESSÄ sinne mennä pitää. Se tilaa ajan, joka HUOMAA asiassa olevan jotakin korjattavaa!
[/quote]
Se nyt kuule ei auta, kun toinen ei halua tehdä mitään suhteen eteen.
[/quote]
Tämän ketjunko perusteella päättelet, että toinen ei halua tehdä suhteen eteen mitään?
[/quote]
Et sitten älynnyt lukea aloitusta?
[/quote]
Et sitten älyä käyttää omia aivojasi ja tajuta, että aloitus on vain toisen osapuolen näkemys asiasta.
Tämä olisi voinut olla minun kirjoittamani! :) Ihana huomata, että muillakin menee yhtä hyvin kuin minulla ja miehelläni.
Aurinkoista kevättä ja paljon hyvää seksiä teille! :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 15:23"]
Mä olen ilmeisesti hyvin omituinen poikkeus naisten joukossa. En suostuisi olemaan mieheni kanssa vuosikausia ollen aina se, joka tekee aloitteen seksiin tai se, joka aina torjutaan. Olen mennyt mieheni kanssa naimisiin paitsi sen takia, että hän niin hyvä tyyppi ja paras ystäväni, myös mies jonka kanssa haluan seksiä ja jonka kanssa olen siihen sitoutunut. Jos hän alkaisi pihtaamaan enkä keskustelujen jälkeenkään saisi mitään järkevää syytä asiaan, en voisi elää siinä suhteessa. Millään tavaroilla en alkaisi seksiä ostamaan. Lahjoja ostetaan ja annetaan ihan muista syistä kuin seksin toivossa.
Ja nyt apua feministit, sulkekaa silmänne: Olen mielelläni miehelle myös pillu, reikä, pano jne. Minusta on ihanaa, että mulla on jaljojen välissä ja rinyakehässäni jotain, mitä mies haluaa ja pitää kauniina. Mies saa ihan vapaasti puristaa mua ohimennen rinnoista tai läpsäistä takapuolelle. Saa kutsua mua herkkupilluksi ja miksi haluaa. Ei se ole mun naiseuden tai älykkyyden halveksimista.
Tiedän, että mies ei ikinä pahoittaisi mieltään siitä, jos himoitsen hänen kaluaan ja jos vaikka ajattelen sitä kesken arkikeskustelun. Se ei millaan tahalla vähennä hänen arvoaan isänä, työntekijänä, valmentajana tai varsinkaan miehenä! Eikä tee hänestä pelkkää kalua. Luulen, että mies tuntee itsensä enemmän mieheksi kun tietää miten iso merkitys hänen jalkojen välissä olevalla ruumiinosallaan mulle on, samoin kuin käsillä, kielellä, aivoilla ja kaikella mikä liittyy seksiin.
Ja ennen kuin joku saa tästä tuulta purjeisiinsa, voin kertoa että meitä yhdistää myös lapset, elämänarvot ja monet kiinnostuksen kohteet, ei pelkkä seksi.
Monesti kannattaa tulla tänne av:lle, niin huomaa että kyllä se oma elämä onkin helppoa ja mutkatonta, kun ei tarvi ammatikseen pahoittaa mieltään.
[/quote]
Parisuhteenne on avioliiton irvikuva. Olet ap typerys, jos kuvittelet, etteivät lapset vaistoa kitkaa välillänne. Tai että voitte vaimonne kanssa nauttia perhe-elämästä ja hyvästä arjesta toisianne arvostaen ja kunnioittaen, jos toteutat aikeesi. Et voi saada kaikkea tässä parisuhteessa. Valitse ero, uusi parisuhde ja elämä etäisänä tai puutteessa eläminen ydinperheenä.
Kolmas ratkaisuvaihtoehto voisi olla se, että selvitätte, mistä vaimon haluttomuus johtuu. Vastaus voi olla, että vaimo ei enää rakasta sinua. Silloin ei ole paljoakaan tehtävissä. Voi olla, että vaimo rakastaa sinua ja haluaa seksiä, mutta seksi kanssasi on ollut pettymystä pettymyksen perään. Tälle on tehtävissä paljonkin, mutta kumpikaan teistä ei tule pääsemään helpolla.
Nuo jutut, että seksi ei ole naiselle tärkeää, eikä nainen halua sitä samalla tavalla kuin mies, on suoraan sanottuna täyttä p*skaa. Näitä juttuja viljelevät miehet, jotka pelkäävät seksuaalisesti aktiivisia naisia, jotka pitävät kiinni oikeudestaan omaan nautintoon seksissä. Seksin merkitys ihmiselle ei ole niinkään sukupuolisidonnainen kuin henkilökohtainen asia. Monet, monet naiset elävät puutteessa pihtarimiehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 09:04"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 15:27"]
YHDESSÄ sinne mennä pitää. Se tilaa ajan, joka HUOMAA asiassa olevan jotakin korjattavaa!
[/quote]
[/quote]
Tämän ketjunko perusteella päättelet, että toinen ei halua tehdä suhteen eteen mitään?
[/quote]
[/quote]
Et sitten älyä käyttää omia aivojasi ja tajuta, että aloitus on vain toisen osapuolen näkemys asiasta.
/quote]
Se koira älähti johon kalikka kalahti.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
*REPS*
[/quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:36"]
[/quo
[/quote]
[/quote]
No ei sekään auta, että toinen osapuoli astelee toisen naisen luokse sen sijaan että menisi vaimonsa kanssa terapiaan.
[/quote]
Onko kirjoittaja vajaa vai hidas? Oikeasti.
Mies 37. Sun kirjoitus kuulostaa feminiiniseltä. Taidat olla nainen. Kenen liitto tällä tarinalla on tarkoitus pelastaa?
Kerroit sitten tämän meille ennen kuin vaimollesi?
Sulla on mun mielestäni täysi oikeus tuohon. Vaimosi ei ole valmis kompromisseihin vaan hänen totuutensa on ainoa oikea.....
Arvostatko vaimoasi? MItes muut asiat suhteessanne? Seksi ei kuitenkaan pitäisi olla se kaikista tärkein asia. Jos arvostat ja rakastat vaimoasi käytöksesi ei oikein vaikuta siltä. Minun mielestäni olisi rehdimpää erota. Lapset kyllä huomaavat jos kotona ei ole kaikki hyvin, välinne ovat kireät, rakkautta ei ole. Ja ymmärrän täysin tuntemuksiasi. Olin melkein 10v lähes seksittömässä suhteessa, seksiä n. 2 kertaa vuodessa. Se oli aivan kamalaa. Joten sympatiseeraan sinua mutta en usko että toimintamallisi on hyväksi kenellekään.
4:
Kai suhteemme tilasta kertoo olennaisen se, että ellen minä olisi koskettanut vaimoani, meillä ei olisi ollut yhtikäs mitään läheisyyttä melkein 10 vuoteen. Tässä ei ole kyse pelkästä seksistä vaan aivan kaikesta fyysisestä läheisyydestä. Arvostan vaimoa monissa lapsiin liittyvissä asioissa, mutta ymmärtänet, etten rankkaa hänen parisuhdetaitojaan kovin korkealle...
Ero taas ei tule kysymykseen, koska en halua tulla ulkoistetuksi lasteni elämästä. Se tosin lienee selvää, että vaikka tässä nyt erolta vältyttäisiinkin, tulen aikanaan häipymään kotoa nuoremman lapsen kanssa samalla ovenavauksella.
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 22:53"]
Arvostatko vaimoasi? MItes muut asiat suhteessanne? Seksi ei kuitenkaan pitäisi olla se kaikista tärkein asia. Jos arvostat ja rakastat vaimoasi käytöksesi ei oikein vaikuta siltä. Minun mielestäni olisi rehdimpää erota. Lapset kyllä huomaavat jos kotona ei ole kaikki hyvin, välinne ovat kireät, rakkautta ei ole. Ja ymmärrän täysin tuntemuksiasi. Olin melkein 10v lähes seksittömässä suhteessa, seksiä n. 2 kertaa vuodessa. Se oli aivan kamalaa. Joten sympatiseeraan sinua mutta en usko että toimintamallisi on hyväksi kenellekään.
[/quote]
Ei tuossa puhuttu pelkästään seksistä vaan läheisyydestä ja koskettamisesta. Sitä paitsi jokin asia voi olla tärkeä, vaikka se ei olisi kaikkein tärkein asia. Jos on muutama tärkeä asia, yhdenkin romahtaminen tarkoittaa epäkelpoa suhdetta.
"Olisi rehdimpää erota"? Mies kertoo tilanteen rehellisesti ja antaa vaimolle mahdollisuuden vaikuttaa tilanteeseen. Kyllä se on rehtiä. Siitä voi seurata se rehti ero, tai sitten aikuiset ihmiset voivat yhdessä päätyä muuhun ratkaisuun.
Toivotan AP:lle rohkeutta vaikeaan keskusteluun sekä onnea valitsemallaan tiellä.
Siis olin samaa mieltä nro.3:n en 4:sen kanssa.
Uskoisin, että suhteeseen ja perhe-elämään tyytyväinen nainen ei pihtaa. Sama koskenee miehiä. Minä tohtisin väittää, että vaimosi on joko väsynyt töiden epätasainen jakautumisen takia tai muutoin pettynyt suhteeseenne ja siksi ei jaksa kiinnostua seksistä. Jos suhde on epätyydyttävä, sille pitää tehdä jotain jos kumpikin on vielä halukas sen eteen jotain tekemään. Jos kiinnostusta ei ole niin ainoa reilu vaihtoehto on erota. Se on reilua niin puolisoille kuin lapsillekin. Sitten pitää vain osata käyttäytyä ja hoitaa asiat kuin aikuisten ihmisten kuuluu, eli laittaa lasten asiat etusijalle, eikä käydä enää tapella nahistamaan eron yhteydessä.
Rakas ap-mies, miksi ihmeessä sinä olet tuollaisessa liitossa? Olen itse nainen, ja jos joudun parisuhteessa olemaan seksin tai hellyyden puutteessa parikin viikkoa, järjestän sellaisen möykän, että joko suhde loppuu tai asiat korjaantuvat.
Kuten viestissäni mainitsin, kotitöiden jakautumisen ei pitäisi olla meillä ongelma. Vaimo saattaa toki olla muuten pettynyt suhteeseemme (minä ainakin olen), mutta olen yrittänyt tehdä tilanteen parantamiseksi sen minkä olen voinut, mutta se on ollut aika yksinäistä hommaa.
Elämä on niin lyhyt, että en viitsisi enää toista kymmenvuotiskautta hakata päätäni seinään. Mielestäni on sen vuoksi vain reilua, että jos vaimoa ei kiinnosta läheisyys minun kanssani, hän antaisi sitten edes luvan tehdä sitä samaa jonkun sellaisen kanssa, jota kiinnostaa.
ap
10:
Sinulta taisi jäädä huomaamatta viestistäni se kappale, josta ilmenee, miksi olen nyt onnellinen.
ap
Minäkin luulin olevani frigidi entisen mieheni kanssa.
seksi hänen kanssaan oli velvollisuus ja annoin joskus pikaisesti ja vastentahtoisesti.
Mies löysi uuden ja minä tietenkin surin, kun olin ollut niin huono vaimo.
Tapasin kuitenkin pari vuotta eron jälkeen työpaikalla ihanan miehen. Olemme olleet naimisissa nyt 10 vuotta ja emme edelleenkään malta pitää näppejä erossa toisista. Seksi on upeaa ja kiihkeää.
Ei tarvitse pihdata, kun toinen osaa hommansa.