Pako pihtaushelvetistä!
Täällä ihmiset - niin miehet kuin naiset - valittavat katkerina, etteivät saa kotona tarpeeksi seksiä. Olkoon tarinani rohkaisuksi teille kaikille.
Reilu vuosi sitten totesin kuivuvani avioliitossa, jossa vaimo ei ole ainakaan 7 vuoteen kertaakaan oma-aloitteisesti koskenut minuun, saati sitten ehdottanut seksiä kanssani. Minun lähentely-yritykseni hän keskimäärin torjui seurauksella, että seksiä meillä oli n. joka toinen kuukausi tai harvemmin.
Mitään klassista kotityö-, hygienia-, alkohili- tai läskiliitännäistä syytä jatkuville pakeilleni ei ollut osoitettavissa. Rouvan mielestä se nyt vaan on tavallista ja miehen siedettävä, ettei lapsiperheessä ole tilaa parisuhteelle.
Kun mikään läheisyys ei tuntunut rouvaa kiinnostavan, ehdotin hänelle tuolloin, että olisimme vastedes avoimessa suhteessa siten, että fyysiset tarpeet saisi kumpikin hoitaa missä ja kenen kanssa haluaa. Lasten takia en halunnut erotakaan.
No semmoinen järjestelyhän ei sitten vaimolle käynyt vaan hän sai muutaman päivän kestäneen kohtauksen, jonka kuluessa äityi osoittamaan minulle hellyyttä suorastaan kehottamatta. Aika nopeasti tilanne kuitenkin normalisoitui, ja nyt on taas kulunut ainakin puoli vuotta ilman, että vaimo olisi hipaissutkaan minua. Toisaalta minäkään en enää ehdottele hänelle mitään.
Juuri kun tilanne näytti masentavalta, vastaan käveli täysin odottamaton onni: eräs tuntemani mukava ja nätti nainen avautui minulle surkeasta avioliitostaan, joka oli kuin kopio omastani, ja aika nopeasti tulimme siihen johtopäätökseen, että voisimme tarjota toisillemme sitä, mitä emme kumpikaan avioliitoissamme saa, eli fyysistä läheisyyttä.
Vielä emme ole uuden projektini kanssa edenneet mihinkään konkreettiseen, mutta huomenna aion joka tapauksessa kertoa vaimolle ilmoitusasiana, että meidän avioliittomme muuttui ainakin minun puoleltani juuri nyt avoimeksi ja että vaimo saa joko oppia elämään asian kanssa tai jättää avioerohakemuksen. Jälkimmäinen olisi kuitenkin mielestäni lasten takia äärimmäisen itsekästä, koska ei minun iloni tässä tapauksessa ole vaimolta pois.
Kivittäkää, kivittäkää! Olen tällä hetkellä niin onnellinen, että nautin joka osumasta!
M37
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:25"]
[/quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 16:22"]
YHDESSÄ sinne mennä pitää. Se tilaa ajan, joka HUOMAA asiassa olevan jotakin korjattavaa!
[/quote]
Se nyt kuule ei auta, kun toinen ei halua tehdä mitään suhteen eteen.
[/quote]
Tämän ketjunko perusteella päättelet, että toinen ei halua tehdä suhteen eteen mitään?
Miks toi ap trollaa täällä kaikkia keskusteluja?? Taitaa olla palkattu Vauva-lehteen pitämään yllä näitä keskusteluja! Älkää kommentoiko sen juttuja!
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 15:33"]
Mies 37. Sun kirjoitus kuulostaa feminiiniseltä. Taidat olla nainen. Kenen liitto tällä tarinalla on tarkoitus pelastaa?
[/quote]Luitko tuota ollenkaan? Eihän ap ole kenenkään liittoa pelastamassa vaan suhdettaan lapsiinsa. Erittäin suoraselkäistä toimintaa häneltä. Frigidit naiset nyt jostakin syystä keksivät kaikenlaisia syytöksiä tässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2013 klo 11:54"]
Parisuhteenne on avioliiton irvikuva. Olet ap typerys, jos kuvittelet, etteivät lapset vaistoa kitkaa välillänne. Tai että voitte vaimonne kanssa nauttia perhe-elämästä ja hyvästä arjesta toisianne arvostaen ja kunnioittaen, jos toteutat aikeesi. Et voi saada kaikkea tässä parisuhteessa. Valitse ero, uusi parisuhde ja elämä etäisänä tai puutteessa eläminen ydinperheenä.
Kolmas ratkaisuvaihtoehto voisi olla se, että selvitätte, mistä vaimon haluttomuus johtuu. Vastaus voi olla, että vaimo ei enää rakasta sinua. Silloin ei ole paljoakaan tehtävissä. Voi olla, että vaimo rakastaa sinua ja haluaa seksiä, mutta seksi kanssasi on ollut pettymystä pettymyksen perään. Tälle on tehtävissä paljonkin, mutta kumpikaan teistä ei tule pääsemään helpolla.
Nuo jutut, että seksi ei ole naiselle tärkeää, eikä nainen halua sitä samalla tavalla kuin mies, on suoraan sanottuna täyttä p*skaa. Näitä juttuja viljelevät miehet, jotka pelkäävät seksuaalisesti aktiivisia naisia, jotka pitävät kiinni oikeudestaan omaan nautintoon seksissä. Seksin merkitys ihmiselle ei ole niinkään sukupuolisidonnainen kuin henkilökohtainen asia. Monet, monet naiset elävät puutteessa pihtarimiehen kanssa.
[/quote]
Tuota potaskaa on miehenä pakko kommentoida.
Mikäli on niin, että vaimolle seksi on ollut pettymystä pettymyksen perään, niin eikö sitä nyt jumalauta saa suutaan auki ja sanoa, että "tekisitkö mielummin näin", tai "kokeiltaisko tämmöistä", eikä möllöttää hiljaa ja todeta, että eihän tuommoista miestä tee mieli joka ei osaa mitään.
Ai että sellainen nainen on seksuaalisesti aktiivinen + tietää mitä haluaa, joka pitää suunsa kiinni ja mielessään ihmettelee sitten, että eipä tunnu seksi tämän ukon kanssa miltään? Höh.
HUOM! Me miehet ei olla mitään ajatuksenlukijoita. Sanokaa hyvät naiset selvästi jos joku asia on pielessä, niin silloin tilannetta voi muuttaa ja toimintaansa korjata.
Kas, esihistoriasta löytyi tämmöinen. Rohkaisevaa luettavaa, koska suunnittelen itse samaa kuin ap.
Kaikkien vastaavassa tilanteessa olevien pitäisi saada tehdä noin ilman ympäristön moralisointeja.
En nyt edes yritä lukea koko ketjua, joten ap:lle suoraan: aika raju ratkaisu, mutta arvostan rehellisyyttäsi. Antaisin kuitenkin vaimolle viikon-pari harkinta-aikaa ennen varsinaista toimintaan ryhtymistä.
Olen itse pienen lapsen äiti ja parisuhteessa. Meillä sovittiin jo raskausaikana, että seksielämää jatketaan heti kun se on fyysisesti ja lapsen hoidon kannalta mahdollista ja varsinaista aikuisten kahdenkeskistä seurustelua heti, kun lapsen voi antaa muille hoitoon. Näin on myös tehty, ja olemme tyytyväisiä.
Ai tämä olikin joku vanha ketju. 148
Vanha, mutta aina ajankohtainen...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ilmeisesti hyvin omituinen poikkeus naisten joukossa. En suostuisi olemaan mieheni kanssa vuosikausia ollen aina se, joka tekee aloitteen seksiin tai se, joka aina torjutaan. Olen mennyt mieheni kanssa naimisiin paitsi sen takia, että hän niin hyvä tyyppi ja paras ystäväni, myös mies jonka kanssa haluan seksiä ja jonka kanssa olen siihen sitoutunut. Jos hän alkaisi pihtaamaan enkä keskustelujen jälkeenkään saisi mitään järkevää syytä asiaan, en voisi elää siinä suhteessa. Millään tavaroilla en alkaisi seksiä ostamaan. Lahjoja ostetaan ja annetaan ihan muista syistä kuin seksin toivossa.
Ja nyt apua feministit, sulkekaa silmänne: Olen mielelläni miehelle myös pillu, reikä, pano jne. Minusta on ihanaa, että mulla on jaljojen välissä ja rinyakehässäni jotain, mitä mies haluaa ja pitää kauniina. Mies saa ihan vapaasti puristaa mua ohimennen rinnoista tai läpsäistä takapuolelle. Saa kutsua mua herkkupilluksi ja miksi haluaa. Ei se ole mun naiseuden tai älykkyyden halveksimista.
Tiedän, että mies ei ikinä pahoittaisi mieltään siitä, jos himoitsen hänen kaluaan ja jos vaikka ajattelen sitä kesken arkikeskustelun. Se ei millaan tahalla vähennä hänen arvoaan isänä, työntekijänä, valmentajana tai varsinkaan miehenä! Eikä tee hänestä pelkkää kalua. Luulen, että mies tuntee itsensä enemmän mieheksi kun tietää miten iso merkitys hänen jalkojen välissä olevalla ruumiinosallaan mulle on, samoin kuin käsillä, kielellä, aivoilla ja kaikella mikä liittyy seksiin.
Ja ennen kuin joku saa tästä tuulta purjeisiinsa, voin kertoa että meitä yhdistää myös lapset, elämänarvot ja monet kiinnostuksen kohteet, ei pelkkä seksi.
Monesti kannattaa tulla tänne av:lle, niin huomaa että kyllä se oma elämä onkin helppoa ja mutkatonta, kun ei tarvi ammatikseen pahoittaa mieltään.
Näin kirjoittaa viisas, ihana ja seksikäs nainen! Olet onnesi ansainnut. Kaikkea hyvää sinulle jatkossakin!
T:Eräs keski-ikäinen nainen jostain päin Suomea
Olisi kiva lukea mikä tilanne on nyt?
Turha siinä on miestä haukkua, jos vaimo päättää ettei minkäänlainen läheisyys enää kiinnosta.
Sitten muka miehenkin pitää hyväksyä se.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap-mies, miksi ihmeessä sinä olet tuollaisessa liitossa? Olen itse nainen, ja jos joudun parisuhteessa olemaan seksin tai hellyyden puutteessa parikin viikkoa, järjestän sellaisen möykän, että joko suhde loppuu tai asiat korjaantuvat.
Olet moderni nainen, joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tietää mitä haluaa. Vastaava mies on itsekäs ja aggressiivinen p*skiainen, joka ajattelee vain mulkullaan.
Tasa-arvoon on vielä matkaa...
ei siinä seksuaaliterapeutit auta kun halut on puolisoa kohtaan kuolleet.