Voi hiivatti mitä menin tekemään..
Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...
Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..
Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)
Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..
No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?
Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.
Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..
Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..
Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?
:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (137)
Miksi aikuisten ihmisten pitää pelata?
Miksei voi olla ihan vain oma itsensä?
Jos haluaa laittaa viestiä, niin sitten laittaa. Jos ei ole kiire vastata, niin sitten ei vastaa jne, mutta hullua tuollainen, että leikitään ja näytellään.
Jos juttu on toimiakseen, niin kyllä se toinen kestää sitten sen millainen se toinen on.
Missä sä peset sun matot? Kylppärissä? Mulla on tapana ostaa aina uusi matto likaantuneen tilalle kun en jaksa viedä (kalliiseen) pesulaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:53"]
Missä sä peset sun matot? Kylppärissä? Mulla on tapana ostaa aina uusi matto likaantuneen tilalle kun en jaksa viedä (kalliiseen) pesulaan.
[/quote]
Kylppärissä meinasin juu, kun ei ole kuin muutama matto..:-)
Ja pesulaan en todella kyllä lähtisi minäkään viemään, on kallis..
Taas kerran tuli todistettua että tänne palstalle kirjoittaa kaikenlaiset samperin hullut, enkä nyt tarkoita todellaakaan ap:tä!! Oikein kaivelemalla kaivellaan että saadaan toisen mieli pahoitettua, samperin haahkalinnut en paremmin sano!! Kenelläköhän tässä on huono itsetunto?! Jos väkisin haluaa toista satuttaa, ei se mielestäni kerro ainakaan hyvästä itsetunnosta!
Olen samaa mieltä siitä, ettei kannata jatkuvaan pommittaa viestillä vaan anna toiselle tilaa kuten olet nyt tehnytkin! Mutta turha sinun on alkaa itseäsi ruotimaan niistä aiemmista viesteistä, tehty mikä tehty eikä tuo nyt niin kamalan suuri virhe ole ollut kuin jotkut täällä antaa ymmärtää! Nyt vaan porskutat eteenpäin ja muista että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet, anteeksi sinun ei tarvitse pyydellä olemassa oloasi vaan päinvastoin, ole ylpeä että olet herkkä ja toiset huomioiva (toisin kuin monet ääliöt täällä!!!)! Tsemppiä elämääsi!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:58"]
Taas kerran tuli todistettua että tänne palstalle kirjoittaa kaikenlaiset samperin hullut, enkä nyt tarkoita todellaakaan ap:tä!! Oikein kaivelemalla kaivellaan että saadaan toisen mieli pahoitettua, samperin haahkalinnut en paremmin sano!! Kenelläköhän tässä on huono itsetunto?! Jos väkisin haluaa toista satuttaa, ei se mielestäni kerro ainakaan hyvästä itsetunnosta!
Olen samaa mieltä siitä, ettei kannata jatkuvaan pommittaa viestillä vaan anna toiselle tilaa kuten olet nyt tehnytkin! Mutta turha sinun on alkaa itseäsi ruotimaan niistä aiemmista viesteistä, tehty mikä tehty eikä tuo nyt niin kamalan suuri virhe ole ollut kuin jotkut täällä antaa ymmärtää! Nyt vaan porskutat eteenpäin ja muista että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet, anteeksi sinun ei tarvitse pyydellä olemassa oloasi vaan päinvastoin, ole ylpeä että olet herkkä ja toiset huomioiva (toisin kuin monet ääliöt täällä!!!)! Tsemppiä elämääsi!
[/quote]
KIITOS! Olen miettinyt joskus aikaisemminkin että joskus tälläkin palstalla on todella ilkeitä kommentteja eikä todellakaan mietitä että esim. viestin aloittajaa, miltä hänestä tuntuu. Minä kyllä kestän nämä kommentit, sillä ei ole mitään väliä mitä kukin haluaa ilkeästi sanoa. Kukaan ei teistä kuitenkaan tunne minua ihan henk.koht joten suurin osa tietenkin ajattelee ettei minulla ole muuta elämää ja ainoa asia mitä minussa on se että huolestun ja ripustaudun herkästi.
Terveisiä ja kaikkea hyvää sinullekkin :-)
Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 12:39"]
Kylläpäs kovasti herättää keskustelua tämä.. En ole laittanut ainuttakaan tekstaria eilisen jälkeen enkä aio tänään laittaa, mies ilmoittaa itse kun siltä tuntuu.
Mies siis laittoi eilen viestiä että aikoo soittaa tänään (maanantaina).
Jos soittaa niin hyvä, jos ei niin sitten odotan.
Ja ei ole naimisissa eikä ole kyllä lapsiakaan... Todennäköisesti puhelu olisi venynyt niin paljon että ei koskan olis päässyt nukkumaan, siksi sanoi että soittaa tänään, ja hyvä niin.
En halua stressata, kun mies ottaa yhteyttä tiedän mitä hänellä on asiaa.
Sitten voin miettiä mitäs nyt.
Kait sitä pitäisi alkaa pesemään mattoja ja lattioita...
Kiitos taas viesteistä! Erityisesti nuista tsemppi viesteistä! :-)
Terkut, Ap.
[/quote]
Tai todennäkösesti mies ei halua enää pitää yhteyttä, mutta ei sano sitä suoraan kun pelkää taas hirveää viestien tulvaa, jossa tiukataan että "anteeksi, mitä tein väärin". Tällein saa pidettyä väliä sekä ap:n hiljaisena, win-win!
[/quote]
Tai todennäkösesti mies ei halua enää pitää yhteyttä, mutta ei sano sitä suoraan kun pelkää taas hirveää viestien tulvaa, jossa tiukataan että "anteeksi, mitä tein väärin". Tällein saa pidettyä väliä sekä ap:n hiljaisena, win-win!
[/quote]
En ole tiukannut mitä olen tehnyt väärin :D Ajatus lähti siitä että entäs jos olen tehnyt jotakin enkä ole sitä itse huomannut. Siksi pyysin anteeksi ja laitoin sen vielä mielestäni siihen sävyyn että olen pahoillani enkä todellakaan mitään "mitä mä nyt oon tehny yhyy". Mutta täytyy kyllä tosiaan alkaa miettiä mihin väliin sitä anteeksi sanaakin sanoo.
Ja jos odotat että olen hiljaa niin hehee, sitä saatkin odottaa kovin puhelias ja sosiaalien ihminen kun olen muutenkin ;-) :-)
Moi ap. Pakko kertoa nyt omakohtaisesti vähän vastaavanlainen kokemus.. Mies kiinnostui musta ja aloitti piirityksen (kaverin kaveri facebookissa). Viestiä viestin perään. Kyseessä oli mun kaverin kaveri, joka kehui tätä miestä maasta taivaaseen. Kyseessä oli ihan vielä SM-liigassa lätkää pelava kohtalaisen komeakin tapaus.. Mä olin alkuun nuiva, mutta kiinostuin pikkuhiljaa. No, ekojen deittien jälkeen mies alkoi soitella 5-6 kertaa PÄIVÄSSÄ. Kirjotteli facebookiin vihjailevia juttuja -mun profiiliin- lähetti monta tekstaria ja monta fb-viestiä ja alkoi kutsua mua hänen rakkaakseen.. (!) Mulla meni välittömästi fiilis koko tyyppiin, tuollainen takertuminen ja viesteillä pommitus on AIVAN liikaa. Sitten kun sanoin miehelle että ihan oikeasti mua ahdistaa, että jätä mut rauhaan, niin sitten alkoi marttyyrimainen tenttaus että no mikset ole kiinnostunut ja blaa blaa blaa. jankkasi ja vaati että selitän puhelimessa hänelle syyt miksen halua tavata enää. Mua suorastaan oksetti tuollainen touhu, sanoin etten ole yksin treffien jälkeen velvollinen selittämään yhtään mitään. Mies on pommittanut yhteisiä kavereitamme ja kaikki ovat aivan loppu tähän juttuun.. Eli, miehen ylettömän suuri innostus oli se mihin tämä juttu torppasi. Epäien että herralla on jonkun asteisia mt-ongelmia, kun suunnitteli häitä suunnilleen ekojen treffien jälkeen.
Että joo, jos sun äijältä on fiilis mennyt niin ei se enää takas tule. Miestä ahdistaa ja rankasti. Eikä ihme, ketä tahansa ahdistaisi tuollaisen jälkeen. Sorry, sanoin vaan suoraan kaunistelematta mitä ajattelen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:18"]
Moi ap. Pakko kertoa nyt omakohtaisesti vähän vastaavanlainen kokemus.. Mies kiinnostui musta ja aloitti piirityksen (kaverin kaveri facebookissa). Viestiä viestin perään. Kyseessä oli mun kaverin kaveri, joka kehui tätä miestä maasta taivaaseen. Kyseessä oli ihan vielä SM-liigassa lätkää pelava kohtalaisen komeakin tapaus.. Mä olin alkuun nuiva, mutta kiinostuin pikkuhiljaa. No, ekojen deittien jälkeen mies alkoi soitella 5-6 kertaa PÄIVÄSSÄ. Kirjotteli facebookiin vihjailevia juttuja -mun profiiliin- lähetti monta tekstaria ja monta fb-viestiä ja alkoi kutsua mua hänen rakkaakseen.. (!) Mulla meni välittömästi fiilis koko tyyppiin, tuollainen takertuminen ja viesteillä pommitus on AIVAN liikaa. Sitten kun sanoin miehelle että ihan oikeasti mua ahdistaa, että jätä mut rauhaan, niin sitten alkoi marttyyrimainen tenttaus että no mikset ole kiinnostunut ja blaa blaa blaa. jankkasi ja vaati että selitän puhelimessa hänelle syyt miksen halua tavata enää. Mua suorastaan oksetti tuollainen touhu, sanoin etten ole yksin treffien jälkeen velvollinen selittämään yhtään mitään. Mies on pommittanut yhteisiä kavereitamme ja kaikki ovat aivan loppu tähän juttuun.. Eli, miehen ylettömän suuri innostus oli se mihin tämä juttu torppasi. Epäien että herralla on jonkun asteisia mt-ongelmia, kun suunnitteli häitä suunnilleen ekojen treffien jälkeen.
Että joo, jos sun äijältä on fiilis mennyt niin ei se enää takas tule. Miestä ahdistaa ja rankasti. Eikä ihme, ketä tahansa ahdistaisi tuollaisen jälkeen. Sorry, sanoin vaan suoraan kaunistelematta mitä ajattelen.
[/quote]
No en minä nyt herranjee ole tuollailla takertunut.. Laitoin eilen kolme viestiä :D Yhden päivällä ja ne kaksi illalla.. En ole missään facebookissa roikkunut enkä kutsunut kullaksi enkä mitään vastaavaa.. Tuo menee jo ahdisteluksi mielestäni...
En edes tiedä mitä näihin pitäisi vastata :D
ap.
[/quote]
Mä tunsin kerran samanlaisen tyypin. Yhden juttelutuokion jälkeen alkoi pommittaa viesteillä. En vastannut, koska en ollut yhtään kiinnostunut tai saatoin laittaa jotain että "Sori, mut antaa olla." En muista ihan tarkkaan, tästä on monta vuotta aikaa.
Sitten yhtenä iltana näin sen baarissa. Sen silmät meni suurinpiirtein lautasen kokoisiks kun se näki mut. Se seurasi mua pienen välimatkan päästä koko illan. Vaihdoin baaria ja se seurasi mua. Jossain vaiheessa kävin sanomassa sille että lopettais. Se sanoi vaan okei ja lähti.
Muutama päivä tästä eteenpäin kuulin että se mies oli hypännyt junan alle sinä yönä. Rehellisesti sanottuna, en kyllä osannut tuntea mitään syyllisyyttä tuosta, kun onhan se selvää että taustalla oli jotain mielenterveysongelmia eikä sillä ollut mun kanssa oikeasti mitään tekemistä.
No, tää nyt ei liittynyt ap:hen mitenkään! :D
Ei sun tarvii välttämttä vastata enää mitään, etköhän sä ole jo tajunnut että se kolmekin viestiä on liikaa ja että on todella säälittävännaurettavaa kaiken varalta pahoitella käytöstään vaikkei toisen kanssa ole juuri edes ollut tekemisissä...
(Sori, oli ihan pakko vielä :D )
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:30"]
[/quote]
Mä tunsin kerran samanlaisen tyypin. Yhden juttelutuokion jälkeen alkoi pommittaa viesteillä. En vastannut, koska en ollut yhtään kiinnostunut tai saatoin laittaa jotain että "Sori, mut antaa olla." En muista ihan tarkkaan, tästä on monta vuotta aikaa.
Sitten yhtenä iltana näin sen baarissa. Sen silmät meni suurinpiirtein lautasen kokoisiks kun se näki mut. Se seurasi mua pienen välimatkan päästä koko illan. Vaihdoin baaria ja se seurasi mua. Jossain vaiheessa kävin sanomassa sille että lopettais. Se sanoi vaan okei ja lähti.
Muutama päivä tästä eteenpäin kuulin että se mies oli hypännyt junan alle sinä yönä. Rehellisesti sanottuna, en kyllä osannut tuntea mitään syyllisyyttä tuosta, kun onhan se selvää että taustalla oli jotain mielenterveysongelmia eikä sillä ollut mun kanssa oikeasti mitään tekemistä.
[/quote]
Kaikenlaisia sitä sitten on.. :O
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:30"]
[/quote]
[/quote]
Voi luoja... Ihan järkyttävä tyyppi... mä oon sis toi jota se jääkiekkoilija ahdisteli. Pahinta on että se alkoi syyllistää mua, että mä olisin muka LUVANNUT sille jotain. ei perkele, vaikka mä oisin seurustellut sen kanssa niin mulla on oikeus muuttaa mielipidettäni. Ja siis koska mä oikeasti ahdistuin tästä tapauksesta niin paljon etten halunnut edes puhua puhelimessa asiasta "selvittää tätä" kuten hän sanoi, alkoi ulina siitä miten lapsellinen olen etten voi edes kunnolla käydä tätä läpi. Joo... tää jätkä oli muuten siis selvittänyt mun kotiosoitten ja kaikki. Pelkäsin todella että alkaa todenteolla stalkata mua.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:32"]
Ei sun tarvii välttämttä vastata enää mitään, etköhän sä ole jo tajunnut että se kolmekin viestiä on liikaa ja että on todella säälittävännaurettavaa kaiken varalta pahoitella käytöstään vaikkei toisen kanssa ole juuri edes ollut tekemisissä...
[/quote]
Silti kolme viestiä tuntuu niin pieneltä kun tuollaista tekstiä lukee.. Eikä mitään että vielä laitoit, johan täällä on monimuukin mielipiteensä tuonut vahvasti esille ja näyttävät tuntevan minut oikeen hyvin :) Asialle en enää voi mitään, vielä pahempi olisi jos nyt sekoilisin jotain "sori ne viestit eilen" eli en siis aio pyytää anteeksi enkä sekoilla enempää, jos mies nyt vielä lämpenee niin olen onnellisin ihminen maailmassa ja todella otan tästä opikseni, en aio enää pommittaa. Se kuullostaa näin kirjoitettuna (jotkut ovat kirjoittaneet, mitä kuitenkin teen vastauksia) niin typerälle että en tosiaan aio.
Ja jos tämä homma nyt kusee noihin kolmeen viestiin niin..
En saa niitä viestejä pois, ei voi mitään... Kiitos kaikille nyt olen hiljaa ja lähden tekemään jotakin järkevää..
Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:32"]
[/quote]
Silti kolme viestiä tuntuu niin pieneltä kun tuollaista tekstiä lukee.. Eikä mitään että vielä laitoit, johan täällä on monimuukin mielipiteensä tuonut vahvasti esille ja näyttävät tuntevan minut oikeen hyvin :) Asialle en enää voi mitään, vielä pahempi olisi jos nyt sekoilisin jotain "sori ne viestit eilen" eli en siis aio pyytää anteeksi enkä sekoilla enempää, jos mies nyt vielä lämpenee niin olen onnellisin ihminen maailmassa ja todella otan tästä opikseni, en aio enää pommittaa. Se kuullostaa näin kirjoitettuna (jotkut ovat kirjoittaneet, mitä kuitenkin teen vastauksia) niin typerälle että en tosiaan aio.
Ja jos tämä homma nyt kusee noihin kolmeen viestiin niin..
En saa niitä viestejä pois, ei voi mitään... Kiitos kaikille nyt olen hiljaa ja lähden tekemään jotakin järkevää..
Ap.
[/quote]
JA VIELÄ korjaan... että tarkoitin että TAJUSIN kyllä että oli typerää laittaa ne viestit! Unohdin äskeisestä. Enkä koskaan halua/aio ryhtyä tuollaiseksi niinkuin tuossa joku kommentoi noita kauheita tapauksia että osoitteet ja kaikki tongittu ja oikeasti ahdisteltu!
Ap.
...älä muutenkaan tekstaa sille miehelle! Olet 12 vuotta nuorempi, ilmeisesti "vähän teini". Ei miehet edes haluu tekstailla, ainakaan "aikuiset miehet", muutenkin tekstailulla tulee vaan väärinkäsityksiä! Jollet pysty soittamaan sillä puhelimella hänelle, jätä se rauhaan.
mies
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:45"]
...älä muutenkaan tekstaa sille miehelle! Olet 12 vuotta nuorempi, ilmeisesti "vähän teini". Ei miehet edes haluu tekstailla, ainakaan "aikuiset miehet", muutenkin tekstailulla tulee vaan väärinkäsityksiä! Jollet pysty soittamaan sillä puhelimella hänelle, jätä se rauhaan.
mies
[/quote]
Riippuu aika paljon miehestä.
Moni ihan aikuinenkin mies taasen tykkää tekstiviesteistä esim. paljon enemmän kuin puhelusta. Siihen viestiin kun ei tarvitse vastata heti eli ei ole niin ahdistava ja toisaalta jos kysytään jotain kriittistä, niin saa rauhassa miettiä ennen kuin vastaa.
Sekavaa pulputusta sekavasti kirjoitettuna sekavasta aiheesta.
Musta ap vaikuttaa jotenkin symppikseltä tyypiltä! Toivottavasti se mies soittaa :)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:07"]
PYSTYN KYLLÄ OLEMAAN JOS NIIN PÄÄTÄN! Ja kun nyt niin päätän niin en laita yhtäkään viestiä ellei mies itse laita/jos ei oikeesti tule asiaa!
Nyt relaan, en mieti sitä mitä asiaa hänellä on vaan kuuntelen sitten kun soittaa!
Ja en laita viestiä vaikka kuinka tekis mieli. Olen oma itseni mutta yritän olla pyytämättä anteeksi turhaan!
Toivon todella että tästä nyt jotakin tulisi!
KIITOS TAAS VIESTEISTÄ! Ne saa hiukan rentoutumaan ja ajattelemaan että oli miehellä sitten mitä vain asiaa niin kuulen sen huomenna ja sitten voin miettiä mitäs nyt.
Terkut taas, Ap!
[/quote]
Koitapa tehdä ap niinkin, että kun mies tekstaa, niin sun vastaus ei ole puolen minuutin päästä vastattuna. Pidä vaikka tietoisesti 2 tuntia taukoa.
Nyt kun sä olet ollut ylitakertuva ja rasittava, sun täytyy puhaltaa vähän ilmaa tuohon teidän viestittelyyn.