Voi hiivatti mitä menin tekemään..
Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...
Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..
Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)
Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..
No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?
Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.
Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..
Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..
Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?
:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (137)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:38"]
Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...
Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..
Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)
Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..
No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?
Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.
Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..
Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..
Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?
:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
[/quote]
Millainen ihminen on tunneihminen? Eivätkö kaikki (paitsi muutamat sairaat yksilöt) tunne jotakin?
[/quote]
Tunneihminen sanavalinta vähän huono, olen siis hirmuisen sellainen äkkipikainen ja kaikki mulle heti nyt. Stressaan kauhian helposti..
ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:41"]
olet aika takertuva ja annat itsestäsi hankalan kuvan. Miksi ihmeessä tivaat asioita? Ja jos kerran mies laittaa viestin, että voiko soittaa huomenna niin miksi ihmeessä menet vielä siitäkin vääntämään jotain.
Jos mies oli aiemmin kiinnostunut niin tuskin on sitä enää.
Jos nainen alkaa tuossa vaiheessa jo vinkumaan, että mitä olen tehnyt, sano vaan jos haluat lopettaa niin mies juoksee aika äkkiä karkuun.
[/quote]
Laitoin siis viestiin että jos kyselemiseni raivostuttaa niin siitä saa sanoa.. Ihan vaan ettet käsittänyt väärin. Tai sitten minä käsitin.
[/quote]
Niin, luulen että kaikki kyllä ymmärsi tuon, ja sinulle yritettiin sanoa että tuollainen tivaaminen on miehen mielestä (tai no, naisenkin jos mies käyttäytyy samoin) ahdistavaa.
Se on vähän säälittävää, sellaista teiniangstailu-anteeksi-että-olen-olemassa-meininkiä. Kuin hiomionkipeä lapsi, joka vaatii huomiota tavalla tai toisella.
Kiitos nyt jokaisesta viestistä!
On totta että itsetuntoni ei ole kovin hyvä, kuten osa huomasi viestistäni..
Voisiko tästä nyt teidän mielestä tulla jotakin vielä jos nyt rauhoitun enkä laita mitään viestiä ennen sitä soittoa, ellei mies laita?
Ja jos pinnistän itseni enkä laita viestiä kun vasta sitten kun tulee oikeaa asiaa?
Olen aina ollut tälläinen, pyytelen hyvin herkästi anteeksi ja olen pahoillani jos olen tehnyt (vaikken olisikaan) tehnyt mitään. Stressaan melkoisen helposti ja nyt harmitttaa että sekoilin viestieni kanssa, mutta en kyllä enää laita mitään! Uskon kyllä että on ahdistavaa kun "pommitin"... Nyt lopetan... On pakko jos haluan että tästä nyt mitään voi tulla...
T. Ap
Saattaa ehkä vielä onnistua jos todellakin pystyt olemaan tekstailematta, mutta minusta tuntuu että jo vartin päästä sinulla polttelee näpeissä että haluat vielä laittaa anteeksipyynnön ja vielä selityksen että kun vaan tykkäät niin paljon ja pelkäät että mies ei tunne samoin.. ja sitten ei mitään kuulu ja pistät viestii että anteeksi jos olit liian suorasanainen... ja odotat vastausta eikä mitään kuulu ja sitten lähtee viestiä että anteeksi kun et osaa olla kuin muut ja sori että häiritsit ja et ota enää yhteyttä kun mies ei selkeästi ole kiinnostunut... ja sitten hetken päästä lähtee viesti että anteeksi, et tarkoittanut pahasti.. ja aamulla kun mies herää, se kattoo kännykkää ja lukee sun viestitulvaasi ja se toteaa että hitto, ei tästä tule yhtään mitään......
Minkä ikäinen olet? Rauhoitu nyt vähän hyvä nainen. Mies aikoo soittaa sinulle huomenna. Odota sitä soittoa ja keksi itsellesi sillävälin tekemistä, ettet koko ajan vain mieti teidän juttua. Tiedän, että se voi olla hankalaa, mutta tuollainen ripustautuminen on yleensä ahdistavaa.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:52"]
Olen aina ollut tälläinen, pyytelen hyvin herkästi anteeksi ja olen pahoillani jos olen tehnyt (vaikken olisikaan) tehnyt mitään.
[/quote]
Tämä on juuri se ongelma ja hienoa että tiedostat sen! Älä siis jatkossa enää pyytele itseäsi anteeksi. Totuus nimittäin on, että harva viehättyy heikkoudesta, enemmänkin se on luotaantyöntävä piirre ihmisessä, joten se kannattaa salata, vaikka miten puhutaankin siitä, että olisi tärkeää olla oma itsensä. Toivotaan nyt, ettei mies vielä pelästynyt vaan tosiaan soittaisi!
PYSTYN KYLLÄ OLEMAAN JOS NIIN PÄÄTÄN! Ja kun nyt niin päätän niin en laita yhtäkään viestiä ellei mies itse laita/jos ei oikeesti tule asiaa!
Nyt relaan, en mieti sitä mitä asiaa hänellä on vaan kuuntelen sitten kun soittaa!
Ja en laita viestiä vaikka kuinka tekis mieli. Olen oma itseni mutta yritän olla pyytämättä anteeksi turhaan!
Toivon todella että tästä nyt jotakin tulisi!
KIITOS TAAS VIESTEISTÄ! Ne saa hiukan rentoutumaan ja ajattelemaan että oli miehellä sitten mitä vain asiaa niin kuulen sen huomenna ja sitten voin miettiä mitäs nyt.
Terkut taas, Ap!
Mies ei ole sinusta vakavissaan kiinnostunut. Unohda ihan heti.
Ap, käyttäydyt kuin kärpäspaperi. Takerrut, sotkeudut sormiin, liimaannut kaikkeen mihin yrittää koskea. Erittäin tuskastuttavaa ja luotaantyöntävää.
Sulla on liikaa aikaa. Mies ei kerkeä noilta harrastuksiltaan ja ihmissuhteiltaan samanlaiseen yhteydenpitoon. Kuulostaa, että sulla ei taida kauheasti harrastuksia tai tekemistä olla. Jos haluat olla sössimättä suhdetta liiallisella hätäilyllä, niin koeta hankkia itsellesikin jotain puuhaa. Samalla se voi tehdä sinusta kiinnostavamman ihmisen.
Nimim. Been there, done that.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:13"]
Sulla on liikaa aikaa. Mies ei kerkeä noilta harrastuksiltaan ja ihmissuhteiltaan samanlaiseen yhteydenpitoon. Kuulostaa, että sulla ei taida kauheasti harrastuksia tai tekemistä olla. Jos haluat olla sössimättä suhdetta liiallisella hätäilyllä, niin koeta hankkia itsellesikin jotain puuhaa. Samalla se voi tehdä sinusta kiinnostavamman ihmisen.
Nimim. Been there, done that.
[/quote]
Juu, minulla ei todella ole kovinkaan mitään.. Pitäisi kehittää tekemistä..
Kiitos kommentista! ap
... eikä se auta, että teeskentelet nyt tuskaisen vuorokauden ja olet pommittamatta tekstiviesteillä. Asenteesi ja itsetuntosi asuu sinussa. Jos jostain ihmeen syystä päätyisit suhteeseen tämän miehen kanssa, hän lopettasi sen lyhyeen. Ahdistuisi ihmisennälkäsi äärellä. Sinua ei tyydytä mikään muu, kuin oman itsen korjaaminen ennen kuvitelmaakaan parisuhteesta. Kuulostat äärimmäisen läheisriippuvaiselta ja vaativalta (vaativuus siis itseä kohtaan) persoonalta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:20"]
... eikä se auta, että teeskentelet nyt tuskaisen vuorokauden ja olet pommittamatta tekstiviesteillä. Asenteesi ja itsetuntosi asuu sinussa. Jos jostain ihmeen syystä päätyisit suhteeseen tämän miehen kanssa, hän lopettasi sen lyhyeen. Ahdistuisi ihmisennälkäsi äärellä. Sinua ei tyydytä mikään muu, kuin oman itsen korjaaminen ennen kuvitelmaakaan parisuhteesta. Kuulostat äärimmäisen läheisriippuvaiselta ja vaativalta (vaativuus siis itseä kohtaan) persoonalta.
[/quote]
En tunne sinua etkä sinä minua. En siis tiedä voitko sanoa niin etten pystyisi olemaan niin etten oikeasti pystyisi siihen etten tosiaan laita niitä viestejä. Jos oikeasti haluan niin silloin en sitä tee.. Totta on että olen millainen olen, usein teen ja mietin vasta sitten. En kuitenkaan halua ajatella noin että mies laittaisi suhteen heti poikki. Aika näyttää mitä mistäkin tulee... Kiitos nyt kumminkin sinunkin kommentista.
Ap
Liima tai takiainen valitse siitä kumpi olet. Jarruta hyvä ihminen. Älä pommita miestä tuohon tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:36"]
Liima tai takiainen valitse siitä kumpi olet. Jarruta hyvä ihminen. Älä pommita miestä tuohon tahtiin.
[/quote]
Selväksi tuli jo että takerrun, sen myönsin tuolla jo aikaisemmin. En aio enää pommittaa.. En vaikka kuinka tekisi mieli pyytää anteeksi olemassaoloani.
Kiitän vielä kommenteista!
Olen onnellinen kun mies sanoi soittavansa!
Tekemälleni asialle ei enää voi mitään, tehty mikä tehty. Anteeksi en aio kuitenkaan pyydellä koska se ei hyödytä ketään!
Virheistä oppii, tästä aioin todella ottaa opikseni..
Ap.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:40"]
[/quote]
Selväksi tuli jo että takerrun, sen myönsin tuolla jo aikaisemmin. En aio enää pommittaa.. En vaikka kuinka tekisi mieli pyytää anteeksi olemassaoloani.
[/quote]
Huomenna laitat viestiä, että moneltako soitat. Ja seuraavaksi viestität illan aikataulusi. Ja sitten muutokset siihen. Ja vielä, että voit tietenkin soittaa silloin ja silloinkin vaikka oletkin jumpassa, kun voit oikeastaan jäädä kotiin. Tai haluatko että tulenkin sinne. Mutta soittele sitten. Tai laita viestiä kun tiedät moneltako soitat. Jne jne.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:40"]
[/quote]
[/quote]
Huomenna laitat viestiä, että moneltako soitat. Ja seuraavaksi viestität illan aikataulusi. Ja sitten muutokset siihen. Ja vielä, että voit tietenkin soittaa silloin ja silloinkin vaikka oletkin jumpassa, kun voit oikeastaan jäädä kotiin. Tai haluatko että tulenkin sinne. Mutta soittele sitten. Tai laita viestiä kun tiedät moneltako soitat. Jne jne.
[/quote]
Mutta kun en laita :D Soittakoon kun soittaa kun kerta illasta puhui niin illalla sitten.. Nämä viestit saavat todella ajattelemaan.. Kuinka typerää olisikaan pommittaa tuohontapaan. Onneks kirjoitin tänne, te kanssaeläjät ja kommentoijat saatte ihan tosissaan ajattelemaan asioita! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:41"]
olet aika takertuva ja annat itsestäsi hankalan kuvan. Miksi ihmeessä tivaat asioita? Ja jos kerran mies laittaa viestin, että voiko soittaa huomenna niin miksi ihmeessä menet vielä siitäkin vääntämään jotain.
Jos mies oli aiemmin kiinnostunut niin tuskin on sitä enää.
Jos nainen alkaa tuossa vaiheessa jo vinkumaan, että mitä olen tehnyt, sano vaan jos haluat lopettaa niin mies juoksee aika äkkiä karkuun.
[/quote]
Laitoin siis viestiin että jos kyselemiseni raivostuttaa niin siitä saa sanoa.. Ihan vaan ettet käsittänyt väärin. Tai sitten minä käsitin.