Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hiivatti mitä menin tekemään..

Vierailija
21.04.2013 |

Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...

Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..

Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)

Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..

No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?

Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.

Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..

Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..

Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?

:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, soittiko mies? Mitkä fiilikset?

Vierailija
122/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:38"]

Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...

Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..

Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)

Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..

No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?

Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.

Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..

Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..

Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?

:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?

[/quote]  joo siis kamalan epävarma ja epäluuloinen persoona olet. Kuvittelet olemattomia.

Vierailija
124/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap älä lannistu jos mies ei soittanut. tuollaiset vanhemmat miehet on muutenkin hankalia tapauksia, niillä on aika paljon omaa elämää takana ja usein varsin vakiintuneet kuviot, joista ne ei halua joustaa.

ensi kerralla otat vähän rauhallisemmin viestittelyn kanssa. tsemppiä! ja varmasti on paljo  miehiä, jotka tykkää herkistä ja avoimista naisista, jollainen vaikutat olevan. 

Vierailija
125/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut soittaa...

Vierailija
126/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:52"]

Olen aina ollut tälläinen, pyytelen hyvin herkästi anteeksi ja olen pahoillani jos olen tehnyt (vaikken olisikaan) tehnyt mitään. 

[/quote]

Tämä on juuri se ongelma ja hienoa että tiedostat sen! Älä siis jatkossa enää pyytele itseäsi anteeksi. Totuus nimittäin on, että harva viehättyy heikkoudesta, enemmänkin se on luotaantyöntävä piirre ihmisessä, joten se kannattaa salata, vaikka miten puhutaankin siitä, että olisi tärkeää olla oma itsensä. Toivotaan nyt, ettei mies vielä pelästynyt vaan tosiaan soittaisi! 

[/quote]

heh, heikkous on arvokkainta mitä ihmisellä on... tie toisen ihmisen sydämeenkin. IHminen joka salaa heikkoutensa on tunnevammainen, Tuo anteeksipyytely on pikemmin huonoa itsetuntoa, ja se ei ole kovinkaan viehättävää vaan lupailee hankaluuksia. Mä en halua olla missään tekemisissä ihmisten anssa jotka salaavat heikkoutensa; pinnallisia, valheellisia pelkureita.

Vierailija
127/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekos arvon naiset utlleet koskaan ajatelleeksi että naisen tehdtävä ei ole paitsi pyydellä anteeksi itseään, myöskään yrittää miettiä miten miestä voisi miellyttää, olla aktiivinen ja "tunteellinen" miehen puolesta jne? TASA-ARVOINEN parisuhde on sitä että se toinen on tasan yhtä aktiivinen-joskin tietysti jotain temperamenttieroja on- mutta siis näkee yhtä paljon vaivaa SINUN eteesi kuin sinä hänen. jos näin ei ole, olet ryhtymässä suhteeseen itsekeskeisen, narsistisen, jälkeenjääneen mammanpojan tai jotenkin muuten häiriintyneen miehen kanssa- ja heitähän suomessa riittää. Tällaisen miehen kanssa olet aina altavastaaja, tunnet syyllisyyttä kaikesta, otat vastuun miehenkin asioista, ja jonakin päivänä olet masentunut uupunut vaimoparka, joka ei enää tajuaa omaa arvoaan. Tai vahtoehtoisesti olet se valheilla ylläpidetty tyttöystävä tai kakkosvaimo joka saa voimansa siitä että jossakin elää se hirveä vaimoke, joka pilaa ihanan miehen elämää- ja että SINÄ olet se valittu joka on parempi ja hienompi ja juuri sinua mies rakastaa (vaikka jostain syystä ei myöskään eroa ja vakinaista teidän suhdetta, vaikka vuodet vierivät) Eli tuhlaat elämäsi valheeseen. Eli; jos toinen ei ole osaltaan aktiivinen, ei kannata. os et vartavasten halua pilata elämääsi.

Vierailija
128/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää soittiko se mies eilen..? Olen utelias..

Vierailija
129/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 10:51"]

Olisi kiva tietää soittiko se mies eilen..? Olen utelias..

[/quote]

Minäkin olen utelias. Ja veikkaan, että ei soittanut. "Se sika!"

Vierailija
130/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä että ihmiset kirjoittavat vähän tylysti, se on heidän oma häpeänsä. ihmiset kuitenkin haluavat auttaa sinua ja antaa sinulle hyviä neuvoja, jotka ovat sinulle kullan arvoisia. Ap, kun kuitenkin luet näitä kirjoituksia, kiinnitä huomiota ja mieti, mitä eroa on tasa-arvoisella suhteella ja epätasa-arvoisella suhteella, ja millaisia vaikutuksia niillä olisi elämässäsi pitemmällä ajanjaksolla.

Vierailija
131/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ap:n ja miehen ilta venyi.. jos vaikka ap meni hänen luokseen illalla..

Vierailija
132/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 09:48"]

...

Sitten tutustuin mieheen joka vei täysin jalat altani. Mutta olin ottanut opiksi sen ettei liian nopeasti tule mitään. Noh, tapailtiin kerran viikossa, kerran venytin tapaamista pari viikkoa, ihan vaan sen takia että en vaikuta tyrkyltä. Sitten erään kerran mies laittoi viestiä: Olisi kiva nähdä useammin, kerran-kaksi kuukaudessa tuntuu liian vähältä. Heh, voi sanoa että hypin innosta! Laitoin viestiä että mikäs siinä, kuulostaa kivalta. Nyt ollaan kihloissa toista vuota ja häitä valmistellaan syksyksi. Mies paljasti myöhemmin että hän luuli ettei minua todennäköisesti kiinnosta yhtä paljon kuin häntä, vaikka olin ihan myyty jo ensihetkestä asti kun hänet näin!

....

[/quote]

Tuossa on ihan oikeasti olemassa semmoinen riski, että se mies olisi tulkinnut, ettei sinua kiinnosta ja siirtynyt kylmän viileästi eteenpäin. Näin olen itse monesti tehnyt. Näin miehenä voin sanoa, että ainakin minusta on mukavaa, ja jopa suotavaa, että nainenkin osoittaa kiinnostuksensa. On myös ihan hyvä merkki, jos nainen osaa pyytää anteeksi silloin jos siihen on oikeasti tarvetta (ihan liian moni nainen on mielestään aina oikeassa, vaikkei olisikaan). Samoin, että nainen osoittaa ja kertoo välittävänsä.

Tietenkin noissakin voi mennä liiallisuuksiin. Mikäli nainen osoittaa jatkuvasti ahdistuvansa ja kokevansa tarpeelliseksi ylettömän anteeksipyytelyn ihan mitättömistä asioista, tulee siitä hyvin rasittavaa. Siinä joutuu itsekin koko ajan varomaan tekemisiään ja sanomisiaan (ja tekemättä ja sanomatta jättämisiään), ja silloin on parempi jättää koko juttu sikseen. Samoin näyttää siltä, että tuommoiset naiset saattavat alkaa jossain vaiheessa vaatia myös mieheltä anteeksipyyntöjä ihan mitättömistä asioista (kun on syytä, niin silloin tietenkin on osattava kumman hyvänsä pyytää anteeksi). Ja se ei ole ainakaan omalla kohdallani lopun alkua, vaan ihan viimeinen sinetti.

Oliko tarpeeksi sekavasti sanottu? :) Mitään määriä on vaikea antaa. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Ei pidä olla yli-innokas, mutta toisaalta liian "coolin" esittäminenkin voi kostautua helposti niin että koko homma lopahtaa kertakaikkisesti siihen.

Vierailija
133/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Ap tä tai tätä miestä, mutta kuvauksen perusteella miestä ei kiinnosta (tarpeeksi). Varmasti tämä mies huomasi Ap:n viesteistä, että häntä mietityttää missä mennään ja milloin nähdään. Silti ei saanut vastattua muuta kuin "voinko soittaa huomenna?". Jos kiinnostaa millainen olo toiselle tulee, niin viestiin olisi laitettu myös joku kiva asia, josta Ap olisi saanut kuvan, että kaikki on kunnossa tai että miestä kiinnostaa mitä Ap ajattelee. Nuo yhdellä sanalla tai lauseella vastailevaat ihmiset eivät jaksa miettiä hetkeäkään, miten heidän viestinsä tulkitaan.

Vierailija
134/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa ap olisi jo tullut tänne iloitsemaan, jos mies olisi soittanut.

Vierailija
135/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO SOITTIKO SE?????

Vierailija
136/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 14:49"]En tunne Ap tä tai tätä miestä, mutta kuvauksen perusteella miestä ei kiinnosta (tarpeeksi). Varmasti tämä mies huomasi Ap:n viesteistä, että häntä mietityttää missä mennään ja milloin nähdään. Silti ei saanut vastattua muuta kuin "voinko soittaa huomenna?". Jos kiinnostaa millainen olo toiselle tulee, niin viestiin olisi laitettu myös joku kiva asia, josta Ap olisi saanut kuvan, että kaikki on kunnossa tai että miestä kiinnostaa mitä Ap ajattelee. Nuo yhdellä sanalla tai lauseella vastailevaat ihmiset eivät jaksa miettiä hetkeäkään, miten heidän viestinsä tulkitaan. [/quote]

Niin tai sitten se on vaan perinteinen mies. Häntä väsyttää nyt, hän menee nukkumaan, hän soittaa huomenna ja juttelee naisen kanssa pitkän kaavan mukaan, suorastaan hassu nainen, kun epäileekin hänen kiinnostustaan ;-)

Vierailija
137/137 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soittiko?