Voi hiivatti mitä menin tekemään..
Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...
Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..
Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)
Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..
No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?
Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.
Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..
Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..
Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?
:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (137)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! SAAN RAJUA SEKSIÄ!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
On puhuttu puhelimessa.. En aio kerto mistä on puhuttu vaikka se varmaan kiinnostaakin.
Aika näyttää miten meidän orastavan suhteen käy.
Olen nyt iloinen.
Terkut kaikille, Ap.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:03"]
On puhuttu puhelimessa.. En aio kerto mistä on puhuttu vaikka se varmaan kiinnostaakin.
Olen nyt iloinen.
Terkut kaikille, Ap.
[/quote]
Kumpi soitti?
Onkohan oikea ap. Ensin kirjoitti pitkiä, kuvailevia tekstejä ja nyt vain tällainen lyhyt kommentti jossa ei kerro oikeastaan mitään. En oikein usko että on oikea ap...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 22:03"]
Olen nyt iloinen.
Terkut kaikille, Ap.
[/quote]Hei, ei se ketään kiinnosta mitä olette puhuneet... Näkeehän tuosta muutenkin, että hyvin on käynyt. Tsemppiä.
tuo aloittaja vaikuttaa joltain ammattikoulun käyneelät ,jolla ei oo mitään harrastuksia eikä ystäviä ja joka puristelee ja kyttä puhelinta kourassa ja oottaa prinsessatyyliin yhteydenottoa ja sillä aikaa tällä miehellä on elämässä monta rautaa tulessa, siis sellaisella, jolla on oikeasti sisältöä elämässä.
ei tällaiset elämässä selviytyjät ja monella osa-alueella menestyneet, työ, yksityiselämä, ystävät halua mitään keskenkasvusia, yli-innokkaita kiviriippoja elämäänsä, joilla ei oo ees mitään harrastuksia, ehkä tupakan poltto ja bissen juonti.
Eheeeee 133 XD Kyllä tunnistit ihmisen varmasti juurikin oikeaksi tuosta aloituksesta, hän on aivan varmasti juuri tuollainen :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 09:48"]
...
Sitten tutustuin mieheen joka vei täysin jalat altani. Mutta olin ottanut opiksi sen ettei liian nopeasti tule mitään. Noh, tapailtiin kerran viikossa, kerran venytin tapaamista pari viikkoa, ihan vaan sen takia että en vaikuta tyrkyltä. Sitten erään kerran mies laittoi viestiä: Olisi kiva nähdä useammin, kerran-kaksi kuukaudessa tuntuu liian vähältä. Heh, voi sanoa että hypin innosta! Laitoin viestiä että mikäs siinä, kuulostaa kivalta. Nyt ollaan kihloissa toista vuota ja häitä valmistellaan syksyksi. Mies paljasti myöhemmin että hän luuli ettei minua todennäköisesti kiinnosta yhtä paljon kuin häntä, vaikka olin ihan myyty jo ensihetkestä asti kun hänet näin!
....
[/quote]
Tuossa on ihan oikeasti olemassa semmoinen riski, että se mies olisi tulkinnut, ettei sinua kiinnosta ja siirtynyt kylmän viileästi eteenpäin. Näin olen itse monesti tehnyt. Näin miehenä voin sanoa, että ainakin minusta on mukavaa, ja jopa suotavaa, että nainenkin osoittaa kiinnostuksensa. On myös ihan hyvä merkki, jos nainen osaa pyytää anteeksi silloin jos siihen on oikeasti tarvetta (ihan liian moni nainen on mielestään aina oikeassa, vaikkei olisikaan). Samoin, että nainen osoittaa ja kertoo välittävänsä.
Tietenkin noissakin voi mennä liiallisuuksiin. Mikäli nainen osoittaa jatkuvasti ahdistuvansa ja kokevansa tarpeelliseksi ylettömän anteeksipyytelyn ihan mitättömistä asioista, tulee siitä hyvin rasittavaa. Siinä joutuu itsekin koko ajan varomaan tekemisiään ja sanomisiaan (ja tekemättä ja sanomatta jättämisiään), ja silloin on parempi jättää koko juttu sikseen. Samoin näyttää siltä, että tuommoiset naiset saattavat alkaa jossain vaiheessa vaatia myös mieheltä anteeksipyyntöjä ihan mitättömistä asioista (kun on syytä, niin silloin tietenkin on osattava kumman hyvänsä pyytää anteeksi). Ja se ei ole ainakaan omalla kohdallani lopun alkua, vaan ihan viimeinen sinetti.
Oliko tarpeeksi sekavasti sanottu? :) Mitään määriä on vaikea antaa. Riippuu tilanteesta ja ihmisestä. Ei pidä olla yli-innokas, mutta toisaalta liian "coolin" esittäminenkin voi kostautua helposti niin että koko homma lopahtaa kertakaikkisesti siihen.
[/quote]
Jep. Myös cooliuden esittämisen kanssa kannattaa olla varovainen. Omaa kokemusta on. Kerran treffeillä otin "strategiaksi" viileänä pysymisen. Treffien ajan sitten olin niukkasanainen enkä lähtenyt ollenkaan flirttiin mukaan. Hyvästellessä olin nopea ja jopa tyly. Näin jälkeenpäin en enää ihmettele, miksi mies ei vastannut, kun viikko treffien jälkeen kyselin, mitkä fiilikset jäi.
Parasta kun nyt unohdatte ne strategiat kokonaan. Ei ole aikaa pohtia sellaisia.
ihmissuhdetaidot nollatasoa näillä parikymppisillä
Vaikutat vähän ripustautuvalta, se voi ahdistaa miestä..ketä tahansa..relaa..
Kuulostat ahdistavan takertuvalta ja huonoitsetuntoiselta.
älä riipustaudu siihen mieheen. anna sille tilaa. kuulostat hieman epätoivoiselta, ahdistuidin tuollaisesta innokkuudesta ainakin.
olet aika takertuva ja annat itsestäsi hankalan kuvan. Miksi ihmeessä tivaat asioita? Ja jos kerran mies laittaa viestin, että voiko soittaa huomenna niin miksi ihmeessä menet vielä siitäkin vääntämään jotain.
Jos mies oli aiemmin kiinnostunut niin tuskin on sitä enää.
Jos nainen alkaa tuossa vaiheessa jo vinkumaan, että mitä olen tehnyt, sano vaan jos haluat lopettaa niin mies juoksee aika äkkiä karkuun.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 23:38"]
Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...
Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..
Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)
Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..
No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?
Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.
Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..
Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..
Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?
:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?
[/quote]
Millainen ihminen on tunneihminen? Eivätkö kaikki (paitsi muutamat sairaat yksilöt) tunne jotakin?
Olen ollut vastaavassa tilanteessa, eli omalla innokkuudella pilannut koko jutun hermoilemalla ja kyselemällä että onko kaikki ookoo ja tyrkyttämällä seuraani jne...
Että ei kovin lupaavalta näytä =(
Itsehillintää kehiin seuraavalla kerralla vaikka se onkin vaikeaa.....
Itse tajusin miten rasittavaa tuollainen käytös on vasta kun kohdalleni sattui mies joka teki saman minulle...
Odota nyt vaan sitä soittoa! Kohta miestä alkaa ahdistaa (ellei ahdista jo) tuo viesteillä pommittaminen. Annat vähän epätoivoisen vaikutelman eikä se ole oikein viehättävää.
Vastaa nyt....