Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi hiivatti mitä menin tekemään..

Vierailija
21.04.2013 |

Mitähän tässäkin nyt pitäis tehdä...

Olen tutustunut ihanaan mieheen, minua 12 vuotta vanhempi.
Olen käynyt hänen luonaan nyt muutaman kerran. Hänellä on kovasti kaikenlaista elämässään, harrastaa paljon kaikenlaista urheilua ja omistaa paljonpaljon ystäviä ja kavereita joiden kanssa on + kummilapset ja niiden harrastukset ym..

Viimeksi näin häntä vilaukselta perjantaina ja kyselin hänen sunnuntaistaan, ei osannut sanoa oikeen mitään ja lupasi tänää laittaa viestiä. No minä jaksanut odottaa vaan laitoin että ei taida tänään keretä? :)

Vastaus tuli ja arvasinkin sen, ei tänään harmi vaan..

No sitten kun tälläinen tunne ihminen olen, aloin ajatella että jos olenkin tehnyt jotakin? Laitoin viestin että olen pahoillani jos olen tehnyt jotakin. Ja että jos se että kyselen voidaanko nähdä ärsyttää, sen voi sanoa minulle ja lopetan sen jos mies haluaa.
Vastausta sai odottaa ja huhuhei kun vastaus tuli ajattelin jo kaikki mahdolliset että pitkä teksti siitä kuinka hän ei ole kiinnostunut tms.
Viestissä luki kuitenkin kutakuinkin että voinko soittaa huomenna illalla?

Vastasin heti että voit soittaa myös heti jos haluat, onko jotakin tapahtunut?
Mies oli menossa nukkumaan joten sanoi että huomenna on parempi.
Vastasin että kuinka vaan, voin tulla käymäänkin, mutta jos ei sovi niin sitten voit soittaakkin.

Tämän jälkeen ei kuulunut mitään, enkä ihmettele kertoi nimittäin että menee nukkumaan ja se siitä..

Mutta nyt mietityttää se huominen, mistä hän haluaa puhua.
Olisi kamalaa jos hän sanoisi että ei kiinnosta, itse olen todella kiinnostunut..

Stressaanko turhaan? Olenko aivan typerä kun tälläisestä stressaan?
Nyt harmittaa, olisiko se anteeksi pyyntö viesti pitänyt jättää laittamatta?

:-( Anteeksi, oli pakko purkaa, onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...älä muutenkaan tekstaa sille miehelle! Olet 12 vuotta nuorempi, ilmeisesti "vähän teini". Ei  miehet edes haluu tekstailla, ainakaan "aikuiset miehet", muutenkin tekstailulla tulee vaan väärinkäsityksiä! Jollet pysty soittamaan sillä puhelimella hänelle, jätä se rauhaan.

mies

Riippuu aika paljon miehestä.

Moni ihan aikuinenkin mies taasen tykkää tekstiviesteistä esim. paljon enemmän kuin puhelusta. Siihen viestiin kun ei tarvitse vastata heti eli ei ole niin ahdistava ja toisaalta jos kysytään jotain kriittistä, niin saa rauhassa miettiä ennen kuin vastaa.

AP:n mies ehdokas vaikuttaa vähemmän tekstailevalta tyypiltä, jollei edes hyvää yötä toivottanut, eli toistamiseen sama ohje, älä viestittele kovasti, äläkä ainakaan yritä mitään asioita selvittää viestittämällä!

mies

Vierailija
82/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli aika hyvä neuvo. Näin itsekin neuvoisin.

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 10:04"]

Mä ymmärrän sua. Olen samanlainen. Mutta ei siihen auta mikään muu kuin että rauhottuu ja jättää puolet niistä viesteistä kirjoittamatta mitä romantiikan tuskassa tekisi mieli kirjoittaa.

Ei alkuvaiheessa KUKAAN jaksa ripustautuvaa epätoivoista kumppania. En minäkään jaksaisi vaikka itse sellainen luonnostani olen.

Siksi siis laita kännykkä äänettömälle ja katso sitä seuraavan kerran huomenna. KYLLÄ vasta huomenna. Vaikka mies lupasi soittaa tänään. Sinun itsesi kannalta on parempi että vastaat huomenna. Laitat sitten vaikka tekstaria että sorry, menin aikaisin nukkumaan, soitteleN tänään (tiistaina) illalla jumpan jälkeen klo 18 - sopiiko?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 14:14"]

Tässä oli aika hyvä neuvo. Näin itsekin neuvoisin.

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 10:04"]

Mä ymmärrän sua. Olen samanlainen. Mutta ei siihen auta mikään muu kuin että rauhottuu ja jättää puolet niistä viesteistä kirjoittamatta mitä romantiikan tuskassa tekisi mieli kirjoittaa.

Ei alkuvaiheessa KUKAAN jaksa ripustautuvaa epätoivoista kumppania. En minäkään jaksaisi vaikka itse sellainen luonnostani olen.

Siksi siis laita kännykkä äänettömälle ja katso sitä seuraavan kerran huomenna. KYLLÄ vasta huomenna. Vaikka mies lupasi soittaa tänään. Sinun itsesi kannalta on parempi että vastaat huomenna. Laitat sitten vaikka tekstaria että sorry, menin aikaisin nukkumaan, soitteleN tänään (tiistaina) illalla jumpan jälkeen klo 18 - sopiiko?

[/quote]

[/quote]

Niiin.... Ja jos mä oisin sopinut jonkun kanssa soittelusta ja toinen ei edes ilmottaisi "sori, tänään ei onnistukaan", niin mun kiinnostus lopahtaisi aika vahvasti.

Joko se pelaisi tai ei olisi kiinnostunut, yhtä kaikki, mä en jaksaisi miettiä vaan saisi sitten vaan olla.

Vierailija
84/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta tunnistan kertomuksestani itseäni hieman ja sen vuoksi hieman ahdistuin puolestasi. Itse nimittäin tuollaisella ripustautumistoiminnalla ajauduin taannoin suhteeseen, joka oli kaikkea muuta kuin tasa-arvoinen ja hyvä. Mies koki, että minun tulee olla hänen käytettävissään silloin kun HÄN haluaa ja silloin kun hänellä on parempaa (eli muita naisia) niin minun toiveillani ei ole väliä. Muutenkin mies painosti minua ties mihin, mitä en itse halunnut ja mollasi minua vertaamalla muihin naisiin. Toivon todella että ap sinun tapauksessasi kyseinen mies on oikeasti ihana eikä käytä huonoa itsetuntoasi ja ripustautumisen tarvettasi hyväkseen.

Sinuna en olisi enää yhteydessä mieheen vaan odottaisin hänen soittoaan/aloitettaan. Jos ei soita kuten on luvannut tai ole yhteydessä niin sitten tilanteelle ei ole enää mitään tehtävissä eikä mies ole riittävän kiinnostunut, että sinunkaan kannattaisi aikaasi mokomalle tuhlata.

Vierailija
85/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei samaa mieltä kuin edellinen! Olen itsekin joskus ollut varmaan vähän samanlainen kuin sinä.. Vaikutat tosi symppikseltä. 

Olet parikymppinen (?), älä ota itseäsi noin paljon vanhempaa, ja ylipäätään ketään, joka ei pidä lupauksiaan tai edes vaivaudu vastaamaan puhelimeen! Suhteesta tulisi tosi epätasapainoinen.

Sinuna nyt keskittyisin oman uran luomiseen, opiskeluihin, nauttisin vapaudesta ja nuoruudesta, panostaisin hyviin ystäviin, ja jos joku sopiva -omaa ikäluokkaa tulisi vastaan niin mikäs siinä.. Yritä keskittyä siihen mitä SINÄ haluat. Älä etsi suhdetta pakolla! Yritä hyväksyä sinkkuus (väliaikaisena tapauksessasi) ja olla täysin tyytyväinen itsenäisenä. Keskity omaan elämään, valitettavasti se vaan menee niin, että pitää ensin rakastaa itseään että suhde voi onnistua. 

Olet paljon tasaveroisemmassa suhteessa oman ikäisen kanssa. Itse nykyään ottaisin itseäni nuoremman, jos olisin vielä vapailla markkinoilla ;-) mieti siltäkin kannalta, olisiko tämä sellainen mies, josta olisi arjen pyöritykseen lasten kanssa jne. 

Vierailija
86/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäisin vielä, että kyseinen mies, joka käytti huonoa itsetuntoani hyväkseen, oli minua 15v vanhempi. Kuten #72 sanoi, niin oman ikäinen on paras. Nykyinen mieheni on vain muutamia vuosia minua vanhempi, paljon huomaavaisempi ja meillä on tasavertainen suhde kaikin puolin. Naisen ei tarvitse alistua suhteeseen, jossa joutuu ripustautumaan toiseen ja aina odottamaan toisen "armollista" vastausta.

T.#71

Vierailija
87/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mieshän vastasi ap:n viestiin :-o

Lupasi vielä soittaa seuraavana päivänä, koska ei ollut hyvä hetki puhua. Mieshän siis arvostaa ap:ta, koska haluaa puhua tämän kanssa rauhassa eikä sanoa vain muutamaa kiireistä sanaa tuollaisessa asiassa.

Mies vaikuttaa siis symppikseltä aivan kuten ap:kin ja on suorastaan vaikea uskoa, että olisi tuollaisesta ahdistunut, eihän se sitten olisi vastannut edes tekstiviesteihin ylipäätään mitään.

Vierailija
88/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoi, ai että lupasi soittaa oikein heti seuraavana päivänä jos tapaaminen oli peruuntunut, mistä hän ei edes ollut ilmoittanut ap:lle etukäteen? ap varmaan tuntee itsensä prinsessaksi ;-) 

jos tyttö on tolla 74:n asenteella on liikkeellä, niin saa kyllä syyttää täysin itseään jos ei oikein onnaa ihmissuhderintamalla.. 

Vierailija
89/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on 74 asenne?

Vierailija
90/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen/olin ihan samanlainen. Soitin tai tekstasin ihan joka asiasta ja asian vierestä monta kertaa päivässä. Nähtiin vähintää kerran viikossa. Kolme vuotta sitä tein, sitten totesin että mies on ollut aloitteellinen yhteydenotossa ehkä kymmenen kertaa koko kolmen vuoden aikana. Päätin, että en soita enkä tekstaa, mies saa tehdä sen jos on asiaa. Siinä meni muutama päivä, kun en enää kestänyt ja soitin. Juteltiin niitä näitä ihan normaalisti. Seuraavan kerran mies soitti ehkä viikon päästä ja kysyi että onko kaikki ok kun ei oo kuulunu. Sanoin että kaikki ok, ajattelin vain että hän vois välillä olla se joka soittaa. Nyt on menty puoli vuotta näin. Puhutaan puhelimessa kerran viikossa pari minuuttia ja tänä vuonna ollaan nähty kaksi kertaa. Eipä ole miehestäkään juuri mitään kuulunut, kun minä päätin rajottaa soittelua ja tekstailua. Että näin täällä, eroa ootellessa. (mutta miten sen vois toiselle kertoa kun ei nähdä juuri koskaan...)

Vierailija
91/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että karkotit miehen jo. Olin nuorena tuollainen, ja minulle kävi samoin.

Parannuin siitä onneksi kauan sitten.

Vierailija
92/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 15:20"]

hohhoi, ai että lupasi soittaa oikein heti seuraavana päivänä jos tapaaminen oli peruuntunut, mistä hän ei edes ollut ilmoittanut ap:lle etukäteen? ap varmaan tuntee itsensä prinsessaksi ;-) 

jos tyttö on tolla 74:n asenteella on liikkeellä, niin saa kyllä syyttää täysin itseään jos ei oikein onnaa ihmissuhderintamalla.. 

[/quote]

Siis mistä te nyt revitte jotakin tapaamisia? En ole nähnyt miestä viikkoon.. Viime viikon perjantain vilaukselta.. Laitoin hänelle vain viestissä että jos hänestä on kivempi puhua kasvotusten niin minulla ei ole mitään sitä vastaan. Mistään tapaamisista ei ole ollut mitään puhetta, enkä tunne itseäni prinsessaksi, miksi pitäisi? :o :D

Vierailija
93/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

79 olin sitten minä t.ap

Vierailija
94/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 13:57"]

Musta ap vaikuttaa jotenkin symppikseltä tyypiltä! Toivottavasti se mies soittaa :)

[/quote]

Kiitos! :) Toivon tosiaan itsekkin että soittaa..
ap.

Vierailija
95/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah. Twilight-rakkautta.

Vierailija
96/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kaipaa ketään vakituista. Itse tunnut kaipaavan yhteistä oloa yms. Halut ei osu yhteen.

Vierailija
97/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi ainoa neuvo. Mitä tapahtuukin eli soittaako mies tänään illalla tai ei, niin älä vaan laita viestiä kysyäksesi onko hän soittamassa.. Odota nyt että HÄN ottaa seuraavaksi yhteyttä! Ja jos pahimmassa tapauksessa ei kuulu mitään, niin älä silti soita!

Olen huomannut vain yhden säännön tässä deittailu-elämässä, ja se on että Jos mies on kiinnostunut hän kyllä ottaa yhteyttä. Usko pois. :)

Toivottavasti hän soittaa kuitenkin!

Vierailija
98/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 16:20"]

Vain yksi ainoa neuvo. Mitä tapahtuukin eli soittaako mies tänään illalla tai ei, niin älä vaan laita viestiä kysyäksesi onko hän soittamassa.. Odota nyt että HÄN ottaa seuraavaksi yhteyttä! Ja jos pahimmassa tapauksessa ei kuulu mitään, niin älä silti soita!

Olen huomannut vain yhden säännön tässä deittailu-elämässä, ja se on että Jos mies on kiinnostunut hän kyllä ottaa yhteyttä. Usko pois. :)

Toivottavasti hän soittaa kuitenkin!

[/quote]

Näin aion tehdä! Enkä laita sitä viestiä vaikka kuinka tekisi mieli. Hän kyllä todella soittaa jos häntä yhtään kiinnostaa olen samaamieltä. Kiitos kommentista! :)
Toivotaan että soittaa!

Ap.

Vierailija
99/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tässä oma "esimerkkini", ei nyt Ap:hen liity sikäli kuin siten, että hän voi lukea tämän ja huomata, että kaikilla on se oma "tyyli", minkälaista yhteydenpitoa kaipaavat suhteen alkuvaiheessa. Olen jo suht "iäkäs" 42-v ja kyseessä ollut mies 47, joten mistään teineistä ei nyt ollut kyse!

Eli tapasin mukavalta tuntuneen miehen viime marraskuussa. Välimatkaa meillä oli paljon, joten päätimme viestittää Mesessä yms. Tekstiviestejä tuli alkuun useita kymmeniä päivässä, pikkuhiljaa alkoi hieman kypsyttää, kun mies aina ilm "päivysti" mesessäkin, eli aina kun avasin koneen ja kone kirjasi minut automaattisesti meseen tuli heti tervehdys "No moi!!!" ja juttua alkoi tulla..siihen vielä soittelut n 5krt päivässä, niin alkoi jotenkin tuntua ahdistavalta...

Mies tuli sitten kotikaupunkiini työreissulle ja tapasimme, toisen tapaamisen peruin työvuoron takia, enkä voinut vastailla viesteihin enkä puhelimeen. 8h aikana puheluja oli tullut ainakin 15 ja ihmeellisiä viestejä "Olenko nyt yksin? Nyyh..."  ja esim "Missä sinä nyt oot?". Olin siis perunut tapaamisen ajoissa ja jo alunperin kertonut, että jos päivystysvuorossa ollessani tulee työkeikka, niin se on hoidettava. Laitoin miehelle viestiä suorin sanoin, etten koskaan halua saada tuollaisia viestejä keneltäkään!

Kyseessä siis oli johtavassa asemassa työskentelevä järkevä mies, noin päällisin puolin, ikää siis 47v. SUhteemme ei kestänyt kovin kauan juuri tämän piirteen vuoksi ja uskokaa tai älkää, saan edelleen viestejä tyyliin "Kerro, enkö kuule sinusta enää?" tai aika katkeransävyisiä viestejä "En ihmettele että jätit minut, toivotan hyvää loppuelämää ja talvea".

Vierailija
100/137 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 16:54"]

Hei, tässä oma "esimerkkini", ei nyt Ap:hen liity sikäli kuin siten, että hän voi lukea tämän ja huomata, että kaikilla on se oma "tyyli", minkälaista yhteydenpitoa kaipaavat suhteen alkuvaiheessa. Olen jo suht "iäkäs" 42-v ja kyseessä ollut mies 47, joten mistään teineistä ei nyt ollut kyse!

Eli tapasin mukavalta tuntuneen miehen viime marraskuussa. Välimatkaa meillä oli paljon, joten päätimme viestittää Mesessä yms. Tekstiviestejä tuli alkuun useita kymmeniä päivässä, pikkuhiljaa alkoi hieman kypsyttää, kun mies aina ilm "päivysti" mesessäkin, eli aina kun avasin koneen ja kone kirjasi minut automaattisesti meseen tuli heti tervehdys "No moi!!!" ja juttua alkoi tulla..siihen vielä soittelut n 5krt päivässä, niin alkoi jotenkin tuntua ahdistavalta...

Mies tuli sitten kotikaupunkiini työreissulle ja tapasimme, toisen tapaamisen peruin työvuoron takia, enkä voinut vastailla viesteihin enkä puhelimeen. 8h aikana puheluja oli tullut ainakin 15 ja ihmeellisiä viestejä "Olenko nyt yksin? Nyyh..."  ja esim "Missä sinä nyt oot?". Olin siis perunut tapaamisen ajoissa ja jo alunperin kertonut, että jos päivystysvuorossa ollessani tulee työkeikka, niin se on hoidettava. Laitoin miehelle viestiä suorin sanoin, etten koskaan halua saada tuollaisia viestejä keneltäkään!

Kyseessä siis oli johtavassa asemassa työskentelevä järkevä mies, noin päällisin puolin, ikää siis 47v. SUhteemme ei kestänyt kovin kauan juuri tämän piirteen vuoksi ja uskokaa tai älkää, saan edelleen viestejä tyyliin "Kerro, enkö kuule sinusta enää?" tai aika katkeransävyisiä viestejä "En ihmettele että jätit minut, toivotan hyvää loppuelämää ja talvea".

[/quote]

Voi hyvää päivää. Kaikenlaisia hiippareita sitä löytyy.

Tsemppiä AP:lle, toivottavasti mies soittaa ja juttu lähtee taas luistamaan :)