Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen pystyy katsomaan Iholla-sarjaa?

Vierailija
20.02.2023 |

Voiko surkeampaa paskaa olla taejolla, eipä paljon, tai no naked attraction ja ne pano ex-saaret, niitähän realityjä riittää missä lievästi kehitysvammaiset laitetaan jonnekin saarelle naimaan ristiin rastiin.
NÄITÄ EDELLÄMAINITTUJA OHJELMIA EN TODELLAKAAN ITSE PYSTY KATSOMAAN, IHOLLA MUKAANLUKIEN.

Tunnen myötähäpeää jo pelkästään noiden "ohjelmien" mainoksista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosina Iholla oli ihan huippukiva sarja, kun siinä oli taviksia ja aitoa elämää. Nyt kun osallistujat on julkkiksia, niin kaikki on niin teennäistä ja tylsää. Ei tätä uutta kautta ole jaksanut katsoa kuin pätkän sieltä ja toisen täältä. Osallistujat on ihan hanurista, Tuure varsinkin.

Vierailija
2/17 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole myöskään tajunnut koskaan tämän Iholla-sarjan ideaa? Mainoksissa eukot mutristelevat suutaan ja muita typeriä teiniposeerauksia kameralle? Ja ihmettelen, että siellä on mukana sen yhden jääkiekkoilijankin exä joka on tähän asti ollut aika jalat maassa ja luonnollinen nainen, äitikin vielä. Ja sitten meni mukaan tuollaiseen roskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tuo ohjelma kyllä kenenkään julkisuuskuvaa paranna :D lähes kenen tahansa taviksen elämästä saisi mielenkiintoisempaa ohjelmaa.

Vierailija
4/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hagmänin muija. Miten ihminen voi olla non itsekeskeinen.

Vierailija
5/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa on sama ongelma kuin monessa muussakin että puheesta ei saa mitään selvää.

Mikä arvo siis ohjelmalla on

Vierailija
6/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuure taitaa tienata hyvin. Asunto uima-altaalla.

Vierailija
7/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hagmänin muija. Miten ihminen voi olla non itsekeskeinen.

Ne ovat kaikki siellä. Sen kahden akan äänekäs imuttelu 💋 joka mutkassa ärsyttävää.

Vierailija
8/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirettan matka Keniaan. Att va? Grandin kari. Itkua pukkaa. Mitä tavoittelee. Ehdokkaana?

Vierailija
9/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just katon tota ja mietin, ettö kuinka vastenmielinen toi nyrkkeilijämuija on. En muista sen nimeä, oliko Ansku? Tosi ärsyttävä tyyppi.

Vierailija
10/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis-ihollat oli mielenkiintoisia, sekä ne ihan ekat julkkisversiot (missä oli se Friman ja muut).

Nyt on vaan rahastusta. En usko pätkääkään hagmanin raskaustestiesitykseen tai Tuuren kyyneliin. Keksivät draamaa kuvattavaksi.

Vierailija
11/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tötteröturpaisia teinityttöjäkö katselisin? Ei helvetti. Onko tuo joku idioottigalleria?

Vierailija
12/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sarjaa katsovat juuri ne, jotka sitä haukkuvat. Se antaa hyvän kanavan ihmisille tuntea inhoa ja ylemmyyttä. 

Vierailija
13/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurella on aina jotain draamaa. Sen pitäisi vähän rauhoittua, toi on varmaan tosi kuluttavaa.

Vierailija
14/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eka kausi oli hyvä. missä oli mm. se ex-lestadiolainen Sanni.

Vierailija
15/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vain nähnyt mainospätkiä tästä ohjelmasta ja ihmettelen aina, että kuka näitä katsoi?

No, eipä se ole minulta pois.

Meillä on Cmore-kanava ja siellä on katsotuimmat ohjelmat Salatut elämät ja tästä väännettyjä spin offeja. Voi jestas sentään. Tätäkin jaksan aina ihmetellä. Salkkareiden jälkeen katsotuimpia ovat nämä pettämissaaret ja rakkausislandit tjsp.

No tämä kattaus vain maikkariohjelmistoa, mutta veikkaan että muilla kaupallisilla kanavilla sama. Onneksi on Yle Areena, National Geographig ja History.

Vierailija
16/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ja millainen? No sellainen.

Vierailija
17/17 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin katsomaan yhden jakson jossa Tuure ilmeisesti muutti uuteen kotiin. Se draama exän kanssa vaikutti teinien suhdesopalta mutta onhan hän aika nuori. Ne itkukohtaukset oli vähän noloja ja väkipakolla kameralle väännettyjä. Se hieman hiersi itseäni että olikohan nyt Tuuren isä joka tuli sohvan kasaamaan. Hienoa että isä auttaa mutta miksi noin nuori ostaa ison talon kun ei selvästikään osaa ja eikä halua tehdä siellä mitään. Tietysti jos on rahaa palkata siivoojat yms.

Sen nyrkkeilijän osaa en ymmärtänyt ollenkaan. Kikkaili pyörätuolin kanssa ulkona. Mitä ihmettä...siis ketä tälläinen kiinnostaa?

Piritta antoi ehkä eniten kun mietti niiden afrikkalaisten elämää yms.