Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Miehellä: Jooga
Naisella: Erilaisiin voimaantumisryhmiin kuuluminen
Sosiaalisen median harrastaminen
Minä en voi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka pitää lemmikkiä esim. koiraa tai kissaa kaupunkiolosuhteissa. Kissan luontainen reviiri on 4 km, ei mikään 24 neliön kerrostaloyksiö. Eläimellä täytyy olla vapaus kulkea ja olla eli talo maalla tai vastaavat olosuhteet on sellaiset, jotka hyväksyn.
Kertoo paljon ihmisestä, joka on ottanut itselleen seuralaisen kaupunkiolosuhteisiin - major turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa puolisoehdokkaan mikään harrastus. Hienoa, jos on jotain mikä ilostuttaa elämää. On kiva jos on joku yhteinenkin harrastus, mutta mitä vaan saa tehdä itsekseen.
Kyllä mua haittaa jos toinen harrastaa jotain sellaista mikä vie useita kokonaisia viikonloppuja vuodessa. Miehillä kun ei ole tapana luopua harrastuksistaan sittenkään kun lapsia tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas oon tyytyväinen siihen, että mun mies metsästää. Kalastaakin, mutta ei mitään pyydä ja vapauta -hommaa. Kasvattaa perunoita, porkkanoita, omenoita, herukoita jne. niin ettei tarvii kaupasta ostaa. Tietää mitä suuhun laittaa, kun omassa pellossa kasvatettua syö. Remppaa koneet ja kodin. Ja siinä sivussa bongailee lintuja.
Ei pelaa pleikkaa tai juo kaljaa, eikä oo tippaakaan juntti, öykkäri tai mitä näitä nyt on, vaan hyväkäytöksinen, viisas mies.
Kuinka paljon vietätte aikaa yhdessä? Jos tekee nuo työpäivän päälle, niin eihän yhteistä aikaa jää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisella varmaan joku painonnosto, fitness, kamppailulajit.
Miehellä baletti yms tanssiin liittyvä tai puutarhanhoito...
Vähän ohis, mutta miksi baletti olisi miehellä turn-off? Ei miehet tanssi mikään hörhelömekko päällä ja tiara päässä. Baletti on fyysisesti vaativaa, tanssijoilla on lihaksisto ja kehonhallinta kunnossa, puhumattakaan kestävyydestä ja erilaisiin asentoihin taipumisesta... Kyllä ottaisin tanssijamiehen ihan milloin tahansa.
Balettimies on homoseksuaali.
Miehellä: videopelit, roolipelit, baletti, nyrkkeily, moottoripyörät
Vierailija kirjoitti:
Lautapelit, miniatyyrit, roolipelit
Minä taas arvostaisin näitä.
Naisilla pakonomainen tarve matkustella on turn-off. 1-2 ulkomaanmatkaa vuoteen on ok mutta kun tinderissä tulee vastaan näitä jotka on kokoajan jossain reppureissaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Kun liha tulee siististi paketissa, niin ihminen etääntyy kuoleman todellisuudesta. Ihan sama onko aitoa lihaa tai synteettistä korviketta kun tuote muokattu mahdollisimman kliiniseen muotoon. Lihasta mieluiten luutkin pois ja kalasta ruodot.
Luulisi, että mkätahansa harrastus on turn-off, jos harrastus vie kaiken ajan, kiinnostuksen ja rahat.
Lähinnä sellaiset keräilyharrastukset, joiden seurauksena asunto on täynnä jotain rumaa, käyttökelvotonta roinaa, joka vie koko ajan enemmän ja enemmän tilaa. Esimerkiksi hyllykaupalla Pez-annostelijoita, niin että olohuoneessa istuessa et muuta näekään kuin satoja ja satoja kirjavia muovisia Pezejä. Ja kun sen tietää, että tilanne vain pahenee ja pahenee ajan mittaan, kuten kaikki hamstraus.
Tavallaan laskettelu. Miksi? Koska se todella määrittää joidenkin elämää. Tällainen kumppani haluaa matkustaa, mutta matkalla haluaa viettää kaiken valoisan ajan jossain lumirajan yläpuolella. Minun käsitykseni lomasta ei oikein ole se, että lennetään Keski-Eurooppaan ja vietetään päivät menemällä ylös alas ylös alas ylös alas niitattuna jaloista johonkin lasikuitulevyihin. No, minä viettäisin päivät omalla tahollani, mutta olisiko sellainen "yhdessä" matkustaminen sitten kovin järkevää. Joko matkustettaisiin erikseen tai jonkinlainen muu kompromissi pitäisi löytyä, mutta kokemukseni mukaan laskettelu todella hallitsee joidenkin elämää ja mitään muuta ei haluttaisi tehdä. Viikonloput jossain kämäsessä kotimaan hiihtokeskuksessa, lomat ulkomailla hiihtokeskuksessa...rahaa palaa, mutta miksi...
Exä katsoi paljon elokuvia. Tämä ei ollut ongelma itsessään, mutta kun hankki kaiuttimet, joissa oli öömmmm...sanotaanko melko järeät bassot...niin siinä toimintaleffan pyöriessä tuntui kyllä, että koko asunto resonoi. Välillä oli pakko huomauttaa, että naapuritkin taisivat kyllä kuulla kaiken. Lisäksi inhoan kaikkea leffaväkivaltaa, mutta kun edes omassa olohuoneessa ei päässyt sitä pakoon! Nyt suhtaudun pienellä varauksella tyyppeihin, jotka katsovat paljon elokuvia ja joiden olohuoneessa on samanlainen laitevarustelu.
Itselle tuli omieleen bodaaminen ( tarkoittaa siis jatkuvaa salilla käyntiä yms eli jos välillä käy niin ei se haittaa), juominen ( en itse käytä alkoholia juuri ollenkaan), ehkä golf tai jokin muu kallis harrastus joka vie paljon rahaa ja aikaa voisi olla sellainen. Nettipelaaminen ei saisi olla liiallista. Ehkä myös jokin omasta mielestä typerä harrastus kuten johonkin saunomiskilpailuihin tai vastaaviin osallistuminen olisi myös sellainen. Urheilun suhteen ei saisi olla liian tosissaan ja fitness voisi olla sellainen mistä en niin pitäisi. Autojen laittaminen ja autourheilu on vähän siinä rajalla. Muuten ei nyt tule mitään mieleen. Ehkä ihmisen olisin hyvä kuulua johonkin välimaastoon, ettei tavallaan olisi liian "korkeatasoinen ja ylpeä" muttei kuitenkaan mikään juntti tavoiltaan ja elämänasenteeltaan. Toivon silti ettei minusta saa väärä kuvaa, kun oikeastaan monet ketjussa mainitut asiat ovat itselle ihan ok juttuja ja niitä on paljon enemmän kuin sellaisia mistä en pidä.
Turrit eli furryjutut mitä lie. Pukeudutaan eläinhahmoiksi, yök!
Kohtuuttomaksi paisunut eläinharrastus. Monta koiraa tms. Ei kiinnosta pätkääkään imuroida lattioita tai sohvaa päivittäin toisen harrastamisen takia.
Minun miehellä on harrastus, joka ei kiinnosta minua. Joku aika sitten heillä oli harrastusryhmässä tapahtuma, jossa mm. myytiin grillimakkaraa. Mies ehdotti, että minä menisin sinne grillitelttaan päiväksi paistamaan makkaraa ja myymään sitä. Ei napannut.
Harrastat kynsien kasvattamista??? Ahhahhahaaaahhahaaaaa :D
Insta ja tinder siihen päälle vielä niin on hyvät harrastukset kasassa.
Saat varmaan viettää aika pitkään tinderissä etsimässä täydellistä kumppania josta voi päivitellä instaan