Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Vierailija kirjoitti:
Maastokuviohousut
Mulla tää menee oikeasti harrastuksen asteelle, joten pysy suosiolla kaukana.
Minusta olut- ja viiniharrastus sekä chef-leikit ovat oikeasti vain sievisteltyä ryyppäämistä ja mässäämistä.
Siksi turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyönti. Kyllä miehen pitää pystyä syömään lihaa. Siitä saa testosteronia.
Nyt on kyllä koulussa nukuttu.
Olen opiskellut yliopistossa ravintotieteitä. Kasvisruoan ylivertaistaminen ei ole hyvä. Lautasmalli on tutkitusti kaikista tasapainoisin ruokamalli ihmisille. Ihmisille!
Yläpeukuista päätellen paskan puhuminen menee täällä läpi. Yliopistossa opiskellaan ravitsemustieteitä. Yksikään ravitsemustieteilijä ei suhtaudu ravitsemukseen mustavalkoisesti ja ehdottomasti vaan ymmärtää, että optimaaliseen ravitsemukseen liittyy aina yksilöllisiä tekijöitä. Jo yläasteikäinen oppii muodostamaan lautasmallin mukaisen aterian, mikä onnistuu täysin myös kasvisvaihtoehtoja käyttämällä.
Mitäpä jos menisit oikeasti sinne yliopistoon. Tai kertaisit edes peruskoulun asioita.
Se, että elämässä ei ole mitään muuta kuin pelaaminen ja rallituolin näköisellä pelituolilla pönöttäminen ja väriä vaihtavan näppiksen hakkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva leivonnaisten leipominen ja niiden mussuttaminen, vaikka takamus olisi jo kuin seitsemän leivän uuni!
Mutta eikös iso pärsse ole nyt in? Näin ruipelotyttönä olen tulkinnut. Sovinistit valittaa kun mulla ei ole iso pärsse. Helpollahan sen saisi, vetäisi pullaa hiton moisen määrän niin olisin muodin aallonharjalla. Mutta mieluummin näin, olen ajatellut.
N 46
Nätti iso peppu on hankittu salilla treenaamalla. Muodot tulevat tällöin lihaksista jota korostaa toki se, että meillä naisilla myös rasvaa kerääntyy luonnollisesti lantion seudulle enemmän kuin miehillä.
Ei pelkkä pullaa syömällä hankittu iso persus ole nätti. Siitä puuttuu näyttävyys ja kauniit muodot.
Ole iloinen pikku pepustasi, sellainen on aina muodissa! Omani on ollut lihaksikas ja runsas aina.
Ja jos yhtään lohduttaa, me naiset ollaan aina jonkun mielestä väärän näköisiä tai kokoisia. Se nyt kumpuaa vaan miesten epävarmuudesta ja riittämättömyyden tunteista.
N43
Taskubiljardi. Varsinkin aktiiviharrastajat ja liigatasolla pelaavat.
Se on eri asia: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kaikki pubissa tapahtuvat, kaljakiskomiseen oikeuttavat jutut kuten biljardi, tikanheitto ja kaiken maailman visat ja lautapelit. Konsolipelit on myös ehdoton ei.
Naiselle biljardi, tikanheitto ym. pubivisat ovatkin sitten ok?
En itse harrasta edellä mainittuja, enkä ole kiinnostunut kuin miehistä, joten minun puolesta naiset voi harrastaa mitä haluavat :D
Vierailija kirjoitti:
Se on eri asia: kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä kaikki pubissa tapahtuvat, kaljakiskomiseen oikeuttavat jutut kuten biljardi, tikanheitto ja kaiken maailman visat ja lautapelit. Konsolipelit on myös ehdoton ei.
Naiselle biljardi, tikanheitto ym. pubivisat ovatkin sitten ok?
En itse harrasta edellä mainittuja, enkä ole kiinnostunut kuin miehistä, joten minun puolesta naiset voi harrastaa mitä haluavat :D
Kyllä kuule miehetkin voivat harrastaa mitä haluavat, ihan sinun lupaasi kysymättä.
Mulla samat harrastukset pätee molempiin sukupuoliin, koska deittailen molempia.
Turn off: Videopelit, penkkiurheilu, ukulele/kitara, golf, kehonrakennus, wellness, jyrsiät, self-help, new age, kaikki foodie/kahvihifistely, abstraktit akryylimaalaukset, uskonnot, askartelu, neulominen, televisio-viihde, pop-jazz- laulu.
Turn on: Seikkailu/extreme-lajit, akrobatia, tanssi, konemusiikki, klassinen musiikki, kirjallisuus, kaikki luontoon ja retkeilyyn liittyvä, kissat, koirat, hevoset, nykyteatteri, taide-elokuvat, muoti, kasvit/puutarha, historia, mannermainen filosofia, humanistiset tieteet, luonnontiede, erikoiset matkakohteet, taistelulajit, asioiden rakentaminen/korjaaminen.
roolipelaaminen tietokoneella.
Jos mies harrastaisi jotain pitsinnypläystä tai koruommelten tekoa niin voisi olla mulle jotenkin haastavaa suhtautua siihen.
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Moottoripyörät ja pelaaminen 🤮🤮🤮
Hmmm... ehkä ne koiranäyttelyt joo. Erittäin kova matkusteluinto. Sellainen äärimmäinen kehonrakennus, missä kaikki pyörii vaan rahkapurkin ja proteiinin ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat harrastukset pätee molempiin sukupuoliin, koska deittailen molempia.
Turn off: Videopelit, penkkiurheilu, ukulele/kitara, golf, kehonrakennus, wellness, jyrsiät, self-help, new age, kaikki foodie/kahvihifistely, abstraktit akryylimaalaukset, uskonnot, askartelu, neulominen, televisio-viihde, pop-jazz- laulu.
Turn on: Seikkailu/extreme-lajit, akrobatia, tanssi, konemusiikki, klassinen musiikki, kirjallisuus, kaikki luontoon ja retkeilyyn liittyvä, kissat, koirat, hevoset, nykyteatteri, taide-elokuvat, muoti, kasvit/puutarha, historia, mannermainen filosofia, humanistiset tieteet, luonnontiede, erikoiset matkakohteet, taistelulajit, asioiden rakentaminen/korjaaminen.
No jos sulle ei kelpaa, niin mä voin sitten lähteä treffeille niiden ukulelea soittelevien jyrsiäharrastajien kanssa. :-D
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin sulle turn on 😃 vain taistelulajit ja koirat puuttuu 😃
Metsästys on ehdoton turn off.
50 autoharrastus. fiftari siis.
Haitarinsoitto