Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1301/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos ei ole oikeaa intohimoista harrastusta, jossa tuotetaan tai aktiivisesti teidän tai opitaan jotain.

Matkustelu esim ei ole mikään harrastus ellei se ole esim reppureisaamista hankalissa paikoissa.

Perus matkustelu on yleensä saman ryhmän harrastus kuin koirat, ruuanlaitto tai joku muu yhtä perusjuttu.

Klassinen musiikki, soittaminen, kirjallisuus, joku erityinen tutkimisen kohde, itse rakentaminen, entisöinti, kädentyöt ovat suosikki turn on.

Älyllinen intohimo ja riittävän spesifi.

Vierailija
1302/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samat harrastukset pätee molempiin sukupuoliin, koska deittailen molempia.

Turn off: Videopelit, penkkiurheilu, ukulele/kitara, golf, kehonrakennus, wellness, jyrsiät, self-help, new age, kaikki foodie/kahvihifistely, abstraktit akryylimaalaukset, uskonnot, askartelu, neulominen, televisio-viihde, pop-jazz- laulu. 

Turn on: Seikkailu/extreme-lajit, akrobatia, tanssi, konemusiikki, klassinen musiikki, kirjallisuus, kaikki luontoon ja retkeilyyn liittyvä, kissat, koirat, hevoset, nykyteatteri, taide-elokuvat, muoti, kasvit/puutarha, historia, mannermainen filosofia, humanistiset tieteet, luonnontiede, erikoiset matkakohteet, taistelulajit, asioiden rakentaminen/korjaaminen. 

Mä olisin sulle turn on 😃 vain taistelulajit ja koirat puuttuu 😃

Hahah! Mahtavaa!! Teitä/meitä on harvassa. Jos olisin sinkku, niin kiinnostuisin heti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on jos ei ole oikeaa intohimoista harrastusta, jossa tuotetaan tai aktiivisesti teidän tai opitaan jotain.

Matkustelu esim ei ole mikään harrastus ellei se ole esim reppureisaamista hankalissa paikoissa.

Perus matkustelu on yleensä saman ryhmän harrastus kuin koirat, ruuanlaitto tai joku muu yhtä perusjuttu.

Klassinen musiikki, soittaminen, kirjallisuus, joku erityinen tutkimisen kohde, itse rakentaminen, entisöinti, kädentyöt ovat suosikki turn on.

Mitä jos se spesifi älyllinen intohimo ja kädentaitojen virtuositeettinen hallinta ja jatkuva kehittäminen on ammatti? Riittääkö silloin, jos "harrastaa" vaan kissaa ja kuntosalia? 

Vierailija
1304/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen Anime fanitus. Jos ukkelilla on hyllyt täynnä anime hahmoja bikineissä ja ovat noin 12-15 vuotiaan näköisiä ja samaa settiä sitten vielä sängyssä on se kokovartalo tyyny. Selityksenä saat jotain tätä luokkaa et Yuki ei oikeesti ole 6 vuotias vaan se on vampyyri ja oikeasti 600 vuotta pitää alkaa perääntymään takavasemmalle.

Vierailija
1305/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräily, hamstraus, jyrsijät, käärmeet, kännäily, lorviminen.

Vierailija
1306/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys, kalastus, taistelurotuiset koirat, persujen ihannointi, nettipalstoilla trollailu. Siinä täysin poissuljetut harrastukset.

Vierailija
1307/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. romunkerääminen.

Vierailija
1308/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästys, kalastus, taistelurotuiset koirat, persujen ihannointi, nettipalstoilla trollailu. Siinä täysin poissuljetut harrastukset.

Muut ymmärrän, mutta että kalastus :O Eikö edes laiturionginta käy?

Vierailija
1309/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon jos mies soittaa kitaraa (voin harkita jos ei soita mulle vaan hoitaa sen muualla), tanssii yhtään mitään tai jos hänellä on koira (muita lemmikkejä voi mahdollisesti sietää)

Vierailija
1310/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon jos mies soittaa kitaraa (voin harkita jos ei soita mulle vaan hoitaa sen muualla), tanssii yhtään mitään tai jos hänellä on koira (muita lemmikkejä voi mahdollisesti sietää)

Kitaransoitto tuntuu häiritsevän monia naisia, käsittämätön juttu. Kyllä minulle saisi oikein mieluusti soitella ja taitavaa kepittäjää kuuntelisin pää kallellani vaikka tuntikausia.

Vierailija
1311/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin turnoff on, jollei ihminen harrasta mitään.

Vierailija
1312/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihanat posket, niin harrastakoot vaikka bambien kidutusta jos sen jälkeen kerkeää viettämään romanttista iltaa.

Vierailija
1313/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se spesifi älyllinen intohimo ja kädentaitojen virtuositeettinen hallinta ja jatkuva kehittäminen on ammatti? Riittääkö silloin, jos "harrastaa" vaan kissaa ja kuntosalia? 

Kiitos vastauksesta :)

Hmm. En osaa sanoa...

Tunnen pari huippumuusikkoa, jolloin soittaminen ja puuhat sen musiikin ympärillä vie lähes kaiken ajan. Mutta, toiseen näistä ihastuttuani oli iso plussa kun paljastui että hänellä sittenkin oli myös toinen intohimo tekniikan saralta, josta hän tiesi hurjasti.

Eli kyllä, toivoisin että toisellakin on ainakin 2 intohimoteemaa. Minullakin on intohimotyö, mutta lisäksi toinen erityyppinen pysyvä painokas kiinnostus.

Nörttiys, tutkiva mieli, on kuumaa.

"Elämää voi elää kahdella tavalla, niin ettei mikään ole ihmeellistä, tai kaikki on ihmeellistä"

Vierailija
1314/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on: Piereskely ja paskantaminen

Turn off: Kaikki muu

Vierailija
1315/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellainen harrastaminen, mihin liittyy vahvasti alkoholin käyttö. Ihan sama mikä se harrastus on, jos se on vaan tekosyy kaljan kittaamiselle.

Toinen on extreme-lajit. Itse en ole riskinottajatyyppiä, enkä halua kumppania kenen hengen puolesta pitää olla jatkuvasti peloissaan. Muutenkin sellainen adrenaline-junkie tyyppi on liian lähellä riippuvuutta minun makuuni.

Vierailija
1316/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira harrastuksena.   Koirissa ei sinänsä mitään ja ihan kivoja lemmikkejä, mutta jotenkin niiden ympärille rakentuva harrastus on mehh.   Periaatteessa koskee kaikkia eläimiä, mutta koirissa tuo korostuu eniten.

Vierailija
1317/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira harrastuksena.   Koirissa ei sinänsä mitään ja ihan kivoja lemmikkejä, mutta jotenkin niiden ympärille rakentuva harrastus on mehh.   Periaatteessa koskee kaikkia eläimiä, mutta koirissa tuo korostuu eniten.

Jep.

Vastenmielisintä on kun koiria puetaan vaaleanpunaisiin vaatteisiin ja niistä otetaan synttärikuvia ilmapallojen kanssa. Rekku 5v sydän.

Täysin kajahtanutta touhua.

Vierailija
1318/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräily. En keksi mitään juntimpaa.

Miehen harrastuksena näin.  Naisen harrastuksena siinä on kuitenkin jotain jännää.

Vierailija
1319/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-off. Kaikki harrastukset jotka ovat ensisijaisesti kokemista ja elämyksia, ja vaativat aina enemmän rahaa kuin mitä naisella on.

"Kunpa voisimme matkustaa X tai sisustaa Y".

Turn-on. Harrastukset jotka ovat ensisijaisesti tekemistä ja rakentamista, ja joissa rahan puute ei ole ainainen este.

Vierailija
1320/1882 |
27.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan vähän autisti, mutta mun mielestä koira harrastuksena on outo ilmaus. En minä harrasta koiraa tai koiria, minä harrastan jälkeä (koiran kanssa). Jos joskus voisi lähteä jotain eksynyttä marjastajaa etsimään.