Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Laittomat moottoripyöräkerhot,
mökkeily, koska vihaan kaikkea siinä
musiikinharrastus, jos ei voi kuunnella kuulokkeilla
Veneily, koska kauhea rahareikä
Bodybuilding, aina pestävä treenivaatteita ja mies haisee pahalle, kun vetää vaan raejuustoa ja proteiinijauhoa, ainainen niuhotus ravinnosta.
Huutokaupoissa kiertäjä olisi kans paha, kun raijaisi kotiin kaikkea roinaa.
No sehän ois hampurilaisilla mässäily ja bröystäily!
EI TUPAKOINTI, LAPSET , ALKOHOLIN JUOMINEN TAI SIIVOOMINEN OLE HARRASTUKSIA!
Mikä teitä vaivaa?? Ootteko vähä ding, dong?
minun deitti harrasti ft-8 vingutusta. Se tekee hulluksi kenet tahansa.
Punavihreä järjestö/puoluetoiminta on iso miinus...
Avoin flirttailu vieraille miehille ollessaan minun kanssani ulkona. Se on heti stop sen deitin kanssa.
Ihan yks hailee mitää toinen harrastaa, hyvä vaan jos jotain harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Monilla metsästys. Miksi ihmeessä? Eikö metsästetty liha ole eettisempää kuin tehotuotettu liha?
Ei ole. Villieläin on nimensä mukaisesti eläin, joka "tietää", miltä tuntuu kulkea vapaana. Onko muka oikein lopettaa se vapaana kulkeminen? Tuontantoeläimet eivät ole koskaan kokeneet vapautta.
Joku, joku vie kaiken ajan. Siis tällaiset elämäntapamaiset harrastukset on enemmän kuin ok, mutts en enää halua suhteeseen moista omaavaa ihmistä. Olen itse entinen urheilija, joten liikunnalliset harrastukset on toivottavia. Liiallinen kaljanjuonti ei.
Miksi muuten moottoripyöräily on monella turn off? Itse käytän moottoripyörää kesäisin liikkumiseen, pääsen sillä paljon mukavammin pk-seudulla työmatkani, julkiset ei oikein palvele omaa työmatkaani. En aja jatkuvasti sillä, eikä se ole intohimon kohde muutenkaan. Talvisin huollan sen ja se siitä. Kauhean kapeakatseista ajattelus moinen mielestäni. Oikeastaan mikään harrastus ei taas naisella ole totaalinen turn off. Ajattelumaailman kapeus on.
Vierailija kirjoitti:
Metsästys
Varsinkin miestenmetsästys.
Varmaan jääkiekko, jalkapallo, yms joukkuelajit. Olisi tylsää puhua niistä tuntikausia. Joku kuoro kans ehkä tai tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten moottoripyöräily on monella turn off? Itse käytän moottoripyörää kesäisin liikkumiseen, pääsen sillä paljon mukavammin pk-seudulla työmatkani, julkiset ei oikein palvele omaa työmatkaani. En aja jatkuvasti sillä, eikä se ole intohimon kohde muutenkaan. Talvisin huollan sen ja se siitä. Kauhean kapeakatseista ajattelus moinen mielestäni. Oikeastaan mikään harrastus ei taas naisella ole totaalinen turn off. Ajattelumaailman kapeus on.
No eihän moottoripyöräily ole sinulle harrastus, jos käytät sitä lähinnä pakolliseen liikkumiseen. En minäkään harrasta bussilla ajelua, vaikka sillä työmatkat kuljenkin.
Jos harrastus vie liikaa aikaa parisuhteelta niin se on pitkä miinus ja johtaa eroon ajan kanssa.
Kohtuullisuus kaikessa, ei luulisi olevan vaikeata ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon jos mies soittaa kitaraa (voin harkita jos ei soita mulle vaan hoitaa sen muualla), tanssii yhtään mitään tai jos hänellä on koira (muita lemmikkejä voi mahdollisesti sietää)
Kitaransoitto tuntuu häiritsevän monia naisia, käsittämätön juttu. Kyllä minulle saisi oikein mieluusti soitella ja taitavaa kepittäjää kuuntelisin pää kallellani vaikka tuntikausia.
Ajattelin itsekin näin kunnes aloin seurustelemaan kitaraa soittavan miehen kanssa.
Ei oo enää niin ihanaa kuultavaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella laskuvarjohyppy, koska minulla on huonoja kokemuksia sitä harrastavasta naisesta.
unohtiko varjon? vai toivoit että unohtaisi ja ei koskaan unohtanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon jos mies soittaa kitaraa (voin harkita jos ei soita mulle vaan hoitaa sen muualla), tanssii yhtään mitään tai jos hänellä on koira (muita lemmikkejä voi mahdollisesti sietää)
Kitaransoitto tuntuu häiritsevän monia naisia, käsittämätön juttu. Kyllä minulle saisi oikein mieluusti soitella ja taitavaa kepittäjää kuuntelisin pää kallellani vaikka tuntikausia.
Ajattelin itsekin näin kunnes aloin seurustelemaan kitaraa soittavan miehen kanssa.
Ei oo enää niin ihanaa kuultavaa.
ihan v ärsyttäviä tyyppejä nämä rämpyttäjät, aika kiinni siinä
Naisen turn on-harrastuksia:
tavoitteellinen urheilu (kurinalaisuus, tavoitetietoisuus, ulkonäkö asiat)
sisustaminen (naisellisuus)
eläimet (empaattisuus)
moottoripyörät ja muut vauhtijutut (jännyys-aspekti)