Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Vierailija kirjoitti:
Koira ei hyvä. Pidän naisista joilla kissa. Kissa on siisti, ystävällinen ja älykäs.
Siksi niillä naisilla onkin se kissa, eikä miestä.
Ja tietysti Naisella nyrkkely on "voimaannuttavaa" Niin-pä niin
Kun lukee peukku ylös alas suhdetta kaikissa näissä näkee ketkä lukee vauva.fi palstaa = nyky naisten toksisen feminismin.
FYI miehet eivät halua tapailla itseään eli kamppailulajea harrastavaa, skeittaavaa, sylkevää, jalkapalloa ja jääkiekkoa pelaa öööö haluan uran puolustusvoimissa muka naista haluan kilpailla miessukupuolen kanssa fyysisesti.
Ja mikä ihme on tää naisten trendi hirveet painonnostaja reisilihakset muka?, "jokainen mies haluaa puolison joka näyttää entiseltä itä-saksan kiekonheittäjältä". R U kidding Me
Ei oo ihme että Passport Bros on nousussa
Ei hyvän tähden mikä ketju. Pakko oli tulla lukemaan ja toteamaan, että ei hyvänen aika mitä porukkaa. Minun mielestäni ainoastaan terveydelle merkittävästi haitallisset harrastukset mm kaljan juonti jne on typerää muutenkin. Ei kai sillä pitäis olla mitään väliä mitä harrastaa, jos ihminen on siitä onnellinen. Kertoo enemmän arvostelijasta, että taitaa muutenkin eri asiat ärsyttää. Mulla ärsyttää suurin osa tämän ketjun ihmisistä ja teidän kaltaisistanne.
Vierailija kirjoitti:
homoilu
Jos molemmat miehet ovat homoja niin täähän on vaan plussaa.
Lucas kirjoitti:
Ei hyvän tähden mikä ketju. Pakko oli tulla lukemaan ja toteamaan, että ei hyvänen aika mitä porukkaa. Minun mielestäni ainoastaan terveydelle merkittävästi haitallisset harrastukset mm kaljan juonti jne on typerää muutenkin. Ei kai sillä pitäis olla mitään väliä mitä harrastaa, jos ihminen on siitä onnellinen. Kertoo enemmän arvostelijasta, että taitaa muutenkin eri asiat ärsyttää. Mulla ärsyttää suurin osa tämän ketjun ihmisistä ja teidän kaltaisistanne.
Aamen!
Mulle myös ihan sama, mitä kukakin harrastaa - se ei ole minun asiani, eikä minun ole pakko tykätä saman asian tekemisestä. On ihan hyvä tehdä välillä omiakin juttuja, mikä ei ei ole puolison kanssa yhteistä.
Se sen sijaan on turn off, että esim. tuhotaan omaa terveyttä vaikkapa huumeilla tai viinalla, ja ollaan sitten suuri osa ajasta "aivan muissa maailmoissa" sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tankotanssi naisella antaa jotenkin WT-kuvan, varsinkin jos nainen vielä asuu jossain pikkukaupungissa, tyyliin Raahessa. Tuntuu että kaikki sinne jumahtaneet akat ovat myös tankotanssilorttoja.
Millä tavalla WT? Miten tanssiharrastus voi tehdä l rtoksi?
No alkuun lammas-lajit... golf, padel jne
Sen jälkeen metsästäminen, bodaus (etenkin naiset)
Lucas kirjoitti:
Minä taas haluan samanhenkisen miehen jonka kanssa jakaa asioita, keskustella, käydä yhdessä konserteissa ja näyttelyissä. Olen ollut suhteessa jossa ei ole mitään yhteistä muuta kuin osoite ja kyllähän siinä erilleen kasvaa. En toki kaikkea halua yhdessä tehdä, minulla on aikaa vievä harrastus jota miehet ei harrasta.
Jotkut miehet sanovat että heitä ei kiinnosta mitä nainen harrastaa että he harrastavat kavereiden kanssa. Tulee mieleen että ihan sama kunhan nainen on hyvän näköinen petikumppaniksi. Tai muuten vaan käytännöllinen tyhjennysalusta. En arvosta tällaista.
Eipä ne useimmat harrastukset parisuhteeseen hirveästi lopulta vaikuta, joten vaikea nähdä niissä hirveästi ongelmaa. Luin ketjua ja yritin keksiä, mikä olisi itselle täysi ehdoton ei, mutta liian aktiivisen juopottelun lisäksi oikein mitään ei tule mieleen. Juopotellakin toki hieman saa, kunhan pysyy asiallisissa rajoissa, eikä muutu päihtyneenä ihmisperseeksi.
Toiveena toki olisi, ettei ainakaan mitään ihan liian extreme-harrastusta kuten base-hyppyjä tai jotain Everestille kiipeilyä, joiden vuoksi saisi pelätä, että milloin toiselta on henki veks. Mutta kyllähän niitäkin sietäisi, vaikka ei riemusta hyppisikään.
Miehessä turnoff on:
hifistely kaikilla mahdollisilla vempaimilla tai työkaluvalikoima laajempi kuin motonetissä
Naisessa turnoff on:
metsästys ja eräretkeily
-autot
-golf
-triathlon
-metsästys
Itse en halua keittiöveitsiä kotiini, sillä ne ovat maamme yleisin murha-ase.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä turnoff on:
hifistely kaikilla mahdollisilla vempaimilla tai työkaluvalikoima laajempi kuin motonetissäNaisessa turnoff on:
metsästys ja eräretkeily
Kunnollisilla työkaluilla on nopeampi ja turvallisempi työskennellä ja työnjälkikin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti Naisella nyrkkely on "voimaannuttavaa" Niin-pä niin
Kun lukee peukku ylös alas suhdetta kaikissa näissä näkee ketkä lukee vauva.fi palstaa = nyky naisten toksisen feminismin.
FYI miehet eivät halua tapailla itseään eli kamppailulajea harrastavaa, skeittaavaa, sylkevää, jalkapalloa ja jääkiekkoa pelaa öööö haluan uran puolustusvoimissa muka naista haluan kilpailla miessukupuolen kanssa fyysisesti.
Ja mikä ihme on tää naisten trendi hirveet painonnostaja reisilihakset muka?, "jokainen mies haluaa puolison joka näyttää entiseltä itä-saksan kiekonheittäjältä". R U kidding Me
Ei oo ihme että Passport Bros on nousussa
Täysin päinvastoin. Itteäni sytyttää kyvykkäät selkärangalliset naiset. Jalkapallonaiset hot, jääkiekkoilijat hot, skeittarit ehkä hot, kamppailulajit voi olla hot jne.
Oon ite aika kovapäinen jäärä ja jäntevä perkele, ajan liian helpolla yli semmosista ylinaisellisista naisista. Se että naisessa on sisukkuutta ja särmää on upeeta. Älä laita kaikkia miehiä oman makusi mukaan
Roolipelit, turreilu tms. , koiraharrastus, motocross ja muu turhaan pörräily.
Meikkaaminen, some, muoti, koirat, viini&matkustelu
In your dreams sweetheart...