Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?

Vierailija
03.07.2020 |

Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.

Kommentit (1882)

Vierailija
1241/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean negatiivisia asenteita toisten harrastuksiin täällä. Onneksi oma vaimo tukee kaikin puolin omia harrastuksia laidasta laitaan.

Pelaaminen mainittu pahana - Pelaan Call of Dutyä päivittäin. Ei sitä jaksa 24/7 leikkiä jotain sivistyssipulia kun tekee hypervaativaa (ja hyväpalkkaista) asiantuntijatyötä, kamalaa kun haluaa joskus aivot nollille ja pelaamaan ilman sen kummempaa päämäärää - vaimo on yllättänyt milloin milläkin call of duty- aiheisella termarilla, kahvikupilla jne eikä nalkuta pelaamisesta muutenkaan vaikkei itse edes koske tietokoneisiin. 

Autojen rassailua vaimoa on tukenut kaikennäkösillä yllätyksillä, jopa kutomalla auton logolla varustetun pipon :) 

Oluen juontikin mainittu negatiivisena. Oma vaimo ei juo lainkaan, mutta tuo aina saunaoluiksi erikoisuutuksia testiin pyytämättä.

Synttärilahjana sain liput yhteiselle matkalle ulkomaille lempibändini keikalle.

yms yms... ei ihan terveiltä kuulosta tämän ketjun parisuhteet. Vastapainona toki tuen täysin vaimonkin harrastuksia.

Kaikki miehet ovat kateellisia vaimostasi.

Kaikki naiset kihisevät raivosta ja yrittävät keksiä mollattavaa vaimostasi.

Vaimo voi olla sinitukkainen pullukka, jolla on tatuointeja ja kaksi kissaa :)

AP postaaja tässä. Vaimo on todella timmi 55kg~ isotissinen täydellisellä pepulla, tatuointeja on ja 2 kissaa meiltä löytyy ihan yhteisenä :) Hiukset ovat goottityyliin mustat. Vaimo saa muuten paljon vihaa naisilta kun ei ole rupsahtanut kolmen lapsen jälkeen ja vielä kehtaa tehdä miehelleen kivoja juttuja, en ymmärrä miten aina jaksavat, itse sitten ovat mäkkärillä lihotettuja tonnikeijuja, näytetään hevon perseeltä ja kulkevat jossain lindexin säkkivaatteissa. Hyh.

In your dreams sweetheart...

Vierailija
1242/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness ja matkustelu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ei hyvä. Pidän naisista joilla kissa. Kissa on siisti, ystävällinen ja älykäs.

Siksi niillä naisilla onkin se kissa, eikä miestä.

Vierailija
1244/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoilu

Vierailija
1245/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekon katsominen

Vierailija
1246/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti Naisella nyrkkely on "voimaannuttavaa"  Niin-pä niin

Kun lukee peukku ylös alas suhdetta kaikissa näissä näkee ketkä lukee vauva.fi palstaa  = nyky naisten toksisen feminismin.

FYI miehet eivät halua tapailla itseään eli kamppailulajea harrastavaa, skeittaavaa, sylkevää, jalkapalloa ja jääkiekkoa pelaa öööö haluan uran puolustusvoimissa muka naista haluan kilpailla miessukupuolen kanssa fyysisesti.

Ja mikä ihme on tää naisten trendi hirveet painonnostaja reisilihakset muka?, "jokainen mies haluaa puolison joka näyttää entiseltä itä-saksan kiekonheittäjältä".  R U kidding Me

Ei oo ihme että Passport Bros on nousussa 

Vierailija
1247/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvän tähden mikä ketju. Pakko oli tulla lukemaan ja toteamaan, että ei hyvänen aika mitä porukkaa. Minun mielestäni ainoastaan terveydelle merkittävästi haitallisset harrastukset mm kaljan juonti jne on typerää muutenkin. Ei kai sillä pitäis olla mitään väliä mitä harrastaa, jos ihminen on siitä onnellinen. Kertoo enemmän arvostelijasta, että taitaa muutenkin eri asiat ärsyttää. Mulla ärsyttää suurin osa tämän ketjun ihmisistä ja teidän kaltaisistanne.

Vierailija
1248/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homoilu

Jos molemmat miehet ovat homoja niin täähän on vaan plussaa.

Vierailija
1249/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucas kirjoitti:

Ei hyvän tähden mikä ketju. Pakko oli tulla lukemaan ja toteamaan, että ei hyvänen aika mitä porukkaa. Minun mielestäni ainoastaan terveydelle merkittävästi haitallisset harrastukset mm kaljan juonti jne on typerää muutenkin. Ei kai sillä pitäis olla mitään väliä mitä harrastaa, jos ihminen on siitä onnellinen. Kertoo enemmän arvostelijasta, että taitaa muutenkin eri asiat ärsyttää. Mulla ärsyttää suurin osa tämän ketjun ihmisistä ja teidän kaltaisistanne.

Aamen!

Mulle myös ihan sama, mitä kukakin harrastaa - se ei ole minun asiani, eikä minun ole pakko tykätä saman asian tekemisestä. On ihan hyvä tehdä välillä omiakin juttuja, mikä ei ei ole puolison kanssa yhteistä.

Se sen sijaan on turn off, että esim. tuhotaan omaa terveyttä vaikkapa huumeilla tai viinalla, ja ollaan sitten suuri osa ajasta "aivan muissa maailmoissa" sen takia.

Vierailija
1250/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankotanssi naisella antaa jotenkin WT-kuvan, varsinkin jos nainen vielä asuu jossain pikkukaupungissa, tyyliin Raahessa. Tuntuu että kaikki sinne jumahtaneet akat ovat myös tankotanssilorttoja.

Millä tavalla WT? Miten tanssiharrastus voi tehdä l rtoksi?

Vierailija
1251/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkuun lammas-lajit... golf, padel jne

Sen jälkeen metsästäminen, bodaus (etenkin naiset)

Vierailija
1252/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucas kirjoitti:

Minä taas haluan samanhenkisen miehen jonka kanssa jakaa asioita, keskustella, käydä yhdessä konserteissa ja näyttelyissä. Olen ollut suhteessa jossa ei ole mitään yhteistä muuta kuin osoite ja kyllähän siinä erilleen kasvaa. En toki kaikkea halua yhdessä tehdä, minulla on aikaa vievä harrastus jota miehet ei harrasta.

Jotkut miehet sanovat että heitä ei kiinnosta mitä nainen harrastaa että he harrastavat kavereiden kanssa. Tulee mieleen että ihan sama kunhan nainen on hyvän näköinen petikumppaniksi. Tai muuten vaan käytännöllinen tyhjennysalusta. En arvosta tällaista.

Vierailija
1253/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne useimmat harrastukset parisuhteeseen hirveästi lopulta vaikuta, joten vaikea nähdä niissä hirveästi ongelmaa. Luin ketjua ja yritin keksiä, mikä olisi itselle täysi ehdoton ei, mutta liian aktiivisen juopottelun lisäksi oikein mitään ei tule mieleen. Juopotellakin toki hieman saa, kunhan pysyy asiallisissa rajoissa, eikä muutu päihtyneenä ihmisperseeksi.

Toiveena toki olisi, ettei ainakaan mitään ihan liian extreme-harrastusta kuten base-hyppyjä tai jotain Everestille kiipeilyä, joiden vuoksi saisi pelätä, että milloin toiselta on henki veks. Mutta kyllähän niitäkin sietäisi, vaikka ei riemusta hyppisikään.

Vierailija
1254/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä turnoff on:

hifistely kaikilla mahdollisilla vempaimilla tai työkaluvalikoima laajempi kuin motonetissä

Naisessa turnoff on:

metsästys ja eräretkeily

Vierailija
1255/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-autot

-golf

-triathlon

-metsästys

Vierailija
1256/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua keittiöveitsiä kotiini, sillä ne ovat maamme yleisin murha-ase.

Vierailija
1257/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehessä turnoff on:

hifistely kaikilla mahdollisilla vempaimilla tai työkaluvalikoima laajempi kuin motonetissä

Naisessa turnoff on:

metsästys ja eräretkeily

Kunnollisilla työkaluilla on nopeampi ja turvallisempi työskennellä ja työnjälkikin on parempi.

Vierailija
1258/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti Naisella nyrkkely on "voimaannuttavaa"  Niin-pä niin

Kun lukee peukku ylös alas suhdetta kaikissa näissä näkee ketkä lukee vauva.fi palstaa  = nyky naisten toksisen feminismin.

FYI miehet eivät halua tapailla itseään eli kamppailulajea harrastavaa, skeittaavaa, sylkevää, jalkapalloa ja jääkiekkoa pelaa öööö haluan uran puolustusvoimissa muka naista haluan kilpailla miessukupuolen kanssa fyysisesti.

Ja mikä ihme on tää naisten trendi hirveet painonnostaja reisilihakset muka?, "jokainen mies haluaa puolison joka näyttää entiseltä itä-saksan kiekonheittäjältä".  R U kidding Me

Ei oo ihme että Passport Bros on nousussa 

Täysin päinvastoin. Itteäni sytyttää kyvykkäät selkärangalliset naiset. Jalkapallonaiset hot, jääkiekkoilijat hot, skeittarit ehkä hot, kamppailulajit voi olla hot jne.

Oon ite aika kovapäinen jäärä ja jäntevä perkele, ajan liian helpolla yli semmosista ylinaisellisista naisista. Se että naisessa on sisukkuutta ja särmää on upeeta. Älä laita kaikkia miehiä oman makusi mukaan

Vierailija
1259/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipelit, turreilu tms. , koiraharrastus, motocross ja muu turhaan pörräily.

Vierailija
1260/1882 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen, some, muoti, koirat, viini&matkustelu