En uskalla ostaa telkkaria
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Osta tabletti.
Tai pefletti, siinähän kyyläävät pöllönsilmää sitten.
Mitä tekee nykyään telkkarilla laitoin koko hökötyksen kierrätykseen jo viisi vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee nykyään telkkarilla laitoin koko hökötyksen kierrätykseen jo viisi vuotta sitten.
Että se voi olla päällä samalla, kun tekee koneella muita juttuja. Semmoinen taustaälämölö, jota voi katsoa silloin, kun älämölö vaikuttaa kiinnostavalta.
Älä osta älytelkkaria, osta perustelkkari. Siihen ei tarvita nettiä, peruskanavia löytyy kuitenkin yli 20 kpl.
okei, no hyväksy sitten kiltti tolkku incel käypäksi puolisoksi itsellesi
Osta joku vanha malli ja siihen halpa kiinalainen T2 boksi niin ei vakoile. Kaikki missä ei ole kykyä nettiliittymään ovat turvallisia käyttää.
kne vanhemmiten kerkee enää tuiotttaa töllöä kun aika läksii niin joutuisasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että se voi olla päällä samalla, kun tekee koneella muita juttuja. Semmoinen taustaälämölö, jota voi katsoa silloin, kun älämölö vaikuttaa kiinnostavalta.
Nimenomaan useilla se on vaan auki vaikka ei pätkääkään kiinnosta mitä sieltä telkkarista tulee.Ennen sentään oli putkitelkkarin aikana lämpöhyöty ja perhe katsoi yhdessä sitä mustavalko toosan jääkiekko ottelua ja arvailtiin kuka on kuka ja hyökkääkö Suomi vaiko puolustaa.
Ketkä "ne"?
Ja ketä kiinnostaa? sittenpä kyttää, mun elämässä ei tapahdu mitään valtionsalaisuuksia.
Kirjoittaa henkilö laitteella, joka varmaan kyttää häntä enemmän kuin yksikään televisio.
Eihän se voi kytätä jos et kytke sitä nettiin.
Laura menetti hermonsa kun osti uuden telkkarin Palautti sen seuraavana päivänä. Huusi myyjälle että te huijasitte minua! Muka uusi telkkari kun sieltä tuli kaikki vanhat ohjelmat.
mulla on 90-luvun alun kuvaputki telkkari ja adhd-digipoksi. Eipä kyttää meitsiä...
Mielenkiintoisempi kysymys on, että ketä kiinnostaa kytätä teitä?
Ennen me katsoimme televisiota joten on vain oikeudenmukaista että nykyään televisio katselee meitä.
Ei kannata ostaa, ei sieltä tule mitään järkevää.
Osta tabletti.