Pahimmat turnoff harrastukset deittikumppanilla?
Itselläni tulee mieleen frisbeegolf ja biljardi.
Kommentit (1882)
Penkkiurheilu kaljan lipittämisineen ja televisiolle räyhäämisineen. Sori, ultimaattinen vaginankuivattaja.
Älytöntä miten monelle salillakäynti on turnoff. Ehkä se sohvalla perse homeessa sohvalla mätäneminen on sitten parempi harrastus?
Ruudun tuijottelu ei paljoa nappaa. Eli sellainen, joka listaa harrastuksekseen esim. Netflixin, on kyllä turnoff.
Totaalinen liikunnan puute on kyllä kans aika no-no. Nuorempana ei niin haitannut, mutta nyt 4-kymppisenä ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä miten monelle salillakäynti on turnoff. Ehkä se sohvalla perse homeessa sohvalla mätäneminen on sitten parempi harrastus?
Luulen että tarkoitetaan sellaista tiukkaa salielämää johon kuuluu roinan käyttö, loputtomat peiliselfiet somessa, itsensä esittely, urkkavaatteiden shoppailu ja salilla asuminen. Tuohon salihullun ja sohvalla mätänijän väliin jää aika paljon salilla käyviä ihmisiä, joiden harrastus ei välttämättä näy päälle päin muuten kuin hyvänä ryhtinä ja peruskuntona. Itse en pidä salia edes harrastuksena, vaan kehonhuoltona joka on pakko tehdä että pysyisin terveenä.
Videopelit, penkkiurheilu, urheilumatseissa juokseminen, politiikassa mukana oleminen, järjestötoiminta, sen tason salillla käyminen tai bodaus, että vedetään myös horkkaa, "päihteily" (niin typerä sanakin).
Autojen rassaaminenkin on vähän siinä ja siinä, lisäksi extreme-lajit ja sellaiset ryhmäjutut, jotka menevät aina kaiken muun edelle ja vaativat hirveästi aikaa.
Alkoholi, fitness, moottoripyörät, autot. Ja mikä tahansa, joka vie muulta elämältä liikaa tilaa.
Luontoharrastukset on iso plussa ja videopelitkään ei haittaa. Voitais pelata ja käydä vaikka vaelluksilla yhdessä :D
Itsellä on harrastuksena mm. meditointi ja tarotkortit ja voisin kuvitella, että monelle miehelle tuo on turn off, mutta ei se kyllä minua yhtään haittaa, koska haenkin nimenomaan miestä, joka on kiinnostunut samankaltaisista asioista kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella lemmikkinä jyrsijät, en kyl tiedä lasketaanko harrastukseksi
Mulla on kolme jyrsijää. Onneksi olen onnellisesti naimisissa. Mutta miehelläkö jyrsijät olis ok?
Miksi pahastutte täysin tuntemattomien ihmisten mielipiteistä?
-Ohis
En kyllä pahastunut tippaakaan. Alan huolestua kyvystäni kirjoittaa, jos tuo tulkittiin pahastumiseksi. Tuo "onneksi" oli sarkasmia.
T.se jyrsijänainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metsästys, frisbeegolf, rantalentopallo, tietokonepelit, golf, sukellus miehellä vastenmielisiä, koska kertovat tietynlaisista arvoista
Avaisitko, että millaisista arvoista?
Pääasiassa röyhkeiden nousukkaiden harrastuksia ovat golf ja metsästys. Myös thriatlon, ultrajuoksu ja maraton menevät tähän samaan pätijöiden sarjaan. Empatiakyky ja metsästys sulkevat täysin pois toisensa. Frisbeegolfia harrastaa tosi häiriintyneet tapaukset, tunnen lajin harrastajia, idioottimainen laji muutenkin. Tietokonepelejä pelaavat lapselliset, läskit ja epäsosiaaliset. Rantalentopalloa pelaavat pinnalliset. Sukellus on aikaavievä, vaarallinen, pinnallinen ja kallis harrastus.
Eikös sukellus ole syvällinen harrastus?
Kilpapyöräily. Ne varusteet on niin seksintappajat.... samoin laiha maratoonarijuoksija turnoff.
Minun mielestäni nettipelaajat ovat lapsellisia neitimäisiä nössöjä. Mielummin vaikka se autonrassaaja!
Baariharrastukset kaiken kaikkiaan, kuten: biljardi, karaoke, darts, pubivisat jne. En halua itselleni sellaista kumppania, joka "harrastaa" jotain minkä varjolla notkutaan kapakassa.
Metsästystä ja/tai kalastusta harrastavan miehen kanssa en voisi olla. Myös esimerkiksi purjehdus olisi voinut olla liikaa erottava harrastus, koska itselläni ei ole sen paremmin osaamista, kiinnostusta kuin varaakaan purjehdusretkiin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on harrastuksena mm. meditointi ja tarotkortit ja voisin kuvitella, että monelle miehelle tuo on turn off, mutta ei se kyllä minua yhtään haittaa, koska haenkin nimenomaan miestä, joka on kiinnostunut samankaltaisista asioista kuin minä.
Minulle nuo olisivat turn on! Meditoin itsekin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Baariharrastukset kaiken kaikkiaan, kuten: biljardi, karaoke, darts, pubivisat jne. En halua itselleni sellaista kumppania, joka "harrastaa" jotain minkä varjolla notkutaan kapakassa.
Just tää kapakkafanien syrjintä pitäisi saada kuriin yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Fitness ja salillakäynti ainakin on kaksi täysin eri asiaa. En jaksaisi elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle se oma vartalo on kaikki kaikessa ja aika kuluu salilla tai urheilujuomia ja proteiinilisälitkuja vatkatessa eikä koskaan voi tehdä mitään sellaista, mikä ei sovi siihen iänikuiseen fitness-elämään. Ei voi esim. lähteä lomalle ilman, että sielläkin pitää käydä 2 kertaa päivässä hotellin kuntosalilla eikä voi käydä ravintolassa syömässä normiruokaa, vaan pitää olla aina joku tarkkaan punnittu kanafilee ja puolikas peruna tms.
Sellaiset, mistä hän jää kiinni, ettei harrastakaan.
Tapailin miestä, joka oli "innokas vaeltaja". Noh, pyysin häntä vaellusreissulle. Hän kauhistui, kun varasin aloituspisteeksi syrjäisen mökin, jossa olisimme voineet yöpyä. Hän halusi hotelliin. Hän otti evääksi pelkkiä pähkinöitä, ja aloitti 3 kilometrin kävelyn jälkeen kitinän "kuinka pitkälle me oikein kävellään". Sanomattakin selvää, että hän tarvitsi pähkinänsyöntitauon jo tuossa vaiheessa.
Pääsimme takaisin hotellille, lähdimme kotiin ja eri teille. Ai kamala tämä oli rasittava tyyppi.
Mä voisin, jos ei olisi sellainen ideologiaansa muille tuputtava. Mutta toisaalta en ole vielä sellaiseen vegaaniin törmännyt.