Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, olen laihtunut kevään aikana yli 10 kiloa ja
18.04.2013 |
matka jatkuu.
Ensimmäistä kertaa en laihduta millään dietillä. Ne eivät ole toimineet kohdallani, tuoneet vain väliaikaisia muutoksia = jojoilua.
Nyt päätin pienentää annoskokoja, en ota lisää ruokaa. Olen vähentänyt leivän syöntiä. Jätin karkit ja suklaat pois.
Syön kaikkea ruokaa mitä muulloinkin olen syönyt. Liikuntaa en ole lisännyt.
Olo on keventynyt ja on hyvänolon tunne.
Joskohan tämä laihtuminen tällä kertaa onnistuisi pysyvästi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
onnittelut. kuulostaa jarkevalta tavalta pudottaa. ei mitaan extremea vaan jarkevia muutoksia.. itse yritan pudottaa 5kg mutta motivaatio on hukassa vaikka haluaisinkin... kiitos jos se vaikka tasta nyt alkaa!