Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlien juomatarjoilu. Boolia?

Vierailija
02.05.2013 |

Järjestetään kesällä juhlta, jonne tulee n. 50 vierasta. Juomapuolta mietin. Ruokailussa tietty valkkari, punaviini ja olut + alkoholittomat. Mutta mitä sen jälkeen? Boolia, olutta, siideriä, kuoharia.... Mitä niistä vai kaikkea?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä? Mitä alkoholittomaksi juomaksi? Vieraat kaikki aikuisia.

Vierailija
2/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kokemuksesta voin sanoa, että ihmiset ei tykkää boolista. Mieluummin viinejä ja olutta / siideriä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häissä tarjolla boolia (alkoholiton ja alkollinen), olutta ja siideriä. Ja kaikki kelpasi. Kuka halusi boolia, kuka olutta ja kuka siideriä. Tämä on siis oma kokemukseni. Booliohjeita löysimme netistä etsimällä, varsinkin hyvää alkoholitonta boolia oli vaikea miettiä.

Vierailija
4/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi kiva jos ottaisit huomioon myös alkoholittomat vieraat muutenkin kuin limulla. Erilaisia makuvesiä, alkoholitonta olutta ja/tai siideriä, alkoholitonta kuohuviiniä, boolia. Monesti ihmetyttää kun alkoholillisiin juomiin on satsattu paljon rahaa ja on montaa eri sorttia, mutta alkottomille on pelkästään kokista tai jotain mehua. Boolinkin voi hyvin tehdä alkoholittomana, ja siihen sivuun jotain väkevää mitä voi halutessaan lisätä omaan lasiinsa.

Vierailija
5/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-marketin alkoholitonta rosekuoharia.

Vierailija
6/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boolia on usein tarjolla sen vuoksi, että se on halvin tapa juottaa ihmiset känniin :)!  Varsinkin yksittäiset siiderit tulee yllättävän kalliiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty booli on hyvää, juuri vappuna ihastelin juhlissa nauttimaani....Mutta siinä on se kääntöpuoli että hyvää boolia tulee suorastaan vahingossa juotua aina liikaa, ja ylläty yllätys, siitä tulee juovuksiin :)

Vierailija
8/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin juhlapaikan isännältä vinkki, että boolia kannattaa laimentaa loppuiltaa kohti. Näin aiotaan tehdä ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä ei juuri booli maistu, koska se on usein liian vahvaa ja makeaa. Mieluiten ihmiset juo viiniä tai olutta/siideriä.

Alkoholittomana voisi olla ainakin kivennäisvettä ja limua, aikuiseen makuun Pommacia. Esim. seljankukkamehu on hyvää. Viininmarjan lehdistä tehty mehu on myös hyvää.

Kuohuva kuusenkerkkä on juhlava alkoholiton vaihtoehto.

Vierailija
10/11 |
03.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2013 klo 10:37"]

Olisi tosi kiva jos ottaisit huomioon myös alkoholittomat vieraat muutenkin kuin limulla. Erilaisia makuvesiä, alkoholitonta olutta ja/tai siideriä, alkoholitonta kuohuviiniä, boolia. Monesti ihmetyttää kun alkoholillisiin juomiin on satsattu paljon rahaa ja on montaa eri sorttia, mutta alkottomille on pelkästään kokista tai jotain mehua. Boolinkin voi hyvin tehdä alkoholittomana, ja siihen sivuun jotain väkevää mitä voi halutessaan lisätä omaan lasiinsa.

[/quote]

Boolin voi toki tehdä alkoholittomana, mutta kun sitä juodaan yleensä vain siksi että tullaan känniin, ei siksi että se olisi hyvää :)  Mä ainakin mieluummin juon sitten vain vaikka vettä, light colaa tai vissyä. Toki näihin kannattaa panostaa myös, eli laittaa nätisti tarjolle ja maustaa vesi eri tavoin esim. limeteillä tai muilla hedelmillä. 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Ehkä olutta/siideriä ja sen lisäksi jotain drinksua/boolia. Mä ehkä tekisin sangriaa, koska se on kiva kesäjuoma tai sitten jotain raikasta drinkkiä booliksi, esim. mojitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi