Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielikuvitusleikki: oma lifestyleblogi

Vierailija
18.04.2013 |

Joskus olen miettinyt, että jos perustaisin sellaisen nykypäivän muotiblogin (siis en tosissani todellakaan). Missä ottaisin valokuvat? Kuka ne ottaisi? Minkä asennon ottaisin kuviin? Minkä ilmeen tekisin? Vai katsoisinko maahan?

Jos matalat kengät, seisoisinko varpaillaan?

Ainiin, hiukset pitäisi olla tosi hyvin. Kaikki korut näkyä ja laukuissa ja vaatteissa logot ja merkit. Ja mikä tärkeintä; siisti koti siellä taustalla!

Ja ruoat; miettisinkö tarkasti etukäteen, mitä syön? Ja kuinka kauan annoksen asetteluun menisi aikaa, jotta siitä tulisi hyvännäköinen? Pöytä pitäisi olla tosi siisti. Astiat vähintään Arabiaa. Kukkakimppu pitäisi muistaa hommata, jotta se näkyisi lautasannoksen takaa.

Kahvikupissa muistaa kääntää merkkimukin logo kameraan päin.

Lenkillä käynti se olisikin hankalin kuvattava. Ennen lenkille lähtöä vielä menisi ok, mutta lenkin jälkeen. Täytyisi odotella ne vaatteet päällä pari tuntia, että punoitus laskee ja hiki lähtee. Ja sitten muistaa korjailla meikkiä.

Ja kuntosalilla muistaa ottaa kuvat heti alussa. Ja muistaa kääntää siitä hikipyyhkeestä se Lexintonin tai Gantin logo näkyviin.

Huhhuh! Kyllä toi bloggailu työstä kävis!

Mites teillä muilla onnistuis moinen täyspäiväinen työ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, täytyykö siitä noin vaikeaa tehdä. Minä pidän ruoka/laihdutusblogia enkä ollenkaan stressaa esim. astioista. Astiat on niitä joita minulla sattuu olemaan. Pääasia on ruoka eikä astiat. Toki blogiin täytyy ottaa kuvia välillä mutta kun tosiaan ei tee isoa stressiä siitä että ne on niin hienoja niin siinä kulu kuin minuutti kun näppää sen kuvan. 

Tuollaiseen aloituksen kuvaamaan bloggaamiseen en ikinä ryhtyisi, mulla on jo vaativa työ, koira ja lapset eikä aikaa moiseen.

Vierailija
2/2 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikuvat olisivat iso ongelma - remontti käynnissä eikä se etene ollenkaan. No, vessa on valmis, joten se saisi sitten riittää sisustuskuviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi