Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!
En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!
No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.
Kommentit (167)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:58"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:51"]
Tatuoinneilla on kyllä nimenomaan pitkät perinteet hallitsijapiireissa, erityisesti Englannin hovissa, Venällä ja Japanissa, mutta eihän fanaatikoille väliä tosiasioilla.
[/quote]
Niin, ettehän te koskaan usko, miten naurettavilta näytätte niitten "kuvienne" kanssa.
[/quote]Se sun hallusinaatiotutkasi ei taida nyt toimia. Mulla itselläni ei ole ainuttakaan kuvaa, kunhan totesin faktan. Harrastamasi ad hominem kertoo älystäsi ja sivistystasostasi lopunkin tarpeellisen, sikäli kuin se jollekulle on jäänyt epäselväksi...
[/quote]
OK. Mutta säälittää mua silti ne ulkonäkönsä pilanneet nuoret ihmiset.
[/quote]Tarkemmin sanottuna: oletatko siis, että sun henkilökohtaiset prefenssisi ovat yhtä kuin kaikkien muiden henkilökohtaiset preferenssit vai että sun arvosi ja mieltymyksesi ovat jokin ylempi mittapuu, joita vasten muut itseään arvoivat? Yhtä kaikki, melko narsistista ja jopa häiriintynyttä.
[/quote]
En, mutta tiedän, mikä näyttää suttuiselta ja halvalta.
[/quote]Eli mielestäsi olet ylemmän maun edustaja, joka sanelee säännöt siitä mikä on absoluuttisesti kaunista ja mikä ei, ja jonka mielipide on tärkeämpi kuin muiden. Suuruudenhullu toisin sanoen.
[/quote]
Mikäs hullu sinä oikein olet? Kun on noin kova vimma antaa toisille diagnooseja?!?
Onko millainen pätevyys noiden diagnoosien tekemiseen?
T: ei alkuperäinen kirjoittaja, mutta pisti vaan silmään toi dignoosihullu!
[/quote]Älä sä vaivaa pientä päätäsi asioilla, jotka selvästikin on sulle liian vaikeita.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 03:00"]
Tatuoinneilla on kyllä nimenomaan pitkät perinteet hallitsijapiireissa, erityisesti Englannin hovissa, Venällä ja Japanissa, mutta eihän fanaatikoille väliä tosiasioilla.
[/quote]
Niin, ettehän te koskaan usko, miten naurettavilta näytätte niitten "kuvienne" kanssa.
[/quote]Se sun hallusinaatiotutkasi ei taida nyt toimia. Mulla itselläni ei ole ainuttakaan kuvaa, kunhan totesin faktan. Harrastamasi ad hominem kertoo älystäsi ja sivistystasostasi lopunkin tarpeellisen, sikäli kuin se jollekulle on jäänyt epäselväksi...
[/quote]
[/quote]Tarkemmin sanottuna: oletatko siis, että sun henkilökohtaiset prefenssisi ovat yhtä kuin kaikkien muiden henkilökohtaiset preferenssit vai että sun arvosi ja mieltymyksesi ovat jokin ylempi mittapuu, joita vasten muut itseään arvoivat? Yhtä kaikki, melko narsistista ja jopa häiriintynyttä.
[/quote]
[/quote]Eli mielestäsi olet ylemmän maun edustaja, joka sanelee säännöt siitä mikä on absoluuttisesti kaunista ja mikä ei, ja jonka mielipide on tärkeämpi kuin muiden. Suuruudenhullu toisin sanoen.
[/quote]
Mikäs hullu sinä oikein olet? Kun on noin kova vimma antaa toisille diagnooseja?!?
[/quote]Älä sä vaivaa pientä päätäsi asioilla, jotka selvästikin on sulle liian vaikeita.
[/quote]
Tämä viimeinen kommentti vahvisti sen, että tämä dignoosihullu kuvittelee olevansa muiden yläpuolella!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 03:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 03:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tämä viimeinen kommentti vahvisti sen, että tämä dignoosihullu kuvittelee olevansa muiden yläpuolella!
[/quote]Googlaa sana "diagnoosi" ja mieti oletko ymmärtänyt oikein sen sisällön.
Sen jälkeen voit käyttää yösi vaikka suomen kielen kertaamiseen - vai onko teillä kaikilla vänkääjilla yhtä alkeelliset oikeinkirjoitustaidot eivätkä nämä vihapuheet ole yhden ja saman ihmisen näppikseltä lähtöisin?
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:51"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:53"]
Mulla on paljon tatskoja, ja mielestäni todella nättejä. Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?
Laatutatskat ei levahda, ja sittenkun väri haalistuu/sinertyy, voi sen värityttää uusiks.
Yleensä vanhempi sukupolvi pitää tatskoja rumina, ja se on ok, kun ei silloin dinosaurustenaikaan niitä niin olla totuttu näkemään ihmisillä (paitsi ehkä rikollisilla tai merirosvoilla).
Itse olen valmis nauramaan päin naamaa niille, jotka nauravat päin tatuointejani. Tarkoittaen siis, että olen valmis nauramaan päin teidän kurttuisia kasvojanne, koska ei kukaan nuori ihminen enää toisten tatskoista jaksa välittää. Naamaa näkemättä tietää, että täällä irkee +40 av-mammat.
Ja kyllä, siinä vaiheessa jos iho alkaa rupsahtaa ja roikkua, niin eipä se kuva sitä asiaa paranna eikä pahenna. Rupsahdus on rumaa oli tatskaa tai ei. Ja itelläni on selässä ja käsissä, ja harvemmin noilta kohdilta tatuointi ihan pilalle rupsahtaa, ja jos niin onkin, niin ei se käsi paljaana hyvältä näyttäs ilmankaan tatskaakaan, eli pitkät hihat päälle sit. Vanhana mummona tilanne saattaa olla todella ruma, mutta enpä usko että siitä asiasta silloin niin piittaa, tai jos piittaa, niin vanhana on aikaa katua kaikkea turhanpäiväistä, vaikka sitten niitä tatuointeja.
Sitä en käsitä vieläkään, miten ne ihan totta vaikuttaa kenenkään muun elämään, kuin niiden, joilla niitä kuvia on...? En voi tajuta, miksi ihmisiä täällä haittaa naapurin likan/pojan tatskat.
[/quote]
Kyllä vaan ne joitain haittaa! Ovat niin rumia! Jos sinä olet sinut tatuointiesi kanssa, niin miksi tulet tätä ketjua lukemaan!?
Eikä ne pelkästään "dinosaurustenaikaanaikaan" eläneiden mielestä ole rumia. Minä olen syntynyt 80-luvun lopulla ja pidän tatuointeja rumina! Ja alemman työväen juttuina.
[/quote]Siis tämä keskusteluko on tarkoitettu vain tatuointien ja tatuoitujen yksipuoliseen haukkumiseen? "Älä lue jos olet eri mieltä, äläkä varsinkaan kommentoi!!!!!!11"
Kannatatko mielipidediktatuuria laajemminkin? Ihan mielenkiinnosta - mikä on muuten oma sosioekonominen taustasi ja tämän hetken asemasi? Jotenkin tuntuu vahvasti siltä, ettette te anti-tatskafanaatikot ihan sitä kansakunnan terävintä kärkeä edusta...
Mitenköhän sosioekonominen taustani tai statukseni vaikuttaa tähän keskusteluun? Kyllä minulla on päinvastainen käsitys siitä, että nimenomaan se kansakunnan tylsempi kärki ottaa näitä WT-tatuointeja.
Eikä se tee tatuointeja kauniimmaksi tai hienoimmaksi, jos ottaja esim. akateeminen.
[/quote]
Täällä yrittää nyt, joku muka sivistynyt ja paremmen luokan ihmiseksi itsensä luokittekeva ihminen päteä. On aivan naurettava tyyppi!!
Koita nyt päästä yli siitä, että meidän joidenkin mielestä sinun ja sinun kaltaistesi tatuoinnit ovat ihan helvetin turhia ja rumia! Se on aivan sama mihin sosiekonoomiseen luokkaan kuulut! Rumia ovat silti!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 03:45"]
Mitenköhän sosioekonominen taustani tai statukseni vaikuttaa tähän keskusteluun? Kyllä minulla on päinvastainen käsitys siitä, että nimenomaan se kansakunnan tylsempi kärki ottaa näitä WT-tatuointeja.
Eikä se tee tatuointeja kauniimmaksi tai hienoimmaksi, jos ottaja esim. akateeminen.
[/quote]"Hienoimmaksi?" Kauniimpi ei rinnastu superlatiiviin vaan toiseen komparatiiviin. Oletko mamu vai vaan täysin kouluja käymätön kun suomen kielen taitosi on noin luokattoman surkea?
Koomista, että ihminen jonka kirjallinen ulosanti ja sen myötä henkilökohtainen vakuuttavuus on nollassa, jakelee wt-leimoja muille...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 03:55"]
Täällä yrittää nyt, joku muka sivistynyt ja paremmen luokan ihmiseksi itsensä luokittekeva ihminen päteä. On aivan naurettava tyyppi!!
Koita nyt päästä yli siitä, että meidän joidenkin mielestä sinun ja sinun kaltaistesi tatuoinnit ovat ihan helvetin turhia ja rumia! Se on aivan sama mihin sosiekonoomiseen luokkaan kuulut! Rumia ovat silti!
[/quote]Miksi puhut itsestäsi monikossa? Kirjoituksesi ovat niin täynnä virheitä, että turhaan leikit useampaa persoonaa. Vai onko sulla sellaisia oikeasti?
Luokkakeskusteluhan liittyi keskusteluun siten, että tämä kirjoitushaasteinen tatuointien vastustaja itse otti sen puheeksi:
[quote author="Vierailija"]Minä olen syntynyt 80-luvun lopulla ja pidän tatuointeja rumina! Ja alemman työväen juttuina.[/quote]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 03:55"]
[/quote]Koeta nyt ymmärtää, ettei kukaan yritä kieltää sulta (tai siis "teiltä" :DD) oikeutta omaan mielipiteeseen tai käännyttää pitämään tatuoinneista. Se on ihan ok olla tykkäämättä tatskoista siinä missä takatukasta tai Tampereestakin, enkä usko, että kukaan siitä loukkaantuu.
Kritiikki kohdistui siihen, miten te itseänne ilmaisette. Oman mielipiteen aggressiivinen tyrkyttäminen jo sinänsä, saati sen pitäminen ehdottomana universaalina totuutena ja esiintyminen jonkinlaisena auktoriteettina, joka tietää ja sanelee muiden arvot, halut ja ajatukset ("jokainen tatuoinnin ottanut on pilannut vartalonsa ja tulee sitä katumaan"), näistä älyvapaista wt-jutuista puhumattakaan, kertovat enemmän sanojastaan kuin kohteestaan eivätkä ole ns. henkisesti ja älyllisesti läsnä olevan ihmisen tuotoksia.
Ehkä sitten joskus iltapäivällä, kun olet nukkunut arkiyön kännisi pois, tajuat tämän eron.
En viitsi lukea ketjua, mutta toteampahan vain että tatuoimattomat ihmiset ovat minusta rumia, mielikuvituksettomia ja tekopyhiä.
Mutta en viitsi sitä kaikille jankata. Vielä rumempia ovat nämä tatuoinneista jankkaajat sisältä, suvaitsemattomia ja tekopyhiä paskoja.
Allergia tatuointiväreille on mahdollista. Useat niistä ovat lisäksi myrkyllisiä, mutta varsinaisia myrkkyvaikutuksia ei ole kuitenkaan alan lehdissä julkaistu. Sen sijaan useille nelatatuointiväreille voi tulla allergiseksi. Reaktio kestää sellaisessa tapauksessa pitkään, tavallisesti kuukausia. Myös ihosyöpiä ja niiden esiasteita on kuvattu.
Heti tatuoinnin jälkeen alue voi infektoitua. Se hoidetaan tavalliseen tapaan antibiootilla. Useassa Euroopan maassa on viime vuosina ollut käytössä tatuointivärejä, joissa on ollut mukana mykobakteereita. Ne ovat aiheuttaneet hankalsti pois hoidettavia infektioita.
Joo, ap:n kanssa samaa mieltä. Rumia, poikkeuksetta. Ystävälläni on lapsensa vauvakuva tatuoituna ja se on kyllä kieltämättä todella käsittämättömän hyvin tehty. Mutta en minä silti siitä tatuointina pidä. Onhan ne melkein aina todellisia taideteoksia ja upeasti tehty, mutta silti ne on aivan järkyttävän rumia. Jos tiedätte mitä tarkoitan...
ei mua silti haittaa, jos joku tatskan ottaa. Se on jokaisen ihan oma asia.
Nämä ovat mielipide-eroja ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Itse en tatuoinneista välitä, enkä niiden hankkimista ymmärrä, ellei niillä sitten ole terveyttä edistävää merkitystä.
Ihosyöpää vaan kaikille, niin loppuu niidenkin lisääntyminen.
Tatuoinnit varsinkin naisilla ovat vain yksinkertaisesti todella rumia. Tietämäni naiset joilla tatuointi/tatuointeja, ovat kaikki huonosti koulutettuja, työtä vieroksuvia jne...
Ketjun aloittaja teki aloituksen ja meni nukkumaan, yllätyksekseni ketju olikin vielä ylhäällä. Täällähän on haukuttu tatskavastustajien hymiöt, kirjotustaidot ja sanavalinnat, joidenkin/jonkun "korkeatasoisen" tatskamamman toimesta. Aika kuumana käyvät....
No jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, piti sitten tatuointeja kauniina tai rumina.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:37"]
Joo eihän niitä tasokkailla naisilla juuri näe. Miettikääpä Herttuatar Catherinea, Kruunuprisessa Victoriaa tai muita kuninkaallisia.
[/quote]
Ja sä luokittelet itsesi samaan kastiin noiden kanssa? Ihan vaan siksi kun sinulla ei ole tatuointia! Hah! Huuto naurua! :D
t. tatskamamma
[/quote]
En ole tuo kirjoittaja, joka puhui kuninkaallisista, mutta eikö tatskamamma sitten pidä itseään yhtä arvokkaana ihmisenä kuin Kate ja Vickan?
Minä olen nähnyt yhden kauniin tatuoinnin, pääsääntöisesti itsekin pidän niitä tosi rumina ja tyylittöminä. Eräällä naisella oli todella kaunis, äärettömän hennoilla viivoilla ja vaaleilla pastelliväreillä tehty tatuointi olkavarressa, jossa oli kukkaköynnös ja perhosia. Kuva oli niin himmeä että ensin luulin, että se oli joku ihomaalaus joka oli jo kulumassa pois, mutta se olikin tatuointi ja siis ihan tarkoituksella sellainen. Nainen oli muutenkin tosi kaunis, freesi ja keijukaismainen, joten sopi hänelle todella hyvin. Eli poikkeuksiakin voi olla, mutta kyllä ne on harvassa!
Tähän voisi vaan todeta että jokainen tyylillään. Itse pidän tatuointeja yhtenä taiteen kauneimmista muodoista.
Tästä vanhenemisesta tatuoinnin kanssa; jos nyt aletaan vertailemaan tatuoimatonta ja tatuoitua ryppyistä ja roikkuvaa mummoa/pappaa, ei siinä paljon toinen toistaan paremman näköinen ole. Kaikista meistä tulee yhtä rumia ja kurttuisia. :)
Ja vielä tästä "tasokkuudesta"; nämä kuninkaalliset nyt ovat sattuneet vaan tulla tupsahtamaan maailmaan kuninkaallisesta alapäästä joten heidän "tasokkuutensa" ei pahemmin ole mitenkään kovin ansaittua. :)
Loppuun vaan vielä että jokaisella omat mielipiteet, jos ei tätä asiaa kestä niin en edes lähtisi urputtamaan. Itse mielenkiinnolla luen puolesta/vastaan-kommentteja mielenkiinnolla. kunhan nyt ovat edes jollakin tapaa fiksuja. :) Hyvää päivää kaikille!
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]