Tatuoinnit on vaan rumia, poikkeuksetta!
En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!
No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.
Kommentit (167)
Yksi asia ainakin on selvää, nimittäin se, ettei kukaan tasokas ihminen kirjoittele näitä aivovammaisia "tatuoinnit sitä ja tätä" juttuja tänne roskapalstalle tai muuallekaan. Mutta onhan se hienoa että netin kautta jokaisella avohoitopotilaalla ynnä muilla idiooteilla on mahdollisuus päästä pätemään ja tyrkyttämään mielipidettään totuutena.
Käyttääkö muuten kukaan alle 40v tota kurppamaista :-) hymiötä? Yhtä tyhmän ja valahtaneen näköinen kuin epäilemättä kirjoittajan oma pärstä...
Onneksi täällä ollaan kerrankin oikeilla jäljillä.
Tatskat ovat venäläisten linnakundien, japanilaisten yakuza-rikollisten, Välimeren maiden prostituoitujen ja vanhojen merimiesten juttu.
Suomalainen pumpulissa kasvanut nuorimies ei ole venäläinen linnakundi, vaikka kuinka leikkaisi päänsä kaljuksi. Tatuointi hänellä on säälittävä.
Nuorilla naisilla tatuoinnit ovat aina, siis poikkeuksetta, naurettavan rumia ja herättävät myötähäpeää. Mitä ihmettä yrittävätkään todistaa?
Ihan aidosti, jättäkää tatuoinnit ottamatta. Koska ne merkkaavat, kirjaimellisesti.
T. Tatuoimaton.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 00:11"]
Minua ei henk.koht. haittaa muiden tatuoinnit. Ne ei todellakaan pilaa mun päivää, mutta myönnän, että olen tuntenut USEITA kertoja jonkinlaista sääliä ja myötähäpeää [/quote]
Olen täysin samaa mieltä. Muiden tatuoinnit eivät haittaa tai ärsytä, vaan säälittävät.
Tatuointibuumi alkaa ollamaan menneen talven lumia...
Kohta pidetään meitä EI tatuoituja "cooleina", kun emme moiseen hömpötykseen menneet mukaan.
Tatuoinneilla on kyllä nimenomaan pitkät perinteet hallitsijapiireissa, erityisesti Englannin hovissa, Venällä ja Japanissa, mutta eihän fanaatikoille väliä tosiasioilla.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:45"]
Kohta pidetään meitä EI tatuoituja "cooleina", kun emme moiseen hömpötykseen menneet mukaan.
[/quote]Ihan käyttämistäsi ilmaisuista päätellen, sun päivät oli ja meni joskus 90-luvulla samaan aikaan cool-sanan kanssa...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:51"]
Tatuoinneilla on kyllä nimenomaan pitkät perinteet hallitsijapiireissa, erityisesti Englannin hovissa, Venällä ja Japanissa, mutta eihän fanaatikoille väliä tosiasioilla.
[/quote]
Niin, ettehän te koskaan usko, miten naurettavilta näytätte niitten "kuvienne" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:55"]
[/quote]Ihan käyttämistäsi ilmaisuista päätellen, sun päivät oli ja meni joskus 90-luvulla samaan aikaan cool-sanan kanssa...
[/quote]
Et sitten ymmärtänyt ironiaa! :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:57"]
[/quote]
Niin, ettehän te koskaan usko, miten naurettavilta näytätte niitten "kuvienne" kanssa.
[/quote]Se sun hallusinaatiotutkasi ei taida nyt toimia. Mulla itselläni ei ole ainuttakaan kuvaa, kunhan totesin faktan. Harrastamasi ad hominem kertoo älystäsi ja sivistystasostasi lopunkin tarpeellisen, sikäli kuin se jollekulle on jäänyt epäselväksi...
Tatuoinnit on kohta ihan sama, kuin "cool" oli 90-luvulla! Eli so last season :D :D
Nauran sun typerille tatuoinillesi :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:00"]
[/quote]
[/quote]Se sun hallusinaatiotutkasi ei taida nyt toimia. Mulla itselläni ei ole ainuttakaan kuvaa, kunhan totesin faktan. Harrastamasi ad hominem kertoo älystäsi ja sivistystasostasi lopunkin tarpeellisen, sikäli kuin se jollekulle on jäänyt epäselväksi...
[/quote]
OK. Mutta säälittää mua silti ne ulkonäkönsä pilanneet nuoret ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:58"]
[/quote]
[/quote]En todellakaan ymmärtänyt. Etkä taida ymmärtää sinäkään - koko käsitettä.
Onko toi :D :D :D muuten jokin kurppavastine :DDDD :lle? :)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 01:58"]
[/quote]
[/quote]En todellakaan ymmärtänyt. Etkä taida ymmärtää sinäkään - koko käsitettä.
Onko toi :D :D :D muuten jokin kurppavastine :DDDD :lle? :)
[/quote]
Koita nyt vaan pysyä nahoissasi niiden rumien kuvien kanssa! :D
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tarkemmin sanottuna: oletatko siis, että sun henkilökohtaiset prefenssisi ovat yhtä kuin kaikkien muiden henkilökohtaiset preferenssit vai että sun arvosi ja mieltymyksesi ovat jokin ylempi mittapuu, joita vasten muut itseään arvoivat? Yhtä kaikki, melko narsistista ja jopa häiriintynyttä.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Tarkemmin sanottuna: oletatko siis, että sun henkilökohtaiset prefenssisi ovat yhtä kuin kaikkien muiden henkilökohtaiset preferenssit vai että sun arvosi ja mieltymyksesi ovat jokin ylempi mittapuu, joita vasten muut itseään arvoivat? Yhtä kaikki, melko narsistista ja jopa häiriintynyttä.
[/quote]
En, mutta tiedän, mikä näyttää suttuiselta ja halvalta.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:27"]
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En, mutta tiedän, mikä näyttää suttuiselta ja halvalta.
[/quote]Eli mielestäsi olet ylemmän maun edustaja, joka sanelee säännöt siitä mikä on absoluuttisesti kaunista ja mikä ei, ja jonka mielipide on tärkeämpi kuin muiden. Suuruudenhullu toisin sanoen.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:53"]
Mulla on paljon tatskoja, ja mielestäni todella nättejä. Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?
Laatutatskat ei levahda, ja sittenkun väri haalistuu/sinertyy, voi sen värityttää uusiks.
Yleensä vanhempi sukupolvi pitää tatskoja rumina, ja se on ok, kun ei silloin dinosaurustenaikaan niitä niin olla totuttu näkemään ihmisillä (paitsi ehkä rikollisilla tai merirosvoilla).
Itse olen valmis nauramaan päin naamaa niille, jotka nauravat päin tatuointejani. Tarkoittaen siis, että olen valmis nauramaan päin teidän kurttuisia kasvojanne, koska ei kukaan nuori ihminen enää toisten tatskoista jaksa välittää. Naamaa näkemättä tietää, että täällä irkee +40 av-mammat.
Ja kyllä, siinä vaiheessa jos iho alkaa rupsahtaa ja roikkua, niin eipä se kuva sitä asiaa paranna eikä pahenna. Rupsahdus on rumaa oli tatskaa tai ei. Ja itelläni on selässä ja käsissä, ja harvemmin noilta kohdilta tatuointi ihan pilalle rupsahtaa, ja jos niin onkin, niin ei se käsi paljaana hyvältä näyttäs ilmankaan tatskaakaan, eli pitkät hihat päälle sit. Vanhana mummona tilanne saattaa olla todella ruma, mutta enpä usko että siitä asiasta silloin niin piittaa, tai jos piittaa, niin vanhana on aikaa katua kaikkea turhanpäiväistä, vaikka sitten niitä tatuointeja.
Sitä en käsitä vieläkään, miten ne ihan totta vaikuttaa kenenkään muun elämään, kuin niiden, joilla niitä kuvia on...? En voi tajuta, miksi ihmisiä täällä haittaa naapurin likan/pojan tatskat.
[/quote]
Kyllä vaan ne joitain haittaa! Ovat niin rumia! Jos sinä olet sinut tatuointiesi kanssa, niin miksi tulet tätä ketjua lukemaan!?
Eikä ne pelkästään "dinosaurustenaikaanaikaan" eläneiden mielestä ole rumia. Minä olen syntynyt 80-luvun lopulla ja pidän tatuointeja rumina! Ja alemman työväen juttuina.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 02:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 23:53"]
Mulla on paljon tatskoja, ja mielestäni todella nättejä. Jos kuva kerran näyttää nätille paitaan painettuna, niin miksei ihoonkin?
Laatutatskat ei levahda, ja sittenkun väri haalistuu/sinertyy, voi sen värityttää uusiks.
Yleensä vanhempi sukupolvi pitää tatskoja rumina, ja se on ok, kun ei silloin dinosaurustenaikaan niitä niin olla totuttu näkemään ihmisillä (paitsi ehkä rikollisilla tai merirosvoilla).
Itse olen valmis nauramaan päin naamaa niille, jotka nauravat päin tatuointejani. Tarkoittaen siis, että olen valmis nauramaan päin teidän kurttuisia kasvojanne, koska ei kukaan nuori ihminen enää toisten tatskoista jaksa välittää. Naamaa näkemättä tietää, että täällä irkee +40 av-mammat.
Ja kyllä, siinä vaiheessa jos iho alkaa rupsahtaa ja roikkua, niin eipä se kuva sitä asiaa paranna eikä pahenna. Rupsahdus on rumaa oli tatskaa tai ei. Ja itelläni on selässä ja käsissä, ja harvemmin noilta kohdilta tatuointi ihan pilalle rupsahtaa, ja jos niin onkin, niin ei se käsi paljaana hyvältä näyttäs ilmankaan tatskaakaan, eli pitkät hihat päälle sit. Vanhana mummona tilanne saattaa olla todella ruma, mutta enpä usko että siitä asiasta silloin niin piittaa, tai jos piittaa, niin vanhana on aikaa katua kaikkea turhanpäiväistä, vaikka sitten niitä tatuointeja.
Sitä en käsitä vieläkään, miten ne ihan totta vaikuttaa kenenkään muun elämään, kuin niiden, joilla niitä kuvia on...? En voi tajuta, miksi ihmisiä täällä haittaa naapurin likan/pojan tatskat.
[/quote]
Kyllä vaan ne joitain haittaa! Ovat niin rumia! Jos sinä olet sinut tatuointiesi kanssa, niin miksi tulet tätä ketjua lukemaan!?
Eikä ne pelkästään "dinosaurustenaikaanaikaan" eläneiden mielestä ole rumia. Minä olen syntynyt 80-luvun lopulla ja pidän tatuointeja rumina! Ja alemman työväen juttuina.
[/quote]Siis tämä keskusteluko on tarkoitettu vain tatuointien ja tatuoitujen yksipuoliseen haukkumiseen? "Älä lue jos olet eri mieltä, äläkä varsinkaan kommentoi!!!!!!11"
Kannatatko mielipidediktatuuria laajemminkin? Ihan mielenkiinnosta - mikä on muuten oma sosioekonominen taustasi ja tämän hetken asemasi? Jotenkin tuntuu vahvasti siltä, ettette te anti-tatskafanaatikot ihan sitä kansakunnan terävintä kärkeä edusta...
[quote author="Vierailija" time="15.04.2013 klo 22:34"]
En ole elämässäni yhtään kantajaansa kaunistavaa tatuointia nähnyt. HYI!
No ehkä ne on jossain tapauksissa jotain kannanottoja, en tiedä.
[/quote]Hetkenhurmassa otetaan tatu niin se on sitten siinä!
Voihan sen nylkeä pois.