Kysy mielenterveysongelmaiselta
Kommentit (68)
mielenterveysongelmainen= mielisairas, hullu. piste.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:58"]
ethän hanki ikinä lapsia,ethän...
[/quote]
et saa hankkia lapsia siksi, koska PÄÄKOPPASI EI OLE KUNNOSSA! lapset kärsiin sinunlaisistasi vanhemista, ne ovat ne, jotka joutuvat maksumiehiksi mielisairaan ahneudesta saada lapsi.
Ennen kuin vastaan tähän niin haluaisin kysyä että miksi en saisi hankkia?
ap
[/quote]
[/quote]
"mielisairaan ahneudesta saada lapsi"
Ensinnäkin en ole mikään "mielisairas". Ja minulla on täysi samanlainen oikeus saada lapsia kuin sinullakin, ja niinkuin aiemmin jo mainitsin, että tietenkin hankkisin lapset vasta sitten kun mt-ongelmat ovat hallinnassa ja muutkin asiat kunnossa. Se että minulla on mielenterveysongelmia ei tarkoita etten ikinä olisi kykeneväinen huolehtimaan lapsesta. En ole kuitenkaan mikään pysyvästi sairas stereotypia "hullu"
ap
[/quote]
ap, tällä palstalla on valitettavasti karseeta porukkaa, älä edes vaivaudu keskustelemman niiden kanssa, kaikki me tiedämme että et ole milläänlailla hullu, kaukana siitä. Sinulla on ollut vaikea lapsuus ja sen takia kärsit. on aivan selvää että sinulla on aivan sama oikeus hankkia lapsia.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 11:58"]
ethän hanki ikinä lapsia,ethän...
[/quote]
et saa hankkia lapsia siksi, koska PÄÄKOPPASI EI OLE KUNNOSSA! lapset kärsiin sinunlaisistasi vanhemista, ne ovat ne, jotka joutuvat maksumiehiksi mielisairaan ahneudesta saada lapsi.
Ennen kuin vastaan tähän niin haluaisin kysyä että miksi en saisi hankkia?
ap
[/quote]
[/quote]
"mielisairaan ahneudesta saada lapsi"
Ensinnäkin en ole mikään "mielisairas". Ja minulla on täysi samanlainen oikeus saada lapsia kuin sinullakin, ja niinkuin aiemmin jo mainitsin, että tietenkin hankkisin lapset vasta sitten kun mt-ongelmat ovat hallinnassa ja muutkin asiat kunnossa. Se että minulla on mielenterveysongelmia ei tarkoita etten ikinä olisi kykeneväinen huolehtimaan lapsesta. En ole kuitenkaan mikään pysyvästi sairas stereotypia "hullu"
ap
[/quote]
ap, tällä palstalla on valitettavasti karseeta porukkaa, älä edes vaivaudu keskustelemman niiden kanssa, kaikki me tiedämme että et ole milläänlailla hullu, kaukana siitä. Sinulla on ollut vaikea lapsuus ja sen takia kärsit. on aivan selvää että sinulla on aivan sama oikeus hankkia lapsia.
Mitä lääkkeitä syöt? Itsellä menee Seroquel ja litiumia
Onko sulla kavereita tai ylipäätään ihmissuhteita? Tietävätkö sairaudestasi?
Olen kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivän työkaveri ja minusta tuntuu, että hän on taas huonommassa jamassa. Miten sinä haluaisit työkaverin regoivan? Yritänkö auttaa vai yritänkö "olla huomaamatta" vai mikä olisi hyvä lähestymistapa? Hän siis saa hoitoa ja on lääkityksellä, mutta olotilansa selkeästi vaihtelee ja nyt on minusta (maallikkona katsoen) aika huono vaihe...
aika noloa kertoa noin avoimesti kaikille että on hullu,
Bipo ei koskaan parane. Siinä on vaan hyviä huonoja kausia ja vähän parempia kausia. Bipo-diagnoosin vasta saaneen en mitään niin paljon kadu kuin sitä että tein lapsia ennen kuin tiesin olevani parantumattomasti sairas.
Jos olisin tiennyt diagnoosini aiemmin olisin jättänyt lapset tekemättä. Älä tee lasta, pelkkää kärsimystä lapselle elää hullun vanhemman kanssa.
t. Bipo 1. tyypin