Mistä tällaisia "Arjoja" aina löytyykin
Eikö muka normaalia miestä löydy kun pitää jännishuijareihin haksahtaa.
Kommentit (55)
Oli kuitenkin sen verran välkky ettei rahojaan menettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan hakis seuraa kauempaa kuin mihin itse noin tunnissa pääsisi? Tollaset "amerikan sotilaat" on just helpoiten vältettäviä huijareita.
No ehkä se kertoo naisten rajattomasta eksotiikka fetissistä että nämä huijarit saa edes mätsejä.
Ei nämä kauempana sijaitsevat ole aina välttämättä huijareita.
Itsellä oli kaukosuhde Espanjassa asuvan kanssa eikä hän multa saanut euroakaan.
Mun mielestä on hyvä pitää silmät auki myös muissa maissa asuvien suhteen, mutta kannattaa pitää maalaisjärki mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan hakis seuraa kauempaa kuin mihin itse noin tunnissa pääsisi? Tollaset "amerikan sotilaat" on just helpoiten vältettäviä huijareita.
No ehkä se kertoo naisten rajattomasta eksotiikka fetissistä että nämä huijarit saa edes mätsejä.
Itsellä oli kaukosuhde Espanjassa asuvan kanssa eikä hän multa saanut euroakaan.
Mun mielestä on hyvä pitää silmät auki myös muissa maissa asuvien suhteen, mutta kannattaa pitää maalaisjärki mukana.
Mitä iloa on jostain Espanjassa asuvasta tyypistä? Jos ite mätsäisin vaikka espanjattaren kanssa niin en edes alottais keskustelua koska en ole menossa Espanjaan eikä hän todellakaan olisi tänne pohjoiseen tulossa.
Unelmien mies: komea, lihaksikas, varakaskin...
Mutta! Eihän naiset pidä muskeleista ja ulkonäkö ja raha eivät merkitse!(omien sanojenne mukaan siis)
?
Muita, joiden mielestä tuon Arjankin viestit olivat hieman outoja?
Miksi nuo toimittajien keksimät nimet on aina noin outoja. "Arja" on todennäköisemmin 70 v eikä 50 v. Viiskymppisen keksityksi nimeksi sopisi paremmin joku Katja, Sari tai Minna.
"Arjan päässä kilisi ja kolisi" 😳 Siis pilkkaako toimittaja tuota naista, kun tuolla tavalla kirjoittaa hänestä?
Miten joku voi oikeasti olla niin tyhmä. Eikä edes vielä kovin vanha, vain viisikymppinen. Oliko joku pubiruusu? Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä kyllä...
Missä se nakukuva. Pitää julkasta että muita voidaan varottaa.
On hyvin epätodennäköistä, että joku esittelisi ammattiaan ekana netissä (vielä asuin) jos deittailee. Varsinkin arkaluontoiset alat. Lisäksi osalla on kumppani ja perhe ihan omassa maassa, ollut jo nuoresta lähtien tai uusi sieltä. Kuka nyt kiinnostuisi edes mistä tahansa kaukaisesta maasta jossa on koko ajan talvi, että sieltä olisi kumppani pakko saada. Genetiikka on myös erilaista eri maissa.
Oisko koko juttu toimittajan päästä, niin kliseinen tuo "amerikkalainen sotilas".
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi oikeasti olla niin tyhmä. Eikä edes vielä kovin vanha, vain viisikymppinen. Oliko joku pubiruusu? Aivan käsittämätöntä tyhmyyttä kyllä...
Mielestäni ei käsittämätöntä tyhmyyttä. Osasi kuitenkin toimia oikein, ei menettänyt rahaa. Jos olisi tehnyt käsittämättömän tyhmästi, ei olisi ruvennut miettimään, googlaamaan ja olisi lähettänyt rahat.
60+ ämmätjotka näihin haksahtavat ovat kyllä päästään pahasti vialla tai sitten omaavat erittäin harhaisen käsityksen itsestään ja viehättävyydestään. Sama koskee miehiä, jotka kuvittelevat, että nuorempi nainen on kiinnostunut mistään muusta kuin idiootin rahoista.
Minua mietityttää, että vielä on ihmisiä jotka näihin "amerikkalaisiin sotilaisiin" haksahtaa, vaikka tästäkin ilmiöstä on kaikkialla varoitettu jo varmaan 10 vuotta. Tämä "Arja" ei ollut edes mikään 70+. Voi voi🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo toimittajien keksimät nimet on aina noin outoja. "Arja" on todennäköisemmin 70 v eikä 50 v. Viiskymppisen keksityksi nimeksi sopisi paremmin joku Katja, Sari tai Minna.
Juuri näin. Arja on kuitenkin pääpiirteissään vähän vanhemman naisen nimi.
Eikös nämä ole yleensä vanhempia naisia, joilla on yksinäisyyttä ja tunnepuolen ongelmia? Jotkut saattavat jopa aavistaa, että juttu on feikkiä, mutta haluavat niin kovasti uskoa satuun, että jättävät järjen äänen kuulematta. Vähän sama juttu kuin lapset uskovat joulupukkiin, vaikka kaverit sanoisivat, ettei se ole totta. Kun ihminen haluaa uskoa johonkin, niin silloin hän uskoo siihen. Tuollaiseen satuun haksahtavat tietynlaiset ihmiset, joilla on tietynlaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on jostain Espanjassa asuvasta tyypistä? Jos ite mätsäisin vaikka espanjattaren kanssa niin en edes alottais keskustelua koska en ole menossa Espanjaan eikä hän todellakaan olisi tänne pohjoiseen tulossa.
Hyvin paljon iloa, oli mun elämäni paras parisuhde tähän mennessä ja tuota on mukava muistella kiikkustuolissa vanhana vaikka ei yhteen lopulta muutettukaan.
Näissä täytyy aina pitää mielessä, että lopulta kumpikaan ei ehkä pysty muuttamaan toiseen maahan. Se on niin valtava elämänmuutos.
Vierailija kirjoitti:
60+ ämmätjotka näihin haksahtavat ovat kyllä päästään pahasti vialla tai sitten omaavat erittäin harhaisen käsityksen itsestään ja viehättävyydestään. Sama koskee miehiä, jotka kuvittelevat, että nuorempi nainen on kiinnostunut mistään muusta kuin idiootin rahoista.
Tarviiko nyt ämmitellä kuitenkaan? Annat itsestäsikin vähän idioottimaisen vaikutelman.