Tuossa yläpalkissa OP:n mainos ja outo lapsi
Mikä tuota lasta vaivaa? Vai onko se lapsi ollenkaan? Silmät eri puolella päätä ja jotenkin kummallisen näköiset. Vai onko se aikuinen?
Kommentit (34)
Höh, mulla näkyy joku turvaistuin mainos ja ihan normaalin näköinen poika näyttää kuvassa olevan.
Joku tais sanoa, että näyttää ihan draculalta ja olen samaa mieltä. Aivan kamala mainos ja saa ainakin mun katseen heti mainoksesta pois.
Ai se OP:n mainos missä oli sellainen naurava vauveli jonka kättä pusitettiin? Ei näy mulla nyt vaan Zalandon mainos.
Mutta se vauva on aivan yli-ihana, niin ihana että rattaista varastaisin!
Juu, ei ole pusi-vauvan kuvaa tuossa.
On lapsi, joka näyttää eehhh... ei nyt oudolta, mutta jokin kuvassa häiritsee. Kummallinen valaistus kuvaa otettaessa kenties.
Oli mikä lie syy, niin tulee Omen mieleen.
On kyllä hyvin kummallinen. Hyvin kummallinen.
Ihan kuin olisi kajalilla maalatut silmät. Mainos siis Osuuspankin kiinteistökeskus. Vaihtelee päivän mittaan, mutta on nyt tuolla.
"Heräsin juuri päiväunilta, ja kohta tulen imemään veresi."
Ei ihme että koulukiusaajia on helvetisti jos jo aikuisten erilaisuuden sietokyky on tätä luokkaa.
Onnea vaan, olevien ja tulevien kiusaajien vanhemmat, well done.
Kuka tahtoo katsella mainoksia, kun Adblock on olemassa?
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 08:44"]
Ei ihme että koulukiusaajia on helvetisti jos jo aikuisten erilaisuuden sietokyky on tätä luokkaa.
Onnea vaan, olevien ja tulevien kiusaajien vanhemmat, well done.
[/quote]
No ehka tassa on enemman kyse siita yleisesta ilmiosta, etta kuvankasittelyn takia tulee omituisia kuvia, joissa ihmiset ei enaa nayta ihmisilta, vaan joltain kauhunukeilta. Alkuperaisen lapsen ulkonaon kanssa talla ei varmaan oo mitaan tekemista.
Voisin kyllä väittää, että kuvaaja on tainnut epäonnistua aika reippaasti. Poika näyttää ihan normaalilta, mutta pojan ilmeisesti innostuneeksi tarkoitettu ilme ja asento ei oikein toimi. Eikä kai ole pojan vika, että maitohampaat ylhäältä edestä ovat lähteneet.
Sama kuva tuli vastaan paikallislehdessä :(
Hiukan pelottavan näköinen kuva. Tulee mielen GÅunther Grassin Peltirumpu .elokuva.
Hyvää vaihtelua! Aina niitä suloisia mammanmussukoita kuvissa, ei jaksais enää.
Onko toi kakara tyttö vai poika?
Ei nimittäin erota...
Ottamatta aiheeseen kantaa, itse mainos on tuolla: http://aka-cdn-ns.adtech.de/apps/379/Ad9534331St3Sz225Sq104947716V0Id1/OP_Leikkipaikka_980x120px.jpg
Olen katsonut samaa. Pirullisesti näköinen penska.