Mitä olette mieltä 36-vuotiaasta naisesta joka
nautii perheen kanssa olemisesta, nautti työstään vaika papereita ei lukion jälkeen mistään koulusta ole, päällikkö-tehtävä), nauttii kavereiden tapaamisesta harrastusten (golf, kuntosali) merkeissä ja järjestää juhlia ystäville pari kertaa vuodessa. Lukee paljon, katsoo televisiota vähemmän mutta sitäkin, tykkää siivoamisesta ja puutarhaa vasta suunnittelee, rakastaa ruoanlaittoa ja viinejä, inhoaa eripuraa ja vähättelyä, potee kroonista vauvakuumetta ja on käynyt intin?
Lyhyt analyysi, kiitos :)
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:25"]
Ihan kiva nainen, perusnainen. Käyttää kesällä vaaleanpunaista pikee-paitaa ja valkoisia capreja. Asuu diplomi-insinöörimihensä ja lastensa kanssa Länsi-Pakilassa ja heillä on mäyräkoira. Näyttää omasta mielestään tosi paljon kiinteistökaisalta ( kasvoista ) ja itse asiassa joku on joskus tästä yhdennäköisyydestä huomauttanutkin. Pitää sisustamisesta ja haluaisi kodistaan New England - tyylisen, mutta mies ei halua luopua vanhasta Askon nahkasohvasta. Tällä hetkellä: tullut juuri saunasta, on kylpytakki yllään ja ottaa parhaillaan lauatselle itse tekemänsä herkullista kanasalaattia....
[/quote]
hele.... mikäs meedio se sinä oot?
t.ap :D
Heh, Katson vaan tästä mun kristallipallosta:DD. Mitä muuta haluat tietää?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:46"]
Olen sitä mieltä, että Sinä ap haluat av-laisilta paaaaaljon kehuja.
[/quote]
Kehuja ja kateutta. Kehuja haluaa ja synnyttää kateutta. Mutta mokasi todellakin siinä kun jäi jauhamaan asiasta joka paljastuu suurimmaksi kompleksiksi, koulutus. Tai ehkä hän juuri sitä halusi tälla paikata? Saamalla kovasti kehuja muuten luettelemastaan elämäntyylistään, saisi korvattua alemmuudentunteen liittyen kolun käyntiin. "Hei, mulla menee näin hyvin vaikken oo käyny kouluja".
Varmaan ihan ok ja kiva ihminen, ja hyvän elämän on saanut kasaan ja on tyytyväinen. Vain pieni huono itsetunto, joka pakotti esimerkiksi kyselemään muitten mielipiteitä omista kulisseistaan.
Ap, millä alalla työskentelet? Oletko töissä perheyrityksessä?
Kerrotko myös, ovatko nuo alaisinasi työskentelevät akateemisesti koulutetut koulutustaan vastaavassa työssä?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:25"]
Kerrotko myös, ovatko nuo alaisinasi työskentelevät akateemisesti koulutetut koulutustaan vastaavassa työssä?
[/quote]
Ap taas paikalla :)
Olen it-alalla ja noista korkeasti koulutetuista löytyy omalla alalla olevia, löytyy pari FM:ää, pari kadettikoulun käynyttä ja oikeustieteen kandi. Itse olen ajatunut tälle alalle mutta viihdyn työssäni.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 00:33"]
Ap, millä alalla työskentelet? Oletko töissä perheyrityksessä?
[/quote]
En, meitä on maailmanlaajuisesti tuhansia ja olen nykyisessä työpaikssani työskennellyt nyt 2v.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:46"]
Olen sitä mieltä, että Sinä ap haluat av-laisilta paaaaaljon kehuja.
[/quote]
Kehuja ja kateutta. Kehuja haluaa ja synnyttää kateutta. Mutta mokasi todellakin siinä kun jäi jauhamaan asiasta joka paljastuu suurimmaksi kompleksiksi, koulutus. Tai ehkä hän juuri sitä halusi tälla paikata? Saamalla kovasti kehuja muuten luettelemastaan elämäntyylistään, saisi korvattua alemmuudentunteen liittyen kolun käyntiin. "Hei, mulla menee näin hyvin vaikken oo käyny kouluja".
Varmaan ihan ok ja kiva ihminen, ja hyvän elämän on saanut kasaan ja on tyytyväinen. Vain pieni huono itsetunto, joka pakotti esimerkiksi kyselemään muitten mielipiteitä omista kulisseistaan.
[/quote]
Hmm, mielenkiintoista että ap:n koulutus oli se mihin sinäkin puutuit. Mikään muu listalla ei herttänyt ajatuksia? Sulle on hirvittävän tärkeää koulutus, taidat olla niitä palstan akateemisia joiden elämässä ei ole tapahtunut mitään sitten opiskeluvuosien?
Ihan mukavalta tuo vaikuttaa, ei varmaan valittamista
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 09:25"]
[/quote]
Ap taas paikalla :)
Olen it-alalla ja noista korkeasti koulutetuista löytyy omalla alalla olevia, löytyy pari FM:ää, pari kadettikoulun käynyttä ja oikeustieteen kandi. Itse olen ajatunut tälle alalle mutta viihdyn työssäni.
[/quote]
Hymiöiden määrästä huomaa, että ei ole paljon koulunpenkkiä kulutettu.
Olen sitä mieltä kyseisestä naisesta, että hänen elämässään on kaikesta täydellisyydestä huolimatta jokin tyhjiö, koska hakee täältä kehuja ja hyväksyntää itselleen ja elämälleen. Vai onko kyseessä ihan vaan huono itsetunto ja alemmuudentunto suhteessa muihin ihmisiin.?
Noin 15 vuoden jalkeen nainen on huomattavasti muutunut verrattuna 20v.
Kerropas ap aiotko kannustaa lapsiasi opiskelemaan? Siis enemmän kuin pelkän peruskoulun ja lukion?
[quote author="Vierailija" time="14.04.2013 klo 12:25"]
Kerropas ap aiotko kannustaa lapsiasi opiskelemaan? Siis enemmän kuin pelkän peruskoulun ja lukion?
[/quote]
Ehdottomasti. Eihän tämä ole minullekaan ollut tietinen päätös, että enpä aio valmistua mistään. Varmaan jossain vaiheessa suoritan jonkin alaani liittyvän tutkinnon, mutta mitään kiirettä ei ole eikä tähän mennessä ole ongelmaa tutkinnon puutteesta ollut työpaikkaa vaihtaessakaan.
t.ap
olet onnellinen ja osaat arvostaa pieniä asioita. Lyhyt analyysini :)
Tasapainoinen ihminen, joka on tehnyt elämästään sellaista kun on itse halunnut.
Muuten ihan järkevän oloinen, mutta joku outo särö itseluottamuksessa tai/ja arvostelukyvyssä, kun kyselee mielipiteitä täällä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 21:10"]
Muuten ihan järkevän oloinen, mutta joku outo särö itseluottamuksessa tai/ja arvostelukyvyssä, kun kyselee mielipiteitä täällä.
[/quote]
eikö täällä kysellä mielipiteitä haamuviivoista asuntolainan marginaaliin
t.ap
Jos ei ole viitsinyt tai kyennyt opiskelemaan omaa alaansa lainkaan tai ainakaan todistukseen asti, on jäänyt paitsi suuresta määrästä pohjatietoa ja teoriaa. Sitä ei käytännön työelämä korvaa. Kyllä jokainen pystyy nauttimaan omasta elämästään, jos vain haluaa, mutta kaikilla ei ole tarpeeksi pitkäjänteisyyttä tai älykkyyttä opiskella. Pidän kuvailemaasi ihmistä siis vähän tyhmänä. Suorastaan wt:nä.
Itsekäs, pinnallinen, epävarma (välttää konfliktia), miellyttäjä.
Hups! piti sanomani: ne ovatkin sama älykkyysosamäärä, jos joku huomaa että ERI testeillä mitatut. Älykkyys ei voita huolellisuutta!