Mitä olette mieltä 36-vuotiaasta naisesta joka
nautii perheen kanssa olemisesta, nautti työstään vaika papereita ei lukion jälkeen mistään koulusta ole, päällikkö-tehtävä), nauttii kavereiden tapaamisesta harrastusten (golf, kuntosali) merkeissä ja järjestää juhlia ystäville pari kertaa vuodessa. Lukee paljon, katsoo televisiota vähemmän mutta sitäkin, tykkää siivoamisesta ja puutarhaa vasta suunnittelee, rakastaa ruoanlaittoa ja viinejä, inhoaa eripuraa ja vähättelyä, potee kroonista vauvakuumetta ja on käynyt intin?
Lyhyt analyysi, kiitos :)
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:20"]
Nämä ap:n vastaukset kertovat paljon enemmän kuin avauspuheenvuoro :)
[/quote]
Hyvin kiteytetty. ;)
MIlenkiintoista. eli koska minulla ei ole paperia valmistumisesta mistään koulusta lukion jälkeen olen automaattisesti WT, outo ja tylsä. Kumma kyllä korkeakoulun käyneet ihmiset ovat todenneet näyttöni ja asettaneet siihen asemaan missä nykyään olen saati korkeakoulun käynyt mies huolinut vaimoksen ja lastensa äidiksi ;) Kiitos, av:ltä saa av-vastauksia :D
Ihan kiva nainen, perusnainen. Käyttää kesällä vaaleanpunaista pikee-paitaa ja valkoisia capreja. Asuu diplomi-insinöörimihensä ja lastensa kanssa Länsi-Pakilassa ja heillä on mäyräkoira. Näyttää omasta mielestään tosi paljon kiinteistökaisalta ( kasvoista ) ja itse asiassa joku on joskus tästä yhdennäköisyydestä huomauttanutkin. Pitää sisustamisesta ja haluaisi kodistaan New England - tyylisen, mutta mies ei halua luopua vanhasta Askon nahkasohvasta. Tällä hetkellä: tullut juuri saunasta, on kylpytakki yllään ja ottaa parhaillaan lauatselle itse tekemänsä herkullista kanasalaattia....
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:24"]
MIlenkiintoista. eli koska minulla ei ole paperia valmistumisesta mistään koulusta lukion jälkeen olen automaattisesti WT, outo ja tylsä. Kumma kyllä korkeakoulun käyneet ihmiset ovat todenneet näyttöni ja asettaneet siihen asemaan missä nykyään olen saati korkeakoulun käynyt mies huolinut vaimoksen ja lastensa äidiksi ;) Kiitos, av:ltä saa av-vastauksia :D
[/quote]
Et siis vieläkään tajunnut vaan jumitat vain omassa kompleksikohdassasi, koulutuksessa, ja jankutat siitä. Voi sinua. :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:25"]
Ihan kiva nainen, perusnainen. Käyttää kesällä vaaleanpunaista pikee-paitaa ja valkoisia capreja. Asuu diplomi-insinöörimihensä ja lastensa kanssa Länsi-Pakilassa ja heillä on mäyräkoira. Näyttää omasta mielestään tosi paljon kiinteistökaisalta ( kasvoista ) ja itse asiassa joku on joskus tästä yhdennäköisyydestä huomauttanutkin. Pitää sisustamisesta ja haluaisi kodistaan New England - tyylisen, mutta mies ei halua luopua vanhasta Askon nahkasohvasta. Tällä hetkellä: tullut juuri saunasta, on kylpytakki yllään ja ottaa parhaillaan lauatselle itse tekemänsä herkullista kanasalaattia....
[/quote]
hele.... mikäs meedio se sinä oot?
t.ap :D
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:27"]
[/quote]
Et siis vieläkään tajunnut vaan jumitat vain omassa kompleksikohdassasi, koulutuksessa, ja jankutat siitä. Voi sinua. :)
[/quote]
Jaa, jos en olisinsitä tuollamaininnut niinsinäkin kommentoisit toisin .) Onneksi elämässä pärjää ihan omana itsenään ei jollaqin 15 v vanhoilla papereilla)
Lässyn lässyn. Ketään ei kiinnosta. Lukeudut niihin jotka facebookisaa päivittävät kuntosalikäyntejään.
Haaveili nuorena Blackie Lawlessin rakastelevan tätä. Ei ole uskaltanut kertoa tätä kenellekään. Oikeasti hyvin tavallisen oloinen pikkurouva, jolla on koulutuskompleksi ja koittaa päteä yksityiselämässään toisarvoisilla asioilla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:32"]
Lässyn lässyn. Ketään ei kiinnosta. Lukeudut niihin jotka facebookisaa päivittävät kuntosalikäyntejään.
[/quote]
Ehei, ne ei kuulu muille eikä varmasti kiinnosta ketään
t.ap
Haaveili nuorena Blackie Lawlessin rakastelevan tätä. Ei ole uskaltanut kertoa tätä kenellekään. Oikeasti hyvin tavallisen oloinen pikkurouva, jolla on koulutuskompleksi ja koittaa päteä yksityiselämässään toisarvoisilla asioilla.
[/quote]
Kuka hemmetti on Blackie Lawless? :D Nyt täytyy googlettaa
t.ap
Luultavasti omaa hyvin vähän ystäviä, kun tarvitsee täällä kirjoitella moisia juttuja ja nostattaa itsetuntoaan. EI ole tyytyväinen elämäänsä, sehän on tässä lähtökohta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:33"]
[/quote]
Ehei, ne ei kuulu muille eikä varmasti kiinnosta ketään
Hyvä niin !
t.ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
Jaa, jos en olisinsitä tuollamaininnut niinsinäkin kommentoisit toisin .) Onneksi elämässä pärjää ihan omana itsenään ei jollaqin 15 v vanhoilla papereilla)
[/quote]
Ja edelleen... ;)
Kyllä se siitä, ja ihan hyvin sulla menee. Ehdit vielä vanhempanakin opiskella vaikka yliopistotasolla, jos se tuntuu jollakin tapaa piikiltä lihassasi vielä myöhemminkin.
[/quote]
t.ap
[/quote]
Jahas, että sellanen Urho Tulitukka; mistä hänet pitäisi tuntea/tietää?
t.ap
Veikkaan että ap on porvoosta, mutta ihmettelen miksi ketju on niin suosittu. Ettei vain pikkiriikkinen kateudenpisto saa aikaan näin voimakkaan vyöryn? Kateus siitä kun tinen on elämäänsä tyytyväinen? Ja mitä ap nyt noilla analyyseillä tekee, ei mitään.
[/quote]
t.ap
[/quote]
36v eikä ole koskaan kuullutkaan Blackie Lawlessista, ei tuo nyt monellekaan merkittävä henkilö ole ollut, mutta takuulla olisi joskus kuullut koulun poikien puhuvan tästä hahmosta, jos ei olisi ollut vielä 15-vuotiaana heppafantasioissaan nurkassa kyhjöttämässä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja edelleen... ;)
Kyllä se siitä, ja ihan hyvin sulla menee. Ehdit vielä vanhempanakin opiskella vaikka yliopistotasolla, jos se tuntuu jollakin tapaa piikiltä lihassasi vielä myöhemminkin.
[/quote]
en usko että tarvitsen niitäpapareita mihinkään :) Jos miellä tulee Major Incident niin sitä ei mikään koulutus selvitä saati että asiakasta kiinnosta mun todistus
Nämä ap:n vastaukset kertovat paljon enemmän kuin avauspuheenvuoro :)