Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? Ahdistaa ihan kamalasti! Mies teki minusta rikosilmoituksen :(

Vierailija
12.04.2013 |

Tilanne on lyhykäisyydessään tämä: Mies teki rikosilmoituksen minusta kun olen lukenut hänen tekstiviestejä ja sähköpostia. Ei kuitenkaan vienyt asiaa eteenpäin eli käräjille ei mene. Poliisi soitti ja mieskin oli sitten sitä mieltä, että voidaan keskenämme sopia asia. Mutta en pääse yli tuosta millään! Tuntuu järkyttävältä, että oma aviomies on kuin pahin vihollinen ja tekee noin! Tiedän kyllä toimineeni väärin lukiessani niitä, mutta siihen on ollut kyllä aikamoisen pätevä syy.

Olemme siis avioliitossa, mies on pettänyt aiemmin vuosikausia sitten. Olrmme sopineet asian ja menty yhdessä eteenpäin. Nyt vähän aikaa sitten vaistosin miehen käytöksestä, että salailee jotain, piti puhelinta aina tiukasti mukanaan ja käytös minua kohtaan oli outoa. Kerran sitten jätti puhelimen pöydälle, tartuin siihen ja niinhän siellä oli tekstiviestejä kahden eri naisen kanssa, toisen kanssa suunniteltu tapaamisia ja toisen kanssa suoria seksiviestejä :'(. Oon tyytyväinen, että asia tuli ilmi, vaikka tietenkin väärin tein kun luin toisen tekstarit..myös sen vuosien takaisen pettämisen "alkutaipaleen" käräytin lukemalla miehen lähettämiä intiimejä tekstareita silloiselle naiselle.

Tuo sähköpostilukeminen oli sellainen, että miehen maili tulee nyt vähän aikaa pojan kännykkään (että saa ladattua googletilin kautta muutaman pelin). Poika sanoi, että siihen on tullut jotain lippuja. Otin pojan puhelimen ja katsoin (maili siis aukeaa siihen etusivulle ilman salasanoja tms), josta tuli ilmi, että mies oli varannut itselleen lentoliput parin päivän päähän ja minulle ei kerrottu mitään! Muuten en todellakaan miehen sähköposteille mene kun ei ole salasanojakaan. Tästä mies suuttui ja riensi poliisilaitokselle ja samalla ilmoitti nuo tekstarijutut.

Asiaa on puitu ja sovintoa tehty, mutta päivä päivältä tuo rikosilmoituksen tekeminen tuntuu yhä kamalammalta! Kommentteja!

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairas äiijä, ei oo todellinen. Lähde nainen hyvä..

Vierailija
22/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ota ja lähde.  Sinä et ansaitse tuollaista kohtelua aviomieheltäsi, jonka kuuluisi olla uskollinen ja luotettava kumppani. Voit paremmin,  kun et pidä lähelläsi negatiivista ilmapiiriä luovia ihmisiä. Voimia muutokseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tehnyt tosi kurjasti sinua kohtaan. Toisen viestien lukeminen on periaatteessa väärin, mutta tässä tapauksessa sinulla oli syytä epäillä miestä ja osuit aivan oikeaan. Vaikuttaa siltä, että mies ei voi myöntää syyllisyyttään, vaan yrittää kaataa kaiken sinun niskaasi :(

Vierailija
24/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt pää pystyyn. Olen elänyt samanlaisia asioita kuin sinä, tiedän miltä sinusta tuntuu. Päästä itsesi tuosta irti. Lähde. Mene.

Millään rikosilmoituksellakaan ei ole tässä mitään merkitystä, unohda se (paitsi se merkitys, että mies on aivan uskomattoman häikäilemätön). Tiedät kyllä, kuka tässä on kiero, ja se et ole sinä.

Ja vielä: olen elänyt niin samanlaiset kuviot...

Vierailija
25/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Porvooseen !

Vierailija
26/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi. Jos on tositarina, niin oletpa kyllä varsinaisen helmen saanut mieheksesi. Ihan sairas suhde, parisuhteeksihan sitä ei voi sanoa jos kuvioissa pyörii kolmansia ja neljänsiäkin osapuolia.

Pettäminen on ehkä kuitenkin pahempi juttu kuin tuo typerä rikosilmoitus, luulis että poliisitkin nauravat partaansa tuollasen pettäjäukon rikosilmoitukselle.... Tee vasta-rikosilmoitus henkisestä väkivallasta....?! Heh, voin kuvitella ukkosi nakkelemassa niskojaan,   " on se kumma kun ei voi enää vaimoonkaan luottaa vaan menee ja lukee sähköpostini"

Vierailija
27/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä mies :D  onks tää provo?

Mä lähtisin lätkimään niin että ovet paukkuu.

Ottaisin lapsen mukanani ja hakisin yksinhuoltajuutta.

Pettäminen on on AVIORIKOS

Vierailija
28/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keksii mitä vaan jotta sinun tekemä juttu olisi "pahempi" ja hän voisi olla se uhri, raukka, ja syytön. Mulla on kokemusta tämmösestä tyypistä. Mun ex saattoi tehdä esim. niin että lähti pe keilaamaan ja tuli takasin ma aamuna. Jos siitä yritti puhua, käänsi keskustelun siihen miten mä olin joskus 7v sitten sanonut hänen äidilleen jotain ilkeästi jne...Ei semmosen kanssa voi vaan mistään puhua ja kannattaa häipyä tollasesta suhteesta mahdollisimman pikaisesti.

Vierailija
29/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teet sovintoa tai ylipäätään puit parisuhteenne tilaa miehen kanssa, joka 

1) on pettänyt sinua ennenkin

2) on pettänyt sinua jälleen

3) on ajanut sinut tilanteeseen, jossa et voi yhtään luottaa, ja saat aina vain lisää syytä siihen, vaikka itsekin rikot tietysti luottamuksen (ja lakia).

4) salailee ja vehkeilee selkäsi takana 

5) ei edes yritä kunnioittaa sinua

6) varailee lentomatkoja kertomatta sinulle

7) tekee sinusta rikosilmoituksen (juu, ei saa lukea toisen kännykästä viestejä mutta asia rinnastettavissa punaisia valoja päin kävelemiseen tai vaikkapa toisen haukkumista tyhmäksi eli kunnianloukkaus).

En suostuisi hetkeäkään elämään enää tuollaisen ihmisen kanssa, ja kyllä, syyllistäisin miestä itseään siitä, että hän on ajanut minut katsomaan kännykkäänsä. 

Jos jostain mielenhäiriöstä suostut miestä vielä katselmaan, niin vaadi nyt ihmeessä ainakin nämä:

1) menette pariterapiaan

2) mies on sinulle ehdottoman rehellinen

3) saat katsoa hänen kännykkänsä ja sähköpostinsa pyynnöstä

4) olette suhteessa vapaaehtoisesti, ja jos toisesta haluaa eroon, sanotaan se suoraan ENNEN kuin ryhdytään mihinkään seläntakaiseen puuhaan

Vierailija
30/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuuden rikkominen on rikos, pettäminen ei ole. 

Mutta moraalisessa mielessä on ihan selvää, että pettäminen on noista se paljon pahempi asia. 

Avioero kuulostaa aika hyvältä vaihtoehdolta. Jos suoraan sanon, niin sinun olisi kannattanut lähteä tuollaisesta suhteesta jo ajat sitten. Mies kuulostaa lähes persoonallisuushäiriöiseltä. On vaikea ajatella, millainen normaali mies tekisi rikosilmoituksen kirjesalaisuuden rikkomisesta, kun on itse jäänyt kiinni pettämisestä.

Vierailija
31/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sovintoa sä vaan hierot ;D Just.

Vierailija
32/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luottamus on kertaalleen mennyt niin osa antaa puolisolleen vielä toisen tilaisuuden. Jos sen mokaa niin se oli sitten siinä. Tässä tapauksessa miehesi mokasi ja yrittää vielä syyllistää sinua.

Kostoksi tehty rikosilmoitus ei tässä ole se tärkeä asia. Se vain osoittaa miehesi olevan mulkku, jonka jo pettämisestä tiesitkin. On aika ryhtyä miettimään elämää eteenpäin ilman kyseistä miestä eli huoltajuus- ja asuntoasioiden selvitys vireille. 

Vierailija
33/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti kerran,

petti toisen kerran,

neljännen,

viidennen,

pettää torstaina,

pettää ensi kesän keskiviikkona,

pettää siis sua niin kauan, kuin sinä olet kuvioissa. Ei tuollainen mies muutu ikinä. Neuvon sinua kahdella sanalla: NOSTA KYTKINTÄ!

Vierailija
34/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut porvooseen. Kyllä se siitä. 

Vierailija
35/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 22:40"]

Sinä olet tehnyt rikoksen, joten  olet rikollinen. Ei tässä ole mitään epäselvää. Tajuatko yhtään, että tuo teko on laissa määäritelty rikokseksi? Pettäminen ei ole. SINÄ olet se pahin vihollinen.

[/quote]

Tajuatko yhtään kuinka pahasti sun päässäsi vippaa?? SINÄ olen se pahista pahin.

Vierailija
36/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 22:45"]

Mies on tehnyt tosi kurjasti sinua kohtaan. Toisen viestien lukeminen on periaatteessa väärin, mutta tässä tapauksessa sinulla oli syytä epäillä miestä ja osuit aivan oikeaan.

[/quote]

Ei "periaatteessa väärin", vaan rikollista. Älä nyt viitsi. Viestien lukemisesta voi saada max 1 v vankeutta.

Vierailija
37/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä estää eroamasta?

Vierailija
38/117 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi koskaan ajanut ylinopeutta?

Puhunut kännykään ajaessa?

Juu, samanlainen rikos on tuo kirjesalaisuuden rikkominen. Annan veden valua hanhen selästä.

Miehesi on lapsellinen ja luulee voivansa tehdä mitä vaan. Pokkaa näyttää olevan.

Sapettaa, että on tuhlannut mun maksamia verorahoja ja poliisin työaikaa tuollaiseen.

Vierailija
39/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se älähtää, johon kalikka kalahtaa...

kauanko ajattelit miehesi pettämistä katsella?

Vierailija
40/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa siltä, että ukko teki rikosilmoituksen jotta voi käyttää sitä hyväksi sinua vastaan esim. huoltajuusasiassa. Tosi laskelmoiva tyyppi. Lähde hyvä ihminen. Kun ukon pitäisi katua ja olla pahoillaan siitä, että aiheutti sulle mielipahaa niin se tekee rikosilmoituksen. Kuulostaa sairaalta.