Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? Ahdistaa ihan kamalasti! Mies teki minusta rikosilmoituksen :(

Vierailija
12.04.2013 |

Tilanne on lyhykäisyydessään tämä: Mies teki rikosilmoituksen minusta kun olen lukenut hänen tekstiviestejä ja sähköpostia. Ei kuitenkaan vienyt asiaa eteenpäin eli käräjille ei mene. Poliisi soitti ja mieskin oli sitten sitä mieltä, että voidaan keskenämme sopia asia. Mutta en pääse yli tuosta millään! Tuntuu järkyttävältä, että oma aviomies on kuin pahin vihollinen ja tekee noin! Tiedän kyllä toimineeni väärin lukiessani niitä, mutta siihen on ollut kyllä aikamoisen pätevä syy.

Olemme siis avioliitossa, mies on pettänyt aiemmin vuosikausia sitten. Olrmme sopineet asian ja menty yhdessä eteenpäin. Nyt vähän aikaa sitten vaistosin miehen käytöksestä, että salailee jotain, piti puhelinta aina tiukasti mukanaan ja käytös minua kohtaan oli outoa. Kerran sitten jätti puhelimen pöydälle, tartuin siihen ja niinhän siellä oli tekstiviestejä kahden eri naisen kanssa, toisen kanssa suunniteltu tapaamisia ja toisen kanssa suoria seksiviestejä :'(. Oon tyytyväinen, että asia tuli ilmi, vaikka tietenkin väärin tein kun luin toisen tekstarit..myös sen vuosien takaisen pettämisen "alkutaipaleen" käräytin lukemalla miehen lähettämiä intiimejä tekstareita silloiselle naiselle.

Tuo sähköpostilukeminen oli sellainen, että miehen maili tulee nyt vähän aikaa pojan kännykkään (että saa ladattua googletilin kautta muutaman pelin). Poika sanoi, että siihen on tullut jotain lippuja. Otin pojan puhelimen ja katsoin (maili siis aukeaa siihen etusivulle ilman salasanoja tms), josta tuli ilmi, että mies oli varannut itselleen lentoliput parin päivän päähän ja minulle ei kerrottu mitään! Muuten en todellakaan miehen sähköposteille mene kun ei ole salasanojakaan. Tästä mies suuttui ja riensi poliisilaitokselle ja samalla ilmoitti nuo tekstarijutut.

Asiaa on puitu ja sovintoa tehty, mutta päivä päivältä tuo rikosilmoituksen tekeminen tuntuu yhä kamalammalta! Kommentteja!

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitten ihmeellisten rikoshuutelijoiden päähän ei mene muutama seikka:

a) laki ei ole sama asia kuin moraali

b) joskus lain rikkominen kannattaa, kuten silloin kun saa kiikkiin pettäjämulkvistin. Hymyilisin hiljaa tyytyväisenä ja ottaisin vastaan Lain Minulle Määräämän Rangaistuksen jos pettävä puolisoni alkaisi ottamaan esille jotain omia kirjesalaisuuksiaan minulle valehtelun ja pettämisen vastapainoksi :D

c) AP, lähde vetämään liitostasi, samantien. Mikäli mies vinkuu takaisin menette terapiaan jotta mies ymmärtää mitä on tehnyt, muuten asiasta ei tule mitään.

Vierailija
102/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuokin vallankäyttöä. Mies poliisin uhalla pitää ap:n poissa kännykkänsä läheltä. Ja itse voi huolettomammin sitten viestitellä niin kuin haluaa ja kenelle haluaa. Ja ap kiltisti joutuu asian hiljaa hyväksymään kun ei muuta voi.

Ei kuulosta terveeltä suhteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nuo rikoksesta jauhavat on kaikki sama ihminen, muuten on aika huolestuttavaa, jos oikeasti noin monella menee laki ja moraali noin pahasti sekaisin.

Orjien vapauttaminen on rikos!

Juutalaisten piilotteleminen ja auttaminen pakenemaan on rikos!

Vierailija
104/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaaa...järkky millainen mies ja miten surkea parisuhde (tai ei kait tuota oikeasti voi edes parisuhteeksi kutsua.

Mä esim voin aina ihan vapaasti lukea mun miehen postit/viestit ja hän voi tehdä samoin. Mulla ei ole mitään mitä salaisin  henkkoht .asioissani puolisoltani eikä hänellä myöskään. Usein jopa pyydän että katotko mikä viesti mulle tuli...

eikä tämä tarkoita sitä että meidän pitäisi luottamuksen säilymiseksi katsella toisten viestejä jne. mutta kumpaakaan ei haittaa jos toinen sattuu postia avaamaan jne.

Vierailija
105/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavankaltaisessa tilanteessa. Mies sai hyvän sumuverhon omille teoilleen ja erinomaisen tekosyyn pettämisen nyt ja myöhemmin. Vain terapia voi tähän auttaa, jos sekään. Oma vastaava tapaukseni ei tehnyt rikosilmoituksia vaan syyllisti jatkuvasti lisäksi väheksyi ulkomuotoani ja naiseuttani monin tavoin. Pettäminen oli yksi keino alistaa. Kun suhde pari vuotta kestettyään tuli tiensä päähän uhkaili itsemurhalla ja levitti minusta ilkeitä juoruja mm. hoitamattomista sukupuolitaudeista xDD

Kuulin nyt vuosien jälkeen, että sama meno jatkui hänen muissakin suhteissaan. Tulevia naisiaan mm. vertaili minuun ja ylläri pylläri: olinkin täydellisen kaunis ja ihana. Mies on nyt toteuttanut itsemurhan ja jättänyt hänen kanssaan vuosia jaksaneen naisen ihan romuna jälkeensä. Todella vakava riski on sinulle olla suhteessa pettävän, valehtelevan ja epäreilun (rikosilmoitus) ihmisen kanssa. Perheen ja parin kuuluu pitää yhtä!

Vierailija
106/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen viestit ja uusien naikkosten puhelinnumerot kannattaa tutkia kun äijä esim. sammuneena nukkuu. ja ne uudet jutut pystyy pilaamaan kun alkaa vastailemaan miehen viesteihin näille naisille ja keksii jonkin hyvän jutun ettei naikkosta kiinnosta enää. esim. miehelläni on tippuri tai se on juuri vapautunut vankilasta, unohda. aina toimii. ja jatkuva soittelu kun mies on treffeillä rassaa niiden hermoja. kohta on taas äijäsi kotona. sitten yks hyvä  hauska juttu on naamioituminen. naamioidun niin ettei äijäsi tunnista sinua ja sovit treffit.

Vierailija
107/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa täällä. Minulla ei tulisi mieleenkään mennä kenenkään ihmisen laukulle, lompakolle, puhelimelle tai kirjeitä lukemaan. Se vaan on ihan totaalisen väärin.

Mutta on se rikosilmoituksenkin tekeminen ihme touhua. Jo se ilman noita pettämiskuvioita kertoo miehestä riittävästi. 

Jos epäilee toista epärehellisyydestä, pitää asia selvittää toisilla keinoin kuin henkilökohtaisia asioita nuuskimalla. Kyllä sen saa muutenkin selville, mutta voi säilyttää oman itsekunnioituksensa.

Tuo teinin puhelin on ihan ok juttu, siinähän asia tuli esille ihan vahingossa.

Vierailija
108/117 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pettää, on pettänyt ennenkin. Hakee poliisilta tukea tähän. Tuo rikosilmoitus ja viestien luku on ihan sivuseikkaa, joilla tyyppi haluaa hämätä sinua kun jäi kiinni. Hyökkäys on paras puolustus. Ei kannata mennä tuohon ansaan, nosta jäpikkä vain seinälle  pettämiskuvioistaan ja kannattaa vaihtaa lukot.

Vierailija
109/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuuslain mukaan te kaikki jotka olette sitä mieltä että kyseinen nainen ei olisi tehnyt mitään väärää nii lukekaa ihmeessä lakipykälä uudestaan ja uudestaan että se menee teidän pieneen aivokoppaan perille.

Vierailija
110/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä kusipää

Kolme (3) vuotta vanhaan ketjuun ei sitten ollut mitään muuta kirjoitettavaa?

Miksi sitten nostit?

Vierailija
111/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisikin on sitä mieltä, että tuollaiset sotkut hoidetaan keskenään eikä tehdä turhia rikosilmoituksia. Viestintäsalaisuus on erilaisia tapauksia varten ajateltu ensisijaisesti.

Ja taitaa olla aika erota.

Vierailija
112/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista on hyvä tehdä aina rikosilmoitukset, niin on sitten mustaa valkoisella, jos akka yltyy vieläkin hullummaksi.

Vierailija
113/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh! Voi meitä naisia. Siis anteeks mut nää on jotenkin huvittavia... Mies petti ja olin ihana enkeli ja annoin anteeksi. Kaikki oli hyvin mutta...

Voi jessus! Uskokaa jo nyt, parisuhteen kulmakivi on luottamus. Sitä et enää ikinä takaisin saa vaan se pettymys vaanii peikkona suhteessa koko ajan. Ihan niin kuin tässäkin tarinassa! Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen!

Vierailija
114/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosi ei täyttänyt rikoksen tuntomerkistöä (mitään ei murrettu ja viesti näytettiin sinulle kolmannen osapuolen toimesta). Miehesi olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus pojastanne.

Vierailija
115/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on ikivanha ja en lukenut puoliakaan, mutta rikosilmoituksesta: sitä itsessään ei kannata stressata, jos rikos on lievä. Olen ollut itsekin kuulustelussa yhdestä tekstarijutusta, ja vaikka tiedän sen olevan rikos, en voi olla nauramatta hommalle nykyään. En kehtaisi viedä niin mitätöntä asiaa eteenpäin poliisille, mutta exäni kehtasi.

Niin että ei sitä nyt heti lennetä vankilaan, itse en saanut edes sakkoja. Toki en hurjaa rikostani toista enää, mutta en nyt kovin traumatisoitunutkaan.

Parisuhdetta en jatkaisi sellaisen kanssa, joka tekee noin pienestä asiasta rikosilmoituksen :D

Vierailija
116/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 23:42"]

Onko miehesi koskaan ajanut ylinopeutta?

Puhunut kännykään ajaessa?

Juu, samanlainen rikos on tuo kirjesalaisuuden rikkominen. Annan veden valua hanhen selästä.

Miehesi on lapsellinen ja luulee voivansa tehdä mitä vaan. Pokkaa näyttää olevan.

Sapettaa, että on tuhlannut mun maksamia verorahoja ja poliisin työaikaa tuollaiseen.

Kirjesalaisuuden rikkominen on PALJON pahempi rikos kuin ylinopeus. Siinä puhutaan ihmisen yksityisyydestä joka on yksi tärkeimpiä oikeuksia. AP on rikollinen.

Voi v...n sakia en jaksa edes lukea näitä sun jankkauksia enempää. Ylinopeus voi tappaa. Montakohan kuolemaa on sähköpostien luvaton lukeminen aiheuttanut? Sakia.

Vierailija
117/117 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen törmännyt tähän samaan. Pettävä mies jonka vaimossa ei ole mitään ns varsinaista vikaa keksii jos jonkinlaista syytöstä vaimolle. Epäilee vaimoa petoksesta raha-asioissa ym.