Keksikää mulle hyvä syy miksi mieheni ei tule häihin
Siis mies ei halua tulla koska ei tunne hääparia. En tunne minäkään niin hyvin (sukulainen on).
Tiedän, että multa kysytään miksi mies ei tullut. Enhän mä voi vastata ettei halunut tulla.
Mikä olisi hyvä syy, ns valkoinen valhe?
Kommentit (30)
Älä suotta valehtele. Jos jäät kiinni, niin siten vasta pahat kielet kilkattaa.
Vastauksia: Tulin tällä kerta yksin. Halusin keskittyä tällä kertaa rauhassa omaan sukuuni. Mies ei tullut nyt.
Selittelyt ja valeet on aina vähän tyhmiä- Opettele vaan oelmaan vähän tyly, jos joku jankkaa, niin kysy hymy huulilla, miksi se häntä kiinnostaa.
Jos sille lauantaille sattuu joku tärkeä muu meno tai tekeminen, niin voihan sitä sitten käyttää, nos mies oikeesti menee tai on töissä. Mun mielestä vaan aina riittää, että ei päässyt.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 19:27"]
nro 15- olet aika lapsellinen- oletk mies ehkä?
[/quote]
No en kyllä tosissani ollut, olen nainen ja kyllä välillä lapsellinenkin.Tiedän, olisin voinut jättää kokonaan kommentoimatta mutta jotenkin vaan huvitti koko kysymys, että tullaan tänne kun ei itse osata keksiä tekosyytä tai ei ole pokkaa kertoa että mies ei yksinkertaisesti pääse. Avutonta, ei se voi olla niin vaikeaa.
Työkiireet on ihan hyvä selitys. Meilläkään mies ei tullut erään sukulaiseni häihin ja tietty jotkut mummelit kyselivät, että "mihis oot sulhosi jättänyt" no vastasin vain, että hän ei valitettavasti päässyt. Näin. Kukaan ei alkanut tinkaamaan eikä hääpari kysellyt asiasta kertaakaan. Eli periaatteessa hääpari tietää, että miehesi ei ole tulossa, joten tuskin alkavat utelemaan syytä - se on aika mautonta eikä varmasti sellaisen pohtimiselle ole aikaa. Näille muille uteliaille vieraille riittää ihan yksinkertainen vastaus, että ei vaan päässyt.
Miksi se mies ei vaan vois tulla mukaan, tutustua ihmisiin ja juhlia häitä?
Kai normaali ihminen voi olla "edustamassa" puolison avecina vaikka ei hääpari niin kovin tuttu ollakaan. Voihan siellä olla vaikka kuinka kivaa.
Olen itse mennyt häihin, kun mies ei tullut mukaan. Kyseessä ihan vain sellainen, että oli parempaa tekemistä veljensä kanssa kuin tulla häihin, missä ei ollut hääparia edes nähnyt :) ja uusi työpaikka ja vain viikko lomaa, joten halusi viettää viikonloput ns lomaillen.
Sanoin vain että hän ei päässyt, on muuta menoa. Kyllähän sitä muutamien katseista näki, että kohta siellä setvitään omissa pöydissä, että mitämitämitämitä?? :D En kokenut tarvetta selitellä tai välittää muista. Juhlin aikani ja lähdin kotiin :)
tiedän, miten ärsyttäviä jotkut ihmiset, varsinkin sukulaiset, ovat, mutta anna niiden olla. Siellähän sitten keskittyvät olennaiseen (eli miehesi poissaoloon) pienissä päissään, jos haluavat.
Ei tee työmatkoja, joten olkoon sitten nuo työkiireet. Sanon vaan, että joutuu tekemään koko toukokuun lauantait töitä, muuten urakka pissii...
ap