Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarjan Venlan tiistain jaksossa ottama tatuointi kadonnut??

Vierailija
21.02.2013 |

Venlan vasemmassa sisäkäsivarressa oleva haltijakirjoitus peitettiin näyttävällä tatskalla toissapäivän jaksossa. Nyt kun kättä katsoi Venlan studiokohtauksessa, uudesta tatskasta ei ollut tietoakaan.

Nainko mina nakuja vai onkohan tässä tullut ohjelman leikkaajalle pieni kämmi...? ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tosiaan olla, että sarja leikataan jakson teemojen mukaan yhtenäisiksi kokonaisuuksiksi, eikä materiaalia siten näytetä aivan siinä järjestyksessä kuin se on kuvattu? Mitä luulette, voisko????

Vierailija
2/6 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 23:38"]

Nainko mina nakuja vai onkohan tässä tullut ohjelman leikkaajalle pieni kämmi...? ;)

[/quote]Nakuja saatoit nähdä, mutta eihän missään vaiheessa ole edes väitetty, että sarja etenisi täysin kronologisesti. Et ole kovin tarkkaan tainnut seurata tätä tai viime kautta, jos asian nyt vasta huomasit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.02.2013 klo 23:38"]

[/quote]Nakuja saatoit nähdä, mutta eihän missään vaiheessa ole edes väitetty, että sarja etenisi täysin kronologisesti. Et ole kovin tarkkaan tainnut seurata tätä tai viime kautta, jos asian nyt vasta huomasit...

[/quote]

Ai sori, mä luin väärin. Voi olla että naitkin niitä nakuja, siitä minulla ei ole tarkempaa tietoa.

Vierailija
4/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nakujen naiminen ja Iholla sarjan leikkaaminen liittyy toisiinsa?

Vierailija
5/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jo aiemmissa jaksoissa on voinut huomata, että välillä on kesä, seuraavaksi loppusyksy, sitten taas kesä. Eli jaksot on koottu teeman ympärille.

Vierailija
6/6 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Iholla-sarjan koostamisesta yhtään mitään. En seurannut ekasta kaudesta osaakaan. Sitä vastoin tällä kaudella olen katsonut joka ikisen jakson vähintään pariin otteeseen koukuttuani yllättäen aivan täysin!

Sen olen toki huomannut, että vuodenaikojen vaihtelu hypähtelee sen mukaan, miten eri naisten videointeja on liitetty mukaan. En vain osannut odottaa, että yhden ja saman naisen kohdalla tulee linkityksiä menneen ja tulevan välillä. Oletusarvoni oli, että jokaisen naisen elämä sarjassa etenee kronologisesti kuten elämä itse.

En siis nainut ihan nakuja... vaika kulla Venla on ihhana muijja... :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi