Mistä haluaisit paasata? -pätemisketju :)
Tuosta vatvonta-ketjusta tuli mieleen, kaikilla varmaan on joitain sellaisia asioita, joista välillä tekis mieli paasata maailmalle ja lujaa. Esimerkiksi jos on täysin vakuuttunut siitä, että lasten on parasta nukkua alusta lähtien omassa sängyssään ja kaikki selitykset muista järjestelyistä ovat turhia, niin NYT tähän avautumaan!
Jos jätetään jälkipuinti muihin ketjuihin, niin saadaan rattoa koko viikoksi :P
Kommentit (66)
Että ottaa pattiin kun nuoriso käy tuota meidän leikkipuistoa sotkemassa harva se ilta! Taas sain sieltä kerätä jos jonkinlaista roskaa ja tupakan natsoja! Miksi nuoriso haluaa tehdä kiusaa pienille lapsille?! Eivätkö he tosiaan ymmärrä, että ne tupakan natsat ovat vaarallisia joutuessaan pienten lasten suihin?! Puhumattakaan pullon korkeista ja rikotuista pulloista.. :(((
Ja on se kumma ettei niitä koirien jätöksiä voida korjata!!!!!!!!! Minkä takia ylipäätään pitää koiranomistajan päästää koira tekemään tarpeensa paikkoihin joihin ne eivät kuulu! Täällä meilläkin päin on puskaa vaikka millä mitalla johon paskotuttaa niitä koiriaan niin ei! Pitää antaa paskoa tielle ja puistoihin! PRKL!
Ja ne kissojen omistajat jotka antavat kissojensa kulkea vapaana! Ne vois viedä aitan taakse ja ampua! (ne omistajat siis) Kyllä suorastaan vit*tti kun lapsen kanssa leikimme hiekkalaatikossa, jonne oli äskettäin tuotu uutta hiekkaa, kun lapioon sattui kissanpas*aa!! :((( Voi vi**u! Minkä helv*tin takia ne kissat pitää laskea irti kulkemaan?!
naisille jotka elävät alkoholistimiehen kanssa ja valittavat täällä miten kauheaa on ja miten lapsetkin pelkää mutta pakko vaan on roikkua!
Ise olen alkoholistin kanssa ollut ja lapsena kasvanut alkoholismin varjssa ja se oli kauheinta mitä tiedän. Lähtekää hyvät naiset hyvänsään aikana ja pelastakaa lapset alkoholismin helvetiltä. Joo joo, on se mies niin ihana aina välillä ja säälittävä ressukkakin on mutta ajatelkaa lapsianne ja LÄHTEKÄÄ!!!!
Älkää kyselkö täällä mitä pitäisi tehdä, tiedätte sen jokainen itsekkin!
Ja painosta haluan sanoa kaikille, olen 32vuotis ja ylipainoinen. Olin silloin alkoholistin kanssa asuessa niin masentunut että lisäkiloja tuli runsaasti. Nyt olen niitä yrittänyt saada huonolla menestyksellä pois ja olen ihan tarpeeksi vanha mielestäni kantamaan kiloni ilman että joku niitä kommentoi. Laihdutan kun jaksan ja muuten muut voivat pitää sen suunsa kiinni!
Ja töihin menosta... aion jatkaa kotona olemista lapsen 3v asti. Ei, en aio mennä töihin ja kyllä, aion olla mieheni rahoilla siihen asti. Olen töitä tehnyt 16-vuotiaasta saakka aina silloin kun en ole opiskellut ja jos se että olen ainoan lapseni kanssa 3 vuotta kotona on jotenkin omituista niin sitten on!
Eiköhän työikää ole melkein 30 vuotta vielä sen jälkeenkin!
Ja tyhmät ihmiset, voi että mua ottaa päähän tyhmät ihmiset!
-hormoniehkäisyn vaarallisuus ja haitallisuus, sen pahempaa, mitä nuorempana aloitetaan
-huonot kasvattajat
-roskaavat kaikenikäiset ihmiset, ml tupakantumpit, sylkeminen
-akateemisten alojen sukupuolisidonnainen palkkasyrjintä plus rekrysyrjintä
-miten lapset ja teinit opetetaan syömään aivan liikaa sokeria
Täysin rinnoin voi paasata vain asioista, jotka ovat kokoluokaltaan melko pieniä ja kausaalisuhteiltaan melko yksiselitteisiä.
Ihan vaan kommenttina edelliselle.
Ei siinä mitään että vauvoja kuljetellaan vaunuissa kesähelteellä, mutta minkä halvatun takia pitää sitten vaunuissa laittaa päälle se suojapeite ynnä muuta suojaa, niin että se vauva joutuu olemaan jossain umpiossa jossa lämpötila nousee varmaan jonnekin 50 asteeseen?!?!?!? Ei voi kuin ihmetellä niiden äitien (ja isien) järjen juoksua jotka 30 asteen helteellä laittavat vaunuihin vielä jonkun TOPPApeitteen päälle!!!!!!!!!!!! JÄRKYTTÄVÄÄ! On niitä vauvoja ennenkin sinne vaunuihin kuollu.. :(
Sillä kuka tahansa saattaa tarvita siirrännäisen, ja on viisi kertaa todennäköisempää päätyä itse sellaista tarvitsemaan kuin luovuttajaksi. Eikä ketään tapeta siksi että joku toinen ihminen tarvitsee maksan, sydämen, keuhkon, munaisen tai muun elimen, vaan ne elimet otetaan aivokuolleelta, eli ihmiseltä joka ei todellakaan enää siitä tilastaan herää tai parane. Joten sen takia että pelkää lääkärien vievän elimet jos joutuu autokolarissa tajuttomaksi, ei testamentin tekemistä kannata jättää väliin.
Iltalehden sivuilta:
Lastenvaunut voivat kuumeta liikaa
Helle on hankala mahataudista kärsiville vauvoille ja lapsille. Oulun yliopistollisen sairaalan lasten ja nuorten päivystyksestä kerrotaan, että pienillä mahatautipotilailla kuivuminen voi nopeutua. Hoitamaton kuivuminen voi olla jopa hengenvaarallista. Jos lapsi käy väsyneeksi eikä leiki normaalisti, on hänet syytä viedä päivystykseen.
Terveille vauvoille helle ei koidu vaaraksi, jos vanhemmat huolehtivat siitä, että vauva saa olla viileässä. Vaunuissa lämpötila voi kohota helteellä vaarallisen korkeaksi.
Ettei ole kyllä turhaa paasausta meikäläiseltä!!!!!!!!!!!!!!!
Ärsyttää tavattomasti. Ihan niin kuin henki lähtis jos joutuis käveleen vähän kauemmas oven suusta. Kaupan ovilla yms paikoissa pitäis olla joku etäisyysraja ovesta jossa ei saa tupakoida. Myös parveketupakointi ärsyttää.
mä oon viime viikot palanut halusta paasata vanhojen ihmisten huonoa kohtelua vastaan. oikeesti tyypit, käykää katsomassa niitä mummojanne! ja jos ette käy, niin älkää ainakaan soitelko niille että " no niina täällä, mä tulen tänään varmaan sua katsoon" . on mahdottoman kurjaa seurata vierestä sairaan vanhuksen innostuksen kääntymistä suruksi ja pettymykseksi kun ei se niina tänäänkään ehtinyt.
Kurinpito on unohtunut kokonaan ja tenavat saavat elää kuin pellossa. Kaikenlaisia periaatteita pidetään vanhanaikaisina ja tiukkapipoisina. Kaikkien pitäisi saada tehdä itse just niin kuin huvittaa, ei mukamas ole mitään yleisiä totuuksia ja oikeita toimintatapoja, vaan se MINUN ja MEIDÄN PERHEEN tapa olla ja elää on ihan täsmälleen oikea.
Ärsyttää niiin suunnattomasti kun lajitellaan väärin. Tai jos ei lajittelu kiinnosta, niin pistettäisiin kaikki vaikka sekajätteeseen surutta, mutta pakkoko sinne kartonginkeräyslaatikkoon on tunkea muovia sekaan (esim. jugurttipurkit, margariinirasiat yms.), kun muut sinne tunnollisesti lajittelee kartonki/pahvijätteen???
Ja samaa aihetta sivuten tahtoisin paasata ulkona roskaamisesta ja pullojen palauttamisesta ja panttijärjestelmästä? Miksei sekamehupulloista voisi saada panttia? Samoin vesipulloista? Turhaa muovijätettä vain tulee.
AAAAARGH!!!!
Siis ulkonäössä ja olemuksessa. Ihmisiä on erilaisia, antakaa heidän olla.
- en ymmärrä ihmisiä, jotka antavat lapsille pillimehun tai banaanin syötäväksi kesken kauppareissun, jotta lapset pysyvät hiljaa ja tyytyväisinä ja maksavat sitten tyhjästä mehusta tai banaaninkuorista kassalla. Tämä on varastamista, koska jos sä et ole maksanut tavaraa, se kuuluu näin ollen vielä kaupalle. Miettikää mitä opetatte lapsillenne...varastamista...Lapsi näkee, että hyllystä otetaan mehu ja juodaan se. Lapsi ei näin ollen opi, että kaupassa täytyy tavarat aluksi ostaa ja sitten vasta ne saa ottaa käyttöön. Myöskään kaupan työntekijät ei tästä tykkää tästä käytännöstä. Ostakaa aluksi se pillimehu ja juottakaa se lapsille ja sitten menette tekemään ne varsinaiset ostokset. Kyllä lapsen täytyy oppia kauppareissuilla ilman, että syödään siellä samalla. KIITOS!
kylläpä helpotti...
Ystäväni väittää, että ei 1,5v lasta oikein voi kieltää! Voi jeesus, pentu on villi ja ei tottele mitään.
Ja siitä miten kotimammat vertailee lapsia keskenään, meidän lapsi sitä ja tätä .. Huh ..!
Myös mitään aikaansaamattomat ihmiset kaipaavat paasausta ja potkua persuuksiin!
kun omakotialueella jyristellään kaiken maailman sahojen ja vehkeitten kanssa sunnuntaiaamusta iltamyöhään.
Missä pyhäpäivän arvostus?
Kun olen menossa rattaiden kanssa hissiin odotan aina ensin, että hissin ovien avautuessa sieltä tulee edelliset matkustajat ulos. Tämän jälkeen olisi minun vuoroni mennä hissiin, koska olen seuraavana jonossa. Niin eikös sieltä aina joku sa------ mummo kiilaa ohi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eikä tarvi aina edes olla mummo! Viimeksi Jumbon Stockalla kiilasi ohitsemme hissiin keski-ikäinen mies tyhjien ostoskärryjen kanssa. Mentiin sitten hänen perässään hissiin (mieheni + vauva vaunuissa). Ja jotainhan siinä jouduin ääneen tokaisemaan!
Ihmetyttää myös miehet (ja naiset) jotka eivät pese käsiään toiletissa käytyään. HYI HELVETTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi nykyaikana oletetaan, että kaikkien ihmisten pitäisi olla aina ja koko ajan ja kaikkialla kellon ympäri kännykällä tavoitettavissa? Mitään ei saisi harrastaa rauhassa ja pidetään ihan ei-sosiaalisena ja inhottavana ihmisenä, jos haluaa ihan tietoisesti lähteä jonnekin ja jättää puhelimen kotiin. Sitten ollaan hermona, kun ei olla saatu kiinni. Ihan kuin suurinta osaa asioista ei voisa selvittää myöhemminkin. (ovatko ihmiset niin kärsimättömiä? kaikki on saatava ja tapahduttava heti)
Kaipaa lankapuhelinaikaa jolloin sai tulla ja mennä ihan rauhassa!!! Ja kaikki ymmräsit ja olivat tyytyväisiä, vaikka eivät saaneetkaan kiinni puhelimitse, kuka sitä nyt aina kotona sisällä olisi.
musiikki. Miten jotkut ihmiset ovat niin ajattelemattomia ja itsekkäitä, etteivät ajattele kuin omaa viihtyvyyttään.
Ja sitten ne haukkuvat koirat! Miksi ne rupeavat haukkumaan juuri iltaisin. Omistajat voisivat vähän miettiä. Meilläkin on koira, mutta emme anna sen haukkua kyllä iltaisin ollenkaan. Yritämme edes ajatella naapureitakin!
Että ärsyttää!
Vaikka sitä ennen letka on ajellut 80 km/h niin ohituskaistalla jonon ekalla on 120 lasissa ja ohituskaistan jälkeen kukaan ei ole päässyt ohi ja kaikki taas sievässä jonossa 80 kn/h. Todella ärsyttävää! Tarkkailkaa siis omaa ohituskaistakäyttäytymistänne, sitä saattaa ohan vahingossa painaa kaasua kun on suoraa titä edessä, mutta vilkaiskaa peruutuspeiliin ja huomioikaa jos joku haluaa ohi!