Mistä haluaisit paasata? -pätemisketju :)
Tuosta vatvonta-ketjusta tuli mieleen, kaikilla varmaan on joitain sellaisia asioita, joista välillä tekis mieli paasata maailmalle ja lujaa. Esimerkiksi jos on täysin vakuuttunut siitä, että lasten on parasta nukkua alusta lähtien omassa sängyssään ja kaikki selitykset muista järjestelyistä ovat turhia, niin NYT tähän avautumaan!
Jos jätetään jälkipuinti muihin ketjuihin, niin saadaan rattoa koko viikoksi :P
Kommentit (66)
Vierailija:
-kunnioittakaa toisia ihmisiä: heidän elämäntapojaan, mielipiteitään, lapsiaan, sukulaisiaan.
-kunnioittakaa toisia ihmisiä: heidän kotiaan, järjestystään, pihaa, autoa
-kunnioittakaa toisia ihmisiä: kuunnelkaa, kysykää, puhukaa, olkaa kiinnostuneita.
Kiitos.
Nimittäin siitä, että raivostuttaa, kun joku idiootti pilaa väärinkäytöksillään muiden mahdollisuudet käyttää tietyn tyyppisiä ilmaispalveluita. Esim. tulee mieleen teiden varsien levähdyspaikkojen roskikset tai puutarhajätteelle tarkoitetut erityiskaatopaikat. Jos muuten homma toimiikin ensin, niin eikös sinne kohta jo joku raijaa jonkun vanhan jääkaapin tai sohvakaluston ja kaatis on pakko sulkea kokonaan. Sama teiden varsilla.
Ja liikenteeseen liittyen, tungetaan risteyksestä toisen autoilijan eteen, jolloin toinen joutuu jarruttamaan äkisti ja sitten ajetaan pari sataa metriä ja käännytään jollekin sivutielle yllättäen, ilman villkua - taas hidastetaan perässä tulijaa. En tajua näitä kuskeja!
Olen lukenut vain sellaisia tutkimuksia jossa kerrotaan sen nostan kolesterolia yms.
maitoni loppui kun vauva oli 4kk. minkäs teet? en voinut pitää lastani nälässä.
itse paasaan: jumalauta älkää viekö 9-kuukautista lasta päiväkotiin!
Ja vielä niin päin, että ihmettelen siihen hurahtaneita... Vai vielä voita syömään... :(
Itse syön terveellisesti ja kohtuudella, silloin mahtuu ruokavalioon joskus hippunen sokeria ja jopa vehnääkin. Olo on pirteä, kevyt ja voin hyvin!