Säälittää ihmisiä jotka ostaa valmispipareita tai valmistaikinaa
Säälin heitä!
Piparkakkutaikina todella helppo tehdä itse ja maistuu paljon paremmalta.
Kommentit (37)
Säälittää ihmisiä? Säälittää IHMISET!
Harmittaa kun en ole pitkään aikaan saanut itsetehtyä piparia! Resepteissä on eroja. Pitää olla mausteista, eikä sellaista että kaadetaan pussi "piparimaustetta" taikinaan ja sekoitetaan.
Pitäparitaikinaa ostavia säälittävät ihmiset, jotka tuhlaavat aikaa ja vaivaa taikinan tekoon.
Turha sääliä. tein pipareita valmistaikinasta ja koristelen ne kauniisti. Maistui myös hyvältä ja ovat kauniita Hyvää Joulua!
Ja se kaivaa sinun persusta miltä osin? Teen itsekin taikinan itse, mutta jos joku haluaa ostaa valmistaikinaa tai valmiita piparkakkuja, niin ei hetkauta mua mihinkään suuntaan. Silloin säälisin jos ei ole varaa ostaa mitään.
Mitäs jos lakkaat säälimästä ja viet tuntemillesi valmistaikinaostajille joululahjaksi itse tekemääsi taikinaa.
Ok, saat sääliä. Jos oikeasti haluat auttaa, niin saat vaikka tuoda meille itse tehtyä taikinaa, niin sitten ei edes tarvi sääliä. Minulla on ollut töissä niin rankka syksy, etten todellakaan jaksa miettiä mitään piparitaikinan vääntämistä tai ylipäänsä kokkaamista.
Ehkä lasten kanssa tehdään piparkakkutaloja, ei siinä ole mitään säälimistä.
Muutamat säälivät lapsisotilaita, ihmiskaupan tai pedofiilien uhreja ja niin pois päin mutta ne eivät toki ole kanssasi läheskään samalla älyllisellä tasolla joten haaskaavat säälinsä aivan toissijaisiin kohteisiin.
Säälin ihmisiä joille piparkakut ovat noin tärkeä juttu.🥺😫
Säälittää ihmiset jotka säälii jonninjoutavatavista asioista.
Säälittävää syödä pahoja piparkakkuja.
Sääli ihan vapaasti. Olet vain ymmärtämätön. En todellakaan sinkkuna osta jotain kallista monitoimikonetta, pidä kaapissani jauhoja ym. tykötarpeita vanhenemassa ja hanki leivontavälineitä sen takia, että joskus ja jouluna syön keksejä tai jotain, missä on taikinaa. 🤣
Minustakin se on vähän hassua, että jotkut ostaa kaikki jouluruuat valmiina. Ei yhtään juhlavaa nostaa pöytään jotain valmisruokalaatikkoa. Eikä se makukaan hyvä ole. Ruokien valmistus itse on osa joulua.
Säälittää ihmiset, jotka ei osaa yhtään hellittää vaan tekevät kaiken itse.
Vierailija kirjoitti:
Sääli ihan vapaasti. Olet vain ymmärtämätön. En todellakaan sinkkuna osta jotain kallista monitoimikonetta, pidä kaapissani jauhoja ym. tykötarpeita vanhenemassa ja hanki leivontavälineitä sen takia, että joskus ja jouluna syön keksejä tai jotain, missä on taikinaa. 🤣
Monitoimikone piparinleivontaan? Jestas sentään. Leivon itse paljon kaikenlaista, mutta en omista monitoimikonetta.
Toivottavasti seuraava vuosi tuo sulle taakkaa sen verran, että säälisi kääntyy itseesi kun valmiit piparit ostat. Monesti ihminen ymmärtää vasta, kun on itse tilanteessa josta muita moittii.
Säälittää ihminen joka ei osaa kirjoittaa.