Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää ihmisiä jotka ostaa valmispipareita tai valmistaikinaa

Vierailija
23.12.2024 |

Säälin heitä!

Piparkakkutaikina todella helppo tehdä itse ja maistuu paljon paremmalta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihminen joka ei osaa kirjoittaa. 

Vierailija
2/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmisiä? Säälittää IHMISET! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun en ole pitkään aikaan saanut itsetehtyä piparia! Resepteissä on eroja. Pitää olla mausteista, eikä sellaista että kaadetaan pussi "piparimaustetta" taikinaan ja sekoitetaan.

Vierailija
4/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäparitaikinaa ostavia säälittävät ihmiset, jotka tuhlaavat aikaa ja vaivaa taikinan tekoon.

Vierailija
5/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmiksien ostaminen on JUNTTIA

Vierailija
6/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sääliä. tein pipareita valmistaikinasta ja koristelen ne kauniisti. Maistui myös hyvältä ja ovat kauniita Hyvää Joulua!

Vierailija
7/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kaivaa sinun persusta miltä osin? Teen itsekin taikinan itse, mutta jos joku haluaa ostaa valmistaikinaa tai valmiita piparkakkuja, niin ei hetkauta mua mihinkään suuntaan. Silloin säälisin jos ei ole varaa ostaa mitään. 

Vierailija
8/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lakkaat säälimästä ja viet tuntemillesi valmistaikinaostajille joululahjaksi itse tekemääsi taikinaa. 

Vierailija
9/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin valmiit piparit.

Vierailija
10/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, saat sääliä. Jos oikeasti haluat auttaa, niin saat vaikka tuoda meille itse tehtyä taikinaa, niin sitten ei edes tarvi sääliä. Minulla on ollut töissä niin rankka syksy, etten todellakaan jaksa miettiä mitään piparitaikinan vääntämistä tai ylipäänsä kokkaamista. 

Vierailija
11/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lasten kanssa tehdään piparkakkutaloja, ei siinä ole mitään säälimistä.

Vierailija
12/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat säälivät lapsisotilaita, ihmiskaupan tai pedofiilien uhreja ja niin pois päin mutta ne eivät toki ole kanssasi läheskään samalla älyllisellä tasolla joten haaskaavat säälinsä aivan toissijaisiin kohteisiin.

Vierailija
13/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin ihmisiä joille piparkakut ovat noin tärkeä juttu.🥺😫

Vierailija
14/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset jotka säälii jonninjoutavatavista asioista.

Vierailija
15/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää syödä pahoja piparkakkuja. 

Vierailija
16/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli ihan vapaasti. Olet vain ymmärtämätön. En todellakaan sinkkuna osta jotain kallista monitoimikonetta, pidä kaapissani jauhoja ym. tykötarpeita vanhenemassa ja hanki leivontavälineitä sen takia, että joskus ja jouluna syön keksejä tai jotain, missä on taikinaa. 🤣

Vierailija
17/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se on vähän hassua, että jotkut ostaa kaikki jouluruuat valmiina. Ei yhtään juhlavaa nostaa pöytään jotain valmisruokalaatikkoa. Eikä se makukaan hyvä ole. Ruokien valmistus itse on osa joulua. 

Vierailija
18/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset, jotka ei osaa yhtään hellittää vaan tekevät kaiken itse.

Vierailija
19/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli ihan vapaasti. Olet vain ymmärtämätön. En todellakaan sinkkuna osta jotain kallista monitoimikonetta, pidä kaapissani jauhoja ym. tykötarpeita vanhenemassa ja hanki leivontavälineitä sen takia, että joskus ja jouluna syön keksejä tai jotain, missä on taikinaa. 🤣

Monitoimikone piparinleivontaan? Jestas sentään. Leivon itse paljon kaikenlaista, mutta en omista monitoimikonetta.

Vierailija
20/37 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraava vuosi tuo sulle taakkaa sen verran, että säälisi kääntyy itseesi kun valmiit piparit ostat. Monesti ihminen ymmärtää vasta, kun on itse tilanteessa josta muita moittii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi