Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen, hävettääkö yhtään perheen rikkominen?

Vierailija
27.06.2020 |

Oon ihmetellyt näitä uusperheitä, jossa yleensä mies on pettänyt ja jättänyt ekan vaimonsa ja lapsensa ja perustanut sitten lennossa uuden perheen tämän yleensä nuoremman rouvan kanssa.

Erotavasta johtuen välit on kireät, usein jopa tapellaan oikeudessa kaikesta mahdollisesta ja lapset kärsii aina.

Joo, vastuu ja valinta on toki miehen, mutta toinen nainen on vähintään rikoskumppani kuviossa. Hävettääkö tai kaduttaako heitä koskaan oman perheen perustaminen toisen perheen raunioille ja lasten ydinperheen menetys?

Ilman toista naista ko. pari olisi voinut ehkä käydä pariterapiassa ja saada homman toimimaan. Monella keski-ikäisellä miehellä on myös usein ikäkriisi yms eikä itse liitossa aina ole suurtakaan ongelmaa.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rikkonut perhettä, ainoastaan saan hyvää seksiä silloin tällöin. Sopii minulle oikein hyvin. Mies saa pitää perheensä, minä vapauteni. Hyvä diili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, mutta yleensä ottaen vastuu perheen rikkomisestä on aina sillä parisuhteessa olevalla osapuolella, joka itse päättää lähteä jonkun muun mukaan. Houkutuksia voi tulla, mutta on itsestä kiinni että tekeekö asialle jotain

Vierailija
4/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas osapuoli ei riko mitään, suhteesta lähtijä sen tekee. Yleensä on suhteessa jotain vikaa. Hyvään suhteeseen ei mahdu muita. Minulla on ollut varattu rakastaja useita vuosia. Harrastamme hyvää seksiä silloin kun keretään. En missään tapauksessa haluaisi parisuhteeseen, pitäköön perheensä.

Vierailija
5/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailee varattua, on itse myös osasyyllinen. Siitä vastuusta on turha yrittää luistella.

Vierailija
6/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapailee varattua, on itse myös osasyyllinen. Siitä vastuusta on turha yrittää luistella.

Samaa mieltä. Jokainen vastaa omista tekemisistään ja siitä, miten ne muihin vaikuttavat. Kannattaa muistaa, että mukana voi olla myös lapsia, jotka saattavat kärsiä kuviosta lopun elämäänsä. Turha on aikuisen ihmisen väittää, ettei olisi vastuussa.

Vierailija
7/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa myös se vaimo on osasyyllinen parisuhteen huonouteen ja hajoamishetkkyyteen.

Vierailija
8/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole. Vain se toinen on luvannut ja sitoutunut suhteeseen. Vapaa osapuoli ei tee mitään väärää. Ei kukaan normaali mies lähde toisen naisen mukaan vain koska se nainen tekee jotain.

Jos minun mieheni lähtisi toisen matkaan, olisi se 100% hänen päätöksensä. Ei kellään muulla ole meidän suhteeseemme valtaa kuin minulla ja hänellä.

Ihan tasan sen pettäjän vika, turha yrittää luistella siitä vastuusta.

Vierailija
9/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden rouvan. En usko että katuu itse juttua, mutta ymmärsin että on pahoillaan siitä miten asiat aikoinaan hoidettiin.

Toisessa tutussa uusperheessä oli vuosien sota exien ja nyxien välillä. Uuden rouvan ajatuksia en tiedä, mutta minun kävi kyllä lapsia sääliksi.

Vierailija
10/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ex-vaimo ole lopulta se joka voittaa.

Jos ihminen ei osaa muulla tavalla selvittää ongelmia kuin peittämällä, niin jotain vikaa täytyy olla. Viittaan nyt mieheen. Ja mitä tulee kolmanteen osapuoleen: ei hän syytön ole. Me kaikki kannamme teoistamme vastuuta.

Vierailija
11/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkonut kaksi avioliittoa. Ei hävetä. Kumpikaan mies ei ollut onnellinen liitossaan. En kuitenkaan halunnut naida kumpaakaan, koska en halunnut lapsipuolia riesaksi.

Menin naimisiin lapsettoman sinkun kanssa.

Vierailija
12/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni petti ja lähti uuden matkaan. Minä en ollut enää se nainen, johon mies halusi sitoutua ja olla uskollinen, se toinen oli. Minusta se ei ollut kenenkään syy. Pettäminen oli väärin mutta uuden matkaan lähteminen ei, vaikka ero minuun sattuikin. En olisi halunnut, että mieheni olisi jäänyt luokseni ja samalla miettinyt, että jossain voi olla joku, joka tuntuu paremmalta. Se on joko ehdottomasti vain minä tai ei mitään. Toista naista en syytä yhtään, hän rakastui.

Vierailija
13/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sitten näppäriä, menevät oikeuteen asti kun itsekseen riitelevät.

Vierailija
14/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni petti ja lähti uuden matkaan. Minä en ollut enää se nainen, johon mies halusi sitoutua ja olla uskollinen, se toinen oli. Minusta se ei ollut kenenkään syy. Pettäminen oli väärin mutta uuden matkaan lähteminen ei, vaikka ero minuun sattuikin. En olisi halunnut, että mieheni olisi jäänyt luokseni ja samalla miettinyt, että jossain voi olla joku, joka tuntuu paremmalta. Se on joko ehdottomasti vain minä tai ei mitään. Toista naista en syytä yhtään, hän rakastui.

Arvostan ja nostan 🎩

Vierailija
15/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy lapsia, jotka usein jäävät sotatantereelle kahden perheen väliin.

Vierailija
16/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelen varatun miehen kanssa, mutta kyse on vain seksisuhteesta. Ennen minua mies oli pettänyt vaimoaan ihastuksensa kanssa, mistä vaimo on myös tietämätön. Jos mies narahtaisi suhteesta minuun, en tuntisi syyllisyyttä. Pettämiseen jää koukkuun. En syyttäisi myöskään miestä. 

Vierailija
17/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa todellisuuteen.

Jos parisuhteessa pettää niin turha siinä on muita kuin pettäjää syytellä.

Ikävää petetyn ja mahdollisten lasten kannalta mutta sellasta sattuu.

Vierailija
18/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen on naiselle susi. Varsinkin nuorempi nainen vanhemmalle.

Vierailija
19/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Jokainen vastaa omista tekemisistään ja siitä, miten ne muihin vaikuttavat. Kannattaa muistaa, että mukana voi olla myös lapsia, jotka saattavat kärsiä kuviosta lopun elämäänsä. Turha on aikuisen ihmisen väittää, ettei olisi vastuussa.

Minä olen juuri sellaisen perheen lapsi. Mulla meni täysin usko ihmisiin ja parisuhteisiin kun jouduin lapsena todistamaan isäni suhdesekoilua toisen naisen kanssa.

Kaikkein törkeintä siinä oli, että se toinen nainen oli itse joku lapsipsykologi/terapeutti mikälie. Joo, ihmisiä hekin vaan ovat, mutta kun mun piti mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle, se tuntui niin absurdilta tilanteelta että en saanut mitään sanottua.

Olen koko elämäni kärsinyt masennuksesta ja yksinäisyydestä isäni ja sen ämmän takia, että kiitos vaan heille. Toivottavasti oli sen arvoinen pano.

Vierailija
20/168 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen juuri sellaisen perheen lapsi. Mulla meni täysin usko ihmisiin ja parisuhteisiin kun jouduin lapsena todistamaan isäni suhdesekoilua toisen naisen kanssa.

Kaikkein törkeintä siinä oli, että se toinen nainen oli itse joku lapsipsykologi/terapeutti mikälie. Joo, ihmisiä hekin vaan ovat, mutta kun mun piti mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle, se tuntui niin absurdilta tilanteelta että en saanut mitään sanottua.

Olen koko elämäni kärsinyt masennuksesta ja yksinäisyydestä isäni ja sen ämmän takia, että kiitos vaan heille. Toivottavasti oli sen arvoinen pano.

Olen pahoillani puolestasi. Minä olen tällaisen perheen vaimo ja äiti, tiedän kyllä hyvin miten paljon nämä kuviot satuttavat lapsia(kin). Tosin meillä mies ei sitten koskaan halunnut rikkoa perhettään, vaan halusi hylätä kaikki sivusuhteensa niiden paljastuttua. Toki hän on syyllinen, mutta vaikea mun on näitä naisiakaan ymmärtää. Tiedän vieläpä, että he olivat hyvin aktiivisia asian suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi