Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko saada takaisin ihmisen, joka ei ole kiinnostunut minusta?

Mikael
27.06.2020 |

Heippa.

Pyrin kertomaan asiat niin yksinkertaisesti, kuin voin ja jättämään turhat yksityiskohdat pois. Pidä myös mielessä, että kaikki kirjoittamani on totta.

Elikkä olen 32-vuotias mies ja seurustelin kyseisen naisen kanssa 1,5v. Noin kahden kuukauden päästä suhteen alusta aloin huomata, että tämä nainen on minulle kaikki kaikessa. Puolen vuoden seurustelun jälkeen ymmärsin, että en olekaan ilmeisesti koskaan rakastanut exiäni, vaikka niin luulin. Tämän uuden naisen kanssa tunne oli vain niin voimakas, enkä kyseeenalaistanut tunnetta ollenkaan. Ei ollut mitään erityistä syytä, miksi juuri hän tuntui siltä oikealta minulle. Oli jopa hieman erilainen, kuin mitä naismakuni sanoo. Jossain kohtaa tiesin, että minulle on käynyt niin hyvä tuuri, että olen tosiaan löytänyt sen oikean vaikken sellaiseen ennen uskonut. Muutuin ihmisenä paremmaksi ja näin tulevaisuuteni valoisampana kuin koskaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni olin valmis jopa sanomaan kyllä, jos hän tahtoisi lapsia. Olin löytänyt sen, jonka kanssa olen loppuelämäni.

No asiat eivät kuitenkaan ruusuisesti menneet.

Noin 3kk ennen suhteen päättymistä puhuimme vielä paljon ja leikittelimme ajatuksella häistämme ja lapsista ja asunnoista. Hän kertoi olevansa korviansa myöten rakastunut minuun. Tasan kuukausi tästä, niin hän oli ärsyyntynyt kaikesta mitä tein ja jopa keksi asioita joita minussa on vikana ja tuntui välttelevän omia tunteitaan kaikin keinoin.

Erosimme ja syyksi sain, että hänellä ei ole enää tunteita minua kohtaan. Todellisuudessa minulla ei ole hajuakaan mikä oikea syy eroomme oli. Kaikennäköistä olen miettinyt, kun ihmettelin, että voiko niin vahvat tunteet todella kadota alle kuukaudessa... Uskokaa tai älkää, oli aivan aivan täydellinen poikaystävä, erityisesti sellainen, jonka hän mielestäni tarvitsee seuraansa.

Nyt tuosta erosta on kulunut 8kk ja päivääkään en ole ollut ajattelematta häntä, vaikka toki olen yrittänyt. Kaikkia mahdollisia keinoja tietysti olen yrittänyt, jotta voisin jatkaa elämääni. Olen mielestäni joka ikisestä kulmasta katsonut asioita ja kyseenalaistanut mielipiteitäni. Kaikki mitä sain todellisuudessa aikaiseksi oli, että rakastuin häneen vain entistä enemmän ja varmistin asian todeksi, että minulle hän on se oikea.

Eli onko kukaan saanut koskaan takaisin jonkun ”mahdottomasta” tilanteesta?

Tilanne on mahdoton, koska olen ymmärtänyt häneltä, että kaikki mitä teen ärsyttää tai ahdistaa häntä eikä hänellä ole niitä tunteita minua kohtaan.

En jaksaisi nyt kuulla mitään, että kyllä se siitä ajan kanssa tai vastaavia. En ole enää koskaan kokonainen jos emme ole yhdessä.

Kaikki ehdotukset tai tarinat ovat tervetulleita, mutta otan tämän asian siis todella vakavasti ja tuntuu, että elämäni on pelissä. Siksi pliis yrittäkää jättää turhat heitot pois. :)

Eli voinko saada hänet takaisin?

Kiitos jo etukäteen!! :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis itsellesi ihmisen, joka ei ole kiinnostunut sinusta. 

Vierailija
22/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, oli aivan aivan täydellinen poikaystävä, erityisesti sellainen, jonka hän mielestäni tarvitsee seuraansa.

Narsisti/Psykopaatti/Sosiopaatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voin kertoa millaisessa tapauksessa yhteenpaluusta on toivoa.

Miesystäväni lopetti suhteemme eroavien elämäntilanteidemme vuoksi, mutta pysytteli silti ystävänä yhteydessä kanssani. Olimme välillä molemmat uusien kumppanien kanssa, mutta päädyimme molemmat omilla tahoillamme eroon ilman mitään keskinäistä vispilänkauppaa näiden suhteiden aikana.

Muutaman vuoden päästä elämäntilanteemme olivat yhteneväisemmät ja palasimme miehen aloitteesta yhteen.

Vierailija
24/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysymys siis oli, että onko häntä mahdollista saada takaisin enää? "

Tähän kysymykseen vaan liittyy oleellisesti sun toimintasi teidän suhteen aikana ja mahdollisten eroon johtaneiden syiden spekuloiminen, hyväksy se tosi asia.

Ja meistä ei kukaan ole exääsi tavannut tai kuullut hänen ajatuksiaan, niin paha mennä neuvomaan mikä häneen voisi toimia.

Jep, tämä.

Lisäksi totta kai täällä "takerrutaan" sanavalintoihin ja ilmaisuihin, onhan tämä kirjoitettuun viestintään perustuva palsta. Jos et halua, että ihmiset vetävät sinusta paikkansapitämättömiä johtopäätöksiä, niin silloin sinun on ilmaistava itseäsi mahdollisimman tarkasti. En tiedä, kuinka tuttu paikka tämä palsta sinulle on mutta täällä on vuosien saatossa ollut lukemattomia samansävyisiä aloituksia, joiden aloittaja on paljastunut mieleltään sairaaksi, eksäänsä vainoavaksi takertujaksi. Koska emme tunne sinua, niin emme voi myöskään tietää, että sinä et ole tällainen ihminen.

Vierailija
25/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että et ole aidosti kuunnellut naista, hänen toiveitaan, tunteitaan ja ajatuksiaan ja ottanut niitä huomioon. Ehkä olit niin sokaistunut omista tunteistasi, että et osannut ottaa toista huomioon omine tarpeineen ja ajatuksineen. Hän ei tullut kohdatuksi.

Ja tuon sanominen, että olit mielestäsi sellainen mies, jonka hän tarvitsee, saa hälytyskellot soimaan. Et ollut. Tekstisi perusteella en usko, että pystyt oikeasti näkemään ja miettimään asioita exäsi näkökulmasta.

Vierailija
26/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta yhteydenpito ja anna hänen tulla luoksesi.

Älä ikinä ota yhteyttä itse, odota hänen yhteydenottoa.

Se on ainoa tapa saada hänet takaisin.

Vierailija
27/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä välttämättä sekään tepsi. Minusta on erikoista, kun aikuiset ihmiset kyselevät, miten voivat saada exänsä takaisin. Etenkin, kun se ex ei edes ole enää kiinnostunut suhteesta tämän kyselijän kanssa. Lähtökohdaksi kannattaa aina ottaa se, että et yhtään millään, koska kiinnostusta ei voi pakottaa.

Vierailija
28/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masokisti. Miksi haluaisit olla jonkun kanssa joka ei pidä sinusta?

Vierailija
29/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron syynä oli se että olit liian ihastunut ja helppo. Naiset haluavat haasteita.

Ja ei, et voi saada häntä takaisin. Mies ei ikinä koskaan saa stalkata tai herätellä henkiin vanhaa suhdetta, varsinkaan jos nainen halusi eroon. Vanhan suhteen herättely on naisen yksinoikeus.

Vierailija
30/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä välttämättä sekään tepsi. Minusta on erikoista, kun aikuiset ihmiset kyselevät, miten voivat saada exänsä takaisin. Etenkin, kun se ex ei edes ole enää kiinnostunut suhteesta tämän kyselijän kanssa. Lähtökohdaksi kannattaa aina ottaa se, että et yhtään millään, koska kiinnostusta ei voi pakottaa.

Niin mutta jos hän haluaa hänet takaisin, niin se pitää kommunikoida sille ihmiselle ja sitten sanoa että jos hän haluaa samaa niin tietää mistä sinut tavoittaa.

Etkä sitten ikinä tee häneen mitään aloitetta. Jos hän joskus muuttaa mielensä, niin hän tekee jotain. Näin ap voi saada sen takaisin.

Mutta tietenkin menet eteenpäin ja aloitat uusia juttuja. Tod.näk se mimmi laittaa joskus sinulle viestiä ikävöiden sinua, mutta sinulla saattaa olla silloin jo uusi eikä sinua kiinnosta.

Vierailija
31/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta jos hän haluaa hänet takaisin, niin se pitää kommunikoida sille ihmiselle ja sitten sanoa että jos hän haluaa samaa niin tietää mistä sinut tavoittaa.

Etkä sitten ikinä tee häneen mitään aloitetta. Jos hän joskus muuttaa mielensä, niin hän tekee jotain. Näin ap voi saada sen takaisin.

Mutta tietenkin menet eteenpäin ja aloitat uusia juttuja. Tod.näk se mimmi laittaa joskus sinulle viestiä ikävöiden sinua, mutta sinulla saattaa olla silloin jo uusi eikä sinua kiinnosta.

Luuletko tosiaan, että nainen ikinä kaipaisi "naisen tarpeet naista paremmin tuntevan" pershäiriöisen ap:n kanssa yhteen?

Nainen kertoi ap:lle ihan selkeät syyt eroon, mutta ap:han ei niitä usko, kun tietää niistäkin naista paremmin. Ihme sekopää.

Vierailija
32/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että nainen ikinä kaipaisi "naisen tarpeet naista paremmin tuntevan" pershäiriöisen ap:n kanssa yhteen?

Nainen kertoi ap:lle ihan selkeät syyt eroon, mutta ap:han ei niitä usko, kun tietää niistäkin naista paremmin. Ihme sekopää.

Niin.

Ap kuitenkin kysyi miten hän voi saada hänet takaisin ja vastasin parhaan mahdollisen ja ainoan tavan, jonka kautta hän voi saada hänet takaisin. Mahdollisesti. Tuskin saa, mutta se antaa parhaat todennäköisyydet sille. Eli se, että hän ei tee yhtikäs mitään. Mitä enemmän ap tekee, sitä epätodennäköisempää että hän ikinä saisi tuota naista takaisin.

Vierailija
33/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n nainen kuulostaa muuten bipolaariselta.

Ehkäpä se ei ole sen arvoista. Pidä itseäsi ennemminkin siunattuna, että pääsit hänestä eroon. Siirry eteenpäin elämässä.

Vierailija
34/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Ap kuitenkin kysyi miten hän voi saada hänet takaisin ja vastasin parhaan mahdollisen ja ainoan tavan, jonka kautta hän voi saada hänet takaisin. Mahdollisesti. Tuskin saa, mutta se antaa parhaat todennäköisyydet sille. Eli se, että hän ei tee yhtikäs mitään. Mitä enemmän ap tekee, sitä epätodennäköisempää että hän ikinä saisi tuota naista takaisin.

Miksi ihmeessä sitten kirjoitit, että ap:n kaipaama nainen todennäköisesti joskus vielä laittaisi ap:lle kaipaavaa viestiä, kun ap on jo uudessa suhteessa. Sellainen saa ap:n jatkamaan naisen stalkkausta, kun kuvittelee, että ap:sta aivan syystä eroon halunnut nainen salaa sisimmässään voisi kaivata takaisin suhteeseen ap:n kanssa?

Vierailija
35/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva kaksisuuntainen mielialahäiriö haiskahtaa naisesta, mutta se ei tietenkään ole harvinaista.

Vierailija
36/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin.

Miksi ihmeessä sitten kirjoitit, että ap:n kaipaama nainen todennäköisesti joskus vielä laittaisi ap:lle kaipaavaa viestiä, kun ap on jo uudessa suhteessa. Sellainen saa ap:n jatkamaan naisen stalkkausta, kun kuvittelee, että ap:sta aivan syystä eroon halunnut nainen salaa sisimmässään voisi kaivata takaisin suhteeseen ap:n kanssa?

Koska naiset muuttavat mieltänsä jatkuvasti.

Jokainen jätetty mies on saanut exiltään ikävöinti viestejä lähes JOKAISEN exän kohdalla. Ennen pitkää.

Menneisyyttä katsotaan ruusunpunaisten lasien läpi ja ikävän kautta vanha suola alkaa janottamaan, vaikka olisi erottu missä merkeissä. Tämä on täysin normaalia.

Joten kyllä, nainen todennäköisesti tulee vielä ap:n luokse takaisin, mutta hänen ei kannata odotella sitä.

Vierailija
37/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva kaksisuuntainen mielialahäiriö haiskahtaa naisesta, mutta se ei tietenkään ole harvinaista.

Ainoa, mikä haiskahtaa, on ap:n persoonallisuushäiriö. Ap:llahan ne tunteet kuohui ja kuohuu, ja tietää naisen tarpeet ja syyt teoille paremmin kuin nainen itse. Nainenhan ei ole täällä mitään kertonut.

Vierailija
38/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä häviätkään siinä, jos otat asiallisesti yhteyttä ja kerrot kaipaavasi häntä? Mutta jos hän torjuu, niin älä todellakaan jää roikkumaan.

Vierailija
39/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä diagnosoidaan sitten aina jokainen... Yllättävän monella näyttää olevan lääkärin tutkinto takataskussa vaikkei sitä aina keskustelujen tasosta huomaisi.

Vierailija
40/42 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä häviätkään siinä, jos otat asiallisesti yhteyttä ja kerrot kaipaavasi häntä? Mutta jos hän torjuu, niin älä todellakaan jää roikkumaan.

Älä tee sitä ap. Koska juuri tämä jahtaaminen on vienyt sinut tähän tilanteeseen, että hän ei halua sinua.

Tee päinvastoin kuin tunteesi kertoo sinulle. Se mikä johti tähän ei toimi, joten älä nyt ihmeessä tuplaa sen eteen mikä ei ole toiminut aiemminkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän