Voinko saada takaisin ihmisen, joka ei ole kiinnostunut minusta?
Heippa.
Pyrin kertomaan asiat niin yksinkertaisesti, kuin voin ja jättämään turhat yksityiskohdat pois. Pidä myös mielessä, että kaikki kirjoittamani on totta.
Elikkä olen 32-vuotias mies ja seurustelin kyseisen naisen kanssa 1,5v. Noin kahden kuukauden päästä suhteen alusta aloin huomata, että tämä nainen on minulle kaikki kaikessa. Puolen vuoden seurustelun jälkeen ymmärsin, että en olekaan ilmeisesti koskaan rakastanut exiäni, vaikka niin luulin. Tämän uuden naisen kanssa tunne oli vain niin voimakas, enkä kyseeenalaistanut tunnetta ollenkaan. Ei ollut mitään erityistä syytä, miksi juuri hän tuntui siltä oikealta minulle. Oli jopa hieman erilainen, kuin mitä naismakuni sanoo. Jossain kohtaa tiesin, että minulle on käynyt niin hyvä tuuri, että olen tosiaan löytänyt sen oikean vaikken sellaiseen ennen uskonut. Muutuin ihmisenä paremmaksi ja näin tulevaisuuteni valoisampana kuin koskaan. Ensimmäistä kertaa elämässäni olin valmis jopa sanomaan kyllä, jos hän tahtoisi lapsia. Olin löytänyt sen, jonka kanssa olen loppuelämäni.
No asiat eivät kuitenkaan ruusuisesti menneet.
Noin 3kk ennen suhteen päättymistä puhuimme vielä paljon ja leikittelimme ajatuksella häistämme ja lapsista ja asunnoista. Hän kertoi olevansa korviansa myöten rakastunut minuun. Tasan kuukausi tästä, niin hän oli ärsyyntynyt kaikesta mitä tein ja jopa keksi asioita joita minussa on vikana ja tuntui välttelevän omia tunteitaan kaikin keinoin.
Erosimme ja syyksi sain, että hänellä ei ole enää tunteita minua kohtaan. Todellisuudessa minulla ei ole hajuakaan mikä oikea syy eroomme oli. Kaikennäköistä olen miettinyt, kun ihmettelin, että voiko niin vahvat tunteet todella kadota alle kuukaudessa... Uskokaa tai älkää, oli aivan aivan täydellinen poikaystävä, erityisesti sellainen, jonka hän mielestäni tarvitsee seuraansa.
Nyt tuosta erosta on kulunut 8kk ja päivääkään en ole ollut ajattelematta häntä, vaikka toki olen yrittänyt. Kaikkia mahdollisia keinoja tietysti olen yrittänyt, jotta voisin jatkaa elämääni. Olen mielestäni joka ikisestä kulmasta katsonut asioita ja kyseenalaistanut mielipiteitäni. Kaikki mitä sain todellisuudessa aikaiseksi oli, että rakastuin häneen vain entistä enemmän ja varmistin asian todeksi, että minulle hän on se oikea.
Eli onko kukaan saanut koskaan takaisin jonkun ”mahdottomasta” tilanteesta?
Tilanne on mahdoton, koska olen ymmärtänyt häneltä, että kaikki mitä teen ärsyttää tai ahdistaa häntä eikä hänellä ole niitä tunteita minua kohtaan.
En jaksaisi nyt kuulla mitään, että kyllä se siitä ajan kanssa tai vastaavia. En ole enää koskaan kokonainen jos emme ole yhdessä.
Kaikki ehdotukset tai tarinat ovat tervetulleita, mutta otan tämän asian siis todella vakavasti ja tuntuu, että elämäni on pelissä. Siksi pliis yrittäkää jättää turhat heitot pois. :)
Eli voinko saada hänet takaisin?
Kiitos jo etukäteen!! :)
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä häviätkään siinä, jos otat asiallisesti yhteyttä ja kerrot kaipaavasi häntä? Mutta jos hän torjuu, niin älä todellakaan jää roikkumaan.
Nainen kokee ap:n ärsyttäväksi ja ahistavaksi ja kannustat ottamaan yhteyttä? En kyllä suosittelisi, parempi jättää nainen rauhaan.
Ap syöttää sillä omia fantasioitaan ja vääristymiään, nainen ahdistuu entisestään, kun persoonallisuushäiriöinen mies ei tunnu ikinä jättävän rauhaan.
Itse olen tällaisen yhteydenoton saanut, jossa mies kertoi haaveistaan yhteisestä tulevaisuudestamme, haaveet sisälsivät asioita, joista olin jo suhteen vielä ollessaan voimissaan ilmoittanut, etten ainakaan halua.