IS: Riina-Maija Palanderille mahtuu yhä samat vaatteet kuin 20-vuotiaana
Koen voivani hyvin ja olen huolehtinut siitä, että olen hyvin säilynyt. Olen esteetikko, joten tykkään pitää myös huolen ulkonäöstäni. En päästä itseäni rapistumaan. Minulle mahtuu edelleen samat vaatteet kuin 20-vuotiaana, Riina-Maija toteaa
Siinä meille mammoille oppia
Kommentit (17)
Hyvä! Toivottavasti itsellänikin on koko ikäni mahdollisuudet pitää fyysinen (ja henkinen) terveys kunnossa👍🏼
On kyllä aikaansaava nainen tämä Riinis. Varmaan hyötyliikuntakin pitää noin timminä, kun remppaa kämppiä ym.
Entä sitten? Aika monelle meistä muistakin mahtuu samat vaatteet kuin 20-vuotiaana.
Mitä ihmeellistä tuossa muka on? Minullekin mahtuvat edelleen samat vaatteet kuin parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin painan saman kuin 20-vuotiaana mutta vaatekoko isompi.
Se johtuu lihasten surkastumisesta. Minulla on sama ilmiö 4 vuotta kuntosaliharjoittelun lopettamisen jälkeen. Painan 10kg vähemmän ja vaatekoko on isompi kuin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kaunein nelikymppinen
Lähes viisikymppinen. On upea nainen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa muka on? Minullekin mahtuvat edelleen samat vaatteet kuin parikymppisenä.
Luulee kai olevansa ainutlaatuinen tässä asiassa
Ei mitään ihmeellistä. Mulle mahtui hääpukuni vuodelta 1971, vielä ollessani 60 v. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin ei enää mahdu.
Kerran kirjoitin asiasta täällä, niin kommentti poistettiin🙄
Kadun oikeastaan vain yhtä asiaa elämässäni ja se on se, että annoin itseni lihoa. Ei 30 kiloa lihota hetkessä! Olin häissäni 52, nykyään 80 kg.
-60v.
Just lukaisin artikkelin. Hän on kaunistunut.