Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähteeköhän mies karkuun kun vaadin sp-tautitestitulokset tiskiin?

Vierailija
27.06.2020 |

Kondomin käyttö ei siis riitä, vaan vaadin myös testit, sillä kumi ei ole 100 % suoja. Mitä luulette? Onko minunkaltaiseni nainen jonkinlainen weirdo miesten silmissä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei käy koskaan testeissä. Sinne mennään kun on hyvä syy epäillä juttuja. Onko aapee itse sellainen että tulee vähän epämääräisiä juttuja harrasteltua? Sellaisen kannattaa toki testata ennen vakikumppaniksi alkamista toisen hyväksi.

Juuri sinunkaltaisten idioottien takia taudit leviävät helpommin. Myös vakikumppanilta voi saada taudin, se on voinut pettää. Ei kannata olla naiivi. Eikä tuossa kohdassa kannata myöskään alkaa tunteilla, että eihän se mun ex rakas olisi voinut pettää... Testeihin vaan jos uusi kumppani löytyy ja sillä siisti. 

Ap

Miksi haukut idiootiksi? Älykkyyteni on Mensa-tasoa enkä sorru typeryyksiin. Katsos harkitsen tarkkaan kenen kanssa ja miten harrastan seksiä. Kumin kanssa jos randomimpi, ilman ainoastaan jos luottamus on kunnossa eli tuttu ja uskottava ihminen eikä ehkäisylle ole tarvetta. En tosiaankaan harrasta holtittomasti seksuaalisesti käyttäytyvien kanssa yhtään mitään.

Vierailija
22/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei käy koskaan testeissä. Sinne mennään kun on hyvä syy epäillä juttuja. Onko aapee itse sellainen että tulee vähän epämääräisiä juttuja harrasteltua? Sellaisen kannattaa toki testata ennen vakikumppaniksi alkamista toisen hyväksi.

Juuri sinunkaltaisten idioottien takia taudit leviävät helpommin. Myös vakikumppanilta voi saada taudin, se on voinut pettää. Ei kannata olla naiivi. Eikä tuossa kohdassa kannata myöskään alkaa tunteilla, että eihän se mun ex rakas olisi voinut pettää... Testeihin vaan jos uusi kumppani löytyy ja sillä siisti. 

Ap

Miksi haukut idiootiksi? Älykkyyteni on Mensa-tasoa enkä sorru typeryyksiin. Katsos harkitsen tarkkaan kenen kanssa ja miten harrastan seksiä. Kumin kanssa jos randomimpi, ilman ainoastaan jos luottamus on kunnossa eli tuttu ja uskottava ihminen eikä ehkäisylle ole tarvetta. En tosiaankaan harrasta holtittomasti seksuaalisesti käyttäytyvien kanssa yhtään mitään.

Vaikka kuinka tarkkaan harkitsisi niin silti aina on olemassa se mahdollisuus, että tyyppi valehtelee. Sen verran paljon olen valehtelevia ihmisiä elämässäni kohdannut etten luottaisi toisen sanaan. Jotkut osaavat valehdella todella vakuuttavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pyydettäessä tuoda testitulokset näytille jos nainen kiinnostaisi. Huomautan kuitenkin että niitä tauteja joilta kondomi ei suojaa, ei myöskään rutiinisti testata (herpes, HPV).

Vierailija
24/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tällänen tilanne? Lähes kolmekymppinen mies kertoo olevansa täysin kokematon. Luottaako sanaan vai vaatiako testi?

Vierailija
25/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikka kuinka tarkkaan harkitsisi niin silti aina on olemassa se mahdollisuus, että tyyppi valehtelee. Sen verran paljon olen valehtelevia ihmisiä elämässäni kohdannut etten luottaisi toisen sanaan. Jotkut osaavat valehdella todella vakuuttavasti.

Mulla on oltava luottamus henkilön rehellisyyteen ennen petipuuhia, se on ihan selvä. Kyllä ihmisestä tietää mikä hän on laatuaan. Minä ainakin. Suoraan sänkyyn ihan satunnaisen kanssa en menisikään ja jos on vähänkään uudempi tuttavuus, niin kumilla vaan. Kun lisäksi en ole mikään seksiaddikti eli kumppaneita ei tarvitse laskea edes kahden käden sormilla, niin silloin näin. En ole poikkeus vaan uskoakseni aika normaali. Normia ei ole holtiton sekoilu ja kymmenet tai sadat kumppanit, vaikka sellaisiakin vähemmistö on ja he ovatkin sitä väestönosaa, jota taudit riivaavat. Se on kuitenkin suhteellisen oma kuplansa joka ei oikein leikkaa normiväestön kanssa.

Vierailija
26/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteeköhän mies karkuun kun ap lätkäisee omat sp-tautitestituloksensa tiskiin?

Vierailija
27/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska näyt kuvittelevan, että sp-tauteja ilmenee vain tietynlaisilla ihmisillä ja että ikään kuin pystyisi ennakoimaan keneltä sellaisen voi saada. Sitä ei voi koskaan tietää, koska ensinnäkin tartuntaketju voi ulottua pitkällekin, nykyajan holtiton meno huomioon ottaen. Vaikka se sinun kumppanisi ei olisi itse käyttäytynyt seksuaalisesti holtittomasti/huolimattomasti, niin hänen entisen kumppanin entinen kumppani on voinut, jne. 

Ainoa keino varmistua asiasta on laboratoriotestit. 

Ap

Vierailija
28/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteeköhän mies karkuun kun ap lätkäisee omat sp-tautitestituloksensa tiskiin?

Tuskin lähtee, sillä tulokset ovat negatiiviset. Eikä suojaamaton seksi edes ollut syynä testeille, vaan faktatieto siitä että kondomi ei ole 100 % suoja ja että taudit voivat olla myös oireettomia. Kondomi oli siis ollut käytössä.

Ap

Vierailija
29/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska näyt kuvittelevan, että sp-tauteja ilmenee vain tietynlaisilla ihmisillä ja että ikään kuin pystyisi ennakoimaan keneltä sellaisen voi saada. Sitä ei voi koskaan tietää, koska ensinnäkin tartuntaketju voi ulottua pitkällekin, nykyajan holtiton meno huomioon ottaen. Vaikka se sinun kumppanisi ei olisi itse käyttäytynyt seksuaalisesti holtittomasti/huolimattomasti, niin hänen entisen kumppanin entinen kumppani on voinut, jne. 

Ainoa keino varmistua asiasta on laboratoriotestit. 

Ap

Olet ilkeä ja tyly. Ei kiinnosta aggressiivinen inttämisesi. Joka tapauksessa suurin osa normaaleista ihmisistä ei koskaan käy testeissä koska ei ole syytä epäillä mitään. Pitkät tartuntaketjut ovat teoreettisia kun puhutaan ei-holtittomasta tavisten seksuaaliverkostosta. Järkevien tavisten seksikontaktit ovat kuin koronaeristyksen aikaan. Ei joukkokokoontumisia ja hyvä välinehygienia. Tauti ei silloin leviä ja ne harvat ketjut katkeavat kun ennen eteenpäin levittämistä kuitenkin joku saa oireet, käy testeissä ja vielä ilmoittaa mahdollisille tartuttamilleen, joita ei luultavasti ole ehtinyt kertyä. Ketjun se osa joka oli holtiton, tai holtittoman kanssa tekemisissä, on ketjun ensimmäinen lenkki ja käytännössä vilmeinenkin.

Vierailija
30/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin pyydettäessä tuoda testitulokset näytille jos nainen kiinnostaisi. Huomautan kuitenkin että niitä tauteja joilta kondomi ei suojaa, ei myöskään rutiinisti testata (herpes, HPV).

Siis eihän noita edes pysty millään testillä testaamaan, toisin kuin esim. klamydia voidaan osoittaa laboratoriokokeella. HPV eli papilloomavirus voi naisella näkyä papa-kokeen hyvälaatuisina solumuutoksina tai hpv-dna-testissä. Molemmat otetaan kohdunkaulakanavasta. Negatiivinen tulos ei kuitenkaan poissulje tartuntaa, vaan kertoo vain sen että korkean riskin viruksen aiheuttamaa löydöstä ei siinä näytteessä ole. 

Ja miten herpes muka testataan, jos se ei koskaan ole oireillut? Vasta-aine testi kertoo vain viruksen kantajuudesta, mutta siitä, missä kohtaa elimistöä infektio on ollut, se kun voi olla muuallakin kuin sukuelinten alueella. 

Vierailija
31/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde ei toimi jos luottoa toisen sanaan ei ole, niin ihan järkisyistä lähtee mies menemään

Jos mies lähtee menemään sen takia, että häneltä vaaditaan faktaa sanojensa vakuudeksi, niin hyvä juttu. Mies naikoon sitten jonkun hyväuskoisemman naikkosen kanssa.

Vierailija
32/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testit rehellisesti näytille molemmilla ja jos ei ole tuoreita testejä, niin pitää ottaa ne. Jos asiasta tulee jotain vinkumista, niin heippa. Minä en riskeeraa omaa terveyttäni jonkun idiootin takia.

Vierailija
34/53 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vaatia testitulokset. Kaikkien muidenkin pitäisi tehdä niin.

Vierailija
35/53 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole käynyt vasektomiassa.

Vierailija
36/53 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paneskelun jälkeen alat juttelemaan että sp-tautitesti ois ihan hyvä juttu tässä vaiheessa suhdetta niin saattaisin minäkin poistua kohtuullisen rivakkaa tahtia.

Vierailija
37/53 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testitulokset on vaan sen hetkinen tilanne, ei muuta

Vierailija
38/53 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ap höpisee jostain vanhoista testeistä? Tottakai otat uudet testit, ei kumppaniasi kiinnosta viikkojen tai kuukausien takainen tilanne.

Vierailija
39/53 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En muuten kirjoittanut viestiä johon vastasit, mutta nyt kyllä sorrut typeryyteen kun kuvittelet Mensan kuvaavan kaikkea älykkyyttä. Älykkyyden lajeja on useita. Älykkyytesi rajojen (tulee kaikilla jossakin vastaan) tiedostaminen on ilmeisesti sinulle hankalaa.

Mikään älykkyys ei anna sinulle kykyä tietää varmasti kumppaniesi kumppanien kumppanien... kumppaneista. Saatika heidän taudeistaan.

Lisäksi täällä Mensan testiin vetoaminen on aika huonoa argumentointia kun kaikki voivat täällä väittää mitä tahansa. Lisäksi mikä tarve sinulla on tuntemattomille älyäsi todistella kun kommentti kohdistui käytökseesi tuossa tilanteessa?

Vierailija
40/53 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se paha jos mies lähtisi karkuun? Vai haluaisitko oikeasti paneskella jonkun huithapelin kanssa?